בתי מלון מקדוניה

מלונות מומלצים באוכריד, מקדוניה למשפחות עם ילדים

בתי המלון המומלצים למשפחות המטיילות במקדוניה עם ילדים, בעיר אוכריד שלחופי אגם אוכריד

ריכזנו עבורכם רשימה מומלצת של מלונות מומלצים באוכריד למשפחות, באחד המקומות המרכזיים בהם ישראלים נוהגים לטייל במסגרת טיול משפחות במקדוניה – העיר אוכריד, שלחופי אגם אוכריד

עוד באותו נושא:

השכרת רכבים במקדוניה – טיפים שיחסכו מאות שקלים

טיסות למקדוניה – השוואת מחיר וטיפים

אטרקציה מומלצת בסמוך: הפנינים הסודיות של אגם אוכריד


מלון Villa Dea

מלון דירות מול אגם אוכריד ( Ohrid ) עם מרפסות. כתובת: Kej Marsal Tito 40 Ohrid 6000

מיקום: מלון זה ממוקם בלב העיר אוכריד, במרחק של פחות מ15  דקות הליכה מפסל Cyril and Methodius, מ "סופיה הקדושה", מהמוזאון הלאומי, Sveta Bogorodica Bolnička & Sveti Nikola Bolnički. וכמובן אגם אוכריד עצמו.

במלון תוכלו למצוא:

שירותי ניקוי יבש, מכבסה, עזרה בארגון טיולים ורכישת כרטיסים, WIFI חינמי בשטחים המשותפים וגינה. כמו כן צוות המלון דובר מספר שפות.

חדרי המלון:

בכל 11 החדרים של מלון הדירות תוכלו למצוא מקרר, אמצעים להכנת קפה, WIFI חינמי, טלוויזיית LCD עם חיבור לערוצי הכבלים, מרפסת או חצר, מיניבר, מיבש שיער ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון Belvedere

מלון 4 כוכבים עם מסעדה וארוחת בוקר הכלולה במחיר. כתובת: Sv. Stefan b.b. Ohrid 6000
מיקום: מלון בלוודר ממוקם באוכריד (Ohrid) במרחק של כ 5 ק"מ מפסל Cyril and Methodiusak , אגם אוכריד, Sveta Bogorodica Bolnička & Sveti Nikola Bolnički. , "סופיה הקדושה" והמוזאון הלאומי.

במלון תמצאו:

מסעדה, בר/ טרקלין, שירות חדרים 24 שעות ביממה, ארוחת בוקר בסגנון בופה שכלולה במחיר, WIFI חינמי בשטחים הציבוריים של המלון, חנייה חינמית בשירות עצמי, חדר ישיבות, שירותי קבלה 24 שעות ביממה ועיתון מתנה.

חדרי המלון:

בכל 87 חדרי המלון תוכלו למצוא WIFI חינמי, מרפסת או חצר, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לערוצי הכבלים, שירות חדרים 24 שעות ביממה, מיניבר, עיתון מתנה ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


מלון אואזה אין – Oaza Inn

אואזה אין הוא מלון מומלץ באוכריד המהווה למעשה מלון דירות המציע מיגוון של פתרונות אירוח – החל מחדר עם שתי מיטות ליחיד, דרך דירות נופש עם חדרים משפחתיים מרווחים ועד לדירת 4 חדרי שינה המתאימה להלנת משפחות גדולות של 8 נפשות.

המלון נמצא במיקום שקט במרחק של כקילומטר וחצי ממרכז אוכריד,  ויש בו גינה גדולה עם צמחייה מגוונת ויפה כולל גן שעשועים לילדים, בריכת שחייה מחוממת עם בריכת ילדים ומתקני ברביקיו. המלון מקבל ציונים מצויינים בדירוגי מלונות מומלצים באוכריד מקדוניה למשפחות עם ילדים.

כל יחידות הנופש ממוזגות וכוללות מקרר גדול, טלוויזיה  עם ערוצי לוויין,  ריהוט ואינטרנט אלחוטי חינם, האורחים יכולים להשתמש במטבח משותף לבישול ארוחות. אפשר גם להזמין במלון שירותי השכרת אופניים.

בית המלון המומלץ למשפחות נמצא במיקום מרכזי מאוכריד – 200 מטרים משורה של חנויות ומסעדות ותחנת אוטובוס, ובמרחק של כקילומטר וחצי מרוב האטרציות באוכריד – הבזאר הגדול, מבצר סמואיל (Samuil) והחוף הראשי של אגם אוכריד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון Villa Dislievski

מלון מול אגם אוכריד עם מרפסת גג וחדרי עיסויים וטיפולים. כתובת: Kej Marshal Tito br.68a Ohrid 6000

מיקום: ממוקם בלב אוכריד (Ohrid) המלון הזה נמצא כ 15 דקות הליכה מפסל Cyril and Methodius, "סופיה הקדושה" ו Sveta Bogorodica Bolnička & Sveti Nikola Bolnički. כמו כן אגם אוכריד והמוזיאון הלאומי נמצאים במרחק של כ2 ק"מ מהמלון.

במלון תוכלו למצוא:

מרפסת גג, חדרי טיפולים ועיסויים, שירותי קבלה 24 שעות ביממה, WIFI חינמי בשטחים הציבוריים, חנייה חינמית בשירות עצמי, איסוף בחינם משדה התעופה, צ'ק אין וצ'ק אאוט מהירים ושירות קניית מצרכים.

חדרי המלון:

בכל 10 סוויטות המלון, כל אחת מהן בעיצוב שונה, תוכלו למצוא WIFI חינמי, חצר פרטית, טלוויזיה עם חיבור לערוצי הכבלים, מרפסת ומטבח.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בתי למלון באוכריד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל