ולנסיה בתי מלון מומלצים בספרד

ולנסיה – 9 בתי מלון מומלצים עם ילדים בספרד

מתכננים חופשה בולנסיה, העיר השלישית בגודלה בספרד? לא חסרים מלונות טובים בולנסיה אבל אם אתם מגיעים אל ולנסיה עם ילדים כדאי לבחור בית מלון בולנסיה מתוך כתבה זו, בה אספנו עבורכם מלונות מומלצים בולנסיה למשפחות עם ילדים, אשר מציעים אירוח מותאם למשפחות עם חדרים מרווחים, ובחלק מהמיקרים גם חדרי משחקים, מטבחונים מאובזרים לבישול ועוד צ'ופרים למשפחות

    דילים לולנסיה  |  דילים לפלמה דה מיורקה  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

כל בתי המלון המופיעים בכתבה זו זכו לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בולנסיה, ספרד, למשפחות עם ילדים, המבוססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון במסגרת חופשה בולנסיה עם הילדים. ניסינו לכלול בכתבה מגוון רחב של מלונות בולנסיה מבחינת רמות מחירים, סגנונות אירוח (גם בתי מלון בלונסיה וגם מלונות דירות נופש בולנסיה) ומבחינת המיקומים בתוך ולנסיה

טיול בספרד – עוד באותו נושא:

טיסות לספרד – טיפים למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב בולנסיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

כרטיסים למשחקי כדורגל של ולנסיה – המדריך המלא

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

מלונות מומלצים בולנסיה למשפחות עם ילדים

מלון סנטור פארק סנטרל Senator Parque Central Hotel 

סנטור פארק סנטרל, בית מלון במרכז ולנסיה בדירוג 4 כוכבים – מרחק 15 דקות הליכה בלבד מהעיר העתיקה ומתחנת Xativa, מציע סאונה, מרכז כושר ואינטרנט אלחוטי חינם. בחדרים תמצאו מיזוג אוויר, כספת, בידוד אקוסטי וחדר רחצה צמוד עם אביזרים ומייבש שיער. עם הגעתכם לבית המלון תקבלו מים מינרלים ללא עלות.

במלון מופעל חדר אוכל ממוזג ונקי בו מוגש מזנון יומי של ארוחת בוקר, כמו גם בר. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון. נמל ולנסיה וחוף לאס ארינאס ממוקמים 5 קילומטרים מהמלון. ישנם אוטובוסים ציבוריים סדירים העוצרים מחוץ למלון. תוכלו למצוא שפע ברים וחנויות ברחובות שסביב. נמל התעופה הקרוב, שהוא נמל התעופה של ולנסיה, נמצא כ-10 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון וינצ'י מרקט Vincci Mercat 

וינצ'י מרקט, מלון מומלץ בולנסיה בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 100 מטרים בלבד מהשוק המרכזי ומפעיל בר-מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון. יש גם טראסת גג ובה בריכת שחייה ונוף מרהיב של העיר העתיקה. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי בתי מלון מומלצים בולנסיה למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך, כספת, ארון בגדים, רצפת פרקט ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. דלפק הקבלה שבמקום פתוח 24 שעות ביממה ומציע מידע רלוונטי אודות פעילויות בעיר, כמו גם שירות אחסון מטען בלא תשלום.

מסעדות וברים נמצאים במרחק 5 דקות של הליכה מהמלון. קתדראלת ולנסיה מרוחקת 600 מטרים בלבד ממנו ואילו עיר האמנויות והמדעים נמצאת 3 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פטיט פאלאס פלאזה דה לה ריינה Petit Palace Plaza de la Reina 

פטיט פאלאס פלאזה דה לה ריינה, מלון במרכז ולנסיה בדירוג 3 כוכבים הממוקם במרכזה ההיסטורי של ולנסיה, בסמיכות למוזיאון הלאומי, ובמרחק 200 מטרים בלבד מכיכר דה לה ריינה. במלון חדרי אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על מלונות בולנסיה למשפחות עם ילדים.

כל חדר מעוצב באופנתיות ועם רצפת פרקט. ניתן לקבל מכשירי אייפד על פי בקשה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר העשויה רכיבים עונתיים. צוות הדלפק פעיל 24 שעות ביממה וישמח לסייע בהזמנת כרטיסים לאטרקציות, הופעות חיות וסיורים מודרכים. ניתן גם לשכור אופניים חינם אין כסף. המלון ממוקם 300 מטרים בלבד מהקתדראלה. לונחה דה לה סדה הוא אתר מורשת עולמית הממוקם 250 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פרימוס ולנסיה Primus Valencia

פרימוס ולנסיה, מלון מומלץ בולנסיה בדירוג 4 כוכבים ממוקם 600 מטרים מ"עיר המדעים והאמנויות" המרשימה של ולנסיה. במלון מופעלים בריכת שחייה חיצונית הפעילה כל השנה, חדר כושר וספא. חדרי האירוח האלגנטיים כוללים טלוויזיה משוכללת עם חיבור ללוויין ואינטרנט אלחוטי ללא עלות. המלון זוכה לציון 8.2 בביקורות על מלונות מומלצים בולנסיה עם ילדים.

בחדרים, המעוצבים בצורה מודרנית עם גוונים בהירים, יש מיזוג וריצוף עץ מרשים, כמו גם איטום לרעש, כספת למחשב נישא ושולחן עבודה. בתוספת תשלום, ניתן לגשת לספא הגדול שבמלון, שבו בריכה קרה, בריכת שחייה דינאמית, סאונה, חמאם ואמבט עיסוי. בתשלום נוסף, ניתן ליהנות ממגוון טיפולי יופי ועיסויים. גם חדר הכושר זמין עבורכם.

מסעדת המלון המסוגננת מגישה מנות ים תיכוניות מסורתיות עם טאץ' מודרני; ניתן לשבת בטראסה החיצונית של המסעדה. המלון מפעיל גם קפה-בר עם נוף מקסים אל הגן. מתחם הקניות אקווה מולטיאספסיו נמצא ממש מול המלון ואילו מתחנת האוטובוס הסמוכה (במרחק 75 מטרים) ניתן להגיע אל החופשים ואל מרכז העיר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות פיוס ה-12 ולנסיה Pio XII Apartments Valencia 

פיוס ה-12 ולנסיה, מלון דירות נופש בולנסיה בדירוג 3 חדרים, מציע דירות אירוח מודרניות ומסוגננות, עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. המקום נמצא 2 דקות הליכה בלבד מגני טוריה ומתחנת המטרו. המלון נמצא ליד חנויות, מסעדות, ברים ומרכז קניות. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים בולנסיה עם ילדים.

כל דירה כוללת מיזוג ומעוצבת בפשטות ובגוונים בהירים; יש בה פינת ישיבה, ספת מיטה וטלוויזיה שטוחת מסך, כמו גם מטבח עם מכונת קפה, מקרר, מיקרוגל ותנור – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בולנסיה עבור משפחות, ברוב המיקרים.

העיר העתיקה והקתדראלה של ולנסיה מרוחקות 2 קילומטרים ממקום האירוח, וניתן לגשת אליהן תוך 15 דקות של נסיעה במטרו או באוטובוס. עיר המדע והאמנויות הידועה נמצאת 8 תחנות של נסיעה במטרו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות אפרטמנטוס פלאסה פיקאסו Apartamentos Plaza Picasso 

אפרטמנטוס פלאסה פיקאסו, מלון דירות בולנסיה בדירוג 3 חדרים הממוקם בוולנסיה, ליד טוריה והגנים המלבלבים, מציע חופשה בולנסיה בדירות מודרניות הפונות כולן כלפי חוץ; הן מאובזרות עם כל מה שצריך עבור שהייה נוחה בעת חופשה בולנסיה.

הדירות ממוקמות 5 דקות הליכה בלבד מתחנות האוטובוס והרכבת התחתית. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוג מלונות מומלצים בולנסיה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סורויה סנטרו Sorolla Centro 

סורויה סנטרו, בית מלון בולנסיה בדירוג 3 כוכבים על המדרחוב – מרחק 200 מטרים מתחנת הרכבת ו-50 מטרים מהכיכר הידועה פלאסה דל איונטמיינטו, מציע חדרים מודרניים וממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בלוויין. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימת בתי מלון מומלצים בוולנסיה עם ילדים.

תוכלו לארגן השכרת רכב ואופניים בדלפק הקבלה, הפעיל כל שעות היממה. צוות הדלפק יספק מידע חשוב אודות אתרים ופעילויות בולנסיה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר בשעות 7:30 – 11:00. במרחק קצר מהמקום ניתן למצוא מבחר חנויות. המלון נמצא במיקום מרכזי המאפשר גישה קלה לאתרים רבים בולנסיה ברגל. תחנת מטרו קסטיבה (Xativa) ממוקמת רק 200 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קרמר Hotel Kramer 

קרמר, בית מלון בולנסיה בדירוג 3 כוכבים המרוחק 3.5 קילומטרים ממרכזה של ולנסיה ו-300 מטרים בלבד מתחנת טוריה, כולל חדרים נעימים עם טלוויזיה בלוויין, אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים ובר. עיצוב המלון הוא פשוט וכולל רצפות עץ. החדים כוללים מיזוג, כספת וחדרי רחצה נוחים. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בוולנסיה למשפחות עם ילדים.

לרשותם של האורחים פועל דלפק קבלה 24 שעות ביממה, כמו גם שירות שמירת חפצים. בדלפק התיור ישמחו להעניק לכם מידע אודות העיר ולסייע בענייני השכרת אופניים או רכב.

המלון מרוחק מעט יותר מקילומטר יחיד ממרכז הירידים, ואילו עיר המדעים והאמנויות נמצאת 15 דקות נסיעה ממנו. שדה התעופה של ולנסיה מרוחק לא יותר מ-10 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אל קוסו El Coso 

אל קוסו, מלון מומלץ בולנסיה בדירוג 3 כוכבים השוכן בסמיכות רבה לחוף לאס ארנאס ובמיקום אסטרטגי במיוחד ובקרבה לבניין ולס אה ונטס. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות מלונות מומלצים בולנסיה עם ילדים.

המלון ניצב בליבו של פרויקט פיתוח חדש ומרשים למדי בוולנסיה, בו משולבים אלמנטי עיצוב עכשוויים בסגנון קולוניאלי. מתקנים מודרניים המוצעים לאורחים כוללים אמבט הידרומסאג' או אמבט עיסוי בחדרים הטובים ביותר. יתרה מכך, כל חדר אירוח כולל אינטרנט חינם וטלוויזיה עם מסך פלזמה שבו יותר מ-40 ערוצים.

בתומו של יום עמוס סיורים או "בטן גב" על חוף הים, תרצו בוודאי ליהנות ממנת פאייה – שהיא ההתמחות המקומית, או מבשר ים עסיסי בסגנון ים תיכוני – בכל אחת משתי מסעדות המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל