קרייסטצ'רץ' בתי מלון למשפחות

קרייסטצ'רץ' ניו זילנד – מלונות מומלצים עם ילדים

מתכננים טיול בני זילנד עם לינה בכרייסטצ'רץ', העיר הגדולה של האי הדרומי? אם אתם מגיעים אל כרייסטצ'רץ' עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שברשימה זו, של מלונות מומלצים בכרייסטצ'רץ' עם ילדים. כמובן, לא חסרים מלונות בכרייסטצ'רץ', אך ברשימה זו תמצאו מלונות טובים שמתאימים במיוחד למשפחות, כולל סרטי וידאו וקישורים להזמנת חדרים

רשימה זו מקיפה מיגוון רחב של מלונות בכרייסטצ'רץ' מבחינת רמות מחיר, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך כרייסטצ'רץ', כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בכרייסטצ'רץ' למשפחות עם ילדים, אשר מבוססים על המלצות של משפחות מכל העולם ששהו בחופשה בכרייסטצ'רץ' עם ילדים

טיול בניו זילנד – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בניו זילנד – השוואת מחירים וטיפים

מלון מונטריאול – Hotel Montreal 

מונטריאול, בית מלון מומלץ במרכז כרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים, ממוקם במיקום אידיאלי במרכז קרייסטצ'רץ'. אורחים נהנים מאינטרנט אלחוטי חינם וממרכז כושר. כל הסוויטות כוללות אייפד ומרפסות עם נופים לעיר. המלון זוכה לציון 8.9 בהמלצות על מלונות בכרייסטצ'רץ למשפחות עם ילדים.

מלון מונטריאול נמצא 10 דקות הליכה מ-Cathedral Square ו-15 דקות הליכה מנמל התעופה כרייסטצ'רץ'. פארק חיות הבר אוראנה (Orana Wildlife Park) מרוחק 23 דקות נסיעה מהמקום. כל סוויטה כוללת מערכת מיזוג ומטבחון עם מיני בר ומתקנים להכנת שתייה חמה – עניין לא מובן מאליו בין מלונות בכרייסטצ'רץ' – כמו גם טלוויזיה שטוחת מסך ואזורי אכילה פנימיים או חיצוניים. כמו כן, ניתן למצוא בכל חדר גם שולחן כתיבה, חלוקי רחצה ונעלי בית.

תוכלו ליהנות משירות 24 שעות ביממה של דלפק הקבלה, כמו גם משירותי קונסיירז', חנייה חינם, מתקני כביסה והשכרת אופניים. אורחים יכולים לסעוד בבר ובמסעדה שבאתר. שירות חדרים זמין גם הוא.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מוטל 311 Motel Riccarton

מוטל 311 ריקרטון (311 Motel Riccarton) מציע אירוח בכרייסטצ'רץ (Christchurch) במחירים זולים יחסית. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בכרייסטצ'רץ עם ילדים.

כל החדרים מצוידים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח. חדרים מסוימים כוללים פינת ישיבה בה תוכלו לנוח. תוכלו למצוא קומקום בחדרים. בחדרים יש חדר רחצה פרטי. שטח לאחסון מטען נמצא במקום האירוח.

אצטדיון AMI נמצא במרחק של 2.5 ק"מ מהמוטל, בעוד שפארק האגלי (Hagley) נמצא במרחק של 3.3 ק"מ ממנו. שדה התעופה הבינלאומי קרייסטצ'רץ' נמצא במרחק של 6 ק"מ משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מוטל ארתור'ז קורט מוטור לודג' – Arthur's Court Motor Lodge 

ארתור'ז קורט מוטור לודג', מלון במרכז כרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים – קילומטר בודד ממתחם הקניות של רחוב ויקטוריה, מציע יחידות סטודיו ודירות עם מיזוג אוויר וטלוויזיות עם ערוצי לוויין. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים. יש מספר מסעדות, מסעדות טייקאווי וסופרמרקט במרחק 2 דקות הליכה מהמקום. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים בכרייסטצ'רץ למשפחות עם ילדים.

אטרקציות בכרייסטצ'רץ' נמצאות במרחק 15 דקות נסיעה מהמלון וכוללות את קזינו קרייסטצ'רץ, גלריית האמנות של קרייסטצ'רץ' ופארק האגלי (Hagley Park). המקום נמצא במרחק 10 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קרייסטצ'רץ'.

ישנו אזור משחק לילדים וגן ובו אזור ברביקיו. בנוסף, תוכלו למצוא חנייה חינם, מכונת כביסה משותפת ודלפק תיירות בו תוכלו לקבל מידע מגוון, מעניין ועדכני לגבי פעילויות אפשריות באזור ובסביבתו. כל יחידות האירוח כוללות חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם, חלוקי רחצה ומייבש שיער.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

פארק נופש כרייסטצ'רץ טופ טן הולידיי פארק – Christchurch TOP 10 Holiday Park 

קרייסטצ'רץ טופ טן הולידיי פארק, פארק נופש בכרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים, מאפשר לאורחיו לבלות את היום בשחייה בבריכת שחייה מקורה, להירגע באמבט חם או לשחק משחקים שונים בחדר המשחקים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. המלון זוכה לציון 8.5 ברשימת בתי מלון מומלצים בכרייסטצ'רץ עם ילדים.

המלון ממוקם במחוז קאנטרברי (Canterbury Region) ומרוחק 14 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי קרייסטצ'רץ'. חדרי האירוח כוללים שולחן אוכל, קומקום חשמלי, טוסטר ומתקני מטבח אחרים – יתרונות חשובים בהשוואה אל בתי מלון בכרייסטצ'רץ' בד"כ – חלק מהחדרים כוללים מיזוג אוויר. ניתן להשתמש במתקני המטבח המשותף.

אפשר לשחק טניס או ביליארד במקום, וליהנות משירותי השכרת אופניים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

אירוח ביתי ארבוטוס בי אן בי – Arbutus BnB 

ארבוטוס הוא מלון דירות אירוח ביתיות בכרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים המרוחק 4.3 קילומטרים מאצטדיון AMI ומציע אינטרנט אלחוטי חינם. חלק מיחידות האירוח כוללות מערכת מיזוג. בכולן יש טראסה ו/או מרפסת, כמו גם אזור ישיבה. האורחים נהנים ממזנון ארוחת בוקר יומי. במקום מוצע גם ברביקיו. המלון זוכה לציון 9.9 בביקורות על מלונות מומלצים בקרייסטצ'רץ עם ילדים.

אורחים מוזמנים להירגע בגן שבמקום בתום יום מעייף או עצל.מרכז העיר נמצא 4.3 קילומטרים ממקום האירוח ואילו שדה התעופה הבינלאומי קרייסטצ'רץ' נמצא 13 קילומטרים בלבד מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות סאמר רה טריט – Sumner Re Treat 

סאמר רה טריט, מלון דירות בכרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים המרוחק 2 דקות הליכה בלבד מחוף סאמר (Summer Beach), מציע דירות אירוח עם מרפסת פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.7 בדירוגי בתי מלון מומלצים בכרייסטצ'רץ למשפחות עם ילדים.

דירות הלוקסוס של המקום חודשו וכוללות כעת מתקני בישול, מיזוג אוויר וחדרי אמבט מסוגננים עם חימום תת רצפתי. אורחים יכול ליהנות מברביקיו, מטיפולי ספא ומשחייה בבריכת השחייה שבקומה השלישית. יש גם דק שמש בקומה הרביעית. ניתן ליהנות אף ממגרש חנייה תת קרקעי מאובטח ומשירות אחסון מטען. המלון מרוחק 5 דקות הליכה בלבד מהכפר סאמר (Summer Village) ו-20 דקות נסיעה ממרכז קרייסטצ'רץ'.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מוטל 103 פרינס אוף ביליי – 103 Prince of Bealey Motel 

103 פרינס אוף ביליי, מוטל בכרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים, המרוחק 5 דקות נסיעה מגלריית האמנות של קרייסטצ'רץ', מספר אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה חופשית. המלון זוכה לציון 9.4 בהמלצות על בתי מלון בקרייסטצ'רץ למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל מרפסת ונוף לגן. במרבית החדרים תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך עם למעלה מ-50 ערוצי לוויין ומטבח מאובזר במקרר – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בכרייסטצ'רץ' ברוב המיקרים. בנוסף, כל חדר כולל חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ואזור ישיבה. המלון מפעיל שירות אחסון מטען ושירות כביסה. ניתן ליהנות מארוחת בוקר יומית.

מסלול הגולף האגלי (Hagley Golf Course) מרוחק 10 דקות נסיעה מהמלון ואילו נמל התעופה הבינלאומי כרייסטצ'רץ' – 18 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מוטל 239 און לינקולן – 239 on Lincoln Motel 

239 און לינקולן, מוטל מומלץ בכרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים, ממוקם 500 מטרים בלבד מאצטדיון AMI ו-3.1 קילומטרים מ-Re:START. 3.2 קילומטרים מהמקום תמצאו את גלריית האמנות של קרייסטצ'רץ' (Christchurch Art Gallery) ו-3.3 קילומטרים ממרכז האמנויות של קרייסטצ'רץ' (Christchurch Arts Centre). אינטרנט אלחוטי זמין חינם. המלון זוכה לציון 8.8 בביקורות על מלונות מומלצים בקרייסטצ'רץ עם ילדים.

חדרי המלון כוללים פינת ישיבה, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם, שולחן עבודה וקומקום חשמלי. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית.

פארק האגלי (Hagley Park) נמצא 4.1 קילומטרים מהמוטל ואילו שדה התעופה הבינלאומי קרייסטצ'רץ' נמצא 9 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מוטל ביליי פלאזה – Bealey Plaza Motel 

ביליי פלאזה, מוטל בכרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים, מציע חדרים עם מיזוג אוויר – 200 מטרים מבית החולים סאות'רן קרוס (Southern Cross Hospital) ו-1.2 קילומטרים ממרכז האומנויות של קרייסטצ'רץ (Christchurch Arts Centre). אינטרנט אלחוטי זמין חינם. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים בקרייסטצ'רץ למשפחות עם ילדים.

כל יחידות האירוח כוללת איזור ישיבה, טלוויזיה שטוחת מסך עם למעלה מ-50 ערוצי לוויין, מטבחון עם מיקרוגל, טוסטר ומקרר – תוספת חשובה עבור משפחות שלא תמיד תמצאו בין בתי מלון בכרייסטצ'רץ' – וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת ונוף לגן. ניתן ליהנות ממתקני כביסה ואחסון מטען. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית באתר.

אטרקציות מעניינות באזור כוללות את פארק האגלי (Hagley Park), Re:START ואצטדיון AMI. בית החולים קרייסטצ'רץ' מרוחק 3 קילומטרים מהמקום ואילו שדה התעופה הבינלאומי כרייסטצ'רץ' – 8 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

וילה ברוקוורת' קוטג' – Brockworth Cottage 

ברוקוורת' קוטג', וילת נופש בכרייסטצ'רץ' בדירוג 5 כוכבים הממוקמת 3 קילומטרים מרחוב ויקטוריה (Victoria Street) ו-3.2 קילומטרים מ-Re:START, מציעה אירוח עם מטבח, גן, נופים לגן ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום זוכה לציון 9.3 ברשימות מלונות מומלצים בכרייסטצ'רץ עם ילדים.

בווילה תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך, מיזוג אוויר וחדר סלון, כמו גם טראסה.

גלריית האומנות של קרייסטצ'רץ' (Christchurch Art Gallery) מרוחקת 3.2 קילומטרים מהמקום, בעוד שאצטדיון AMI נמצא 3.2 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי כרייסטצ'רץ' מרוחק 9 קילומטרים מהוילה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל