בתי מלון למשפחות

לונדון עם הילדים? 10 מלונות מומלצים עם שירותי בייביסיטר

לונדון היא אחת הערים הפופולריות לחופשה משפחתית ואחת הערים עם חיי הלילה התוססים בעולם. חופשה בלונדון עם ילדים היא הזדמנות נהדרת לכייף משפחתי, אבל מה עושים כאשר בערב הילדים הולכים לישון וההורים רוצים ליהנות מבילוי לילי בלונדון? הפיתרון פשוט ונמצא בכתבה זו – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות בלונדון המציעים שירות בייביסיטר לחדר המלון

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

בנוסף, אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בלונדון כדאי לקרוא גם את הכתבה על אטרקציות מומלצות לטיול בלונדון עם ילדים. אם אתם מתכננים טיול מקיף באנגליה עם ילדים, מומלץ גם לקרוא את הסקירה המקיפה שהכנו עבורכם בנושא טיול משפחות לאנגליה. כתבות מומלצות נוספות לקריאה לפני חופשה בלונדון הן המדריכים המפורטים שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף בהזמנת טיסות ללונדון, הזמנת כרטיסים להופעות ומשחקי כדורגל בלונדון, השכרת רכב באנגליה, eSim ו-Sim לבריטניה. כאן תמצאו את רשימת עשרת בתי המלון המומלצים למשפחות בלונדון בהם ניתן להזמין שירות בייביסיטר לחדר המלון, ברמות מחיר ויוקרה שונות:


כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

בתי מלון מומלצים למשפחות בלונדון – עם שירותי בייביסיטר

מלון סאבוי בהנהלת פיירמונט – The Savoy, A Fairmont Managed Hotel

זהו מלון ידוע ומפורסם, יוקרתי מאוד, אך השהייה בו משקפת במלואה את החוויה האנגלית ויכולה להיות מהנה ביותר עבור חובבי לונדון. מלון הסאבוי כול חדרים בגודל משפחתי ואפשרות להזמנת שירותי בייביסיטר לחדר המלון. המלון המיתולוגי נמצא על גדות נהר התמזה במרכז רובע התיאטרון, במרחק הליכה מאיזור חנויות המעצבים של Knightsbridge ו- Mayfair

חוויות האירוח יוצאת הדופן במלון כוללת תה מנחה של השעה חמש המוגש באופן מסורתי בטרקלין התמזה, 2 בארים, אחד בסגנון בריטי והשני בסגנון אמריקאי, בריכה מקורה המתאימה גם לילדים, את מסעדת Simpson's-in-the-Strand המגישה רוסט ביף מפורסם ברחבי אנגליה, בנוסף לשירותים תיירותיים כמו מרכז עסקים ושירותי כביסה.

החדרים במלון הם משפחתיים בגודלם ומעוצבים בקפידה במיטב מסורת היוקרה הבריטית, חלקם בסגנון בסגנון ארט דקו וחלקם בסגנון התקופה האדוארדיאנית.  חדרי האמבטיה מרווחים ומפוארים, כוללים אמבטיות גדולות ועשויים משיש יוקרתי. כוללים חדרי רחצה יוקרתיים משיש, אמבטיות עמוקות, ואינטרנט אלחוטי חינם. רבים מהם גם מתפארים בנוף נהר התמזה. בחלק מחדרי המלון יש מקררים, אפשר לקבל חדר עם מקרר אם מבקשים זאת ספציפית בעת ההזמנה (בכפוף לזמינות).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון קובנט גרדן – Covent Garden Hotel

בית מלון יוקרתי במרכז הסיטי של לונדון, עם שירותי בייביסיטר או טיפול בילדים. כל בית המלון הוא מבנה ללא עישון.

המלון כולל מסעדה, חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, בר, שירות חנייה, וגם חדרי עיסוי. יש בו 58 חדרים ובהם פינוקים כמו חלוקי רחצה ונעלי בית, מיני בר, וכמובן טלוויזיה עם מסך שטוח עם נגני DVD וערוצי כבלים, ואינטרנט אלחוטי וקווי. בנוסף תוכלו ליהנות משירות חדרים 24 שעות ביממה

בית המלון נמצא במרחק פחות מרבע שעה הליכה מאתרי תיירות רבים במרכז לונדון – קובנט גארדן , כיכר לסטר, הבריטיש מיוזיאום, בית האופרה המלכותי והקולוסיאום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

הילטון לונדון קנרי וורף – Hilton London Canary Wharf

זהו בית מלון מותאם למשפחות עם ילדים במתחם קנרי וורף, באזור הדוקלנדס שברובע טאוור האמלטס.. בית המלון מספק שירותי בייביסיטר לחדר המלון. המלון נמצא על "קו היובל" של הרכבת בלונדון ולכן ניתן להגיע ממנו ברכבת לרוב חלקי לונדון והאטרקציות שלה בקלות ומהירות.

בית המלון הילטון לונדון קנרי וורף כולל מועדון בריאות עם סאונה וחדר אדים, מסעדה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות, בר, חדרי ישיבות, ושירותי כביסה.

חדרי המלון הם חדרים משפחתיים אטומים לרעש בהם תמצאו מכונת קפה, טלוויזיית פלזמה עם ערוצי כבלים פרימיום, מיני בר וכספת וגישה לאינטרנט במהירות גבוהה. חדרי האקזקיוטיב והסוויטות (היקרים יותר) כוללים כניסה חופשית לטרקלין העסקים של המלון, בו מוגשת חינם ארוחת בוקר, חטיפים ומשקאות לאורך כל היום, ומנות חמות בערב. אפשר לקבל לחדר המלון גם עריסת תינוקות חינם, בהזמנה מראש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון ריץ לונדון – The Ritz London

זהו אחד מבתי המלון הידועים והיוקרתיים בלונדון, הממוקם ליד ארמון בקינגהאם ומציע למשפחות עם ילדים שירות הזמנת בייביסיטר. זהו מלון מפואר במיוחד בגובה 7 קומות, 5 דקות הליכה מכיכר פיקדילי, באיזור המוקף באטרקציות התיירותיות של לונדון, בחנויות אופנה, בתי קפה ומסעדות.

חדרי המלון הם ממש תפארת האימפריה הבריטית, עם ריהוט וינטג' בסגנון לואי ה- 16, כולל רהיטים ופריטים מוזהבים, מגבות מחוממות, שולנות מכתבה מפוארים וגם איבזור מודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי לווין ואינטרנט אלחוטי סופר מהיר.

בית המלון בסגנון הבריטי הקלאסי, מגיש תה בשעה 17:00 אחר הצהריים וכולל חדר אוכל רשמי בסגנון הקולוניאלי, בר ארט דקו מסוגנן, מרכז עסקים, חדר כושר ומכון יופי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון סוהו – The Soho Hotel

מלון בוטיק אופנתי בסוהו בלונדון, עם שירותי שמרטפות (בייביסיטר), במרחק שתי דקות הליכה מרחוב אוקספורד וכיכר פיקדילי,  (Piccadilly Circus) פחות מחצי קילומטר מבית האופרה המלכותי. המלון הוא איזור ללא עישון.

זהו מלון בוטיק בסגנון בריטי מסורתי, עם שני טרקלינים גדולים בהם בוערת אח ומוגשים משקאות וכיבוד קל. בנוסף תמצאו חדר כושר מצוייד.

בבית המלון יש 96 חדרים בעיצוב יוקרתי, עם חדרי אמבטיה  מעוצבים מאבן גרניט ועץ אלון וכמובן ציוד מודרני כמו טלוויזיה דקה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

סוויטות נופש טאג' 51 בקינגהאם גייט – Taj 51 Buckingham Gate, Suites and Residences

בית מלון 5 כוכבים בלונדון ליד ארמון בקינגהאם, עם אפשרות להזמנת בייביסיטר לחדר המלון. זהו מלון ללא עישון, בו תמצאו ספא מפורסם וחדשני המתמחה בטיפולים ייחודיים וזוכי פרסים, לרבות התמחות מיוחדת בטיפולי ספא לגברים. בנוסף תמצאו במלון מרכז עסקים הפועל 24 שעות ביממה ושירותי כביסה.

המלון ממוקם במרחק של דקות ספורות ברגל ממיטב האטרקציות התיירותיות של לונדון –  מגדל הביג בן, ארמון בקינגהאם, כנסיית ווסטמינסטר ותחנת הרכבת התחתית ג'יימס פארק.

הסוויטות במלון היוקרתי מפוארות ומעוצבות,  וכוללות מטבחים מצויידים ואפשרות לאכול יחד ארוחות משפחתיות במלון, והסוויטות עצמן מפנקות ומעוצבות עם פינוקים כמו רצפות אבן גיר, נגני dvd ו cd ואף מדפסת (שניתן לחבר אלייה מחשב נייד) ונוף מוצלח לגינה המטופחת בחצר המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון רוזווד לונדון –  Rosewood London

מלון בריטי בסגנון התקופה האדוארדיאנית,  עם שירותי בייביסיטינג. הספא בבית המלון הוא ספא מפורסם בשם ספא סנס (Sense Spa),שזכה בעבר בתחרויות מקצועיות בתחום הספא וכולל 7 חדרי טיפולים. בנוסף תמצאו בבית המלון, המוגדר כאיזור ללא עישון גם מכון כושר הפועל 24 שעות, שירותי כביסה ושירות הסעה בין המלון לשדה התעופה של לונדון.

בית המלון עבר שיפוץ לאחרונה והחדרים מעוצבים ומצויידים באיבזור החדיש והמפנק ביותר, החל מטלוויזית LED 46 אינץ' ומכונות קפה של נספרסו, דרך מיזוג אוויר שקט, ועד למערכות סאונד  יוקרתיות עם תחנות עגינה ל- iPod, . אורחי המלון נהנים גם מבקבוקי מים מינרליים בחינם.

מלון רוזווד ממוקם במרכז לונדון, כמה דקות הליכה בלבד מקובנט גרדן ובית האופרה המלכותי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון קפה רויאל – Hotel Café Royal

מלון ידידותי למשפחות במרכז לונדון, עם שירות בייביסיטר, בריכה מקורה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ושירותי כביסה. זהו מלון ללא עישון, הממוקם ברובע ההיסטורי, במרחק של בערך 10 דקות הליכה רגלית מכיכר פיקדילי תיאטרון פלדיום , כיכר לסטר, והגלריה הלאומית של אנגליה.

בבית המלון יש 160 חדרים, אטומים לרעש מאובזרים ומצויידים בכל הדרוש לחופשה נעימה, החל מפינוקים כמו תפריט כריות וחלוקי אמבטיה, מקררים גדולים ומכונות קפה,  אינטרנט אלחוטי וקווי, שירות חדרים 24 שעות ביממה..

פרט לכך תמצאו במלון היוקרתי  3 מסעדות שונות, 4 ברים, בריכה מקורה, ספא מקצועי עם מיגוון טיפולים, בית קפה ומועדון בריאות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון בוטיק אדריה – Adria Boutique Hotel

בית מלון ידידותי למשפחות בלונדון, עם שירותי בייביסיטינג, ממוקם בדרום קנסינגטון, במרחק הליכה רגלית מארמון קנסינגטון ומהמוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון.

במלון תמצאו מסעדה, חדר כושר, סאונה, פינת קפה / תה בלובי, חדרי עיסוי,  שירות חדרים, שירותי כביסה וחדרי ישיבות.

זהו מלון בוטיק ובו 24 חדרים משפחתיים, כל אחד מהם מעוצב באופן שונה, בכולם תמצאו מיטות אורתופדיות, טלוויזיות עם ערוצי לוויין, מיניבר עם פריטים חינם, חלוקי רחצה ואינטרנט אלחוטי. מלון קומו מטרופוליטן לונדון – COMO Metropolitan London

מלון טרנדי בלונדון, עם נוף להייד פארק (Hyde Park) ושירותי בייביסיטר, במרחק הליכה מסצינת השופינג של בונד סטריט ומארמון בקינגהאם. במלון פועלת מסעדת נובו, המעוטרת בכוכבים מטעם דירוג המסעדות הידוע של מישלן, ובר ה"מט" האלגנטי המתמחה בקוקטיילים מסוגננים.

144 חדרי המלון המעוצבים המסוגננים של המלון, בגודל מתאים למשפחות, מעוטרים בפאנלים מעץ אגס יוקרתי ומרוהטים בגווני קפה ושמנת וריפוד זמש. בנוסף תמצאו בחדרים את מיטב אפשרויות הבידור הביתי כולל מערכות סאונד עם נגן תקליטורים, ספריות סרטים ומיני בר. בנוסף תוכלו לקבל לחדר עריסת תינוק חינם (בהזמנה מראש).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות מומלצים למשפחות בלונדון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל