מלונות מומלצים בפריז

פריז – 10 מלונות מומלצים למשפחות בבירת צרפת

כאשר מתכננים חופשה בפריז עם ילדים כדאי לבחור מלון מומלץ בפריז אשר מתאים לאירוח משפחות עם ילדים – אחרי הכל, לא חסרים מלונות בפריז ורבים מהם מומלצים מאוד, אבל חלקם מתמקדים בזוגות בירח דבש או באנשי עסקים ופחות מסבירי פנים לילדים. בכתבה זו תמצאו 10 מלונות מומלצים בפריז שזכו לביקורות מעולות ממשפחות שהגיעו לפריז לחופשה משפחתית עם ילדים

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

ברשימה זו כללנו מלונות בפריז בכמה רמות מחיר ויוקרה – בתי מלון בדירוג 5 כוכבים, 4 כוכבים, 3 כוכבים וגם 2 כוכבים – ובכמה חלקים שונים של העיר אשר נחשבים אטרקטיביים עבור חופשה בפריז, בעיקר עבור משפחות המגיעות אל פריז עם ילדים במסגרת טיול בצרפת או חופשה משפחתית בפריז.

חופשה בפריז – עוד כתבות מומלצות באותו נושא:

טיסות לפריז – איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

אירועים בפריז – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט בפריז

פארק השעשועים יורודיסני פריז Disneyland Paris

סים ו-e-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

10 מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים


מלון קמפניל פריז Campanile Paris 19 – La Villette 

קמפניל פריז, מלון בפריז בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 10 דקות הליכה בלבד מסיטה דה סיינס אה דה ל'אנדוסטרי וממרכז הכנסים La Villette. דלפק הקבלה במקום פעיל 24 שעות ביממה. המלון ממוקם 6 קילומטרים מהסטאד דה פראנס ובו אינטרנט אלחוטי ללא עלות בכל אזוריו.

כל חדרי המלון ממוזגים ואטומים לרעש וכוללים חדר רחצה צמוד, טלוויזיה בכבלים ומגש קבלת פנים. מדי בוקר מוגשת במזנון ארוחת בוקר, הכוללת מאפים ופירות טריים ומנות נוספות. המסעדה מציעה מנות ראשונות וקינוחים א-לה-קארט (בהזמנה מתפריט) מהמטבח המרכזי. האורחים יכולים להתפנק עם קוקטיילים בבר הטרקלין, ולהירגע תוך צפייה באירועי ספורט משמעותיים על מסך הטלוויזיה הגדול. יחסית אל בתי מלון בפריז בדירוג 3 כוכבים הוא מספק תמורה מעולה יחסית לעלות, ולכן מקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים.

במלון חנייה מאובטחת פרטית בתוספת תשלום. מיקומו האטרקטיבי במרחק של 5 דקות הליכה קצרות מתעלת אורק (Ourcq) ו-450 מטרים מתחנת המטרו הקרובה, קרימה (Crimée), ממנה ניתן לצאת ישר למוזיאון הלובר. אולמות הקונצרטים פילרמוני דה פריז (Philarmonie de Paris) ולה זניט (Le Zenith) מרוחקים שניהם 1.5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית המלון רזידנס הנרי הרביעי Residence Henri IV

רזידנס הנרי הרביעי, מלון מומלץ בפריז בדרגת 4 כוכבים, ממוקם על גדתה השמאלית והאופנתית של פריז, בסמיכות לאוניברסיטת סורבון המבוקשת, ובו חדרי אירוח מפוארים עם ריהוט היסטורי תקופתי ותקרות מצוירות. 10 דקות בלבד של הליכה נדרשות כדי להגיע מהמלון לקתדראלת נוטרדאם הידועה. ציורי הוינטאג' ואח השיש משווים למלון תחושה של ימי המאה ה-19. כל יחידה כוללת גישה חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר, כאשר רבים מהחדרים משקיפים אל החצר הפורחת.

מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית בחדרי האירוח או בחדר האוכל של המלון. באזור המלון מסעדות רבות, אך ניתן גם להכין עצמאית ארוחות במטבחון שבכל יחידת אירוח, הכולל תנור – פיתרון מעולה למשפחות המתכננות חופשה בפריז ורוצות להכין אוכל במלון. אורחי המלון רשאים להשתמש במחשב נייד של המלון ללא עלות. בנוסף, ישנן מכונות עיסוי בשימוש ללא תשלום. תשומת הלב לפרטים וחווית האירוח ההיסטורית הן בין הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון ברשימות מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים.

תחנת המטרו הקרובה, מאוברט-מוטלייט (Maubert-Mutualité Metro Station), ממוקמת 300 מטרים מהמלון ואילו גני לוקסמבורג נמצאים 10 דקות הליכה בלבד משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דו לוואן Hôtel du Levant 

דו לוואן, מלון מומלץ וזול בפריז ברמת 3 כוכבים, זהו מקום אירוח מקסים ומשפחתי הממוקם ברובע הלטיני התוסס של פריז – 3 דקות הליכה מקתדראלת נוטרדאם ומנהר הסיין. במלון יחידות אירוח ממוזגות בעלות גישה לאינטרנט אלחוטי ללא עלות.

בכל חדר יש מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח. העיצוב הוא קלאסי וכולל שולחן עבודה וחדר רחצה פרטי ובו מייבש שיער. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר במזנון. איזור הטרקלין, עם העיצוב החמים, מציע למשפחות משחקי לוח ועיתונים.

תחנת RER והמטרו, סן מישל, מרוחקת 220 מטרים מהמלון וממנה יש גישה ישירות לנמלי התעופה אורלי ושארל דה גול. גני לוקסמבורג מרוחקים 700 מטרים מהמקום, ואל כנסיית סן סולפיס תגיעו תוך 15 דקות הליכה בלבד ממנו. בהשוואה אל מלונות בפריז באותה רמת מחירים, זהו מיקום מצויין עבור חופשה בפריז.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון לה פביליון דה לה ריין Le Pavillon de la Reine & Spa 

לה פביליון דה לה ריין, מלון מפואר בפריז בדרגת 5 כוכבים, ממוקם על כיכר פלאס דה ווז' הידועה, ברובע מארה (Marais) ומאפשר לאורחיו גישה חינם למרכז כושר וספא הכולל חמאם ואמבט עיסוי. במלון חנייה פרטית בלא תשלום. מוזיאון הלובר מרחק 15 דקות נסיעה מהמלון בתחבורה הציבורית.

חדרי המלון אלגנטיים וממוזגים וכוללים גישה לאינטרנט אלחוטי ללא עלות. כל חדר מעוצב בסגנון אינדיבידואלי ומצויד בטלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, ומיני בר. החדרים כולם נגישים בעזרת מעלית.

האורחים יכולים לבחור בין ארוחת בוקר המוגשת בלובי לבין ארוחת בוקר המוגשת בחדרים. גם שירות חדרים יכול לספק משקאות וחטיפים לחדרים. זהו מלון מפנק המקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים.

במלון גם בר, טרקלין פרטי, שירות סדרן חניה ושירות קונסיירז'. האורחים ייהנו גם מגישה למרכז העסקים, שבו גישה לאינטרנט מהיר. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה.

המלון ממוקם צעדים ספורים מבית ויקטור הוגו. כיכר הבסטיליה נמצאת 5 דקות הליכה ממנו, ואילו תחנת הרכבת התחתית שמא וור (Chemin Vert), ממנה ניתן להגיע לרחבי פריז, ממוקמת 450 מטרים מהמלון וממנה ניתן להגיע ישירות אל אופרה גרנייה (Opéra Garnier).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון אודסה Hôtel Odessa Montparnasse 

אודסה, בית מלון זול בפריז בדרגת 2 כוכבים, ממוקם במיקום אידיאלי של פריס – כמעט למרגלותיו של מגדל מונפרנס, ברובע טרנדי ולוהט עם ברסרי ידועות.

במלון 19 חדרים ברמות שונות – כל אחד מהם בשטח 11 מ"ר וכולל מיטה זוגית, טלוויזיה בכבלים, זיגוג כפול, ארון בגדים וגישה לאינטרנט מהיר אלחוטי. המעלית נגישה לכל שש קומות המלון. חדר אחסון המזוודות הרחב מאפשר שמירת החפצים ביום האחרון, לאחר ביצוע צ'קאאוט לחדר, על-מנת שתוכלו לנצל את יומכם האחרון של חופשה בפריז כראוי.

במקום תוכלו לגלות את דרך החיים הפריסאית האותנטית, ברובע מונפרנס התוסס והשופע בבתי קפה ומסעדות. צעדים ספורים מהמקום, תוכלו לבקר בגני לוקסמבורג, וברובע הלטיני. כמובן, בין מלונות בפריז זהו איננו אחד מהמפנקים או המפוארים ביותר, אך בגלל היחס הטוב בין העלות לתמורה הוא מקבל דירוגים טובים ברשימות בתי מלון מומלצים בפריז למשפחות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון יומה אורבן לודג' – YOOMA Urban Lodge 

יומה אורבן לודג', בית מלון מומלץ בפריז ברמת 3 כוכבים הממוקם ברובע ה-15 בפריז, 1.1 קילומטרים ממגדל אייפל. חדרי המלון ממוזגים כולם ומצוידים בטלוויזיה משוכללת וחדר רחצה פרטי. החדרים מעוצבים באופן המאפשר לכל אורח ליהנות גם מחלל משפחתי משותף וגם מפרטיות. החדרים מציעים אינטימיות, מרחב וחיבור דיגיטאלי.

ירקות הגדלים על הגג ומוצרים עונתיים אחרים מלוקטים על-ידי מסעדת המלון. האורחים יכולים ליהנות משיעורי בישול באתר. זהו מלון יוצא דופן בקרב מלונות בפריז ואין פלא שהוא פופולרי מאוד בדירוגי מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים. סאונה ומרכז כושר זמינים גם הם במקום האירוח. לאחר יום טיול מעייף יכולים האורחים ליהנות ממשקה צונן בבר הטרקלין, או להתענג על יצירות האמנות הניצבות בלובי.

המלון עוצב גם בסיועו של המעצב הידוע דניאל בורן, ובו בר טרקלין, מסעדה ואינטרנט אלחוטי בחינם בכל שטחיו, נוסף על חנייה פרטית לרשות האורחים.

פריז אקספו – פורט דה ורסאי ממוקם 2 קילומטרים מהמלון, בעוד שפארק דה פרינס ממוקם 2.4 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, אורלי, ממוקם 15 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון גולדן טוליפ וושינגטון אופרה Golden Tulip Washington Opera

גולדן טוליפ וושינגטון אופרה, בית מלון בפריז בדרגת 4 כוכבים, ממוקם בקרבת מוזיאון הלובר שבמרכז פריס. שירות החדרים במקום פעיל 24 שעות ביממה, נוסף על שוער בכניסה, ושירותי כביסה הפעילים במשך היום. במלון טרקלין גדול ובר עם טראסה המשקיפה על פאלה רויאל (Palais Royale).

כל יחידה ממוזגת, אטומה לרעש ומעוצב באופן אינדיבידואלי. אינטרנט אלחוטי זמין לכלל האורחים ללא עלות. בעבר שימש המקום כבית מגוריה של לא אחרת מאשר מאדאם דה פומפדור הידועה. קרבתו של המלון לקו 1 של המטרו מאפשרת לכם גישה קלה לאטרקציות ונקודות העניין העיקריות במרכז פריז.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון מזון אף אל Hotel Maison FL 

מזון אף אל, מלון בפריז בדרגת 4 כוכבים, שוכן ברובע ה-16 של הבירה הצרפתית, 800 מטרים ממגדל אייפל. במלון מסעדה, מרכז עסקים ושירות קונסיירז' והוא ממוקם 3 דקות הליכה מתחנת המטרו הקרובה, פאסי (Passy).

כל חדר מעוצב בסגנון קלאסי היאה לשנות ה-1930 וכולל חדר רחצה צמוד, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי מהיר. בחלק מהחדרים ישנן טראסה או מרפסת המשקיפות אל גגות העיר. כל חדר כולל סמארטפון לגישה לאינטרנט ולשיחות, והאורחים רשאים לקחת אותו עמם במהלך טיול בפריז מחוץ למלון. תשומת הלב לפרטים וחווית האירוח הכללית מקנה לבית המלון ציונים מעולים בכל רשימת מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בחדר האירוח או במזנון. בתום יום מתיש של טיול בבירת צרפת, תוכלו להירגע עם קוקטייל מפנק בבר שבמקום.

המלון ממוקם 7 דקות הליכה בלבד מפלאס טרוקאדרו. מתחנת המטרו המקומית תוכלו לגשת ישירות לאתרים רבים בפריז, כולל שדרת השאנז אליה ושער הניצחון. בנייני ה-OECD ואונסק"ו נמצאים 2 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דה לה מוט פיקה Hôtel de la Motte Picquet 

דה לה מוט פיקה, בית מלון מומלץ בפריז ברמת 3 כוכבים, ממוקם במרכזה של פריס, 400 מטרים מלז אינבלידס וקילומטר יחיד ממגדל אייפל. במלון חדרי אירוח ממוזגים שבהם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כמו גם אינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת.

דלפק הקבלה שבמלון פעיל 24 שעות ביממה והמעלית שבו נגישה לכלל החדרים.

אורחי המלון יכולים לגשת לאזורי פריז השונים תוך הסתייעות בתחנת המטרו אקול מיליטר – 150 מטרים בלבד מהמלון.

בתיאום עם דלפק הקבלה, ובתשלום נוסף, ניתן לקבל שירות הסעה מ/אל נמל התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דה קומדי Hôtel des Comédies 

דה קומדי, מלון בפריס ברמת 3 כוכבים, ממוקם במרכז פריס, קילומטר בודד מגאר דו נורד (Gare du Nord), 150 מטרים  מתחנת המטרו הקרובה, בונה נובל, ממנה ניתן להגיע לנקודות עניין תיירותיות רבות בבירת צרפת. מלבד דלפק קבלה  הפעיל 24 שעות ביממה, מציע המלון טראסה וגישה חינמית לאינטרנט אלחוטי מהיר.

כל חדרי המלון אטומים לרעש וכוללים טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, חדר רחצה צמוד ומיני בר. חלק מהחדרים שבעליית הגג משקיפים אל באזיליקת סאקרה-קר (Sacré-Cœur).

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון. בבר שבמקום יכולים האורחים להתפנק על קוקטייל צונן בסוף יום מספק של חופשה בפריז עם הילדים. מלבד אלו, מציעה הסביבה מגוון של ברים, מסעדות, תיאטראות ובתי קולנוע, כגון גרנד רקס הידוע.

מוזיאון הלובר מרוחק 2 קילומטרים בלבד מהמלון, ואילו אל מרכז פומפידו ניתן להגיע תוך 20 דקות של הליכה מהמלון, מיקום מעולה יחסית אל מלונות בפריז, אחת הסיבות  לביקורות הטובות שהוא מקבל ברשימות מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים. קתדראלת נוטרה דאם (Notre-Dame) ומונמארטר (Montmartre) ממוקמים 15 דקות נסיעה מהמלון בתחבורה הציבורית.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

פריז - בתי מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל