האג בתי מלונות מומלצים

10 מלונות מומלצים בהאג עם ילדים

האג היא אחת הערים הכי תיירותיות של הולנד ויש בה שפע של בתי מלון – אבל אם אתם מגיעים אל האג לחופשה משפחתית עם ילדים כדאי לבחור אחד מבין מלונות בהאג המופיעים בכתבה זו הנחשבים מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים אשר מציעים למשפחות יותר: החל מבית מלון בהאג עם שירותי בייביסיטר שיאפשר להורים לבחון את חיי הלילה המקומיים, דרך בתי מלון מומלצים בהאג המציעים אירוח ילדים חינם, ועוד

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

בכתבה זו סקרנו 10 בתי מלון מומלצים בהאג אשר זכו לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים,  אשר מתפרסמים באינטרנט ומתבססים על המלצות של משפחות שהגיעו אל האג עם ילדים במסגרת טיול בהולנד – או חופשה בהאג – ולנו באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול בכתבה מלונות בהאג במגוון רמות מחיר (3 כוכבים, 4 כוכבים ו- 5 כוכבים) וחלקים שונים של האג

חופשה בהאג – עוד כתבות באותו נושא:

האג עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

תחבורה בהולנד – מדריך למטייל

השכרת רכב בהולנד – נהיגה בהולנד וחוקי התנועה

טיסות לאמסטרדם – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

10 מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים

מלון הילטון האג Hilton The Hague 

הילטון האג, מלון מומלץ בהאג ברמת 5 כוכבים, ממוקם ברובע השגרירויות – מרכזה ההיסטורי של האג. האורחים ייהנו משירותים משפחתיים ייחודיים כגון תפריט ילדים, שירותי בייביסיטר (שמרטפות) שיאפשרו להורים ליהנות מחיי הלילה של האג בעוד הילדים ישנים בביטחה בחדר המלון תחת השגחה מקצועית, חבילות משפחה מוזלות ועוד. כיאה למלון ברשת הילטון, הילטון האג לא רק נחשב אחד המומלצים שבין מלונות בהאג באופן כללי, אלא גם מקבל ציונים מעולים ברשימות מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים.

הוא ממוקם בקרבת פנוראמת מסדאג (Mesdag), בערך 450 מטרים מארמון נורדאינד (Noordeinde) ו-20 דקות נסיעה ברכבת מחוף סכפנינגן (Scheveningen).

מלבד אינטרנט אלחוטי חינם בשטחיו הציבוריים, מציע המלון חדרים משפחתיים מרווחים וסוויטות ובהם חדר רחצה צמוד עם אמבט, מקלחת ומוצרי טיפוח חינם, כמו גם טלוויזיה עם מסך שטוח ושולחן עבודה.

בחלק מהחדרים יש גישה לטרקלין המנהלים היוקרתי בו מוצע שירות פרטי של צ'ק-אין/אאוט, גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר וטראסה. בלובי ישנה פינת קפה של סטארבקס.

בר Spark יגיש לכם קוקטיילים צוננים ברוח המקום ומוסיקה חיה בסופי השבוע. במסעדת Pearl תוכלו להתענג על מנות אקלקטיות עם נגיעות מקומיות של מטבח הולנדי. בשני המקומות – תמצאו טראסה לצד המים.

המלון ממוקם כקילומטר מארמון השלום פרדספלאיס, מאוריצהויס (Mauritshuis) ואתרי קניות יוקרתיים אשר בלאנכה פורהוט (Lange Voorhout). כ- 2 קילומטרים מהמלון ממוקמת התחנה המרכזית של האג, ממנה ניתן להגיע אל יעדים מעניינים בהולנד וברחבי אירופה כמו רוטרדם, שדה התעופה האג, בריסל ומרכז אמסטרדם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון נובוטל האג – Novotel The Hague World Forum 

נובוטל, מלון מומלץ בהאג בדרגת 4 כוכבים, ניצב מעל הפורום העולמי ומרכז הירידים ההולנדי. חוף סכפנינגן (Scheveningen) ומרכז האג נגישים מהמלון בקלות באמצעות תחבורה ציבורית.

חדרי האירוח המפנקים במלון כוללים פינת תה וקפה, טלוויזיה, מיני בר, טלפון ואינטרנט אלחוטי מהיר ללא עלות. החדרים המשפחתיים המרווחים מזכים את נובוטל בהמלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים.

מנות חמות במבחר מצומצם זמינות בבר המלון בשעות 22:00-17:00. מסעדת המלון פעילה בעת ארוחת הבוקר בלבד. האורחים ייהנו ממתקני בריאות באתר, כגון חדר כושר וסאונה, בעבור תוספת תשלום. גם שירותי עיסוי מקצועי זמינים במקום.

רחוב הקניות הידוע, דה פרד (De Fred) ממוקם פחות מ-10 דקות הליכה מהמקום. שדה התעופה סכיפהול (Schiphol) של אמסטרדם נמצא 40 דקות נסיעה מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון האג שורטסטיי The Hague Shortstay

האג שורטסטיי, בית מלון בהאג בשירות עצמי ברמת 3 כוכבים, מרוחק 3.4 קילומטרים ממדורודאם (Madurodam) ופחות מחצי קילומטר מתחנת דן האך הולנדס ספור (Den Haag Hollands Spoor).

מלבד פטיו ופינת ישיבה, כולל המקום מטבח מאובזר עם כלי מטבח ומקרר. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת. זהו מלון מתאים למשפחות שמגיעות אל האג עם ילדים לחופשה משפחתית בתקציב מוגבל, והיחס הטוב בין המחיר לתמורה מקנה לשורטסטיי המלצות טובות ברשימות מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים.

מתקני כביסה ומתקנים נוספים עומדים לרשותכם במקום.

מתעניינים בטיולים בהולנד? נצלו את ההזדמנות לביקור בביננהוף (Binnenhof) – 1.1 קילומטרים ממקום האירוח. שדה התעופה סכיפהול ממוקם 40 קילומטרים משם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון איביס דן האג סיטי סנטר Ibis Den Haag City Centre 

איביס דן האג סיטי סנטר, מלון מומלץ וזול בהאג בדרגת 3 כוכבים, ממוקם בליבה של העיר האג, 450 מביננהוף. חוף סכפנינגן ממוקם 10 דקות נסיעה בלבד מהמקום.

בכל חדר מיטת Sweet מיוחדת של המלון, שולחן עבודה וטלוויזיה עם מסך שטוח. אינטרנט מהיר אלחוטי זמין בכל שטחי המקום.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון, הכוללת מנות קונטיננטליות, קפה טרי ומיצי פירות. תוכלו להתפנק בבר המרווח על תפריט של חטיפים וארוחות קלות. יחסית אל מלונות בהאג באותה רמת מחיר (3 כוכבים), האיביס מקבל דירוגים טובים ברשימות בתי מלון מומלצים בהאג ממשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם 10 דקות הליכה בלבד ממוזיאון מאוריצהאוס (Mauritshuis) ו-15 דקות הליכה קצרות ממוזיאון אשר (Eschermuseum). 3 קילומטרים מהמלון תגלו את העיירה התיירותית מדורודם (Madurodam).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מריוט דה האג Marriott Hotel The Hague 

מריוט האג, בית מלון מומלץ בהאג בדרגת 4 כוכבים, מציע חדרי אירוח נוחים וסוויטות באזור הבינלאומי שבין סכוונינגן (Scheveningen) להאג. באפשרותכם ליהנות מארוחות באווירה בלתי-רשמית במסעדת האתר, מאינטרנט אלחוטי בכל אזורי המלון ומנופים מרהיבים של האג הנשקפים מהקומות הגבוהות.

בכל חדר יש בידוד אקוסטי, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח, שולחן עבודה, פינת ישיבה וכספת למחשב נייד. בחדר הרחצה הפרטי יש שירותים, מקלחת ובחלק מהחדרים גם אמבטיה. מוצרי טיפוח זמינים לאורחים ללא עלות.

מבין מתקני המלון תמצאו טרקלין מועדון מנהלים, מרכז עסקי וחדרי ישיבות המתאימים ל-10 עד 700 משתתפים. ניתן להתרווח בטרסה המבודדת שבגן, להתענג על משקה צונן בבר, או לנפח שרירים בחדר הכושר המודרני שבאתר. במסעדת The Gallery תוכלו לטעום מנות מהמטבח הבינלאומי.

הולנד היא ארץ האופניים, וככזו תוכלו לשכור בה אופניים בקלות ולצאת רכובים עליהם לטיול מהמלון. מיקומו המרכזי של המלון – אחת הסיבות לביקורות המעולות שהוא מקבל בדירוגי מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים – מאפשר למטיילים הגעה קלה להרבה אטרקציות בהאג כגון ארמון השלום, מדורדאם וגמינטמוזיאום (Gemeentemuseum). סכוונינגן ואזור הקניות הראשי נמצאים 15 דקות נסיעה ברכבת החשמלית מאזור המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סטאדסווילה הוטל מוזאיק ­- Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag 

סטאדסווילה הוטל מוזאיק, מלון בהאג בדרגת 4 כוכבים השוכן בשני בניינים מונומנטאליים, מציע עיצוב מודרני יוקרתי באזור הארכיפלג של האג. זהו אחד מבתי המלון המומלצים בהאג לחופשה משפחתית עם ילדים.

נוסף לחדרים המפנקים, הסוויטות המרווחות מאפשרות שהייה ארוכה בחופשה בהאג. ניתן להשתמש בחדר הישיבות המתאים לעד 10 אנשים. כל חדר שונה מחברו וחלק מהחדרים כוללים גם חדר אמבט פתוח למחצה. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם יש בחדרים גם אמצעים להכנת תה וקפה. למרות שכמו הרבה מלונות בהאג גם מוזאיק שוכן במבנה היסטורי, גם מעלית (קטנה מאוד) זמינה במקום לנוחות האורחים.

מהמלון ניתן להתנייד בתחבורה ציבורית למרכז העיר וחוף סכפנינגן (Scheveningen). תוך 10 דקות הליכה ניתן להגיע למרכז ולאזור הקניות היוקרתי פרדריקסטראט (Frederikstraat). שני קילומטרים מהמקום נמצאת תחנת האג.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון נובוטל האג סיטי סנטר Novotel Den Haag City Centre 

נובוטל האג סיטי סנטר, בית מלון מומלץ בהאג ברמת 4 כוכבים בליבה של האג, הוא בית אירוח מתוחכם השוכן באזור ייחודי, וכולל יחידות אירוח מעוצבות בטעם טוב במרכז השופינג האגסה פסאז' (Haagse Passage). אם אתם מגיעים אל האג עם ילדים שימו לב –  2-1 ילדים עד גיל 15 יכולים לשהות במלון ללא תוספת תשלום בחדר עם ההורים. זוהי אחת הסיבות למיקומים הגבוהים של בית המלון בדירוגי מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים

המלון הידידותי למשפחות הוא בית מלון ללא עישון וממוקם מול הביבנהוף, בו שוכן בית הנבחרים ההולנדי וכולל אווירה איכותית ונוף לעיר האג. שירות החדרים זמין כל שעות היממה. כל חדר מעוצב על פי צו האופנה וכולל גישה לאינטרנט מהיר אלחוטי וקווי.

בבר תוכלו ליהנות מאוויר נעימה לשיחה ולמשקה צונן. השתמשו בחדר ארוחת הבוקר הפתוח לנוחיותכם. חנייה פרטית וחדרי ישיבות מאובזרים עומדים לרשות האורחים בתיאום עם דלפק הקבלה. שמרו על כושר במתקני הכושר העומדים לרשותכם ללא תשלום בקומה החמישית.

המיקום האידיאלי בו שוכן המלון מתאים לחופשה משפחתית בהאג, דקות הליכה ספורות ממוזיאונים ואזורי שופינג בהאג. הטרסה היא מקום נפלא לשבת בו ולהירגע בימים של מזג אוויר נעים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון בסט ווסטרן פטיט Best Western Hotel Petit 

בסט ווסטרן פטיט, בית מלון בהאג בדרגת 3 כוכבים, ממוקם במתחם השגרירויות של האג וכולל טראסה אינטימית ובר קטן. במלון אינטרנט אלחוטי ללא עלות והוא מרוחק 650 מטרים מארמון השלום.

כל חדר במלון כולל פינת ישיבה עם טלוויזיה משוכללת ושולחן עבודה. בנוסף, ניתן למצוא בכל חדר פינת תה וקפה. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון, הכוללת לחמים טריים, דגני בוקר ופירות טריים.

החניה הציבורית זמינה לאורחים ללא תשלום נוסף; אם היא מלאה, ניתן להשתמש בחניה פרטית בתשלום נוסף. בין החודשים אפריל ואוקטובר ניתן לשכור אופניים בדלפק המלון, המקבל המלצות טובות ברשימות בתי מלון מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים

תחנת הרכבת החשמלית Groot Hertoginnelaan – Oost ממוקמת 200 מטרים מהמקום וממנה ניתן להגיע ישירות למרכז האג. חופי הים היום וסכוונינגן (Scheveningen) נמצאים 3 קילומטרים בלבד מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מרקור – Mercure Hotel Den Haag Central 

מרקור, מלון בהאג בדרגת 4 כוכבים, ממוקם במרכז האג, 150 מטרים מתחנת החשמלית, בירקייד (Bierkade) ודלפק הקבלה שלו פעיל כל שעות היממה. הוא מציע לאורחיו שירות השכרת רכב ושירות חדרים ומקבל ציונים טובים מאוד בכל רשימת מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים.

כל החדרים אטומים לרעש וכוללים טלוויזיה בכבלים, שולחן עבודה ומקרר. האורחים יכולים למלא את המקרר במבחר חטיפים ומשקאות מהקיוסק שבדלפק הקבלה.

מסעדת המקום, M'Biance, מגישה מנות בינלאומיות קלות וחטיפים בסביבה מודרנית. האורחים יכולים ליהנות ממבחר יינות וקוקטיילים, באווירה בלתי-פורמאלית.

מוזיאון מאוריציוס ממוקם פחות מ-10 דקות הליכה ממקום האירוח, בעוד שפנוראמת מסדאג (Panorama Mesdag) נמצאת 20 דקות הליכה ממנו. עיירת החוף הפופולארית סכפנינגן (Scheveningen) ממוקמת 4.5 קילומטרים מהמלון, אליה ניתן להגיע ברכבת החשמלית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון נובוטל סוויטס דן האג סיטי Novotel Suites Den Haag City 

נובוטל סוויטס דן האג סיטי, מלון מומלץ בהאג בדרגת 4 כוכבים, עוד מלון של רשת נובוטל המפעילה 3 מלונות בהאג הממוקם 900 מטרים מהתחנה המרכזית של האג ומציע למשפחות סוויטות מפנקות עם אינטרנט אלחוטי מהיר בשטחיו.

הסוויטות ממוזגות וכוללות חדר רחצה מודרני פרטי ובו מקלחת ואמבטיה. בסוויטה יש טלוויזיה בלוויין, מיקרוגל ומקרר – ציוד אשר לא תמיד קל למצוא בקרב מלונות בהאג כך שאם אתם מעוניינים לערוך חופשה בהאג במלון שכולל מיקרוגל ומקרר בחדר, הנובוטל סוויטס הוא בחירה מומלצת. חובבי הכושר יוכלו לשמור על שריריהם במרכז הכושר הפתוח 24 שעות ביממה, המציע עיסויים ללא עלות בימי רביעי בערב.

מלבד פינת אינטרנט ובר זמינים במלון גם חטיפים גסטרונומיים. המלון מרוחק 3 קילומטרים ממדורדאם (Madurodam), 500 מטרים בלבד מביננהוף (Binnenhof) ו-48 קילומטרים משדה התעופה של אמסטרדם, סכיפהול.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

האג - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל