בואנוס איירס השכרת רכב

בואנוס איירס – השכרת רכב בבירת ארגנטינה

השכרת רכב בבואנוס איירס בירת ארגנטינה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בבואנוס איירס ימצא לכם את המחיר הכי זול על סוג המכונית שתירצו לשכור ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם – המלצות וטיפים למטייל על נהיגה בבואנוס איירס, כולל סרטון וידאו והסברים

כדי למצוא את המחירים הכי זולים על השכרת רכבים בבואנוס איירס מומלץ להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם אותו תמצאו למטה בדף זה – התהליך מהיר ופשוט: בתיבה "ארץ" ביחרו את ארגנטינה, ואז בתיבה "עיר" ביחרו את בואנוס איירס buenos aires. בתיבה "תחנה" ביחרו את המיקום הקונקרטי אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבואנוס איירס מתוך רשימת המיקומים הזמינים הכוללים כמובן אפשרות של השכרת רכב בנמל התעופה בבואנוס איירס ואפשרויות נוספות (מיקומים של סוכנויות השכרת רכב בבואנוס איירס השייכות לחברות השכרה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית). כתייר, אפשרות חשובה היא לשכור רכב בבואנוס איירס באזורים Centro, Retiro, Versalles ו-Ezeiza. לסיום, הזינו את התאריכים בהם תרצו לשכור רכב בבואנוס איירס וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים (על מיגוון דגמי מכוניות)

עוד באותו נושא:

טיסות לארגנטינה – השוואת מחירים ומידע שימושי

בואנוס איירס למטייל – אטרקציות והמלצות לחופשה

בואנוס איירס – בתי מלון מומלצים בבירת ארגנטינה

השכרת רכב בבואנוס איירס – טיפים חשובים

אם אתם הרפתקנים במיוחד או אוהבים לקחת סיכונים, תוכלו לשכור רכב בארגנטינה בבואנוס איירס אבל יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני כן. קודם, בואנוס איירס היא עיר נהדרת להליכה והרבה מקומות נמצאים במרחק של עד 20 דקות הליכה או עד 30 רחובות זה מזה. הרבה פעמים שווה להתאמץ וללכת ברגל כדי להכיר את העיר בצורה יותר אינטימית. בואנוס איירס שטוחה וקל ללכת בה. שנית, אם אתם לא אוהבים או יכולים ללכת ברגל, מערכת התחבורה הציבורית בבואנוס איירס זולה ויעילה, ויכולה לקחת אתכם לכל מקום במהירות. שלישית, והנקודה החשובה ביותר היא שהתנועה בבואנוס איירס מאוד לא צפויה. הרמזורים, השלטים וחוקי הכביש משמשים יותר כהמלצה ופחות כחוק שחייבים להתנהל לפיו. כמו כן קשה מאוד למצוא מקום חנייה ברבות מהשכונות וקרוב לבלתי אפשרי למצוא חנייה בבואנוס איירס בדאונטאון.

צפייה בסרטון הוידאו בו תראו דוגמה של נהיגה בבואנוס איירס יכולה להיות הכנה טובה לפני השכרת רכב בבואנוס איירס –

לעולם אל תשאירו את הרכב חונה במקום שבו החנייה אסורה כי הרכב ייגרר והקנס להחזיר אותו יהיה מאוד יקר. מצלמות מהירות רבות הותקנו לאחרונה, בעיקר בשדרות, כך שכדאי לנהוג במהירות המותרת, גם במסלולים שמחוץ לעיר. יש לחגור חגורות בטיחות ולהדליק אורות, אחרת תקבלו קנס.

אם אתם יוצאים עם רכב מחוץ לבואנוס איירס, תצטרכו לא רק להישאר בטווח המהירות המותרת (שמשתנה ממקום למקום), אלא גם לשאת דרכון ורישיון נהיגה מאחר שפקחי תנועה עלולים לעצור אתכם. הכבישים הארציים בארגנטינה במצב טוב, אבל היזהרו בכבישים המחוזיים בלבד מאחר שיש בהם לפעמים מהמורות.

מבואנוס איירס ברכב 

תוכלו להגיע לבואנוס איירס מכל אחת מהמדינות השכנות ברכב, אבל העיר רחוקה מרוב הגבולות. אנשים המשתמשים ברכבים כדי להגיע לבואנוס איירס ממדינות שכנות בד״כ מגיעים רק מאורוגוואי או מדרום ברזיל.

ישנם ארבעה כבישים מהירים עיקריים הנכנסים לעיר, המחברים בין הפרברים לבין כבישים ארציים אחרים. כמו הרכבות, הכבישים הראשיים בארגנטינה שבהם משתמשים לעתים קרובות יותר עוברים בבואנוס איירס, כך שלא תהיה לכם בעיה להגיע מקצה לקצה משאר חלקי המדינה.

אם אתם נוסעים לעיר רוסאריו (Rosario), תוכלו להגיע אליה בכביש מהיר לכיוון צפון ומשם בכביש מס׳ 9. מכאן, תוכלו להמשיך צפונה במסלול או לפנות ימינה כ-150 ק״מ מבואנוס איירס ולהגיע לחבל מסופוטומיה (Mesopotamia).

ממערב, תוכלו לנסוע לחבל קויו (Cuyo) בעזרת הכביש הצפוני ואז בכביש מס׳ 8. ביציאה מהעיר בכביש המערבי, תוכלו להשתמש בכבישים 7 ו-5 המובילים לכיוון מערב ודרום-מערב. אם אתם רוצים לבקר בפטגוניה (Patagonia), כביש מס׳ 5 הוא אופציה טובה.

לבסוף, כדי לבקר בחוף האטלנטי של חבל בואנוס איירס, תצטרכו לפנות לכביש הדרום-מזרחי ואז לקחת את מסלול מס׳ 2, שהוא כביש טוב מאוד כדי להגיע לעיר מאר דל פלאטה (Mar del Plata).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל