תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל

תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל, ארה"ב, היא נוחה במיוחד, אך כדאי לתכנן אותה מראש. במדריך זה נספר לכם על הדרכים המומלצות לתכנון התחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל בצורה היעילה והחסכונית ביותר, בין אם בהגעה לעיר, לנמל להפלגת נופש (קרוז), למיאמי או לאורלנדו.

דרך פופולרית להתחיל את הנסיעה משדה התעופה בפורט לודרדייל היא עם הסעה פרטית. הדרך המומלצת להזמנה הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל היא בעזרת גט-טרנספר, מנוע חיפוש שמציג את כל האופציות להסעה פרטית ומאפשר להזמין אותה מראש דרך חברות מקומיות, עם מחיר קבוע מראש וללא הפתעות. הזמנת הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל משתלמת בעיקר לנסיעות קצרות (על נסיעות ארוכות נפרט בהמשך), אך אם מדובר בקבוצה או בטיול עם ילדים, אולי כדאי לשקול שימוש בשירות של גט טרנספר גם להזמנת הסעה לנסיעות ארוכות יותר.

 להזמנת הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל באמצעות גט טרנספר לחצו כאן

חופשה בפורט לודרדייל – עוד מידע למטייל

טיסות לפורט לודרדייל, פלורידה – השוואת מחירים ורכישת כרטיסים

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בפורט לודרדייל, פלורידה, ארצות הברית

10 מלונות מומלצים בפורט לודרדייל למשפחות עם ילדים

סים לארצות הברית – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

מרכז המבקרים של נאסא בפלורידה – קייפ קנברל – חוף החלל Cape Canaveral

השכרת יאכטה בארה"ב – טיפים והזמנות

תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל עם הסעה פרטית

כדי להזמין הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל כדאי להיעזר במנוע החיפוש (אליו ניתן להגיע דרך הקישור המופיע למעלה באדום) ולבצע את ההזמנה מראש. תוכלו להזין את המוצא והיעד המדויקים, ולבחור מתוך מגוון סוגי רכבים:

מיני וואן לשמונה, מיניבוס לשישה עשר, רכב יוקרה, רכב VIP, רכב SUV, רכב אקונומי סטנדרטי ואפילו אוטובוס לחמישים נוסעים.

לאחר לחיצה על כפתור החיפוש, מדובר בתהליך הזמנה קצרצר. המחיר להסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל כולל כ60 דקות המתנה למקרה שהטיסה מתעכבת (ביעדים שאינם שדות תעופה, מדובר בזמן המתנה שונה).

הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל מומלצת בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר, או ליעדים קרובים כמו מיאמי.

תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל באוטובוסים וברכבות

לנסיעות ארוכות יותר, של מספר שעות, כדאי לשקול אוטובוסים ורכבות.

הדרך המומלצת להזמין כרטיסים לתחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל ברכבות או באוטובוסים היא בעזרת אומיו, מנוע חיפוש ותיק ומוכר בתחום, שעושה שימוש באלגוריתם חכם שמשווה מספר דרכי תחבורה. כך, תוכלו להשוות בין רכבות ואוטובוסים, גם מבחינת מחיר וזמן נסיעה, וגם מבחינה נוחות – מספר העצירות, תנאי הנסיעה וכול'.

נסיעה באוטובוסים וברכבות משדה התעופה בפורט לודרדייל מומלצת לנסיעות ארוכות יותר, ליעדים רחוקים יותר בפלורידה כמו אורלנדו, למשל.

כדי לבחור בין רכבת לאוטובוס, כדאי להיעזר במנוע החיפוש של אומיו שיאפשר לכם להחליט מהי הדרך הנוחה והחסכונית ביותר.

 

סקירת דרכי התחבורה בשדה התעופה בפורט לודרדייל

שדה התעופה של פורט לודרדייל הוא בין שדות התעופה הגדולים בפלורידה. הוא ממוקם במיקום נוח ממש בתוך העיר, במרחק נסיעה קצר מרוב המקומות המרכזיים בעיר, ובמרחק של כחצי שעת נסיעה ממיאמי.

שדה התעופה של פורט לודרדייל משמש מטיילים רבים כנקודת נחיתה נוחה עבור יציאה להפלגות נופש מפלורידה, או עבור כלל המטיילים במדינה.

אמצעי התחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל הם מגוונים. בין אם תבחרו ברכבות, אוטובוסים מוניות או הסעות פרטיות. עם זאת, מומלץ לתכנן את המעברים פורט לודרדייל מראש כדי להימנע מטירטור מיותר בשדה עם המזוודות, בזבוז זמן ובזבוז כסף.

לנסיעות הקצרות, כולל נסיעה משדה התעופה בפורט לודרדייל לנמל ההפלגות, מומלץ להזמין הסעה פרטית או מונית מראש. המחיר בדרך כלל לא גבוה יותר מ-20$, ותוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר ולהגיע בנוחות וברוגע ליעד.

עם זאת, כשמדובר בנסיעות ארוכות יותר כמו הנסיעה לאורלנדו למשל, בדרך כלל משתלם יותר להגיע באוטובוס או ברכבת. אוטובוסים הם לרוב נוחים יותר, מכיוון שבחלק נכבד מהקווים הם יוצאים ישירות משדה התעופה. חברת פליקס באס, למשל, מפעילה מגוון קווי אוטובוסים ישירים משדה התעופה בפורט לודרדייל.

תחנת הרכבת של שדה התעופה הוליווד פורט לודרדייל

תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל כוללת, בין היתר, את תחנת הרכבת הפופולרית שנמצאת במרחק של נסיעה קצרה מהשדה, ואליה ניתן להגיע בשאטל ללא עלות מהטרמינל.

תחנת הרכבת של שדה התעופה בפורט לודרדייל משרתת רכבות בין עירוניות לצד רכבות TRI-RAIL עירוניות.

אוטובוסים משדה התעופה פורט לודרדייל

מגוון האוטובוסים משדה התעופה בפורט לודרדייל כולל אוטובוס ציבורי לצד חברות שמפעילות קווי אוטובוס אקספרס.

קו 1 מחבר בין שדה התעופה של פורט לודרדייל למרכז העיר (תחנת האוטובוסים המרכזית של פורט לודרדייל) ובין קניון אוונטורה.

בנוסף, תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל כוללת גם חברות אוטובוסים פרטיות כמו פליקס באס המפורסמת, שמציעה הסעות משדה התעופה בפורט לודרדייל למגוון יעדים, ברחבי פלורידה בעיקר.

איך מגיעים משדה התעופה של פורט לודרדייל לאורלנדו?

אפשרויות התחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל לאורלנדו כוללות רכבת, אוטובוס והסעה פרטית.

זמן הנסיעה משדה התעופה בפורט לודרדייל לאורלנדו הוא כשלוש שעות ברכב פרטי.

משדה התעופה בפורט לודרדייל לאורלנדו באוטובוס ניתן להגיע בכשלוש שעות ועשרים דקות, עם מחירים שמתחילים מכ31$ לכיוון.

נסיעה ברכבת מפורט לודרדייל לאורלנדו תהיה מעט יותר ארוכה, ועבורה תצטרכו להגיע לתחנת אמטרק בפורט לודרדייל (כלומר החלפה אחת משדה התעופה בפורט לודרדייל).

איך מגיעים משדה התעופה של פורט לודרדייל למיאמי?

זמן הנסיעה מפורט לודרדייל למיאמי הוא כחצי שעה בלבד.

מונית או הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל למיאמי היא הדרך הנוחה ביותר בקו זה, ובהזמנה מראש מגט-טרנספר העלות מתחילה מכ-43$.

אופציה נוספת וזולה יותר היא באוטובוס של פליקסבאס. לפי חיפוש שערכנו באומיו, מחיר נסיעה באוטובוס משדה התעופה בפורט לודרדייל למיאמי מתחיל מכ-9$ עם זמן נסיעה של כארבעים וחמש דקות.

אפשרות נוספת היא להגיע בשאטל משדה התעופה בפורט לודרדייל לתחנת הרכבת הקרובה, ולאחר מכן לנסוע ברכבת הTRI RAIL שמחברת בין שדה התעופה של פורט לודרדייל לשדה התעופה של מיאמי.

איך מגיעים משדה התעופה של פורט לודרדייל לנמל הקרוזים?

תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל לנמל אברגליידס, ממנו יוצאות מגוון הפלגות נופש היא פשוטה ונוחה. הדרך הכי נוחה להגיע משדה התעופה לנמל אברגליידס היא במונית פרטית. בגט-טרנספר קיבלנו מחירים שמתחילים מכ17$ לכיוון ברכב רגיל, כולל אופציה לרכב יוקרה, וואן לשישה נוסעים, מיניבוס לשישה עשר ועוד.

הגעה מפורט לודרדייל לנמל אברגליידס באוטובוס היא מעט פחות פרקטית, מכיוון שמהתחנה לנמל יש כחצי שעת הליכה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל