אטלנטה

אטלנטה עם ילדים – 3 מלונות מומלצים עם שירותי בייביסיטר

אטלנטה Atlanta היא אחת הערים הגדולות והבולטות בארצות הברית, ומהווה יעד מרכזי לטיולים בארה"ב, אך כאשר משפחות עם ילדים מטיילות באטלנטה נוצרת בעיה לא פשוטה בערב, כאשר ההורים משכיבים את הילדים לישון ולעיתים רוצים ליהנות מחיי הלילה של העיר הגדולה, או מטיול רומנטי

כדי להתגבר על הבעיה מומלץ להזמין בית מלון באטלנטה עם שירות בייביסיטר. אך מכל בתי המלון הרבים באטלנטה רק 4 בתי מלון מציעים שירותי שמרטפות (בייביסיטר), ואחד מהם נחשב למלון גרוע ביותר שזכה לדירוג ממוצע של 4 (מתוך 10) בדירוגי הגולשים ולכן לא כללנו אותו ברשימת המלונות המומלצים באטלנטה, אלא השארנו ברשימה רק 3 בתי מלון שזכו לציונים גבוהים מהמבקרים ומפעילים שירותי בייביסיטר אמינים.

אם אתם מתכננים טיול משפחות בארה"ב ומתכוונים לטייל גם בג'ורג'יה ובאטלנטה כדאי להזמין את אחד משלושת בתי המלון המומלצים ברשימה וגם לקרוא את הסקירה שהכנו עבורכם על אטרקציות, המלצות וטיפים לטיול אל אטלנטה עם ילדים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

מלון שרתון אטלנטה פרמייר נורת' – Sheraton Atlanta Perimeter North Hotel

זהו בית מלון יוקרתי באטלנטה, מלון מומלץ למשפחות עם שירותי בייביסיטר, במרחק נסיעה קצרה מהאקווריום של ג'ורג'יה

בבית המלון תמצאו מסלול גולף, מסעדה, בר אלגנטי, חדר כושר, מרכז עסקים, כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש,

החדרים יוקרתיים עם חדרי אמבטיה מושקעים עם פינוקים כמו חלוקי רחצה, וכמובן אינטרנט אלחוטי, מייבש שיער, טלוויזיה עם ערוצי לווין ושירות חדרים ואף מגהץ.

למידע  נוסף והזמנת חדרים לחצו כאן

מלון דאבלטרי הילטון אטלנטה – DoubleTree by Hilton Atlanta Northeast/Northlake

מלון זה נמצא באטלנטה, 25 דקות נסיעה משדה התעופה. זהו מלון יוקרתי וידידותי למשפחות עם ילדים הכולל שירותים ייעודיים כמו חדר משחקים (משחקייה לילדים עם משחקי וידאו), שירותי בייביסיטר שניתן להזמין לחדר, ואפשרות לקחת ארוחות צהריים ארוזות ליום הטיול שלכם.

מעבר לכך מדובר במלון יוקרה עם חדר כושר, שירות חדרים, מסעדה, בר , מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה וניקוי יבש, פינות עישון ואף מיגוון חנויות במלון, כולל חנות מזכרות.

החדרים במלון נוחים למשפחות וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מייבש שיער, וכמובן אינטרנט אלחוטי.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

מלון לה מרידיאן אטלנטה פרמייר Le Meridien Atlanta Perimeter

בית מלון עם שירותי בייביסיטר במחוז אטלנטה. זהו מלון יוקרתי למשפחות הכולל שירותים ייעודיים כמו  פעילויות מיוחדות לילדים בהשגחה, וכמובן בריכת שחייה (חיצונית, פעילה בקיץ בלבד), סאונה, חדר כושר, ספא ומכון בריאות ואף מסלול גולף ומועדון לילה.

המלון ממוקם מחוץ למרכז אטלנטה, במרחק של קצת יותר מחצי שעה נסיעה משדה התעופה של אטלנטה, נמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון, וכ- 20 דקות הליכה מתחנת הרכבת של הפרבר Dunwoody מצפון לאטלנטה, ממנה אפשר להגיע לרוב האתרים באטלנטה. זהו מלון מומלץ אם אתם מתכוונים לבצע השכרת רכב בארה"ב.

בחדרי המלון, כולם ללא עישון ונגישים לנכים, תמצאו איבזור מודרני כמו מיזוג אוויר טלוויזיה עם מסך שטוח, מייבש שיער ותחנות עגינה לאייפון ושירותים כמו אינטרנט אלחוטי ושרות חדרים 24 שעות ביממה.

פרט לכך תמצאו בבית המלון שירותים סטנדרטיים המאפיינים מלונות יוקרה כמו שירותי חניה, שירות נשיאת מזוודות, כספת ושירותי כביסה וניקוי יבש.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

אטלנטה עם ילדים
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל