ולנסיה אטרקציות

ולנסיה – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות

ולנסיה היא אחת הערים היפות והמעניינות בספרד, והיא גם יעד אטרקטיבי למטייל הישראלי בגלל טיסות ישירות לולנסיה מנתב"ג. אם אתם מתכננים חופשה בולנסיה הכתבה הבאה מיועדת עבורכם ותמצאו בה מידע על אטרקציות בולנסיה, המלצות למשפחות שמגיעות אל ולנסיה עם ילדים, טיפים חשובים למטייל, סרטוני וידאו של ולנסיה ועוד

  דילים לולנסיה  |  דילים לפלמה דה מיורקה  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

ולנסיה היא עיר עתיקה ושובת לב ובירתה של ממלכת ולנסיה הקדומה – חבל בספרד ששווה ביקור. ולנסיה היא העיר השלישית בספרד מבחינת חשיבותה ומבחינת גודל האוכלוסייה, והעיר ה-15 בגודלה באיחוד האירופי. חיים בה כ-810 אלף תושבים וב-1.83 מיליון באזור ולנסיה רבתי (ע״פ נתונים של 2008). העיר שוכנת על הים התיכון, כארבע שעות נסיעה דרומה מברצלונה, ושלוש שעות מזרחה לעיר הבירה מדריד. ולנסיה מפורסמת בפסטיבל פאיאס (Fallas) שנערך בה במרץ, בהיותה מקום הולדתו של המאכל פאייה, בכך שאירחה בשנים 20017 וב-2010 את גביע אמריקה ובפרוייקט הארכיטקטורה המסיבי של סנטיאגו קלטראבה הנקרא ״עיר האמנויות והמדעים״.

נהר טוריה (Turia) עבר פעם דרך מרכז ולנסיה, אבל לפני זמן מה הנהר הוסט ובמקומו נבנה פארק יפהפה. זה מקום מאוד נחמד לבלות בו אם יש לכם זמן חופשי ביום שמש – במיוחד עבור משפחות שמגיעות אל ולנסיה עם ילדים.

עוד באותו נושא – טיול בולנסיה

ולנסיה – בתי מלון מומלצים עם ילדים בספרד

טיסות לספרד – טיפים למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב בולנסיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

כרטיסים למשחקי כדורגל של ולנסיה – המדריך המלא

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

אטרקציות מומלצות בולנסיה

המצפה התת-ימי של ולנסיה Oceanogràfic – כניסה ללא תור

המצפה התת-ימי של ולנסיה אושיינוגרפיק Oceanogràfic הוא האקווריום הגדול ביותר באירופה! הזמינו כרטיסים מראש בקישור, וקבלו הטבה מיוחדת של כניסה מיוחדת עם דילוג על התורות כדי להגיע ראשונים אל הדולפינים, התנינים, הפינגווינים והכרישים. אם אתם מתכננים להגיע אל האקווריום של ולנסיה עם ילדים קטנים מדובר בהטבה חשובה מאוד – בעונת התיירות בולנסיה התורים כאן עלולים להיות ארוכים מאוד, מדובר ללא ספק על אחת האטרקציות הפופולריות של ולנסיה למשפחות וילדים עלולים לאבד סבלנות בתור.

מדוזות, עקרבי עכביש, אריות ים ועוד המון יצורי ים ממתינים לפגוש אתכם בדולפינריום. עם חמש בריכות שחייה, המתקן המרשים הזה, הגדול ביותר באירופה, הוא מקום משכנם של לא פחות משלושים דולפינים.

מאנטרקטיקה ועד הים האדום, מהים התיכון ועד הביצות, בואו להכיר את סביבות המחייה השונות, ללמוד על חייהם של היצורים המימיים והדגים הרבים החיים כאן. ראו את העולם דרך עיניהם של יצורי הים וגלו את המערכת האקולוגית הימית החשובה ביותר בעולם!  ואם אתם מעוניינים במידע נוסף על החיות, פשוט וקל להתחבר למדריך השמע, בעלות קטנה נוספת.

להזמנת כרטיסים לאקווריום של ולנסיה

עיר האמנויות והמדעים – מוזיאון המדע של ולנסיה (כניסה ללא תור)

צבאות של נמלים, סערות חשמליות בתוך הבניין, דינוזאורים ועוד המון הפתעות ממתינות לכם במוזיאון המדע Ciudad de las artes y las ciencias או באנגלית The City of Arts and Sciences – אחת הידועות שבין אטרקציות בולנסיה למשפחות.

הזמינו מראש כרטיסים הכוללים הטבה של כניסה ללא תור (בקישור), ליבשו את חלוק המעבדה בכניסה והיכונו להרפתקה עתידנית של מדע מטורף, אבל כיפי, בוולנסיה שטופת השמש. עם כרטיס "דלג על התור" המיוחד שתקבלו לסמטרפון שלכם לאחר ההזמנה בקישור תוכלו לעקוף את התור לקופות וליהנות מהמוצגים לפני כל המבקרים האחרים. וכדאי להיכנס לכאן מהר כי יש המון מה לראות ואפשר לבלות כאן לפחות יום אחד מלא.

אם אתם חובבי מדע או מגיעים אל ולנסיה עם ילדים עם עניין במדע – אל תוותרו על החוויה הזו. מדע אינטראקטיבי ממתין לכם כאן, עם שרידי שלדים של דינוזאורים שנחפרו מאתרים סמוכים באזור. יש כאן מודל בגודל אמיתי של תחנת החלל הבינלאומית, אפשר לבקר ערים שלמות של נמלים, או להקפיץ גליקול מתוך קשת ענקית. מוזיאון המדע של ולנסיה רב-גוני, חינוכי ומאוד מבדר.

להזמנת כרטיסים למוזיאון המדע בולנסיה

כרטיס התיירים של ולנסיה

כרטיס התיירים של ולנסיה הוא כרטיס משולב מושלם לחופשה בולנסיה המכונה לפעמים Capital del Turia. הכרטיס המשולב הזה הוא הזדמנות לתיירים להיכנס ללא תשלום נוסף ל-20 מהאטרקציות החמות ביותר של ולנסיה וכולל גם את התחבורה ביניהן. תוכלו לבחור בין 24, 48 או 72 שעות שימוש בכרטיס התיירים.

בכרטיס התיירים של וולנסיה כלולות כל האטרקציות החשובות בולנסיה – בורסת המשי, גשר סראנוס (Torres de Serranos), מוזיאון המדעים, וכן גישה חופשית לכל כלי התחבורה הציבורית בולנסיה, כולל תחבורה לנמל התעופה וחזרה. בנוסף, כרטיס זה מזכה מבקרים בגישה מוזלת (עד 50%) למוסד לאמנות מודרנית (IVAM Institute of Modern Art), לאטרקציות מומלצות למשפחות שמגיעות אל ולנסיה עם הילדים כמו גן החיות של ולנסיה Bioparc והגנים הבוטנים ועוד שורה ארוכה של אטרקציות תיירותיות בולנסיה

הכרטיס גם מקנה למחזיקיו משקאות וטאפאס על חשבון הבית במסעדות מסויימות.

להזמנת כרטיס התיירים לחופשה בולנסיה

אוטובוס התיירים של ולנסיה

עלו על אוטובוס התיירים של ולנסיה כדי לגלות את המיטב של וולנסיה. אוטובוס התיירים עוצר ב-21 אתרים היסטוריים ומסלולים ימיים. בדרך, תוכלו להתחבר למכשיר השמע ולגלות את כל הפרטים על ההיסטוריה העשירה של העיר. הכרטיס הוא כרטיס חופשי יומי והמסלול מותאם לתיירים כך שהתחנות הן ליד אטרקציות תיירותיות ואפשר לרדת ליד כל אטרקציה שמעניינת אתכם ובסוף הביקור לחזור לאוטובוס הבא בקו, כך שזוהי דרך מעולה לראות את וולנסיה עם ילדים בלי ללכת הרבה ברגל.

כמה מהאטרקציות התיירותיות בוולנסיה שהאוטובוס עוצר בהן: גן החיות של ולנסיה Bioparc, המצפה התת-ימי  L'Oceanogràfic, שער סראנוס (Serranos Gate) ועוד.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ולנסיה

טיול מודרך בולנסיה – האטרקציות המרכזיות ואתרי מורשת עולם

מלבד טעימות פאייה וישיבה תחת עצי תפוז ריחניים, יש עוד המון מה לגלות בוולנסיה. תמצאו המון מה לעשות בעיר השלישית בגודלה בספרד עם סיור הליכה מודרך (עם מדריך תיירים מקומי) ברחבי אתרי מורשת עולם.

ראו אטרקציות בולנסיה בליווי הסברים מהמדריך, כגון המגדל Silk Exchange, שריד גבוה המסמל את הסחר במשי באירופה בתקופת ימי הביניים ודוגמה נפלאה לאדריכלות גותית במבנים מנהליים באירופה.

להזמנת טיול מודרך בולנסיה

סיור מודרך באיצטדיון מסטאייה Mestalla Stadium

ביקור מודרך באיצטדיון ההיסטורי של קבוצת הכדורגל ולנסיה CF, איצטדיון מסטאייה. תרגישו איך זה לדרוך על מגרש הדשא כל יום בחולצה של לוס צ׳ז. מארח נלהב יסקור בפניכם את ההיסטוריה של הקבוצה מ-1919 עד היום. תוכלו להתפעל מארון הגביעים הנוצץ, מחולצות ישנות עם כתמי זיעה ולראות מזכרות יקרות שהשתייכו לשחקנים האגדיים.

תסיירו בחדרי ההלבשה, תשבו במושב המאמנים ותגיחו מהמנהרה כפי שמונדו, קמפס, וילה ומנדיטה עשו לפניכם.

להזמנת סיור מודרך באיצטדיון מסטלה

סיור מודרך בהיכל האמנויות ע״ש המלכה סופיה Palau de les Arts Reina Sofia

מתים על ארכיטקטורה מודרנית? אוהבים אופרה? חופשה בוולנסיה היא הזדמנות להעמיק אל תוך ההווי התרבותי הפחות מוכר של חבל ולנסיה בספרד. המקום, שעוצב ע״י האדריכל הספרדי המוערץ סנטיאגו קלטראבה – Palau de les Arts Reina Sofia – הוא מחווה לנפשה של המוסיקה. המבנה יכול להיראות לאנשים שונים כמו דברים שונים. יש כאלה שמדמים אותו לדג, לספינת חלל או לקסדה.

הסיור המודרך לוקח אתכם לא רק אל תוך המבנה המכיל לא פחות מ-14 קומות, אלא גם אל תוך ארבעה אולמות אודיטוריום מהממים וחדשניים מבחינה טכנולוגית. כאן מתנגנים להם קונצרטים של מוצרט, בטהובן ועוד.

זהו סיור בסגנון מאחורי הקלעים. תיכנסו לאזורים שאליהם נכנסים רק זמרי האופרה, הרקדנים והנגנים, ותיראו את האולם ואת אזור הקהל מהפרספקטיבה שלהם. תלמדו את הצד המדעי של האסתטיקה והאקוסטיקה של החדרים מפי מדריך דובר אנגלית ועתיר ידע. הסיור כולל גם הצצה אל תוך בית האופרה  Centre de Perfeccionament Plácido Domingo, כולל הזדמנות לסקור את המקום שבו זמרי העתיד לומדים את מלאכתם.

להזמנת כרטיסים לסיור בהיכל האמנויות ע״ש המלכה סופיה בוולסיה

אוטובוס התיירים ואוניית ולנסיה (כולל אלבופרה)

הסיור המשולב בין אטרקציות בולנסיה מתחיל באוטובוס תיירים קומותיים העוצר ב-21 נקודות שונות בעיר. אוטובוס התיירים בולנסיה נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות תיירותיות בולנסיה וניתן לעלות ולרדת ממנו ללא הגבלה בכל תחנה. תוכלו ללכת בעקבות המסלולים הימיים ההיסטוריים כדי להגיע לאטרקציות החמות של ולנסיה, כל זאת בעודכם מאזינים למדריך שמע המלא בפרטים היסטוריים.

הכרטיס כולל גם נסיעת אוטובוס באוטובוס אלבופרה במורד החוף לכיוון אלבופרה, שם עוצרים לשיט רגוע באונייה סביב אחד מהאגמים הגדולים ביותר בספרד.

הכרטיס המשולב שתוכלו להזמין בקישור תקף למשך 48 שעות, שבהן תוכלו לסייר באטרקציות בולנסיה בקצב שלכם. אם אתם מתכננים חופשה בולנסיה עם ילדים, זוהי הדרך הכי נוחה לטייל בולנסיה בלי לשכור רכב

להזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים וספינת התיירים של ולנסיה

אוטובוס אלבופרה Albufera כולל הפלגה באגם

המאכל הספרדי המפורסם הפאייה, לפי הסברה, הומצא באלבופרה, וזו סיבה מספיק טובה להגיע לשכונה זו של ולנסיה, שהיא במקרה גם שכונה ירוקה ויפה.

תוכלו לקחת את האוטובוס של אלבופרה מנקודות איסוף שונות ברחבי ולנסיה. האוטובוס נוסע במורד החוף של ולנסיה לעבר הפארק הטבעי המקסים שבשכונת אלבופרה שם תצאו להפלגה חלומית סביב אחד האגמים הגדולים ביותר של ספרד. אם תרצו להישאר יותר זמן, ללכת לטעום מהמטבח המקומי, או סתם לצאת לטיול עצל תחת קרני השמש, פשוט ידעו את הנהג שלכם, ותוכלו לעלות על אוטובוס חזרה בשעה מאוחרת יותר.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של אלבופרה בולנסיה (כולל הפלגה)

דרך המשי של ולנסיה – טיול מודרך

קחו את הזמן לגלות את חוטי המשי החבויים של דרך המשי של ולנסיה. לוולנסיה יש מערכת יחסים ארוכת שנים עם הבד היקר. תרבות ייצור המשי בוולנסיה התחילה כבר במאה השמינית.

בסיור זה תהיה למבקרים הזדמנות לטייל ב- Lonja de la Seda – בורסת המשי של ולנסיה שקיימת כאן מהמאה ה-15. זהו מקום שבו סחרו בעבר במשי, והיום הוא כלול ברשימת אתרי מורשת העולם של ארגון אונסק״ו. גלו את סיפור האהבה של ולנסיה עם הבד הנחשק הזה.

להזמנת טיול מאורגן בולנסיה "דרך המשי"

סיור מודרך בולנסיה – הגביע הקדוש ואמנות דתית

לכו בעקבות ׳נתיב הגביע הקודש ואמנות הדת׳ כדי לעצור בכמה מהנקודות החשובות בולנסיה ולראות אותן מזווית אמנותית, תרבותית ודתית.

מדריך מומחה ייקח אתכם לכל המקומות החשובים בולנסיה וישוחח איתכם על הארכיטקטורה הנהדרת של העיר, תולדות האמנות של העיר ועל המקומות הקדושים של העיר.

הסיור כולל ביקור בכנסיית הגביע הקדוש (Holy Chalice Chapel) שבה טוענים שנמצא הגביע הקדוש האמיתי, אחד הפריטים החשובים ביותר בנצרות.

להזמנת סיור מודרך בוולנסיה 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל