מידע טיסות לסן פרנסיסקו

טיסות לסן פרנסיסקו – השוואת מחירים וטיפים

לפני הזמנת טיסה לסן פרנסיסקו מומלץ לקרוא את הכתבה הכוללת טיפים ומנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לסן פרנסיסקו וגם השוואה בין חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לסאן פרנסיסקו – ממחירי כרטיסי טיבה ותדירות הטיסות ועד לדירוגי בטיחות, אוכל ומערכות בידור על המטוס, כמות המטען המותרת והמירווח לרגליים בעת הטיסה (בנוסף לטיפים למטייל על שדה התעופה בסאן פרנסיסקו ואפשרות הזמנת מונית מראש מנמל התעופה למלון)

סן פרנסיסקו היא אחת היעדים התיירותיים החשובים בארה"ב. לקראת סוף 2018 גם אל על צפויה להתחיל להפעיל טיסות ישירות לסן פרנסיסקו מנתב"ג. עד אז אין אפשרויות רבות להזמנת טיסה לסן פרנסיסקו בטיסה ישירה (פרט ליונייטד איירליינס) אך יש מיגוון של טיסות זולות לסאן פרנסיסקו עם עצירת ביניים. לאיתור טיסות לסן פרנסיסקו במועדים המתאימים לכם כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שבדף זה

טיול לסן פרנסיסקו – עוד מאמרים באותו נושא:

סן פרנסיסקו עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה

10 מלונות מומלצים בסאן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לסאן פרנסיסקו – מידע כללי

נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו ממוקם במרחק של כ-21 ק"מ ממרכז העיר. זהו נמל תעופה גדול שמורכב מארבעה טרמינלים, עמוס בחנויות מזכרות, מתנות, אופנה, ספרים ועוד. במתחם יש שפע של מסעדות ובתי קפה, החל מפיצריות ומזון מהיר ועד למסעדות אסיאתיות ומקסיקניות.

אם מחכה לכם המתנה ארוכה בנמל התעופה, תוכלו לבקר במוזיאון התעופה שנמצא בטרמינל הטיסות הבינלאומיות (לפני הבדיקה הביטחונית). במתחם יש מספר איזורי משחק לילדים. איזור הFreshen Up מציע חדרי מנוחה, מקלחות ועוד.

האפשרות הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של סאן פרנסיסקו לבית המלון שלכם היא הזמנה מראש של מונית שתחכה לכם בשדה התעופה דרך שירות קיויטקסי האמין והמומלץ. הנהג יחכה לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט הנושא את שימכם, יסייע לכם להעמיס את המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון בתעריף שקוף והוגן הנקבע מראש בעת ההזמנה באינטרנט. השתמשו בקישור להזמנת הסעה משדה התעופה של סאן פרנסיסקו

רכבת הBART היא גם דרך זולה ומהירה להגיע לסאן פרנסיסקו מנמל התעופה. היא תיקח אתכם מהנמל לאיזור הדאון-טאון של סן פרנסיסקו בכחצי שעה. התחנה ממוקמת באיזור ההמראות של הטרמינל הבינלאומי.

האוטובוסים של חברת SamTrans מקשרים את נמל התעופה עם מחוז סן מטאו ויעדים נוספים בסן פרנסיסקו.

רכבת הAirTrain פועלת בתוך נמל התעופה ומחברת בין הטרמינלים השונים, החניונים (מלבד חניות לטווח ארוך), תחנת ה-BART וגם איזור השכרות הרכב (הקו הכחול).

נסיעת במונית למרכז העיר (כחצי שעה) תעלה בד"כ כ45$.

טיסות לסאן פרנסיסקו – השוואת חברות תעופה

טיסה ישירה לסן פרנסיסקו עם יונייטד איירליינס

ב2016, יונייטד איירליינס החלה להפעיל את קו ת"א – סן פרנסיסקו עם שלוש טיסות שבועיות.

נכון לכתיבת כתבה זו, המחירים לכרטיס טיסה לסאן פרנסיסקו הלוך חזור מתחילים מכ1076$. בחודשי הקיץ המחירים עולים ומתחילים מכ1302$ לכרטיס הלוך חזור.

כיום הקו פועל על בסיס טיסות יומיות, כאשר טיסות לסאן פרנסיסקו מנתב"ג ממריאות בד"כ בשעות הלילה ונוחתות בשש בבוקר ואילו טיסות מסן פרנסיסקו ממריאות בדרך כלל בערב ונוחתות למחרת בערב. אורך טיסה לסן פרנסיסקו מת"א הוא כ-15 שעות ומסן פרנסיסקו לת"א כ14 שעות.

שימו לב שלפעמים יונייטד מציעה בעת הזמנת כרטיסי טיסה לסאן פרנסיסקו סוג כרטיס שנקרא Basic Economy במחיר זול שכולל מגבלות מיוחדות.

השירות בטיסה כולל הגשת ארוחה, חטיף ומשקאות (כולל בירה ויין). בד"כ טיסות לסאן פרנסיסקו כוללות מסכי בידור אישיים עם מגוון סרטים וסדרות פופולריות (תלוי בסוג המטוס).

בעת ההזמנה תוכלו לשדרג את הכרטיס לכרטיס תיירים פלוס, שכולל בחירת מושב נוח יותר עם תוספת של עד 12.7 ס"מ במרווח לרגליים.

בהתאם לזמינות, תוכלו לשדרג את הכרטיס גם לכרטיס פרימיום, שכולל מושבים מעוצבים ונוחים יותר, בורדינג וצ'ק אין אקסקלוסיביים ועוד הטבות.

על טיסות לסאן פרנסיסקו במחלקת עסקים הנוסעים יוכלו ליהנות מכל ההטבות הסטנדרטיות שמוצעות בד"כ במחלקות עסקים, החל מהליך הצ'ק אין המזורז ותנאי הכבודה המשופרים ועד למושבים המרווחים ולארוחות המושקעות.

נוסעי מחלקת תיירים רשאים לשלוח מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, לעומת 2 מזוודות של 32 ק"ג לנוסעי מחלקת עסקים.

עלות כרטיס טיסה לסאן פרנסיסקו לתינוק ללא מושב נפרד היא בד"כ 10% מתעריף הכרטיס של המבוגר המלווה אותו.

טיסות זולות לסן פרנסיסקו עם עצירת ביניים (קונקשן)

טיסות לסאן פרנסיסקו בחברת KLM

חברת KLM ההולנדית היא אפשרות מצוינת לטיסת קונקשן זולה לסן פרנסיסקו, שכוללת עצירת ביניים בנמל התעופה סכיפהול – שדה התעופה של אמסטרדם.

KLM בד"כ מציעה מחירים תחרותיים על טיסות לסאן פרנסיסקו ונחשבת לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם. מדובר בטיסות יומיות בשני קטעי הטיסה, כך שתוכלו לטוס בדיוק בתאריכים הנוחים לכם.  הטיסות בדרך הלוך נוחתות בסן פרנסיסקו בד"כ בצהריים, ובדרך חזור הן נוחתות בת"א בדרך כלל בשעות הלילה המאוחרות. המחירים מתחילים מכ918$ לכרטיס הלוך חזור.

השירות בטיסות לסאן פרנסיסקו ב klm כולל ארוחות. בטיסה הארוכה בין הולנד לארה"ב תוכלו לשדרג את הארוחה, בתשלום,  לאחת ממגוון של ארוחות מושקעות מהמטבח היפני, האיטלקי ועוד. בעת ההזמנה תוכלו לשדרג את המושב למושב מרווח יותר בתוספת תשלום.

נוסעי מחלקת תיירים רשאים לשלוח לתא המטען מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג (לעומת 2 מזוודות של 32 ק"ג במחלקת עסקים). ברוב הטיסות תוכלו ליהנות ממערכות בידור אישיות שכוללות תוכניות טלוויזיה פופולריות ומגוון רחב של סרטים, מוזיקה ועוד (מלבד טיסות לאמסטרדם מת"א בבואינג 737).

בד"כ קיימת אפשרות לבצע שינוי בהזמנה (לפני הטיסה) בעד עמלה.

אם אתם טסים לסאן פרנסיסקו עם תינוק עד גיל שנתיים, הוא יוכל לשבת איתכם באותו מושב בעלות של 10% מהתעריף. על מנת לרכוש מושב נפרד עבור התינוק תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות. כמו כן, תוכלו לקחת לטיסה עגלה מתקפלת ללא תשלום.

טיסה זולה לסאן פרנסיסקו בטורקיש איירליינס

עם תדירות גבוהה של טיסות לטורקיה בקו ת"א-איסטנבול (כשעתיים ורבע) ובקו איסטנבול-סן פרנסיסקו (כ13 שעות ו40 דקות) ומחירים תחרותיים על כרטיסי טיסה לסאן פרנסיסקו, טורקיש איירליינס היא אחת מהאפשרויות הנוחות ביותר שתוכלו למצוא בעת החיפוש אחר טיסה זולה לסן פרנסיסקו. עצירת הביניים היא בנמל התעופה הבינלאומי הראשי של טורקיה – איסטנבול אטאטורק.

מחירי טיסה לסאן רנסיסקו בטורקיש מתחילים מכ1046$ לכרטיס הלוך חזור ועולים קצת יותר בשיא עונת הקיץ.

נוסעי מחלקת תיירים יוכלו לבחור בעת ההזמנה בין כרטיס גמיש או חצי גמיש, כאשר ההבדל העיקרי ביניהם הוא גמישות ההזמנה. הכרטיס הגמיש מאפשר לנוסע לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), בעוד ששינויים בכרטיס החצי-גמיש כרוכים בעמלה.

השירות בטיסה לסאן פרנסיסקו כולל ארוחות ומשקאות. במחלקת עסקים יקבלו את פני הנוסעים עם משקה קבלת פנים. אם יש לכם צורך בארוחה מיוחדת, אל תשכחו להזמין אותה לפחות 24 שעות לפני הטיסה.

המרווח לרגליים במחלקת תיירים עלול להשתנות לפי סוג המטוס, אך בד"כ הוא 78 ס"מ. סוג המטוס משתנה בכל טיסה, ואיתו גם סוג מערכת הבידור. תוכלו לבדוק את סוג מערכת הבידור זמן קצר לפני הטיסה.

את גודל המזוודה המדויק שתוכלו לקחת איתכם ללא עלות תוכלו לראות בפרטי ההזמנה באתר. בד"כ, נוסעי מחלקת תיירים על טיסות לסאן פרנסיסקו יכולים לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג, לעומת 30 ק"ג לנוסעי מחלקת עסקים.

טיסות לסן פרנסיסקו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל