טיול למגדל אייפל

אל מגדל אייפל – טיול בפריז עם ילדים

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

ברוכים הבאים לפריז, עיר האורות! ומקום נהדר לטיול עם ילדים. טיול רגלי בפריז מתמקד כמובן בסמלה המפורסם ביותר של העיר – מגדל אייפל, האטרקציה התיירותית החשובה בצרפת ואחת החשובות באירופה בכלל

חופשה בפריז – כתבות מומלצות:

טיסות לפריז – ביקורת חברות תעופה, השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות לצרפת

מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים

יורודיסני – פארק השעשועים של דיסני בפריז

השכרת רכב בצרפת – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים והרבה דאגות

e-sim וסים לצרפת – טיפים ומידע שימושי

ספטמבר הוא הזמן המומלץ ביותר לחופשה בפריז, בזמן שפריז כולה טובלת באמבטיית שמש קסומה. בחודשי יולי – אוגוסט העיר מתרוקנת מתושביה הצרפתים הנוסעים לחופשת הקיץ, ה"ואקאנס" המסורתי. אך למרות זאת, שימו לב לאזהרה אחת חשובה לגבי טיול לפריז בספטמבר, עם זאת: למעשה זהו שיא העונה בפריז, והעיר צפופה יותר מבחודשי הקיץ. אז אם אתם מתכננים ביקור בספטמבר, הזמינו מוקדם ככל האפשר מקום במלון – אחרת לא בטוח שתצליחו למצוא כזה במסגרת התקציב שלכם.

אם התפתיתם לטייל בפריז אחרי ספטמבר, מוטב שתלמדו את צמד המילים הצרפתיות "איל פלאו" – כלומר, יורד גשם. למשפחות עדיף ככל הנראה להיצמד לחודשי הקיץ, ספטמבר, מאי, או יוני. אפילו ליולי ואוגוסט בהם פריז מתרוקנת יש ממוצע של 8 ימי גשם, בפריז – ואם 8 ימים אלו ייפלו דווקא על החופשה שלכם, הדבר עלול לאכזב מאוד.

Paris Plages – חוף הים של פאריז

מבקרים שמגיעים בקיץ זוכים בבונוס נוסף: "פאריז פלאז'", כלומר "חוף פריז". ממש כך: חוף מלאכותי, עם חול, שהוקם לאורך הסיין, עם כסאות נח, דוכני גלידות — כל חוויית החוף השלמה. פָּארִי פְּלַאז' הוא למעשה מיזם תיירותי של עיריית פריז, המתקיים מדי קיץ מ-20 ביולי למשך ארבעה שבועות, ומדמה חוף ים מלאכותי – קשה להאמין שמדובר למעשה בחלק מגדת נהר הסיין.

המשיכו משם אל מגדל אייפל, הנמצא אף הוא על גדות נהר הסיין.

מגדל אייפל 

כשביקרנו בפריז, הילדים הסכימו פה אחד: היינו צריכים לראות את מגדל אייפל ראשון. והם צדקו. מגדל אייפל – בצרפתית “לה תור אייפל””, נהגה  בצרפתית פריזאית כ”תור אה-פל”, הוא יצירה ארכיטקטונית מדהימה הרבה יותר מכל חוויה שתועבר בתמונות: מגדל מאסיבי, אבל מאוורר. נסו לבקר במגדל אייפל במהלך שעות היום, ונסו להגיע גם בלילה: המגדל פתוח עד מאוחר, לעיתים קרובות גם עד חצות, והוא מחזה מרהיב עין כאשר מואר בחושך עם אלפי אורות נוצצים.

למגדל אייפל היסטוריה מרתקת, כולל תפקיד של משדר רדיו במהלך מלחמת העולם הראשונה. תמצאו מצגות מידע רבות בצורות שונות ומקומות שונים במגדל אייפל:. תכננו את הטיול כך שיתאפשר לכם מספיק זמן במהלך הטיול באייפל כדי ללמוד ולהסביר לילדים על אתר חשוב זה שאגב, זכה לביקורות רבות במהלך שנותיו הראשונות.

7 מיליון תיירים מבקרים מדי שנה במגדל אייפל שהוא האטרקצייה התיירותית המרכזית של פריז.

טיול למגדל אייפל
מגדל אייפל

מגדל אייפלבסיס

הבסיס של מגדל אייפל (שנראה כאן מפלאס דה טרוקודרו) מקיף אזור רחב, עם ביתני כרטיסים בכמה פינות. בדקו לאיזה מהם התור הקצר ביותר. כדאי להזמין מראש כרטיסי כניסה דרך אתר האינטרנט של מגדל אייפל – המחיר באתר האינטרנט זהה לזה שבקופות שבכניסה למגדל, אבל הזמנה דרך אתר האינטרנט תחסוך לכם את התור לקופות שיכול להיות ארוך משמעותית בעונת התיירות.

המטיילים במגדל יכולים לעלות אל שלוש קומות תצפית, מהן ניתן לצפות בנופי פריז. לקומה הראשונה והשנייה אפשר לעלות במדרגות, אך לקומה השלישית ובה המרפסת העליונה אפשר להגיע רק במעלית. העליה אל כל קומות התצפית של מגדל אייפל היא בתשלום.

%d7%91%d7%a1%d7%99%d7%a1-%d7%94%d7%9e%d7%92%d7%93%d7%9c

מגדל אייפל – שעות פתיחה ומחירי כרטיסים

שעות פתיחה: מגדל אייפל פתוח בכל ימי השנה, לרבות סופי שבוע וחגים.
מה-15 ליוני ועד ה-1 לספטמבר שעות הפתיחה של מגדל אייפל הן מתשע בבוקר ועד חצות הלילה, ובשאר השנה שעות הפתיחה מ- 09:30 עד 23:30.
המגדל נמצא ברובע השביעי, על גדות נהר הסיין, בצומת הרחובות quai Branly ו-Pont d'Iéna באיזור שאן דה מארס (Champ de Mars).

דרכי הגעה

האופציה הנוחה (והיקרה) ביותר היא כמובן מונית ספיישל שתקח אתכם למגדל מכל מקום בפריז, או אחד מאמצעי התחבורה הציבוריים של פריז: מטרו: קו 6 בתחנת Bir-Hakeim וקו 9 בתחנת Trocadéro RER: קו C, תחנת Champs de Mars – Tour Eiffel

אוטובוס: קו 82 תחנות Tour Eiffel או Champ de Mars קו 42 תחנת Tour Eiffel קו 87 תחנת Champ de Mars קו 69 תחנת Champ de Mars

מחירי כרטיסי הכניסה משתנים בהתאם לגיל המבקרים ולפי הקומה אליה מזמינים את הכרטיס:

מבוגרים: מעלית לקומה העליונה – 15 יורו, מעלית לקומה השנייה – 9 יורו, במדרגות עד לקומה השנייה – 5 יורו

צעירים (גילאי 12-24): מעלית לקומה העליונה – 13.5 יורו, מעלית לקומה השניה – 7.5 יורו, במדרגות עד הקומה השנייה – 4 יורו

ילדים (בגילאי 4-11) ואנשים עם מוגבלויות (כסא גלגלים, קביים וכדומה): מעלית לקומה העליונה – 10.5 יורו, מעלית לקומה השנייה – 4.5 יורו, במדרגות עד הקומה השנייה – 3 יורו

מגדל אייפלמבט אל פריז

ברגע שהגעתם לקומות העליונות של מגדל אייפל, אתם יכולים להסתובב קצת סביב ולהתרשם מהנוף, כאשר כל פריז למרגלותיכם. למטרות תצפית יש בכל מפלס שביל חיצוני (שייתכן ויהיה סוער מרוחות בימים מסויימים), וכן גם שביל פנימי, ממנו ניתן לצפות בנוף דרך חלון. במיקומים אסטרטגים, מול מיבנים חשובים בפריז, ממוקמות תמונות בכדי להצביע על ציוני הדרך שאתה רואה, הרחק למטה.
אל תוותרו על עלייה במעלית כל הדרך לקומה העליונה, לפחות פעם אחת!

טיול מגדל אייפל
מבט על פריז ממגדל אייפל

פלאס דה טרוקדרו (Place du Trocadero) – מבט אל מגדל אייפל

פלאס דה טרוקדרו הוא מקום מעולה לצפות עליו ממגדל אייפל, והוא כייפי במיוחד כיף בלילות קיץ:

ייתכן שתראו מופעי ריקוד של רקדנים אפריקאים, בנוסף למראה הבטוח של זוגות נאהבים פריזאיים ומגדל אייפל המואר בלילה.



טיול משפחות למגדל אייפל
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל