השכרת רכב בחוץ לארץ רוסיה

השכרת רכב ברוסיה – השוואת מחירים ומידע לנהג

אם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב ברוסיה אל תפספסו את הכתבה הבאה הכוללת את מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיאתר עבורכם את המחיר הזול ביותר ויחסוך לכם מאות שקלים, הסברים על חוקי התנועה ברוסיה, טייפים על נהיגה ברוסיה כולל הדגמה בסרטון וידאו, ומידע שימושי לנהג ברוסיה על חנייה, תחנות דלק, כבישים ועוד

השכרת רכב ברוסיה יכולה להיות הרבה יותר זולה ופשוטה ממה שחשבתם – בעזרת מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב ברוסיה הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. התהליך פשוט מאוד – בטופס שלמטה ביחרו את "רוסיה" בשדה ארץ, ולאחר מכן ביחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב ברוסיה מתוך רשימת הערים הכוללת גם את הבירה מוסקבה וגם ערים גדולות ברוסיה כמו סיינט פטרסבורג, ולדיבוסטוק, סוצ'י, אירקוצק, נוביסבירסק, יקטרינבורג, סמרה ועוד. ביחרו את התחנה בעיר בה תירצו לאסוף את הרכב השכור שלכם, ולסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים לבצע השכרת רכב ברוסיה וליחצו חפש – ובדף שנפתח ביחרו את דגם הרכב בו אתם מעוניינים

השכרת רכב ברוסיה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

למרות שרוסיה ידועה כמדינה הגדולה ביותר בעולם, ויש בה שלל של נופים וחוויות מעניינות לחוות, היא אחת המדינות הפחות מתויירות, אך למרות זאת יש בה תשתית נוחה של חברות השכרת רכב, רבות מהן חברות השכרת רכב בינלאומיות. מערכת הכבישים של רוסיה מתוחזקת היטב ובזמן הנהיגה ברוסיה תוכלו לצפות בשלל נופים ציוריים.  השכרת רכב ברוסיה תשחרר אתכם מתלות בתחבורה הציבורית של רוסיה, אשר איננה נחשבת למוצלחת במיוחד, ותאפשר לכם לתכנן את הטיול ברוסיה בלוח הזמנים המתאים לכם וליהנות מפרטיות וגמישות בדרך באופן שתחבורה ציבורית לעולם לא תוכל לספק.

שימו לב שבניגוד להשכרת רכב באירופה בה בד"כ אפשר לעבור ממדינה למדינה עם הרכב השכור לפי הכללים בעת השכרת רכב ברוסיה אי אפ/שר לצאת עם האוטו מרוסיה, ואסור להעלות רכב שכור של חברת השכרת רכב ברוסיה על מעבורת אפילו אם השיט הוא בתוך רוסיה.

חלק מחברות השכרת הרכב ברוסיה, בעיקר הגדולות יותר, מאפשרות השכרת רכב בכיוון אחד בתוך המדינה – כלומר, לאסוף את הרכב השכור בעיר אחת, כמו מוסקבה למשל, ולהחזיר אותו בעיר אחרת, כמו סנט פטרסבורג. בד"כ יש על השכרה בכיוון אחד תוספת תשלום משמעותית.

דרישות סף להשכרת רכב ברוסיה

כדי להזמין השכרת רכב ברוסיה על הנהג הרשום להיות בן 21 לפחות, ולשאת רישיון נהיגה שהונפק לפני 12 חודשים לפחות. יחד עם זאת, בחלק מחברות השכרת הרכב ברוסיה יסכימו להשכיר מכוניות יקרות יותר רק לנהגים מבוגרים יותר (מעל גיל 25). באותן חברות יגבילו לפעמים השכרת רכבי יוקרה לנהגים מעל גיל 70. נהגים מתחת לגיל 25 המזמינים השכרת רכב ברוסיה יתבקשו בחלק מהחברות לשלם תוספת מחיר בשם "נהג צעיר".

נהיגה ברוסיה

הרוסים ידועים לשמצה בנהיגה שלהם ובזמן נהיגה ברוסיה יש להקפיד על זהירות. כדי להתכונן לנהיגה ברוסיה כדאי לצפות בסרטון המתעד נהיגה במוסקבה

רוב הכבישים ברוסיה הם כבישים ציבוריים באיכות טובה, אבל יש יש כמה כבישי אגרה בגבול מדינת פצ'ורי (Pechori) ובכביש M4-Don, במחוזות ברנאול (Barnaul) ופסקוב (Pskov). תשלום האגרה מתבצע בד"כ במטבעות כך שמומלץ לקחת איתכם כסף קטן ברובלים.

חוקי התנועה ברוסיה

הנהיגה ברוסיה היא מצד ימין של הכביש, כמו בישראל ורוב מדינות אירופה.

אם אתם מזמינים השכרת רכב ברוסיה שימו לב שבזמן נסיעה ברכב מושכר ברוסיה חובה לחגור חגורות בטיחות בכל המושבים, כל הזמן.

בזמן נהיגה ברוסיה על הנהג לשאת איתו את רישיון הנהיגה שלו (רישיון ישראלי מספיק), דרכון, את המסמכים שקיבל מחברת השכרת הרכב ברוסיה ואת מסמכי הביטוח.

מהירות מותרת ברוסיה

שימו לב שלפי אחד מחוקי התנועה ברוסיה על נהגים תיירים שיש להם רישיון נהיגה פחות משנתיים  יש איסור לעבור את המהירות של 70 קמ"ש גם אם המהירות בכביש גבוהה יותר, בתנאי שאינם חוסמים את התנועה, אבל בד"כ אין אכיפה של החוק הזה ולא כל השוטרים מודעים לו בכלל.

המהירות המותרת לנהיגה ברוסיה היא עד 60 קמ"ש בכבישים עירוניים, עד 90 קמ"ש בכבישים בינעירוניים ועד 100 קמ"ש בכבישים המהירים.

 תחנות דלק ברוסיה

שעות הפתיחה של תחנות דלק ברוסיה הן בד"כ בין 6 בבוקר ל-22 בערב, אבל בערים הגדולות ולאורך הכבישים המהירים חלק מתחנות הדלק פתוחות 24 שעות ביממה.

חנייה ברוסיה

בגלל עומסי התנועה הגדלים במוסקבה, הרשויות התחילו להחמיר את הענישה על חנייה בלתי חוקית במוסקבה ולעיתים קרובות גוררים מכוניות שחנו בניגוד לחוק. אם אתם מתכננים טיול למוסקבה הכולל השכרת רכב כדאי לחנות בחניונים הפרטיים שבתשלום שהם בד"כ חניונים רבי קומות.

השכרת רכב ברוסיה – ביטוח רכב

רוסיה ידועה לשימצה כמדינה עם שיעור די גבוה של תאונות דרכים כך שמומלץ לרכוש חבילות ביטוח רכב מקסימליות ברוסיה כדי להיערך לכל תרחיש. ברוב החברות תעריפי השכרת רכב ברוסיה כוללים ביטוח בסיסי – ביטוח צד ג' וביטוח נגד שריפה.

בכל חברת השכרת רכב ברוסיה יציעו לכם במעמד קבלת הרכב לרכוש ביטוחים נוספים. לעיתים ייתכן שחלק מהכיסויים המוצעים בתוספת תשלום חופפים לכיסויים הקיימים ממילא עבור מחזיקי כרטיסי אשראי מסויימים (אמריקן אקספרס ודיינרס מסוגים מסויימים בעיקר) וכדאי לבדוק זאת, אך הדבר נדיר. בד"כ מומלץ לרכוש כיסויי ביטוח מקיף בעת השכרת רכב ברוסיה – כתב ויתור על נזק (CDW – Collision Damage Waiver) שיגביל את ההשתתפות העצמית שלכם במקרה של נזק שנגרם לרכב מתאונה, וביטוח נגד גניבה.

כיסוי נוסף הנחשב כחלק מחבילת הביטוחים המקיפים הוא קילומטראז' בלתי מוגבל, שיכול להיות משתלם, אבל זה תלוי במרחקים שאתם מתכוונים לנהוג ברכב.

אפשרות נוספת היא לרכוש ביטוח אישי נגד תאונות (PAI – Personal Accident Insurance) אשר מכסה הוצאות רפואיות ומעניק פיצוי במקרה של פציעה בתאונה של נוסעי הרכב וכיסוי ביטוחי על מטען וחפצים אישיים (PEC = Personal Effects Coverage) שתקף במקרה שהמטען או החפצים שלכם נפגעים באוטו מתאונה, גניבה, שריפה וכדומה. שיקלו את העלויות אבל רוסיה היא מדינה שבה תאונות דרכים ופריצות לרכבים הם דבר נפוץ יחסית

השכרת רכב ברוסיה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל