איסלנד בתי מלונות עם הילדים

איסלנד – מלונות מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה באיסלנד עם ילדים? כדאי לבחור בתי מלון באיסלנד אשר לא רק נחשבים מלונות טובים אלא גם נחשבים מומלצים במיוחד עבור משפחות אשר מגיעות אל איסלנד עם ילדים. ברשימה זו תמצאו מלונות מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים אשר מציעים יותר למשפחות

הרשימה כוללת מלונות באיסלנד במגוון רחב של סגנונות אירוח ורמות מחיר ואף מיקומים בתוך איסלנד, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים באיסלנד עם ילדים – אשר מתבססים על הצבעות של משפחות שהגיעו אל איסלנד עם ילדים לטיול משפחתי

חופשה באיסלנד – עוד באותו נושא:

טיסות לאיסלנד – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב באיסלנד – טיפים לחיסכון כספי

איסלנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולים באיסלנד

מלונות מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים ברייקיאוויק בירת איסלנד למשפחות עם ילדים

מלון דירות בלק פארל – Black Pearl Apartment Hotel 

בלק פארל, מלון דירות מומלץ באיסלנד בדירוג 5 כוכבים, מציע דירות יוקרה בריקיאוויק בירת איסלנד – 350 מטרים מהנמל העתיק. בכל החדרים גישה חופשית לאינטרנט מהיר, ריהוט מודרני, מרפסת נופית וגם אייפד שיוכל להעביר את זמנם של הילדים.

הסוויטות המרווחות עם העיצוב הבהיר כוללות חלונות רחבי ידיים, וילונות האפלה ומרצפות שיש מחוממות. באזור הישיבה של כל דירה יש טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לוויין. קפה נספרסו ותה חינם מסופקים גם הם. האורחים יכולים להזמין ארוחת בוקר יומית ולקבלה בדירה. ילדים ייהנו מארוחת בוקר בתעריף מוזל.

בסביבת המלון יש מספר ברים ומסעדות וכן תוכלו ליהנות ממוזיאון האומנות של העיר, כמו גם מבית הקולנוע והתצוגות וולקנו (Volcano House Exhibition Cinema). אטרקציות ברייקיאוויק כמו אולם הקונצרטים הארפה (Harpa Concert Hall) מרוחק 7 דקות מהמקום, בעוד שכנסיית הלגרימסקירקיה (Hallgrímskirkja) ובריכת השחייה העירונית מרוחקים 1.5 קילומטרים מהמקום. חניה פרטית זמינה חינם במלון, אשר זוכה לשבחים רבים ממשפחות בדירוגי מלונות מומלצים באיסלנד עם ילדים

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון הדירות איסלנדיק – Icelandic Apartments 

איסלנדיק, מלון דירות נופש באיסלנד בדירוג 3 כוכבים, נמצא בקופאווגור (Kópavogur), 1.1 קילומטרים מאגם אלידאווטן (Lake Ellidavatn). מתחם הקניות סמראלינד (Smáralind) מרוחק 3.8 קילומטרים משם. גישה לאינטרנט אלחוטי זמינה חינם ברחבי המקום.

יחידות הנופש כוללות טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין ומסך שטוח ובחלקן פינת אוכל ו/או פינת ישיבה. חלק מהיחידות מותאמות במיוחד עבור משפחות המתכננות טיול באסילנד עם ילדים וכוללות מטבח שבו קומקום, מקרר, מיקרוגל ומדיח כלים – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות באיסלנד ברוב המיקרים, ואחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים. בכל יחידה חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם. האירוח כולל מגבות ומצעים. נמל התעופה הקרוב, Reykjavík Domestic Airport, מרוחק 8 קילומטרים מהמקום.

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון אודינסב – Hotel Ódinsvé 

אודינסב, מלון מומלץ ברייקיאוויק בירת איסלנד בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 400 מטרים בלבד מכיכר לאקג'ארטרג (Laekjartorg Square) שבמרכז רייקיאוויק, מציע חופשה ברייקיאוויק עם אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים הכוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין, רצפות עץ ופינה להכנת שתייה חמה.

החדרים כוללים גם כריות יוקרתיות ושמיכות פוך תוצרת Kronborg. מחלק מהחדרים נשקפים נופי העיר. המתקנים כוללים בר-קפה ומרפסת. במסעדת הביסטרו Snaps תתפנקו על מנות מן המטבח הדני בצהריים ובערב.

רחוב השופינג המרכזי של רייקיאוויק, לאוגבגור (Laugavegur), מרוחק 200 מטרים בלבד מהמקום. המלון זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים באיסלנד עם ילדים

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון האלי – Hali Country Hotel 

האלי, מלון מומלץ באיסלנד למשפחות, הוא בית מלון כפרי בדירוג 3 כוכבים, הממוקם על כביש הטבעת האיסלנדי, מציע חדרי אירוח המשקיפים אל קרחון ואטנאיוקול (Vatnajökull) או אל האוקיינוס האטלנטי. הלגונה הקרחונית יוקולסורלון (Jokulsarlon) מרוחקת 12 קילומטרים מהמקום. בכל יחידה חדר עם שולחן עבודה וחדר רחצה פרטי.

מסעדת האתר מגישה מדי יום מאכלים המתבססים על תוצרת מקומית. ניתן ליהנות מדי יום ממזנון ארוחת בוקר; אפשר לרכוש ארוחות ארוזות במלון ולקחת אתכם לטיול יום.

העיירה הופן (Höfn) מרוחקת 65 קילומטרים מבית האירוח. הפארק הלאומי סקאפטאפל (Skaftafell) מרוחק 70 קילומטרים מהמקום. באתר ניתן למצוא את מרכז המורשת התרבותי ת'ורברגר (Thórbergur), כמו גם חנות מתנות ומזכרות. בית המלון זוכה לציונים גבוהים בדירוגי בתי מלון מומלצים באיסלנד עם ילדים

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

בלו מאונטיין אפרטמנטס – Blue Mountain Apartments 

בלו מאונטיין אפרטמנטס, בית דירות נופש באיסלנד בדירוג 3 כוכבים ממוקם בקואופווגיר (Kópavogur), ומציע למשפחות אשר מתכננות חופשה באיסלנד יחידות אירוח בשירות עצמי, מכון כושר, אינטרנט אלחוטי ללא עלות וחניה חינם. מרכז השופינג סמראלינד (Smáralind) מרוחק 3.8 קילומטרים מהמקום.

חדרי הסטודיו מעוצבים בסגנון סקנדינבי כחלל פתוח וכוללים טלוויזיה, ספה ומטבחון עם מקרר ותנור – יתרון משמעותי בשביל משפחות לעומת מלונות באיסלנד ברוב המיקרים. ניתן למצוא בבניין גם מכונה אוטומטית לממכר מוצרים כמו שתייה וחטיפים. חדר הרחצה הפרטי כולל מייבש שיער ומקלחת.

חלק מהדירות כוללות נוף להרי בלאפיול (Bláfjöll), בו מבקרים תיירים לטובת פעילות ספורט חורפית כמו סנואובורד וסקי. ניתן ליהנות מפעילויות  נופש פופולאריות אחרות, כדוגמת טיולי הליכה ורכיבה על אופניים בשמורות טבע, כמו היידמורק (Heidmörk), המרוחקת 4 קילומטרים מהמקום. המלון מקבל ביקורות מעולות בדירוג מלונות מומלצים באיסלנד עם ילדים

מרכזה של עיר הבירה רייקיאוויק (Reykjavík)  נמצא 10 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה קפלאוויק (Keflavík) הבינלאומי נמצא 41 קילומטרים מבית האירוח.

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון גראסטין – Hotel Grásteinn – Airport Hotel 

גראסטין, בית מלון מומלץ באיסלנד למשפחות, הוא מלון חדש ומודרני (נבנה ב- 2014) בבעלות משפחתית ובדירוג 3 כוכבים, הממוקם 10 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה קפלאוויק (Keflavik) וכולל חניה חינם וחדרי אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח. מוזיאון הויקינגים Viking World מרוחק 3 קילומטרים מהמקום, כך שמדובר על מלון טוב עבור משפחות אשר מגיעות אל איסלנד עם ילדים ומעוניינות במלון מומלץ למשפחות ליד שדה התעופה של איסלנד.

כל חדר במלון כולל פינת ישיבה, ארון בגדים ושולחן עבודה. בכל אחד יש גם חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, מקלחת ומוצרי טיפוח חינם.

האורחים נהנים מישיבה שלווה על משקה בבר המלון. בנוסף, ניתן למצוא במלון אזור טרקלין וטראסה. ה-Blue Lagoon מרוחקת 20 קילומטרים מהמלון, ואילו מרכז ריקיאוויק נמצא 40 דקות נסיעה ממנו.

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון איירפורט אורורה סטאר – Airport Hotel Aurora Star 

איירפורט אורורה סטאר, מלון בדירוג 3 כוכבים, הממוקם 100 מטרים משדה התעופה של איסלנד – נמל התעופה הבינלאומי קפלאביק (Keflavík) ו-25 דקות נסיעה מהספא התרמאלי של הלגונה הכחולה (Blue Lagoon geothermal spa), מציע אינטרנט אלחוטי חינם וחניה חינם במהלך השהות.

במלון יש חדרים מודרניים עם טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה צמוד.

ארוחת בוקר מזנון זמינה מדי בוקר החל מ-5:00. תוכלו לרכוש משקאות וחטיפים בדלפק הקבלה הפעיל סביב השעות, וכן בבר המלון. המסעדה פתוחה מדי יום לארוחת ערב. המלון זוכה להמלצות מעולות ברשימת מלונות מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים ויכול לתת מענה מעולה למי שמחפש בית מלון זול קרוב לשדה התעופה של איסלנד.

גשר לייף בר המזל (Leif the Lucky Bridge) מרוחק 25 דקות נסיעה מהמלון. הגשר משתרע על-פני שני לוחות טקטוניים יבשתיים – הצפון-אמריקאי והאירו-אסיאתי.

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון סקוגאר – Hotel Skogar 

סקוגאר, מלון מומלץ באיסלנד בדירוג 3 כוכבים, מאפשר אירוח אינטימי במרחק 5 דקות הליכה בלבד ממפל Skogarfoss הנהדר שלמרגלות הקרחון Eyjafjallajökull. המלון מציע נוף מהמם לדרומה של ארץ הקרח.

המקום כולל 12 חדרים מרוהטים היטב ונוחים במיוחד, הכוללים אמנם ריהוט ומתקנים פשוטים – אולם בעיצוב חמים ונעים.

במסעדת הא-ל-קארט (הזמנה מתפריט) שבמלון האורחים זוכים להתרגע קרוב לאח הבוערת וליהנות ממרפסת נופית סגורה. בסמוך למלון ישנה גם מסעדה גדולה המכונה Fossbúð (פונדק המפל).

האורחים נהנים מנוף מרהיב של מפל Skogarfoss וקרחון Eyjafjall, כמו גם מגנים מטופחים וסאונה ואמבט חם תחת השמיים הפתוחים – כך שטבעי שבית המלון ממוקם במיקומים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים באיסלנד עם ילדים.

שלל פעילויות מרתקות ממתינות למטייל שוחר ההרפתקאות – ניתן להזמין סיור אופנועי שלג על הקרחון Myrdals ולהתנסות בטיפוס על קרח או סיור בג'יפ. ישנם אורחים הבוחרים לפתוח בטיול ארוך וביקור במצוקי האוקיינוס הסמוכים – Dyrhólaey.

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון פוסהוטל הוסאוויק Fosshotel Husavik 

פוסהוטל הוסאוויק, מלון מומלץ בהוסאוויק בדירוג 3 כוכבים ממוקם בליבה של העיר הוסאוויק (Husavik), מציע חדרי אירוח עם טלוויזיה מתקדמת וחניה חינם. ניתן לצאת לסיורי תצפית בלווייתנים מנמל הוסאוויק (Husavik), הממוקם קילומטר יחיד מהמקום.

כל חדר אירוח כולל חדר רחצה צמוד עם מקלחת ופינת ישיבה, וחלקם מעוצבים בהשראת האוקיינוס.

האורחים נהנים ממסעדת הבית. במלון דלפק קבלה פעיל סביב השעון (בו ישמחו לסייע לכם במתן מידע אודות טיולים שונים באזור, כמו גם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם.

אגם מיוואטן מרוחק 45 דקות נסיעה מהמקום, בעוד שהמפל דטיפוס (Dettifoss) נמצא שעת נסיעה ממנו. המלון זוכה לשבחים רבים ברשימות בתי מלון מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

מלון איספיורדור – Hotel Isafjördur 

איספיורדור, מלון מומלץ באיסלנד בדירוג 3 כוכבים, ממוקם על כיכר Silfurtorg במרכזה של העיר איספיורדור (Isafjördur), ובו בר, מסעדה ונופים מרהיבים של ההרים והפיורד סביב. האורחים נהנים מאינטרנט אלחוטי חינם בחדרי האירוח, וכן מחנייה בלא תשלום.

החדרים המודרניים כוללים חדר רחצה צמוד ופינה להכנת שתייה חמה.

במלון מסעדה המגישה מנות מרחבי העולם עם טוויסט מקומי. גם חנות מתנות זמינה במקום, ואילו בדלפק הקבלה ניתן לשכור אופניים ורכב.

המלון מרוחק דקות הליכה מאטרקציות שוות במיוחד, כמו המוזיאון הימי Westfjord ומרכז התרבות Edinborg. בתי קפה, מסעדות וחנויות נמצאות ממש מחוץ לדלת. בית המלון מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים

למידע נוסף ולפרטים נוספים לחצו כאן

איסלנד - בתי מלונות מומלצים עם ילדים
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל