צ׳יאנג ראי רשימת אטרקציות

צ׳אנג ראי ומשולש הזהב – אטרקציות וטיולים בצפון תאילנד

אם אתם מתכננים טיול בצפון תאילנד עם שהות בצ'אנג ראי – העיר הגדולה בצפון הרחוק של תאילנד, איזור "משולש הזהב" – הכתבה הזו נועדה עבורכם והיא כוללת מידע מקיף, טיפים והמלצות על אטרקציות בצ'אנג ראי, כולל סרטוני וידאו, מידע עבור משפחות שמגיעות אל צ'אנג ראי עם ילדים וקישורים להזמנה מראש של שלל טיולים בצ'אנג ראי – כולל טיולים מאורגנים מצ'אנג מאי לצ'אנג ראי, טיולים מצ'אנג ראי למשולש הזהב ושבטי ההרים וטיולים מאורגנים בתוך צ'יאנג ראי עצמה

צ׳יאנג ראי (Chiang Rai) היא בירת מחוז צ׳יאנג ראי שבצפון תאילנד. האזור המטרופליטני של העיר המכונה בד"כ ציאנג ראי מכיל אוכלוסייה של כ-200 אלף איש, ומתפקד כאזור המסחרי המרכזי המשרת את אזור הגבול של משולש הזהב המפגיש בין תאילנד, מיאנמר ולאוס. זוהי נקודת יציאה מצוינת ליציאה לטיולים באזורים הסובבים. צ׳אנג ראי היא בעיקרון העיר הגדולה של הצפון הרחוק של תאילנד המשרתת את המחוז הסובב ואם אתם מתכננים טיול משפחתי לצפון תאילנד ומשולש הזהב אז עדיף ללון בצ'אנג ראי עם ילדים מאשר בכפרים נידחים באיזור. על אף האוכלוסייה היחסית קטנה שלה, אפשר למצוא בצ׳יאנג ראי כמה אוניברסיטאות מכובדות ומוסדות חשובים אחרים.

האווירה של צ׳יאנג ראי מאוד צפון-תאילנדית ובעל אופי מאוד ייחודי משל עצמה, השונה מדרום תאילנד. האוכל כאן בהחלט הרבה יותר מתובל (חריף) והרקע האתני של התושבים מורכב משבטי הרים וגולים ממיאנמר (בורמה), ביניהם בני שבט הקארן הידוע בכינויו ארוכות הצוואר.

חופשה בתאילנד – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים בצ'אנג ראי למשפחות עם ילדים

טיסות פנים בתאילנד – מידע חשוב ומנוע השוואת מחירים

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

השכרת רכב בתאילנד –  המדריך המלא כולל השוואת מחירים שתחסוך לכם עשרות אחוזים והסברים על נהיגה בתאילנד

תאילנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות וחופשות בתאילנד

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

תחבורה בצ'אנג ראי

הסעה פרטית מבית המלון לנמל התעופה בצ׳אנג ראי

הזמינו מראש הסעה פרטית מבית מלון לבחירתכם בצ׳יאנג ראי או במשולש הזהב ותיהנו מהעברה נוחה למיי פה לואנג (Mae Fah Luang) – נמל התעופה צ׳יאנג ראי. הימנעו מהתחבורה הציבורית העמוסה וסעו ברכב פרטי ונוח לנמל התעופה. שירות זה בכיוון אחד, דלת-אל-דלת מיועד ליחידים או לקבוצות פרטיות של עד 6 איש. הסעות זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

טיולים מאורגנים לתאילנד

ההסעה לשדה התעופה מתבצעת ברכב או מיניוואן פרטיים ממוזגים, עם נהג מקצועי וידידותי דובר אנגלית. אם אתם מגיעים אל צ'אנג ראי עם ילדים או קבוצה בטיסה פנימית זוהי ללא ספק הדרך הנוחה והמשתלמת להגיע ישירות למלון.

להזמנת הסעה מהמלון לשדה התעופה בצ'אנג ראי

הסעה פרטית מבית המלון בצ׳יאנג ראי לנמל התעופה צ׳יאנג מאי 

הזמינו מראש הסעה נטולת דאגות וטרחה מצ׳יאנג ראי לנמל התעופה צ׳יאנג מאי, עם שירות הסעה פרטי. תיהנו מרכב פרטי ממוזג, נהג דובר אנגלית שיסיע אתכם לנמל התעופה המקומי או הבינלאומי של צ׳יאנג מאי. השירות כולל הסעה מנמל התעופה, אישור מיידי, זמני יציאה ויעדים רבים אפשריים. ידידותי למשפחות.

להזמנת הסעה לשדה התעופה בצ'אנג מאי מהמלון בצ'אנג ראי

הזמנת הסעות בצ׳יאנג ראי 

באמצעות הקישור שלמטה ניתן להזמין באופן מסודר, אמין ומשתלם הסעה מנמל התעופה לבית המלון או הסעה מבית המלון לאטרקציות תיירותיות בצ׳יאנג ראי – אפשר פשוט להיכנס לקישור במקום להזמין מוניות בצ'אנג ראי.

להזמנת מונית בתוך צ'אנג ראי

טיולים לצ'אנג ראי מצ'אנג מאי

טיול מאורגן מצ׳יאנג מאי לצ׳יאנג ראי – יום אחד

טיול לצ׳יאנג ראי הכולל ביקור במקדש הלבן (Wat Rong Khun), בעיר המלכותית העתיקה צ׳יאנג סאן (Chiang Saen) ושייט בסירת זנב ארוך לאורך נהר קונג (Khong River). המשתתפים מוגבלים למקסימום של תשעה איש, מה שמבטיח חוויה בקבוצות קטנות, עם מדריך מקצועי. בקרו במקדש ואט רונג המכונה המקדש הלבן, ראו את שרידיה של ממלכת תאילנדית במאה השביעית בצ׳יאנג סאן, שוטו באוניה לאורך נהר קונג ועצרו ליד משולש הזהב לארוחה בסגנון מזנון בינלאומי ותאילנדי. איסוף וחזרה לבית המלון במיניוואן ממוזג. זהו יום עמוס המתאים למשפחות המעוניינות לראות את צ'אנג ראי עם הילדים אך לא ללון בה והוא כולל ארוחת צהריים במסעדה ותחבורה הלוך ושוב מצ׳יאנג מאי.

להזמנת טיול לצ'אנג ראי מצ'אנג מאי

המקדשים של צ׳אנג ראי – טיול מאורגן מצ׳אנג מאי עם ארוחת צהריים 

בקרו במקדשים המופלאים של צ׳אנג ראי בסיור פרטי של יום מלא היוצא מצ׳יאנג מאי לסדרה של אתרים בודהיסטים איקוניים. תיהנו מהגמישות של ליווי נהג/מדריך פרטי לאורך כל היום בזמן שאתם מבקרים במקדשים וואט סאנג קו פוטיארן (Wat Sang Kaew Photiyarn), ואט רונג קון (Wat Rong Khun), ואט הואי פלה קונג (Wat Huai Pla Kung) ועוד, עם הפסקת צהריים במסעדה מקומית. הסיור בן 13 השעות הזה במקדשים, היוצא מצ׳יאנג מאי, כולל איסוף והורדה בבתי מלון בעיר, ארוחת צהריים, דמי כניסה לכל המקומות, וזו דרך אישית ומהנה להכיר את האתרים החשובים של צפון תאילנד.

תיהנו מיום הרחק מהשאון וההמולה של העיר, כולל ארוחת צהריים ידידותית למשפחות בצ'אנג ראי ואת ההקדמה המושלמת למטיילים שזו להם הפעם הראשונה בעיר. תלוו במדריך מקצועי בקיא וידידותי שייתן לכם טיפים של אינסיידר מקומי לטיול בצפון תאילנד

להזמנת טיול מקדשים בצ'אנג ראי מצ'אנג מאי

סיור מודרך בצ׳יאנג ראי מצ׳יאנג מאי כולל שבט ״ארוכות הצוואר״ 

בקרו בצ׳יאנג ראי המדהימה בטיול מאורגן של יום מלא מצ׳יאנג מאי. תיהנו מהליווי של מדריך מקצועי משך כל היום כשאתם מבקרים בשבט ארוכות הצוואר (Long Neck Tribal Village), במקדש הלבן ואט רונג קון (Temple of Wat Rong Khun), במשולש הזהב  (Golden Triangle), מיי סאי (Mae Sai), עם הפסקת צהריים במסעדה מקומית. הסיור הזה בן 12 השעות מצ׳יאנג מאי כולל איסוף והורדה בבתי מלון שונים בעיר, ארוחת צהריים ודמי כניסה וזוהי דרך כיפית ואישית לבקר באתרים של צפון תאילנד, במיוחד עבור משפחות שרוצות לראות את צ'אנג ראי עם הילדים ולחזור ללון בערב במלון בצ'אנג מאי.

הטיול הזה כולל ביקור באטרקציות החובה של צ׳אנג ראי ביום אחד, כולל כפר השבט ארוכות הצוואר, נופים פנורמיים מעל נהר מקונג הנפלא, האתר הידוע משולש הזהב הגובל בתאילנד, מיאנמר ולאוס וליווי של מדריך אינפורמטיבי, ידידותי ומקצועי

טיול מצ'יאנג מאי לצ'יאנג ראי

המיטב של צ׳יאנג ראי ביומיים – מצ׳יאנג מאי

גלו את צ׳יאנג ראי כשמלווה אתכם מדריך שבקיא בתולדות האמנות של האזור, בסיור מאורגן של יומיים מצ׳יאנג מאי. תפגשו חמישה שבטי הרים שונים ותראו את נשות שבט קארן, ארוכות הצוואר, העונדות טבעות ברונזה כבדות סביב צווארן. תראו את שלושת המדינות – תאילנד, לאוס ומיאנמר – הנפגשות במשולש הזהב, תשוטו באונייה ללאוס ותבקרו במיטב האטרקציות התיירותיות של צ'אנג ראי – הבית השחור (Black House) והמקדש הלבן (White Temple), אחת האטרקציות המוכרות ביותר של תאילנד. ארוחות ולינה כלולים במחיר.

בלו יומיים שלמים בסיור בצ׳יאנג ראי בטיול זה היוצא מצ׳יאנג מאי. מדריך מומחה בהיסטוריה של האמנות המסורתית בצפון תאילנד יספק לכם עובדות מרתקות לאורך הדרך. כולל ארוחות ואמצעי לינה.

להזמנת טיול מאורגן מצ'אנג מאי לצ'אנג ראי

טיולים בצ'אנג ראי

סיור פרטי – אטרקציות תיירותיות בצ׳יאנג ראי Chiang Rai

גלו את צ׳יאנג ראי בסיור פרטי של יום מלא עם מדריך מקצועי. בקרו בפארק האמנות והתרבות מיי פה לואנג (Mae Fah Luang Art and Cultural Park) כדי לראות את חפצי המקדש, בגנים הבוטנים ובבתי עץ מסורתיים.

התרשמו מחפצים של משפחת המלוכה התאילנדית במוזיאון אופק אם (Oup Kham Museum) והתרשמו מה״מקדש כיצירת אמנות״ ואט רונג קון, הנקרא גם המקדש הלבן. העמיקו את היכרותכם עם התרבות העשירה של צפון תאילנד בזמן שאתם טועמים מנות צפון תאילנדיות אותנטיות במסעדה מקומית ובודקים את הסחורה בדוכני השוק המרכזי.

זהו טיול אטרקציות בצ׳יאנג ראי של יום שלם עם מדריך פרטי, לקבוצה שלכם בלבד, בין אם מדובר על קבוצת חברים או משפחות שמגיעות אל צ'יאנג ראי עם הילדים. למדו על התרבות התאילנדית ועולם החי בפארק האמנות והתרבות מיי פה לואנג. בדקו את הסחורה בשוק המרכזי התוסס. איכלו ארוחת צהריים במסעדה הכוללת מטעמים צפון תאילנדים. צאו לרכיבה על גבי samlor (מונית/תלת-אופן). צפו בחפצים שבהם השתמשה משפחת המלוכה בעבר במוזיאון אופק אם. התפעלו מהעיצוב הנפלא בוואט רונג קון, הנקרא גם המקדש הלבן.

להזמנת טיול פרטי בין אטרקציות בצ'אנג ראי

טיול אופניים של יום שלם באזור הכפרי של צ׳יאנג ראי והמקדש הלבן

צאו לסיור אופניים באזורי הכפר של צ׳יאנג ראי. המדריך שלכם יוביל אתכם דרך הכפרים, שדות האורז, והחוות החקלאיות הקטנות, על דרכים סלולות ולא סלולות. הסיור כולל ביקור בוואט רונג קון, במטע תה, בבודהה הגדול (big Buddha) ובשוק מקומי. אם אתם מתכננים טיול בצ'אנג ראי עם ילדים על אופניים עליכם לוודא שהם רוכבים היטב, מדובר על דרכים לא סלולות.

להזמנת טיול אופניים בצ'אנג ריי

סיור בצ׳יאנג ראי והמקדשים 

השתמשו בזמנכם בצורה היעילה ביותר אם הגעתם לצ׳אנג ראי לזמן קצר – טיול זה כולל הזדמנות לבקר באטרקציות הבולטות בצ'אנג ראי בסיור מודרך של חצי יום המותאם במיוחד למטיילים בפעם הראשונה בתאילנד. תראו מקדשים בצ'אנג ראי כמו ואט פרא קאו (Wat Phra Kaeo) שהוא ביתו המקורי של פסל הבודהה מאמרלד (Emerald Buddha), ואט פרא תאט דוי טונג (Wat Phra That Doi Thong) שממנו נשקפים הנופים לעבר נהר קוק (Kok River), ואט רונג קון (Wat Rong Khun), שהוא ״המקדש הלבן״ המפורסם, אנדרטת המלך מנגראי (King Mengrai Monument) ועוד.

סיור זה כולל הסעה הלוך ושוב מבתי מלון נבחרים בצ׳יאנג ראי, הצצה עשירה אל תוך התרבות, הדת וההיסטוריה התאילנדית בליווי מדריך. בהזמנת הטיול בקישור בחרו בין סיורי בוקר או אחר צהריים בהתאם ללו״ז שלכם.

להזמנת סיור בצ׳יאנג ראי והמקדשים

טיול יום בצ'אנג ראי: המקדש הלבן, הבית השחור, משולש הזהב

במסגרת טיול יומי זה תבקרו במקדש הלבן (ואט רונג קון), בבית השחור (Black House), באן סי דום (Baan Si Dum), במשולש הזהב.

בנוסף תבקרו במעיין חם. אם אתם מתכננים להגיע אל צ'אנג ראי עם ילדים קטנים שימו לב כי הרחצה במרחצאות חמים עלולה לסכן ילדים ועליכם לבדוק זאת רפואית לפי גיל הילדים.

להזמנת טיול בצ'אנג ראי – משולש הזהב, המקדש הלבן והבית השחור

המקדש הלבן, לונג נק וארמון דוי טונג

יש כל כך הרבה מה לעשות באזור צ׳אנג ראי. אם זמנכם קצר ואתם רוצים לראות כמה שיותר, הסיור הזה מספק לכם הצצה נהדרת לאטרקציות הפופולריות ביותר של צ'אנג ראי עם מדריך דובר אנגלית שמספק תחבורה הלוך ושוב, ארוחת צהריים ומים כדי שתוכלו לנוח בין אתר לאתר. בקרו במקדש הלבן המפורסם, הגן היפהפה מיי פה לואנג Mae Fah Luang Garden בווילה המלכותית שבדוי טונג ובכפר ה"קארן" – שבט ארוכות הצואר.

להזמנת טיול בצ'יאנג ראי – המקדש הלבן, ארוכות הצוואר וארמון דוי טונג

סיור אמנות בגלריות של מקדשי צ׳אנג ראי כולל עיסוי מרגיע וארוחת צהריים

העיר צ׳יאנג ראי היא חממה של היסטוריה תאילנדית, וההיסטוריה הזו היוותה את ההשראה לאמנים רבים, שיצרו עבודות יוצאות מן הכלל. בסיור זה תבקרו במקדשים ובגלריות שיצרו כמה מן האמנים התאילנדים הנחשבים ביותר. בבוקר, תבקרו במקדש הלבן הנועז של האמן צ'אלרמצ'אי קוסיתיפאט ותראו את המקדש הכחול והמקדש הסיני המרהיבים. אחרי ארוחת צהריים הכלולה במחיר, תוכלו לסקור את הבית השחור (Black House) של האמן התאילנדי תאוואן דוקני (Thawan Duchanee) ולאחר מכן להירגע עם מסאג׳ תאילנדי. גלו את צ׳יאנג ראי בקצב שלכם בסיור הפרטי הזה, המתחיל באיסוף בבית המלון. אל תבזבזו זמן בשערי המקדשים: כל דמי הכניסה כלולים. בנוסף, גלו את העבודות של אמני צ׳יאנג ראי בגלריית האמנות Khru Kae.

להזמנת טיול מקדשים ומסאג' תאילנדי בצ'אנג ראי

צ׳יאנג ראי בטוק-טוק – טיול לילי

סיור לילי בן 4 שעות בצ'אנג ראי בטוק טוק. נסייר גם בבזאר הלילי של צ׳יאנג ראי, מתחת לאורות הלילה. מבט על האתרים התיירותייים של צ'אנג ראי בשעת לילה מהווה חוויה מאוד מרגשת, מלאה ביופי ומסתורין של העיר, אטרקציות מפורסמות וסודות מקומיים. הטיול המאורגן כולל את החוויה הקולינרית הטובה ביותר בצ'אנג ראיי ומדריך מקומי דובר אנגלית

להזמנת טיול בצ'אנג ראי בטוק טוק בלילה

טיולים מצ'אנג ראי לצפון תאילנד ומשולש הזהב

אם אתם מתכננים טיול לצ'אנג ראי עם ילדים ומעוניינים לצאת ממנה לאיזורי הספר של שבטי ההר ומשולש הזהב, הדרך הנוחה והבטוחה לעשות זאת היא באמצעות טיולים מאורגנים אשר ניתן להזמין מראש:

סיור פרטי – מיאנמר ומשולש הזהב מצ׳יאנג ראי

מבחינה היסטורית, משולש הזהב הוא אזור המוכר בשל גידולי האופיום שלו, ושם האזור מגיע מתזכיר שהגיע ממשרד החוץ האמריקאי על אודות מנהג גידול האופיום. הסיור המודרך הפרטי הזה למשולש הזהב מאפשר למבקרים לחצות את הגבול התאילנדי אל תוך מיאנמר (בורמה) כדי להביט מקרוב על התרבות המקומית הבורמזית בעיירה טצ׳ילק (Tachileik) שבה תוכלו לראות רפליקה של שוודאגון פאקודה (Shwedagon Pagoda) ביאנגון (Yangon) ליהנות מרכיבה בטוק-טוק, לאכול במסעדה מקומית ולבקר בכפר שבט הררי ובשוק הומה אדם, לפני חציית הגבול חזרה לצפון תאילנד, לביקור מסיים באולם האופיום (Hall of Opium).

בקישור תוכלו להזמין טיול פרטי של יום מלא, כולל תחבורה הלוך ושוב לבית המלון, לעיירה טאצ׳ילייק במיאנמר, בורמה ומשולש הזהב מצ׳יאנג ראי. כולל מקדשים בבורמה, מקדש הפיל הלבוש Temple of the Enrobed Elephant) ורפליקה של פגודת שוודאגון המפורסמת ביאנגון. כולל ארוחה בורמזית טיפוסית במסעדה מקומית, דוכני המזכרות של השוק התוסס על הגבול הצפוני של תאילנד. ביקור במשולש הזהב, ולמידה אודות תולדות ייצור האופיום באולם האופיום המרתק. תיהנו מההזדמנות הנהדרת לספוג את הנוף המהמם של צפון תאילנד ברכב פרטי, עם מדריך מנוסה, ואיסוף והורדה בבית המלון הכלולים במחיר הכרטיס.

להזמנת טיול למשולש הזהב ומיאנמר מצ'אנג ראי

טיול יום למשולש הזהב מצ׳אנג ראי כולל קרוז בנהר מקונג וכפר השבט ההררי

גלו את היופי והתרבות של משולש הזהב שבצפון תאילנד בטיול פרטי של יום מצ׳יאנג ראי. הסיור המודרך הזה בקבוצה קטנה כולל שיט באונייה קטנה לאורך נהר מקונג העז, ביקור בשרידי המקדשים הנהדרים של צ׳יאנג סאן והמון הזדמנויות לצילומים בגבול הציורי שבו מיאנמר, תאילנד ולאוס נפגשות. תהיה לכם הזדמנות גם לבלות זמן מה בכפר המונג מסורתי וליהנות מארוחת תאילנדית.

תראו שרידים של ממלכת לאנה העתיקה בצ׳יאנג סאן, טיול במשולש הזהב עם הזדמנות ללמוד על תולדות הסחר באופיום, תיהנו מנוף מדהים והצצה אל תוך אורח החיים המקומי בשיט של שעתיים לאורך המקונג לכיוון צ׳יאנג קונג, עם עצירה בכפר המונג כדי ללמוד על התרבות וההיסטוריה של שבט ההר. זהו סיור בקבוצה קטנה המוגבל לעד שישה אנשים המציע חוויה יותר אינטימית והכרה של המסורות המקומיות, עבור משפחות שמגיעות אל צ'יאנג ראי עם ילדים הטיול הפרטי הוא הזדמנות לטייל בצפון תאילנד רק עם המשפחה ומדריך.

להזמנת טיול במשולב הזהב וקרוז במקונג מצ'אנג ראי

המקדש הלבן ומשולש הזהב – קרוז מצ'אנג ראי 

צללו לצפון הרחוק של תאילנד וגלו את משולש הזהב בטיול של יום מלא מצ׳יאנג מאי. התפעלו מהמקדש הלבן (Wat Rong Khun) הנשגב שבצ׳יאנג ראי, בקרו בשבט ההר קאיאן (Kayan hill-tribe) ובמשולש הזהב. צאו לשיט בסירה ארוכת זנב לאורך נהר מה קונג עד שוק דון סאו (Don Sao Market) בלאוס.

זהו שייט הממלא לכם את כל היום, חוצה את הגבול אל תוך לאוס באונייה ארוכת זנב עם ארוחת צהריים בסגנון מזנון במסעדה מקומית. איסוף ללא טרחה מבית המלון ותחבורה הלוך ושוב מצ׳יאנג מאי. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בצ'אנג ראי עם הילדים זוהי הזדמנות מעולה לראות בנוחות גם את לאוס.

להזמנת טיול למשולש הזהב והמקדש הלבן

טיול מצ'אנג ראי – שבט ההר דוי טונג ושוק מיי סאי

צאו מצ׳יאנג ראי לעבר דוי טונג ובקרו בווילה של הוד מלכותה הנסיכה שרינגרינדרה, האם-נסיכה לשעבר. תפגשו כאן נציגים שונים של קהילות שבטי ההרים, תבקרו בוואט פרה תאט דוי טונג (Wat Phra That Doi Tung) ותטיילו בשוק מיי סאי (Mae Sai market) השוכן בגבול שבין תאילנד למיאנמר.

ארוחת צהריים ותחבורה למלון כלולים, עם סיור של יום מלא בדוי טונג מצ׳יאנג ראי, כולל הדרכה אישית. אם אתם מתכננים טיול מצ'יאנגראי עם הילדים לשבטים בצפון תאילנד – זוהי אופציה נוחה.

להזמנת טיול מצ'יאנג ראי לדוי טונג ומיי סאי

טיול פרטי מצ׳אנג ראי למשולש הזהב, נהר מקונג וכפר בלאוס 

בלו אחר צהריים בסיור באזור משולש הזהב שבדרום-מזרח אסיה, עם טיול נלווה ללאוס. מדריך פרטי מלווה רק את הקבוצה שלכם (קבוצת חברים או משפחות שמגיעות לצ'אנג ראי עם ילדים) בחוויה שאורכת יום שלם, הכוללת ביקור בכמה מכפרי שבטי ההרים של צפון תאילנד ושרידים עתיקים מתקופת ממלכת לאנה (Lanna) בצ׳יאנג סאן (Chiang Saen), ואף מסע לאורך נהר מקונג אל תוך לאוס, שם תבקרו בשוק מקומי ובכפר. הביאו את המצלמה כדי לצלם את גשר הידידות תאילנד-לאוס (Thai-Lao Friendship Bridge) ובגבול המשולש המפגיש את תאילנד, לאוס ומיאנמר.

תעצרו גם בצ׳יאנג קונג כדי ליהנות מארוחת צהריים תאילנדית בנחת. בקרו בכפרי שבט ההרים בתאילנד ולאוס. השתמשו בתחבורה מקומית כדי לבקר באחד הכפרים של לאוס ובשוק. הטיול הפרטי כולל מדריך פרטי ורכב, ארוחת צהריים במסעדה תאילנדית ואיסוף והורדה במלון.

להזמנת טיול בלאוס ומשולש הזהב מצ'אנג ראי

אוניית משולש הזהב – הפלגה לכיוון צ׳יאנג סאן וצ׳יאנג קונג Chiang Khong

שייט זה כולל ביקור בעיירות שונות כמו צ׳יאנג סאן וצ׳יאנג קונג כדי ליהנות עוד יותר מיופיו של אזור משולש הזהב, שבו מיעוטים אתנים התיישבו במשך דורות רבים, והעבירו את המסורת ואת הערכים התרבותיים שלהם. החוויה הזו של יום שלם תפגיש אתכם עם כל הזוהר הזה.

להזמנת הפלגה במשולש הזהב

טיול פרטי למיאנמר ומשולש הזהב מצ׳יאנג ראי 

הסיור המודרך הפרטי הזה למשולש הזהב מאפשר למבקרים לחצות את הגבול התאילנדי אל תוך מיאנמר כדי להביט מקרוב על התרבות המקומית הבורמזית בעיירה טצ׳ילק (Tachileik) שבה תוכלו לראות העתק של שוודאגון פאגודה (Shwedagon Pagoda) ביאנגון (Yangon), ליהנות מנסיעה בטוק-טוק, לאכול במסעדה מקומית ולבקר בכפר שבט הררי ובשוק הומה אדם, לפני חציית הגבול חזרה לצפון תאילנד, לביקור מסיים באולם האופיום (Hall of Opium). תחבורה הלוך ושוב לבית המלון ברכב פרטי כלולה בסיור של יום מלא מצ׳יאנג ראי, זוהי האופציה הטובה ביותר עבור משפחות שמגיעות אל צ'אנג ראי עם ילדים ומעוניינות לבקר גם במיאנמר.

להזמנת טיול למיאנמר מצ'אנג ראי

חצי יום במאיי סאי Half Day Mae Sai

עיירות הגבול מלאות בסוחרים מרחבי אסיה ומיי סאי לא יוצאת דופן מהבחינה הזו. זוהי הנקודה הצפונית ביותר של תאילנד, כשמיאנמר רק כמה צעדים משם.

העיירה הזו נמצאת בלב סחר אבני החן של אסיה וזוהי הזדמנות למבקרים להציץ אל תוך אורח החיים המקומי.

להזמנת טיול במיי סאי מצ'אנג ראי

סיור פרטי – שבטי ההר ומשולש הזהב מצ׳יאנג ראי 

הזדמנות לחוות את מיטב התרבות התאילנדית, המסורות והיעדים בסיור פרטי אל שבטי ההר ומשולש הזהב מצ׳יאנג ראי. זוהי הרפתקה של יום שלם שעוצרת במה צ׳אן (Mae Chan), שם תבקרו בכפרי שבטי ההרים יאו (Yao) ואקה (Akha) בדרככם מצ׳יאנג ראי. טיול בקבוצה שלכם בלבד עם מדריך פרטי מבטיח שכל צרכיכם ורצונותיכם יתמלאו, מאחר שזהו סיור גמיש שניתן להתאים להעדפותיכם האישיות. החוויה האקסקלוסיבית הזו מאפשרת לכם ליהנות מארוחה בסגנון מזנון של מטבח מסורתי ומערבי, לבקר בקצה הצפוני ביותר של תאילנד, שם תראו את גבול תאילנד-בורמה ותשוטטו באחד השווקים הציבוריים הומי האדם.

מחיר הטיול כולל מדריך פרטי משל עצמכם, ביקור בכפרי שבטי ההרים יאו ואקה בסיור של יום מלא מצ׳יאנג ראי, ארוחת צהריים ואיסוף והורדה בבית המלון

להזמנת טיול פרטי מצ׳יאנג ראי לשבטי ההר ומשולש הזהב 

ארמון דוי טונג ופארק סינגהה Singha Park

בלו יום בהכרת התרבויות המגוונות והנופים המגוונים של מחוז צ׳יאנג ראי, בסיור מודרך של יום העובר בארמונות מלכותיים, כפרים של שבטים ילידים, וגנים תאילנדיים שופעים. התרשמו מהארכיטקטורה ועיצוב הנוף של ארמון דוי טונג (Doi Tung Palace). אם אתם מגיעים אל צ'אנג ראי עם ילדים קטנים הם כנראה יתלהבו לשמוע שפה חיה בעבר נסיכה תאילנדית. התבוננו מקרוב באורח החיים והמנהגים של שבט הר מקומי. תהיה לכם גם הזדמנות לטעום מאכלים תאילנדיים הייחודיים לאזור ותתרמו לתיירות אקולוגית כשתבקרו בפארק סינגה (Singha Park), בו תקבלו שיעור בחקלאות תאילנדית וזני צמחים.

הטיול כולל ארוחת צהריים תאילנדית ותחבורה מבית המלון בצ׳יאנג ראי.

להזמנת טיול מאורגן מצ'אנג ראי לארמון דוי טונג ופארק סינגהה

סיור פרטי מצ׳יאנג ראי לצ׳יאנג סאן ומשולש הזהב, ושבטי ההרים של מיי סאי Mae Sai

ראו את האטרקציות התרבותיות וההיסטוריות של אזור צ׳יאנג ראי בסיור יומי פרטי לצ׳יאנג סאן, הבירה הקודמת של ממלכת לאנה, את משולש הזהב, שבו תאילנד, לאוס ומיאנמר נפגשות, ואת מיי סאי, המקום שבו נמצאים כפרי שבטי ההרים. תיהנו מהיתרון של מדריך פרטי. אם אתם מגיעים אל צ'אנג ראי עם ילדים ורוצים לראות את הצד האותנטי של צפון תאילנד בטיול פרטי עם מדריך שמלווה רק את המשפחה שלכם, הטיול הזה הוא אפשרות מעולה. ארוחת צהריים ואיסוף וחזרה לבית המלון כלולים.

להזמנת טיול מצ'יאנג ראי לשבטי ההרים ומשולש הזהב

יום מלא בצפון תאילנד – עולם רב-תרבויות 

צללו אל תוך תרבות שבטי ההר של צפון תאילנד בסיור של יום שלם בליווי מדריך. תהיה לכם הזדמנות לבקר ביישובים ובכפרים שאליהם בד״כ אי אפשר להגיע בכוחות עצמכם. המדריך שלכם ישמש כמתווך לשבטי ההרים ויספק לכם עובדות וסיפורים שיאפשרו לכם ללמוד על התרבויות והמסורות השונות של כל קבוצה וקבוצה. תחבורה לשני הכיוונים כלולה במחיר.

להזמנת טיול תרבותי מצ'אנג ריי לשבטי ההרים

חצי יום במשולש הזהב ובכפרי שבט ההר

עשו את דרככם למשולש הזהב הידוע לשמצה וגלו את התרבות העשירה של בני המיעוטים המאכלסים את הגבעות המתגלגלות בסיור זה של חצי יום הלוקח ומחזיר אתכם מדלת אל דלת. בקרו ביישוב של שבט בני המונג המתגוררים על ההרים ובקרו בעיר הסחר ההיסטורית צ׳יאנג סאן, בוואט פרא תאט פו קאו (Wat Phra That Phu Khao) ובכפר באן סופ רואק (Ban Sop Ruak). שוטו לאורך המקונג בסירה ארוכת זנב מסורתית לנקודת המפגש בין לאוס, מיאנמר ותאילנד. תוכלו ליהנות בסיור זה ממידע שרק המקומיים יכולים לתת לכם, דרך המדריך התאילנדי המקומי שלכם. גלו את הצבע והדרמה הטמונים במשולש הזהב בחצי יום בלבד. בחרו בין יציאה בשעת בוקר או אחר צהריים לפי הלו״ז האישי שלכם.

להזמנת טיול למשולש הזהב ושבטי ההרים מצ'יאנג ראי

סיור מצ׳יאנג ראי בעיר העתיקה צ'אנג סאן כולל משולש הזהב והווילה המלכותית

בקרו בעיר העתיקה צ׳יאנג סאן בסיור של יום מלא מצ׳יאנג ראי. תיהנו מליווי של מדריך מקצועי לאורך כל היום בזמן שאתם מבקרים בגנים הבוטנים והווילה המלכותית של המלכה האם, במשולש הזהב, במיי סאי ועוד, עם הפסקת צהריים במסעדה מקומית. זהו סיור של 8 שעות מצ׳יאנג ראי הכולל איסוף והורדה בבתי מלון בעיר, ארוחת צהריים, דמי כניסה, וזוהי דרך כיפית ואישית לבקר באתרים של צפון תאילנד. במהלך הסיור תיהנו מביקור באתרי החובה של צ׳יאנג ראי ביום אחד, וגם מהמורשת התרבותית של השרידים העתיקים של צ׳יאנג סאן, נופים פנורמיים מעל נהר מקונג הנשגב, תטיילו במעבר הגבול של משולש הזהב המפגיש את תאילנד, מיאנמר ולאוס עם מדריך מקצועי, אינפורמטיבי וחברותי

להזמנת טיול לצ׳יאנג סאן מצ׳יאנג ראי

טיול מצ׳אנג ראי – טיול פרטי במיי סאי ומיי סאלונג Mae Salong

חוו את הנוף המהמם ואת שבטי ההר המרתקים של משולש הזהב של תאילנד בטיול פרטי של יום מלא. תיהנו ממפגש פנים אל פנים עם תושבי שבטי אקה (Akha), ליסו (Lisu) ויאו (Yao) ותעצרו בנקודה הצפונית ביותר שעל גבול תאילנד-מיאנמר. גלו את מיי סאלונג (Mae Salong) ומיי סאי (Mae Sai) במהלך הטיול של יום שלם היוצא מצ׳אנג ראי. תוכלו לשוחח עם בני השבטים, ליהנות מנוף מהמם לעבר עמק מקונג (Mekong Valley) מדוי מיי סאלונג (Doi Mae Salong). תסעו לנקודה הצפונית ביותר לאורך גבול תאילנד ומיאנמר.

דרך נהדרת לחוות את הנוף והתרבות המחוספסים של צפון תאילנד. מדריך פרטי מבטיח שירות אישי ותשומת לב, ועבור משפחות שמגיעות אל צ'אנג ראי עם ילדים זוהי הזדמנות להכיר את שבטי ההר באופן בטוח עם מדריך וללא הצורך לטייל עם זרים.

להזמנת טיול למיי סאלונג ומיי סאי מצ'אנג ריי

טיול של יום אחד למקדש הלבן – מטע תה – לונג נק – קרוז לשוק לאוס

איסוף מבית המלון בצ׳יאנג ראי בשעה 10:00-10:30. ביקור במקדש הלבן שהוא אחד מהמקדשים הייחודיים ביותר בצ׳יאנג ראי. מבלים במקדש 40 דקות לפני שיוצאים לאחד ממטעי התה, לתצלומים וליהנות מהנוף הפנורמי. תבלו במטע בערך 30-40 דקות ותאכלו ארוחת צהריים בסגנון מזנון במסעדה מקומית. מכאן תמשיכו לכפר ארוכות הצוואר ותסיירו בכפר במשך 30 דקות. משם נסיעה ברכב לביקור במשולש הזהב – המקום שהיה בעבר נקודת סחר לאופיום, שיט לאורך נהר מה קונג לבקר בשוק דון סאו בלאוס ושיט בחזרה למשולש הזהב וחזרה למלון.

להזמנת שייט ללאוס מצ'אנג ראי

הפרוייקטים המלכותיים של דוי טונג ושבטי ההר

פרוייקטים של בנייה ירוקה שנוסדו ביוזמת הוד מלכותה הנסיכה האם בזמן שהותה בדוי טונג תרמו רבות לעיר צ׳יאנג ראי. הווילה המלכותית בדוי טונג, בהשראה שוויצרית, הייתה החוליה המרכזית במאמציה של הנסיכה האם האהובה לפיתוח בר קיימא של האיזור והמקום עכשיו פתוח לציבור הרחב.

להזמנת טיול לדוי טונג מצ'יאנג ראי

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל