הזמנת כרטיסים למשחקי טוטנהאם – המדריך המלא

אם תמיד חלמתם לראות מהאיצטדיון משחק כדורגל של טוטנהאם – "הקבוצה היהודית" של הכדורגל האנגלי" – כתבה זו תעזור לכם להגשים את החלום הזה בקלות ובחיסכון כספי, והיא כוללת את כל המידע הדרוש להזמנת כרטיסים לטוטנהאם – החל מטיפים ומידע חשוב על משחקי טוטנהאם, לינקים להזמנת כרטיסים למשחקים של טוטנהאם אונליין בעברית עם שירות לקוחות, המלצות על עוד חוויות ואטרקציות מומלצות לאוהדי טוטנהאם בלונדון ועל בתי מלון בלונדון, הזמנת טיסות ללונדון ועוד מידע חשוב למטייל לפני הזמנת כרטיסים למשחקי טוטנהאם

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

טוטנהאם הוטספר, או בקיצור טוטנהאם, הוא מועדון כדורגל אנגלי מצפון לונדון, אשר הוקם בשנת 1882 ונמנה על המועדונים המצליחים והבכירים בליגה האנגלית. הקבוצה הידועה בכינויה "הספרס" (ובעברית התרנגולים), הייתה לקבוצת הכדורגל הראשונה באנגליה שזכתה בדאבל בעונת 1960/1961. לצד הישג זה היא גם הקבוצה האנגלית הראשונה שהצליחה לזכות בתואר אירופי, כאשר עשתה זאת בשנת 1963 עם זכייתה בגביע האירופי למחזיקות גביע. בנוסף לאלו, על תאריה של הקבוצה ניתן למנות 2 זכיות באליפות אנגליה בעונות 1951/52 וכאמור בעונת 1961/62. בנוסף הקבוצה זכתה 8 פעמים בגביע האנגלי, ופעמיים בגביע אואפא. להזמנת כרטיסים לטוטנהאם מאתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ליחצו על הבאנר:

כרטיסים לטוטנהאם

טוטנהאם ידועה בליגה האנגלית בתור "הקבוצה היהודית" בין היתר בזכות מיקומה באיזור בלונדון בו גרו בעבר יהודים רבים. אוהדי הקבוצה אימצו את הזהות הזו ומבליטים אותה בגאווה, מה שגורם לגילויי אנטישמיות לא מעטים מצד אוהדי הקבוצות היריבות. בין קבוצות אלו ניתן למנות את ארסנל השוכנת אף היא בצפון לונדון, והמשחקים בין ארסנל לטוטנהאם ידועים כ"דרבי של צפון לונדון". בנוסף ליריבות עם ארסנל, לטוטנהאם יש יריבות עם שאר הקבוצות של לונדון כמו צ'לסי ו- ווסטהאם יונייטד.

לאחר שפל ארוך שנים מבחינת הישגי הקבוצה, לאחרונה היא זוכה להצלחה תחת הדרכתו של המאמן הארגנטיני שלה, מאוריציו פוטצ'ינו, הצלחה שבאה לידי ביטוי בין היתר בעונה הנוכחית שלה בליגת האלופות.

טיול באנגליה – כתבות מומלצות נוספות:

טיסות ללונדון – איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

מלונות מומלצים בלונדון עם שירותי בייביסיטר

השכרת רכב בלונדון – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב בלונדון – השוואת מחירים וטיפים

eSim וסים לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת כרטיסים לטוטנהאם

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים למשחקי טוטנהאם ולהבטיח חווית כדורגל אנגלי משובחת, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיסים למשחקים של טוטנהאם באמצעות שירות אמין להזמנת כרטיסים לכדורגל באינטרנט הפועל בעברית ומציע שירות לקוחות במקרה הצורך, בלחיצה על הקישור –

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/premier-league?competitorId=1108

בכל מקרה, לא מומלץ לרכוש כרטיסים לטוטנהאם (או בכלל למשחקי כדורגל באירופה) מספסרים העלולים להימצא באיזור האצטדיון. הכרטיסים למשחקי טוטנהאם שנקנים בצורה זו לא תמיד אותנטיים וספסרות איננה חוקית, ולכן הכרטיסים עלולים לא להיות מכובדים בכניסה.

יש לזכור כי  42,000 כרטיסים למשחקי טוטנהאם שמורים לאוהדים החברים במועדון האוהדים, ולהם מנוי קבוע למשחקים של טוטנהאם. כרטיסים לטוטנהאם שמוצעים למכירה באתר הם על בסיס מקום פנוי והם נחלקים ל-3 קטגוריות:

קטגוריה א' – משחקים של טוטנהאם כנגד קבוצות צמרת של הפרמייר-ליג, דוגמת צ'לסי, ארסנל, ליברפול, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד ומשחקים כנגד קבוצות אטרקטיביות אחרות בכדורגל האירופאי. מחירי כרטיסים למשחקי טוטנהאם בקטגוריה זו נעים בין כ-£52 ל- £98

קטגוריה ב' – משחקים של טוטנהאם נגד קבוצות הנחשבות דרג ב' של הליגה האנגלית כמו אברטון, ניוקאסל יונייטד, סאות'המפטון, ו- ווטפורד. מחירי כרטיסים לטוטנהאם למשחקים נגד קבוצות בקטגוריה זו נעים בין כ- 43£ ל-95£

קטגוריה ג'- משחקי טוטנהאם נגד קבוצות כדורגל בליגה האנגלית הנחשבות דרג ג' כמו הקבוצות בורנמות', קריסטל פאלאס ולסטר סיטי. מחירי כרטיסים למשחקים של טוטנהאם בקטגוריה זו נעים בין כ-30£ ל-80£.

כמו כן מחירי כרטיסים לטוטנהאם יכול להשתנות בהתאם לגילו ומעמדו של הרוכש, כך שפנסיונרים, סטודנטים וילדים יכולים ליהנות מהנחות מסוימות יחסית למחירי כרטיסים לטוטנהאם למבוגרים אשר לא שייכים לאחד הקהלים הללו.

איצטדיון טוטנהאם והגעה אליו

טוטנהאם שיחקה שנים רבות באצטדיון "וואיט הארט ליין" שהיה ביתה מתחילת המאה ה-20. בשנת 2019 עברה טוטנהם לשחק באצטדיון החדש שלה הנושא את השם “אצטדיון טוטנהם הוטספר", אשר נבנה בחלקו על הריסותיו של האצטדיון הישן של הקבוצה. האצטדיון החדש והמפואר נבנה בסכום עתק של למעלה ממיליארד ליש"ט, ונחשב לאחד המודרניים והמתקדמים ביותר באירופה, עם תכולה של 62,062 מוקמות. יחודו היא בין היתר בתחושת הקרבה בין כר הדשא לקהל למרות גודלו, באקוסטיקה המשובחת התורמת לאווירת כדורגל ייחודית, ובשירותים השונים לקהל, שהם ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

מיקומו של האצטדיון הוא בתוך שכונת מגורים צפופה, והוא כמעט נטול מקומות חנייה לשימוש האוהדים, כך שההגעה אליו באמצעות רכב מאוד לא מומלצת. על מנת להגיע לאצטדיון טוטנהאם עליכם להשתמש באמצעי התחבורה הציבורית. האמצעי הנוח והמהיר ביותר להגיע לאצטדיון הוא באמצעות הרכבת. יש לרדת בתחנת White Hart Lane הנמצאת במרחק הליכה של כ- 5 דק' מהאצטדיון. תחנת רכבת נוספת הסמוכה לאצטדיון, ונמצאת במרחק של כ-10 דק' הליכה היא תחנת Northumberland Park

מידע מפורט יותר המכיל עוד דרכי הגעה לאיצטדיון טוטהנאם ניתן למצוא באתר הבא:

https://www.tottenhamhotspur.com/the-stadium/plan-your-visit/getting-here/trains/

כתובתו של האצטדיון היא 782 High Rd, Tottenham, London N17 0BX

סיורים באצטדיון ומוזיאון טוטנהאם

אצטדיון טוטנהאם הוא ללא ספק מתקן ספורט ברמה הגבוהה ביותר, המציע מגוון רחב של אטרקציות לתיירים, כמו למשל קיר טיפוס, ודברים נוספים שלא כדאי לפספס, חוץ מהמשחק עצמו כמובן. באצטדיון נערכים סיורים מודרכים האורכים כ-90 דקות. הסיורים כוללים ביקור בחדרי ההלבשה, מנהרת העלייה לכר הדשא, היציעים ומוזיאון טוטנהאם הסוקר את ההיסטוריה הענפה ואת כל התארים בהם זכתה הקבוצה.

מחיר הסיור באצטדיון טוטנהאם הוא 30£ למבוגר, 27£ לבני 65+ וסטודנטים ו- 15£ לילדים בגילאי 5-15. את הכרטיסים לסיורים ניתן לרכוש בלינק הבא: https://experience.tottenhamhotspur.com/vouchers/purchase.htm או באצטדיון עצמו.

בנוסף באצטדיון נמצאת חנות האוהדים הרשמית של טוטנהאם שהיא הגדולה מסוגה באירופה, בה ניתן לרכוש את האביזרים והלבוש המקוריים של הקבוצה ומגוון רחב של מזכרות אחרות.

אטרקציות ואוכל ליד איצטדיון טוטנהאם

למרות שאצטדיון טוטנהאם עצמו שופע באטרקציות תיירותיות, ישנם גם מקומות סביבו בהם ניתן לבקר:

מוזיאון Bruce Castle המשמש כמוזאון של אזור טוטנהם, וכמוזיאון הדואר. המוזיאון נמצא כ-800 מטרים מהאצטדיון וכתובתו Lordship Lane, London N17 8NU

מקום נחמד לקחת אליו את הילדים ולטייל הוא פארק Priory הנמצא גם הוא במרחק של כ-800 מטרים מהאצטדיון. כתובת הפארק היא ‪ Bell Street, ‪Reigate RH2 7RL

עוד אטרקציות תיירותיות בלונדון שיכולות לעניין אתכם תמצאו בקישור הבא – אטרקציות בלונדון

לונדון לא דלה בפאבים ומקומות ראויים לקנות בהם ארוחה. כמה מהם נמצאים בסמוך לאצטדיון.

כללי התנהגות ובטיחות בכניסה למשחקי טוטנהאם

בכניסה למשחקי טוטנהאם, בבואכם למגרש, כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים. הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים כמו בקבוקי זכוכית, כלים חדים וכו'. זכרו, אסור לעשן ולצרוך משקאות אלכוהוליים וסמים באצטדיוני כדורגל באנגליה.

השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי "אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדים של כל קבוצה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל