צ'יאנג ראי בתי מלון

צ'אנג ראי תאילנד – מלונות מומלצים למשפחות

מלונות מומלצים בצ'אנג ראי בתאילנד למשפחות עם ילדים – אם אתם מתכננים טיול בצפון תאילנד עם המשפחה כולל לינה בצ'אנג ראי, כדאי לבחור בית מלון בצ'יאנג ראי מתוך כתבה זו הכוללת ביקורות מפורטות על מלונות בצ'אנג ראי שזכו לדירוגים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים בצ'אנג ראי עם ילדים אשר מתפרסמות באתרי תיירות בינלאומיים

בכתבה זו תמצאו מלונות בצ'אנג ראי במגוון רחב של מיקומים בעיר, רמות מחיר ודירוגי כוכבים, כאשר המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד ברשימות בתי מלון מומלצים בצ'יאנג ראי למשפחות אשר מתפרסמות באינטרנט ומבוססות על המלצות הגולשים מרחבי העולם

חופשה בתאילנד –  עוד באותו נושא:

צ'אנג ראי ומשולש הזהב – אטרקציות וטיולים בצפון תאילנד

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

טיסות פנים בתאילנד – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

השכרת רכב בתאילנד –  המדריך המלא כולל השוואת מחירים שתחסוך לכם עשרות אחוזים והסברים על נהיגה בתאילנד

תאילנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות וחופשות בתאילנד

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

 

בתי מלון מומלצים בצ'אנג ראי למשפחות עם ילדים

אתר הנופש דה ריברי ביי קטאתאני The Riverie by Katathani 

דה ריברי ביי קטאתאני, אתר נופש בצ'אנג ראי בדירוג 5 כוכבים הממוקם על אי בנהר קוק (Kok River), מציע חדרים מפוארים המוקפים גינה שופעת, פרחים עונתיים וצמחים מגוונים. הריזורט נמצא במיקום נוח למדי במרכז צ'יאנג ראי, ממנו יש גישה קלה לאטרקציות השוות ביותר של העיר, כולל נופי טבע, מקדשים קדומים ותרבויות מרתקות של שבטי ההרים. באתר תמצאו גם מגוון אפשרויות קולינאריות, חדר כושר ובריכת שחיה. המלון זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים בצ'יאנג ראי עם ילדים.

טיולים מאורגנים לתאילנד

כל חדר מעוצב בסגנון צפון תאילנד, כולל אור טבעי בשפע, מכונת תה/קפה ומיני בר.

אורחים נהנים מעיסוי תאילנדי או נרגעים באמבט עיסוי נהדר. תוכלו לבחור בפעילויות פנאי נוספות, כגון משחק טניס וטבילה בבריכת השחייה. האתר מציע שירותי השכרת רכב וכן שירותי הסעה משדה התעופה ואליו.

האתר מרוחק 1.5 קילומטרים בלבד מאנדרטת מנגראי ו-11 קילומטרים משה התעופה הבינלאומי צ'יאנג ראי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


אתר הנופש הומסטיי צ'יאנגריי Homestay Chiangrai 

הומסטיי צ'יאנגריי, אתר נופש בצ'אנג ראי בדירוג 4 כוכבים השוכן על רקע ההרים והגבעות של צפון תאילנד, מציע שהייה רוגעת בחדרי אירוח ביתיים בסגנון תאילנדי. במקום יש גנים טרופיים, בריכה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם שירות הסעות ללא עלות למרכז העיר. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בצ'אנג ראי למשפחות עם ילדים.

מכל חדר ניתן ליהנות מנוף טרופי מרהיב, ריהוט עץ, מאוורר תקרה, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים ונגן DVD. המקום נמצא במרחק 5 דקות נסיעה בלבד ממרכז צ'יאנג ראי ו-15 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי צ'אנג ראי. יש חניה זמינה בלא תשלום.

בשעות פנאי תוכלו להתפנק על עיסוי מרגיע או מנוחה ותצפית אל הנוף ההררי מטראסת הגג. תוכלו לחילופין לבחור בטיולי הליכה או טיולי אופניים. המקום כולל מרפסת מקורה ומפעיל מטבח המגיש מנות מערביות ותאילנדיות, בירות מיובאות ויינות פרימיום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


אתר הנופש איי-סטאר פולאר ואלי, צ'אנג ריי A-Star Phulare Valley, Chiang Rai 

איי-סטאר פולאר ואלי, צ'יאנג ריי, אתר נופש בצ'אנג ריי בדירוג 4 כוכבים, מציע חניה חינם וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בצ'יאנג ראי עם ילדים.

המקום נמצא 20 קילומטרים ממרכז צ'אנג ראי, 16 קילומטרים מנמל התעופה צ'יאנג ראי, 32 קילומטרים מהמקדש הלבן Wat Rong Khun ו-48 קילומטרים ממשולש הזהב, הקרוי באנגלית Golden Triangle.

אתם מוזמנים ליהנות מגן, מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, קומקום חשמלי, מקרר, מיני בר וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת.

במסעדת Ping Doi מוגשות מנות בינלאומיות אל מול נוף הררי ואילו בבר Ping Dao יוגשו לכם משקאות צוננים, כולל קוקטיילים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


ריזורט לה מרידיאן צ'אנג ריי, תאילנד Le Meridien Chiang Rai Resort, Thailand 

לה מרידיאן צ'יאנג ריי, תאילנד, ריזורט יוקרתי בצ'אנג ראי בדירוג 5 כוכבים, מוקף הרים, מקדשים בודהיסטיים מרתקים וכפרים של שבטי ההרים; הוא מציע בריכה חיצונית עם שני מפלסים המשקיפה אל נהר המיי קוק (Mae Kok), כמו גם ספא עם טיפולי עיסוי. המלון זוכה לציון 9.4 בהמלצות על בתי מלון בצ'אנג ראי למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח האלגנטיים כוללים מרפסת רחבת ידיים וספה, כמו גם נוף מרשים לנהר או לצמחיה טרופית; עוד בחדרים תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם מקלחון נפרד, אמבטיה ומים חמים. אתר הנופש מרוחק שלושה קילומטרים משוק הלילה בצ'יאנג ראי, 10 קילומטרים ממוזיאון שבטי הגבעות ו-15 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה של צ'יאנג ראי.

בספא Parvati יש חדרי טיפול קלאסיים שם תוכלו להירגע עם טיפולי שמן ומשקאות צמחים. יש גם גישה חינם לחדר הכושר 24 שעות ביממה. דלפק סוכנות הנסיעות יארגן עבורכם טיולים יומיים, כדוגמת סיורים בהרים ובעיר. שרות הסעות לעיר זמין חינם לאורחי המקום. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר בינלאומי במסעדת Latest Recipe. במסעדת Favola שלצד הנהר מוגשות מנות איטלקיות אותנטיות ואילו בבר המסעדה מוגשים משקאות ומנות טאפס.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


אתר נופש אימפריאל ריבר האוס, צ'יאנג ראי The Imperial River House Resort, Chiang Rai 

אימפריאל ריבר האוס, צ'יאנג ראי, אתר נופש וספא בדירוג 5 כוכבים בצ'אנג ראי המתהדר במיקום נהדר על גדותיו של נהר קוק (Kok), מציע חדרים יוקרתיים המשקיפים אל הנהר או אל בריכת השחייה החיצונית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם. המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים בצ'יאנג ראי למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים ריהוט מסוגנן ומעוצבים בגוונים בהירים ועם רצפות עץ. כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך וערוצי לוויין וכבלים. כל חדר כולל גם אמצעים להכנת שתייה חמה ומוצרי טיפוח בחדר הרחצה. אורחים ייהנו בבריכת השחייה החיצונית המרשימה המשקיפה על הנהר, כמו גם מבריכת ספא ומחדר כושר מאובזר ומודרני. במרכז הבריאות והספא תוכלו ליהנות ממבחר טיפולי יופי ועיסויים מרגיעים.

המקום נמצא 15 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה צ'יאנג ראי. ניתן לקבל שירותי הסעה חינם לשדה התעופה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון נאק נקארה Nak Nakara Hotel 

נאק נקארה, בית מלון בצ'אנג ראי בדירוג 4 כוכבים במרחק 12 דקות נסיעה בלבד ממקדש Rung Khun הידוע והמרהיב – האטרקציה המפורסמת של העיר – מציע חדרי אירוח מודרניים בסגנון צפון תאילנד, עם שירותי עיסוי, בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי בתי מלון מומלצים בצ'אנג ראי למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא 2 דקות הליכה מהמדרחוב וממוזיאון שבטי הגבעות (Hill Tribe Museum). Po Khun Meng Rai נמצא 4 דקות הליכה מהמלון. באזאר הלילה ומסוף האוטובוס של צ'יאנג ראי ממוקמים 5 דקות נסיעה מהמקום. תוך 15 דקות נסיעה ניתן להגיע אל שדה התעופה צ'יאנג ראי.

החדרים ממוזגים ומעוצבים בסגנון מודרני ובגוונים מעניינים וכוללים טלוויזיה בלוויין, מקרר – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בצ'אנג ראי עבור משפחות – כילת יתושים וחדר רחצה פרטים עם מייבש שיער ומקלחת.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ויסייע בשירותי כביסה והשכרת רכב. אפשר לארגן שירות הסעה בתשלום ובתיאום מראש. ניתן להשתמש בחניית המלון ללא תשלום. מסעדות מקומיות ממוקמות 5 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון לה פאטה צ'יאנג ריי Le Patta Hotel Chiang Rai 

לה פאטה צ'יאנג ריי, בית מלון מומלץ בצ'אנג ראי בדירוג 4 כוכבים, מציע בריכת שחייה פתוחה ומסעדה וממוקם 100 מטרים בלבד ממדרחוב שוק הלילה של שבת (Saturday Night Walking Street); הוא מציע חדרים עם מרפסת פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם. אורחים נהנים מקבלת פנים עם פירות. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בצ'יאנג ריי למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא 200 מטר מתחנת האוטובוס הישנה של צ'יאנג ראי (Chiang Rai Old Bus Station), משוק הלילה וממגדל השעון. שדה התעופה Fah Luang-Chiang Rai Airport מרוחק 7 קילומטרים מהמקום. חניה זמינה.

כל חדר כולל מערכת מיזוג, מיני בר ללא תשלום, מקרר, קומקום חשמלי, טלוויזיה בכבלים שטוחת מסך וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת. חלק מהחדרים כוללים נגן DVD – רמת איבזור גבוהה בהשוואה אל מלונות בצ'אנג ראי בד"כ.

האורחים מוזמנים להשתמש בחדר הכושר ולהסתייע במידע מדלפק התיור. שירותי כביסה זמינים לאורחים בתשלום. המקום כולל שירות אבטחה 24 שעות ביממה עם טלוויזיה במעגל סגור. אורחים נהנים מהשכרת אופניים באתר, בעוד שצוות המקום מסייע בארגון טיולי יום. מסעדת האתר מגישה מנות תאילנדיות ומערביות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


אתר נופש מנטריני צ'יאנג ריי The Mantrini Chiang Rai 

מנטריני צ'יאנג ריי, ריזורט מומלץ בצ'יאנג ראי בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרי אירוח עם חדר רחצה צמוד וטלוויזיה בכבלים, מיזוג אוויר, כספת אלקטרונית, טלפון, מיני בר ומייבש שיער. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימת בתי מלון מומלצים בצ'יאנג ראי עם ילדים.

המלון מפעיל גם בריכה חיצונית, לובי בר, מסעדה וחנייה בלא תשלום. באתר תיהנו משירותי כבישה וניקוי יבש, כמו גם משירותי הסעות מ/אל שדה התעופה. מאכלים בינלאומיים, לרבות מטבח צפון תאילנדי ואיטלקי, מוצעים במסעדת The Lanna ואילו בבר The Wonder יוגשו לכם משקאות וחטיפים.

מקום האירוח נמצא 9 קילומטרים משדה התעופה צ'אנג ראי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון גרנד ויסטה צ'יאנגראי Grand Vista Hotel Chiangrai 

גרנד ויסטה צ'יאנגראי, מלון בצ'אנג ראי בדירוג 4 כוכבים, כולל בריכה חיצונית, מסעדה, בר, חניה פרטית ללא תשלום ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימת מלונות מומלצים בצ'אנג ראי עם ילדים. כל חדר אירוח כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. בחלק מהחדרים תמצאו פינת ישיבה נוחה ונוף לגינה או לבריכה.

דלפק הקבלה פעיל סביב השעון ובמהלך השהייה תוכלו ליהנות משירות הסעות חינמי בשעות 19:00 – 21:00 שייקח אתכם לביקור בשוק הלילה הידוע של העיר.

מרכז הקניות Central Plaza ChiangRai ניצב 200 מטרים בלבד מהמלון ואילו תחנת האוטובוס הישנה (Old Bus Station) מרוחקת 1.9 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי Mae Fah Luang נמצא 9 קילומטרים ממקום

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון ראמה רזידנס – The Rama Hotel 

ראמה רזידנס, מלון מומלץ בצ'יאנג ראי בדירוג 3 כוכבים – מרחק 900 מטר מפסל המלך מנגראי, מציע חדרים ממוזגים, חניה פרטית חינם ומזנון חטיפים. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בצ'אנג ראי עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה, מוצרי טיפוח חינם, מייבש שיער ואינטרנט אלחוטי ללא כלות. חלק מהיחידות כוללות אזור ישיבה להתרגעות בתום יום טיולים עמוס. בחלק מהחדרים תמצאו מרפסת או טראסה. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון.

שוק הלילה של שבת (Saturday Night Walking Street) נמצא 1.5 קילומטרים בלבד ממקום האירוח ואילו מקדש Wat Pra Sing ממוקם 1.7 קילומטרים ממנו. שדה התעופה של צ'אנג ראי, Chiang Rai Airport, נמצא 6 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל