Phi Phi hotels

קופיפי תאילנד – מלונות מומלצים למשפחות

5 מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות עם ילדים – דירוג בתי המלון המומלצים למשפחות באי קו פיפי בתאילנד – ברשימה זו של בתי מלון מומלצים בקו פי פי תמצאו מלונות שזכו בדירוגים גבוהים ממשפחות עם ילדים שהתארחו בהם במהלך חופשה בקופיפי וכוללים שירותים מיוחדים למשפחות כמו משחקיות לילדים, פעילויות פנאי, חדרים משפחתיים ועוד

רבים יסכימו כי קופיפי זהו אחד היעדים היפים ביותר בדרום תאילנד והמקום המושלם לחופשה בתאילנד עם ילדים, בחופי ים יפהפיים וטבע בתולי. קו פי פי הוא אי  בינוני בגודלו ביחס לאיי תאילנד האחרים, ומרבית אפשרויות הבילוי בו מבוססות על נופי הטבע המהממים. בשונה מהאיים הגדולים של תאילנד, כמו פוקט או קוסמוי, בקופיפי ישנה אווירה מושלמת של חופשה בנופים הטבעיים של האי המהמם וללא מלונות ענק ואטרקציות רועשות.

עוד באותו נושא:

טיול משפחות לקופיפי (תאילנד) – אטרקציות מומלצות

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית באט תאילנדי במזומן לטיול בתאילנד – המלצות

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

אם אתם מגיעים אל קופיפי עם ילדים מומלץ לבחור באחד מבתי המלון שבמאמר זה בו אספנו עבורכם רשימה של 5 מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות עם ילדים הכוללים אפשרויות ייעודיות למשפחות כמו משחקיות ומועדוני ילדים, חדרים משפחתיים מרווחים ועוד

טיולים מאורגנים לתאילנד

5 מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות עם ילדים


הולידיי אין ריזורט פי פי איילנד (Holiday Inn Resort Phi Phi Island)

אתר הנופש הולידיי אין ריזורט פי פי איילנד ממוקם על חוף לבן וחולי הגובל בים אנדמן וכולל שתי בריכות, חדר כושר מודרני ומרכז צלילה, הוא נחשב ריזורט מומלץ בקופיפי. את אחר הצהריים תוכלו לבלות תחת השמש המלטפת, על אחד מהכיסאות הנוחים שבמרפסת הפרטית המרווחת. כל חדר מרוהט עם פריטי עץ בסגנון קלאסי ומכשיר טלוויזיה מסך שטוח.

פנקו עצמכם בעיסוי מרגיע או בחוויית אדרנלין בפעילויות מים כמו שנורקלינג. תוכלו להסתייע בדלפק התיירים על-מנת לארגן לעצמכם טיול ספינה בין האים שמסביב. חנות הבוטיק במקום מאפשרת רכישת מזכרות חמודות. הילדים יוכלו ליהנות מפעילויות שונות במועדון הילדים של המלון. קו פיפי הוא אי קטן יותר לעומת פוקט ובתי המלון עליו קטנים יותר כך שלא תמיד קל למצוא מלון יוקרה למשפחות הכולל שירותי בייביסיטר, משחקיות וכדומה, ומהבחינה הזאת, המשחקייה המושקעת של בית המלון מביאה לדירוגו במקומות גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות עם ילדים.

כאשר תוקף אתכם הרעב, תוכלו להתפנק עם מגוון מנות מקומיות באווירה אינטימית, או דווקא עם תפריט בינלאומי, כאשר בחלק מהמקומות מוצגים מופעים ברוח התרבות התאילנדית.

בית המלון יוכל לארגן עבורכם הסעות בסירת מנוע לאטרקציות תיירותיות קרובות לקופיפי כמו קראבי או פוקט, או מהם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש פי פי איילנד ביץ' (Phi Phi Island Village Beach Resort)

באתר הנופש תוכלו להתרגע על חוף הים הפרטי שבו, או בחופים הסמוכים, ליהנות מבריכה מעוצבת ובר כיפי בבריכה. האתר מציע מתקנים באיכות מעולה, כולל מרכז צלילה, מגרשי טניס וארבע מסעדות שונות. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין בחינם בלובי המלון.

בבונגלוס ובחדרים הממוזגים עם גג הקש ישנו ריהוט עץ מלא, הכולל גם מכשיר טלוויזיה בכבלים וכספת משוכללת. ביחידות האירוח תמצאו מרפסת פרטית מרווחת ופינת ישיבה חיצונית.

בית הנופש ממוקם לאורך המפרץ היפהפה Lo Ba Goa ובמרחק של ארבע שעות נסיעה (כולל שיט) משדה התעופה של האי פוקט. המלון מספק שירות הסעות משדה התעופה.

האורחים יכולים לבלות את שעות הפנאי שלהם גם במרכז הכושר המאובזר והנעים, או, לחילופין, להתפנק עם עיסוי תאילנדי מסורתי וטיפול גוף מרגיע. צוות המלון יכול גם לסייע בטיפול בילדים, עניין כלל לא מובן מאליו בבתי מלון הגורם להכללת הריזורט ברשימות מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות עם ילדים. במרכז הפנאי התיירותי תוכלו להתארגן על טיולים בקופיפי עם הילדים.

במסעדת Marlin הרשו לעצמכם להתפנק בארוחות בוקר, צהריים וערב בסגנון אמריקאי וסגנונות אחרים. מסעדת Ruan Thai תגיש לכם את מיטב המאכלים מהמטבח התאילנדי, כאשר תוכלו לשבת ולסעוד גם תחת כיפת השמים משובצי הכוכבים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


ריזורט זיוולה (Zeavola Resort)

אתר הנופש זיוולה שוכן באיזור טרופי בצפון האי קופיפי ונחשב לבית מלון מומלץ בקו פיפי. תמצאו בו חדרי אירוח מרווחים ממש על החול הלבן והנעים, נוסף על מסעדה ובריכת שחייה חיצונית.

מלבד קורסי צלילה רשמיים ומוכרים, תוכלו לקחת גם סיורים מודרכים באי, כמו גם סיורי תצפית כרישים. מרכז הפעילויות שבמקום מספק ציוד ספורט למשחקי פריסבי, כדורעף ועוד.

במלון ישנן סוויטות עץ המעוצבות בסגנון תאילנדי מקומי, כאשר בכל סוויטה טלוויזיה עם ערוצי לוויין, פינת תה וקפה ובר קטן. בכל סוויטה חדר אמבט צמוד, הכולל מקלחות גשם שממוקמות בחוץ. שלל האפשרויות לפעילויות משפחתיות מקנה לזווילה מקום מכובד בדירוגי מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות עם ילדים.

מסעדת Tacada שבמקום מציעה תפריט מקומי וערב לחיך ואילו שירות החדרים זמין סביב השעון. המלון נמצא 48 קילומטרים מהאי פוקט וניתן לארגן אליו הפלגות

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


פיפי רד טונה האט (PP Red Tuna Hut)

אם אתם מעוניינים לבלות חופשה בקופיפי באווירה של חיבור לטבע הפיפי רד טונה האט הוא ללא ספק בחירה מעניינת בדירוגי מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות עם ילדים – במרחק 5 דקות מהחוף תמצאו קבוצת צריפים נהדרת עם חדרים נוחים ואינטרנט אלחוטי חינם בשטחים הציבוריים. ב-5 דקות הליכה תגיעו לחוף לאנה הידוע.

המלון ממוקם 15 דקות שיט מהאי הקטן קו-פאי (Koh Pai) ו-20 דקות בלבד של שיט מטונסאי (Tonsai Pier). אורחים החפצים להגיע אל חוף הים הידוע מפרץ מאיה, יוכלו לעשות זאת ב-25 דקות של שיט.

בכל חדר ממוזג תמצאו גם מרפסת, מקרר ומכשיר טלוויזיה, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מתקני מקלחת נוחים.

הרשו לעצמכם להרפות ולהתפנק בעיסוי להרגעת השרירים. הסתייעו השירות הסעות בתשלום, במידת הצורך. סוכנות הנסיעות שבמקום תארגן עבורכם סיורים לאטרקציות המעניינות אתכם, ואם רכיבה על אופניים זה הדבר שלכם, תוכלו לשכור זוג אופניים ולטייל בקופיפי בעצמכם!

אם הגיע זמן האוכל, תוכלו לגשת למסעדת Red שבסמוך ולהתנסות בחוויה קולינארית תאילנדית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


פי פי קליף ביץ' (Phi Phi Cliff Beach Resort)

אתר הנופש פי פי קליף ביץ' ריזורט הממוקם באי פי פי דון ובמרחק 600 מטרים ממפרץ טונסאי (Tonsai), כולל טרסה נפלאה ובריכה חיצונית נעימה והוא לכל הדיעות מלון מומלץ בקופיפי עם ביקורות מצויינות, רבות מהן של משפחות המגיעות אל קופיפי עם ילדים המעניקות למלון מיקום גבוה בדירוגי מלונות מומלצים בקופיפי למשפחות. בנוסף, תוכלו ליהנות מהתפריט האותנטי במסעדה שבמלון.

בכל חדר מחדרי המלון תמצאו מכשיר טלוויזיה ובחלק מהחדרים גם פינת ישיבה למנוחה והתרגעות. בחדרים מסוימים ישנה מרפסת או טרסה ובכולם חדר רחצה פרטי. לאוהבי הטיפוח שבינינו – בוודאי תשמחו למצוא בחדרי האמבט מוצרי טיפול ללא תשלום, כמו גם מייבש שיער. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי מקום הנופש.

בבית המלון תוכלו להזמין השתתפות בפעילויות כדוגמת שיט קאנו, שנורקלינג ועוד. מזח טונסאי הידוע נמצא 700 מטרים מהמלון, ואילו מפרץ Loh Dalum ממוקם קילומטר אחד בלבד מאתר הנופש. במידה שאתם מגיעים בטיסה לשדה התעופה קראבי, יהיה עליכם לעבור 47 קילומטרים כדי להגיע למלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

קופיפי תאילנד - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל