טימישוארה עם משפחה

טימישוארה רומניה – מלונות מומלצים עם ילדים

רשימת מלונות מומלצים בטימישוארה עם ילדים נועדה עבור משפחות אשר מתכננות חופשה בטימישוארה או טיול ברומניה שכולל עצירה בעיר היפה הזו. יש לא מעט מלונות בטימישוארה אך לא כולם מיועדים למשפחות, ואם אתם מעוניינים בבית מלון שהילדים ירגישו בו בנוח, עדיף לבחור מבין בתי המלון המופיעים בכתבה זו

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

הרשימה כוללת בתי מלון בטימישוארה במגוון רחב של רמות מחירים ומיקומים בתוך העיר, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם מקבלים בדירוגי מלונות מומלצים בטימישוארה למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה בטימישוארה

טיול ברומניה – עוד באותו נושא:

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

טימישוארה עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המלצות וטיפים לטיולים ברומניה

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – המלצות לתקשורת

מלונות מומלצים בטימישוארה עם ילדים


מלון טימישוארה – Hotel Timisoara 

מלון טימישוארה, בית מלון מומלץ במרכז טימישוארה למשפחות בדירוג 4 כוכבים המשקיף לכיכר האופרה וממוקם בליבו של מרכז טימישוארה –  מרחק הליכה ממש מאטרקציות חשובות בטימישוארה, מציע יחידות אירוח אלגנטיות ומרווחות, עם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים, ומערכת מיזוג אוויר.

האורחים נהנים ממסעדת Belvedere, המגישה מגוון מאכלים מהמטבח הטורקי, איטלקי, בולגרי וסרבי. משקאות צוננים יוגשו בבר הלובי עם עיצוב הארט-דקו שלו, עם אווירה אינטימית ורגועה. ארוחת בוקר אנגלית תוגש במסעדה כל בוקר.

לובי המלון כולל מרכז עסקים מאובזר. קולקציה של יצירות אמנות רומניות בנות ימינו מעטר בחן את אזורי המלון הציבוריים.

במלון זמינה חניה פרטית מאובטחת בתוספת תשלום. שדה התעופה הבינלאומי טימישוארה מרוחק 11 קילומטרים מהמקום. ניתן לתאם שירות הסעות לשדה התעופה בתוספת תשלום. זהו מלון מפנק יחסית אל מלונות בטימישוארה ברוב המיקרים והוא זוכה למקום של כבוד בדירוגי בתי מלון מומלצים בטימישוארה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נוברה – Hotel Novera 

נוברה, בית מלון בטימישוארה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בסמוך לאצטדיון דן פאלטינישאנו (Dan Păltinişanu), לאוניברסיטה ולחדר כושר, ונמצא 2 קילומטרים בלבד ממרכז טימישוארה (Timisoara). אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

חדרי המלון הממוזגים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, כמו גם חדר רחצה צמוד. חלק מהחדרים כוללים מרפסת המשקיפה אל העיר. זהו מלון מודרני המקבל ציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בטימישוארה עם ילדים

חניה פרטית עם אבטחת וידיאו זמינה בלא תשלום, בהתאם לזמינות. מסעדת האתר תקבל פניכם עם מנות מקומיות מהמטבח הרומני המסורתי.

כיכר ויקטורי מרוחקת 6 דקות בלבד של נסיעת רכב. שדה התעופה הבינלאומי Traian Vuia נמצא רק 12 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון צ'ק-אין – Hotel Check Inn 

צ'ק-אין, בית מלון בטימישוארה בדירוג 3 כוכבים, הממוקם שני קילומטרים ממרכז טימישוארה, כולל בר-מסעדה, שבו תיהנו בוודאי ממשקאות ומנות בינלאומיות, בין אם על הטראסה ובין אם בישיבה באולם האכילה. המלון ניצב קילומטר בודד מבריכות שחייה פופולריות הפועלות בעונה החמה.

כל יחידה במלון כוללת ריהוט מודרני, טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה. חלק מהחדרים כוללים סלון וחדר שינה נפרדים, ובחלקם יש מרפסת. במלון יש אינטרנט מהיר אלחוטי בלא תשלום נוסף.

תחנת האוטובוס המקומית וקמפוס האוניברסיטה מרוחקים פחות מ-500 מטרים מהמלון. תוכלו להגיע אל תחנת הרכבת הראשית, ממנה ניתן להגיע למגוון יעדים ברומניה, תוך 6 דקות נסיעה ברכב. שדה התעופה טימישוארה מרוחק 11 קילומטרים משם.  בית המלון זוכה לביקורות טובות בדירוג מלונות מומלצים בטימישוארה עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ויקטוריה – Hotel Victoria 

ויקטוריה, מלון מולץ בטימישוארה בדירוג 3 כוכבים השוכן במבנה היסטורי מסוף המאה ה-19 ששופץ, שוכן במיקום מרכזי למדי בעיר טימישוארה (Timisoara) וכולל דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים מרווחים ואלגנטיים.

ניתן לתאם שירות הסעה מ/אל נמל התעופה, בתשלום נוסף. המלון קרוב לשפע של פאבים, בית קולנוע,  מסעדות וחנויות וזוכה להמלצות טובות בביקורות על מלונות מומלצים בטימישוארה למשפחות עם ילדים

המלון מקנה גישה נוחה לאתרים חשובים ולאטרקציות בטימישוארה, ונמצא 100 מטרים בלבד מכיכר החירות (Liberty Square), כיכר הניצחון (Victory Square) וטירת הוניאדה (Huniade).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גלקסי – Hotel Galaxy 

גלקסי, בית מלון בטימישוארה בדירוג 3 כוכבים, הוא מלון מעצבים שחדריו אלגנטיים וממוזגים; יש בו מסעדה, טראסת גג ואינטרנט אלחוטי עם גישת חינם – 3 קילומטרים בלבד ממרכז טימישוארה (Timişoara).

בכל חדר יש טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, הסקה תת-רצפתית, כספת וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת. בחלק מהחדרים יש מרפסת. מהסוויטה יש גישה לטראסה בשטח 100 מ"ר, כמו גם אמבט עיסוי.

במסעדת המקום יש טראסת שמש ותפריט עם מנות איטלקיות. גם מינימרקט ובר הם חלק ממתקני האתר. מזנון ארוחת בוקר זמין מדי יום, כמו גם שירות חדרים – הזמין לאורך היום. מסעדת נוספת ניצבת במרחק 200 מטרים מהמלון. בהשוואה אל מלונות בטימישוארה באותה רמת מחירים הוא מציע למשפחות תמורה מצויינת יחסית למחיר ולכן טבעי למצוא אותו במיקומים גבוהים בכל רשימת בתי מלון מומלצים בטימישוארה עם ילדים

דלפק הקבלה זמין 24 שעות ביממה ומסייע ברכישת כרטיסים לאטרקציות בטימישוארה, שכירת אופניים (חינם), חניה ללא עלות ושירותי כביסה בתוספת תשלום.

תחנת האוטובוס מרוחקת 100 מטרים מהמלון, ואילו תחנת הרכבת איסט מרוחקת 2.5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה פנסיונה רד רוז – Pensiunea Red Rose Apartments 

פנסיונה רד רוז, בית הארחה בטימישוארה בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום שקט למדי בעיר טימישוארה (Timisoara), 3 קילומטרים ממצודת טימישוארה ומרכז העיר, ומציע למשפחות אשר מגיעות אל טימישוארה עם ילדים חופשה ביחידות אירוח הכוללות מרפסת פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם. במקום גם בר משקאות וחניה פרטית חינם.

היחידות מרווחות בהשוואה אל מלונות בטימישוארה ברוב המיקרים וכוללות טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה עם מקלחת הידרומסאג' או אמבטיה. האורחים נהנים ממתקני ברביקיו ואזור אוכל, הזוכה לשבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים בטימישוארה עם ילדים. מסעדות וחנויות מרוחקות 300 מטרים מהמקום.

תחנת הרכבת טימישוארה מרוחקת 5 קילומטרים מהמקום. בעבור תשלום נוסף ישנם שירותי הסעות לשדה התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בואבישטה ­- Hotel Boavista 

בואבישטה, מלון מומלץ בטימישוארה בדירוג 3 כוכבים, נמצא במרחק של 1.5 קילומטרים ממרכז טימישוארה (Timișoara). יש בו מסעדה עם מרכז בריאות עם סאונה, שירותי עיסוי וחדר כושר, כמו גם מסעדה עם שתי טראסות, כלומר, מדובר על חופשה ברמה גבוהה יותר מאשר ברוב בתי המלון בטימישוארה וטבעי למצוא את המלון במיקומים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בטימישוארה למשפחות עם ילדים

חדרי האירוח מעוצבים בסגנון מודרני ויש בהם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם חיבור לוויין. חלק מהם כוללים מטבח מאובזר במלואו ופינת ישיבה נפרדת. חלק מהאורחים בוחרים לסעוד בחדר האירוח ולקבל את האוכל עד החדר.

מסעדת המלון מגישה מנות רומניות מסורתיות, כמו גם בינלאומיות. במטבח האיטלקי יאפו עבורכם מאפים נהדרים בטאבון. בימות הקיץ תוכלו לנוח בשלווה בטראסת הטרקלין שבגינה הפרטית.

במלון שלושה חדרי ישיבות וגישה לאינטרנט אלחוטי מהיר חינם. המלון ניצב בסמוך למרכז העסקים האזורי CCIAT – מרחק הליכה מהאצטדיון האזורי דן פאלטינישאנו (Dan Păltinişanu).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה פנסיון דינו רזידנס – Pension Dinu Residence 

פנסיון דינו רזידנס, בית הארחה בטימישוארה (Timişoara), 20 דקות הליכה ממרכז טימישוארה, מציע חדרים ממוזגים הכוללים טלוויזיה משוכללת, חדר רחצה עם מייבש שיער ומקלחת ואינטרנט אלחוטי הזמין בכל האזורים. חלק מהחדרים כוללים גם מיטת ספה.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר, ואילו בעונת הקיץ האורחים נהנים מסעודה באחת משתי הטראסות במקום.

תחנת האוטובוס הקרובה מרוחקת 400 מטרים משם; לשוק ניתן להגיע תוך 5 עד 10 דקות הליכה. מוזיאון באנאט (Banat) מרוחק 20 דקות מהמקום. חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה דה וואן אנד אונלי – The One & Only

דה וואן אנד אונלי, בית הארחה מומלץ בטימישוארה (Timişoara), 1.9 קילומטרים מאזור בארזיה תרסיון (Theresia Bastion) ו-2.1 קילומטרים בלבד מהקתדראלה האורתודוקסית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים במלון.

יחידות האירוח כולן כוללות טלוויזיה עם מסך שטוח, ואילו בחלקן ניתן למצוא מרפסת ו/או פינת אוכל, נוסף על מטבחון הכולל כיריים, מקרר ותנור – יתרון משמעותי יחסית אל מלונות בטימישוארה בד"כ, ואחת הסיבות הבולטות להמלצות המעולות על המלון בדירוגי בתי מלון מומלצים בטימישוארה למשפחות עם ילדים. בחדר הרחצה הצמוד יש נעלי בית.

מקום האירוח כולל טראסה וחניה פרטית חינם.

קניון יוליוס טימישוארה נמצא 2.9 קילומטרים מהמקום ואילו נמל התעופה הבינלאומי הקרוב, טראיאן ויאיה (Traian Vuia), נמצא 9 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת באסטיון – Apartament Bastion 

באסטיון, דירת נופש במרכז טימישוארה (Timişoara) להשכרה לטווח קצר לחופשה, נמצאת מרחק הליכה קצר ממריה תרזיה באסטיון, מציעה יחידות אירוח בשירות עצמי. הדירה מרוחקת 10 דקות הליכה מהפארקים המרכזיים וציוני הדרך החשובים בעיר.

מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, כוללת הדירה חדר מגורים עם חדר שינה אחד ופינת ישיבה, חדר רחצה ומטבח מאובזר, טלוויזיה בכבלים, מכונת כביסה ומיקרוגל – עבור משפחות מדובר על יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בטימישוארה ולכן טבעי למצוא את דירת הנופש במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בטימישוארה עם ילדים

ניתן למצוא במקום שני מגרשי חנייה – אחד בתשלום ואחד בחינם.

100 מטרים מהבניין ישנן תחנות תחבורה ציבורית. תחנת הרכבת הקרובה, טימישוארה (Timişoara), מרוחקת שני קילומטרים מהמקום וממנה תוכלו להגיע אל רחבי רומניה.  נמל התעופה הבינלאומי הקרוב, טראיאן ויאיה (Traian Vuia), נמצא 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כא

טימישוארה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל