בתי מלון בורשה מומלצים עם ילדים

ורשה – 10 מלונות מומלצים עם ילדים בבירת פולין

רשימת מלונות מומלצים בורשה למשפחות עם ילדים המתכננות חופשה בבירת פולין – בכתבה זו תמצאו 10 מלונות בורשה שמשפחות עם ילדים מרגישות בהן נוח במיוחד והם זוכים לביקורות מצויינות. כל אחד מבתי המלון המומלצים בורשה מציע למשפחות משהו קצת שונה – החל ממטבח מאובזר ועד למיקומים מעולים ליד אטרקציות בורשה למשפחות

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

הרשימה כוללת מלונות בורשה, בירת פולין, במגוון רחב של רמות מחיר, דירוגי כוכבים ומיקומים בתוך ורשה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בורשה עם ילדים אשר נערכים באינטרנט ומתבססים על הצבעות של משפחות מכל העולם אשר שהו בורשה עם ילדים בחופשה משפחתית.

חופשה בורשה עם ילדים – עוד באותו נושא

טיסות לורשה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בורשה – השוואת מחירים והמלצות

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

Sim ו-eSim לפולין – מידע שימושי למטייל

10 מלונות מומלצים בורשה למשפחות עם ילדים

מלון שרתון ורשה – Sheraton Warsaw Hotel 

שרתון, בית מלון מומלץ במרכז ורשה בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בכיכר שלושת הצלבים  – 5 דקות הליכה מהרחוב הידוע נובי שוויאט (Nowy Świat) ו-10 דקות הליכה בלבד מפארק לז'ינקי (Łazienki) המלכותי, מציע למשפחות שמגיעות אל ורשה עם ילדים אווירה נעימה, יחידות דיור מרווחות מסוגננות ונגיעות מודרניות, כמו גם חוויה קולינארית מעולה.

חדרי המלון ממוזגים ותוכננו בקפידה. הם כוללים מיני בר, פינה להכנת שתייה חמה, טלוויזיה משוכללת עם חיבור לווייני וערוצי כבלים, חדר רחצה צמוד הכולל מייבש שיער, מראת איפור, מתקני גיהוץ ומים מינראליים. חדרים בסטנדרט גבוה יותר נמצאים בקומה העליונה וכוללים ארוחת בוקר חינם, משקאות וחטיפים, גישה לאינטרנט, גישה לטרקלין המועדון ודלפק קבלה פרטי.

האורחים רשאים לגשת חינם למרכז הכושר במלון, שבו חדר כושר מאובזר ופעיל סביב השעון, סאונה פינית וסאונה רגילה. אינטרנט אלחוטי זמין בלובי, בברים, במסעדות ובפינת העסקים, בה ניתן להשתמש במדפסת ובעמדות מחשב.

מסעדת InAzia שבמלון מגישה מנות אסייתיות. מסעדת The Olive תגיש לאורחיה מאכלים ים תיכוניים. בבר הפופולארי SomePlace Else, תוגשנה לכם מנות טקס-מקס ומשקאות. זהו אחד מבתי המלון המפנקים בורשה ובאופן טבעי הוא מדורג במקומות גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בורשה עם ילדים

ארמון התרבות והמדע מרוחק 1.3 קילומטרים בלבד מהמקום, ואילו העיר העתיקה ההיסטורית והטירה המלכותית נמצאות 5 דקות של נסיעה באוטובוס. מרכז הקניות האלגנטי סביב המלון כולל שפע בתי קפה, ברים תוססים ובוטיקים אלגנטיים. בעבר השני של הנהר ניצב האצטדיון הלאומי – ובמרחק קטן מ-3 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון גולדן טוליפ וורשה סנטר – Golden Tulip Warsaw Centre 

גולדן טוליפ וורשה סנטר, בית מלון בורשה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם רק 4 דקות נסיעה ממרכז התערוכות Expo XXI International Expo Centre ו-15 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית של ורשה. הוא מציע חדרים אלגנטיים ממוזגים עם גישת חינם לאינטרנט אלחוטי. מדי יום מוגש מזנון מגוון של ארוחת בוקר.

החדרים המודרניים והמרווחים כוללים מכונות קפה ותה, כעכים ומים מינראליים, כמו גם קומקום חשמלי ומקרר. זוהי רמת איבזור מעולה עבור משפחות יחסית אל מלונות בורשה ברוב המקרים, וטבעי למצוא את בית המלון במקומות גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בורשה למשפחות עם ילדים

בחדר הרחצה תמצאו אמבטיה עם מחיצה לרחצה נוחה. בנוסף, יש בכל חדר טלוויזיה עם חיבור ללוויין. אורחי המקום נהנים מגישה חינם לחדר הכושר ולסאונת המלון. צוות דלפק הקבלה זמין עבורכם רוב שעות היממה ויוכל לארגן שירותי כביסה או הסעות לשדה התעופה בורשה.

מסעדת Branche שבמלון מגישה מנות בינלאומיות, כולל אופציות למנות צמחוניות ומנות פולניות המורכבות מתוצרת מקומית.

המלון ניצב 5 דקות הליכה בלבד ממוזיאון מרד ורשה. העיר ההיסטורית העתיקה ממוקמת 3 קילומטרים ממנו. כ-7 קילומטרים מהמלון נמצא מרכז המדע קופרניקוס. בנוסף, נמצא המלון 10.9 קילומטרים מווילאנוב, 1.4 קילומטרים ממרכז השופינג Złote Tarasy ו-7.2 קילומטרים מהאצטדיון הלאומי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הילטון ורשה – Hilton Warsaw Hotel 

הילטון ורשה, בית מלון בורשה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם ברובע הפיננסי הפעיל של ורשה – מרחק הליכה ממוזיאונים, חנויות ואפשרויות רבות לבילויים וסעודה. העיר ההיסטורית העתיקה מרוחקת 30 דקות מהמלון, ואילו נמל התעופה שופן נמצא 20 דקות נסיעה ממנו. תחנת מטרו רונדו דשינסקגו (Rondo Daszyńskiego) נמצאת 5 דקות הליכה מהמקום. אינטרנט אלחוטי מסופק חינם בשטחי המלון הציבוריים.

החדרים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח. אורחים אוהבים להתרגע בחדר האירוח האלגנטיים ובסוויטות, תוך התענגות על הנוף לקו הרקיע של העיר. כל חדר רחצה צמוד כולל מקלחת ואמבטיה. חלק מהחדרים מציעים גישה לטרקלין המנהלים וכוללים גם חלונות מרצפה עד תקרה עם נוף לעיר. הטרקלין המפואר כולל ארוחת בוקר, חטיפים וכיבוד ללא עלות.

אורחים אוהבים להתרגע בבר הלובי ובטרקלין Pistaccio האופנתי, תוך התענגות על מאכלים אירופאיים במסעדת Meza, המגישה מנות פולניות ובינלאומיות. בימות הקיץ, ניתן לנוח על טראסת ה-Piazza ואילו בחורף בוודאי תיהנו מקפה איכותי בבית הקפה Illy.

מועדון הכושר והספא Holmes Place Premium, הפעיל במלון, מציע מתקני בריאות וכושר מודרניים. המועדון משתרע על שטח של 3,500 מ"ר, כולל בריכת שחייה באורך 25 מטר, במרכז כושר משוכלל וספא בשירות מלא. יחסית אל מלונות בורשה שלפעמים נחשבים קצת צנועים זהו מלון מפנק כמיטב המסורת של רשת הילטון, ולכן טבעי למצוא אותו בכל רשימת מלונות מומלצים בורשה עם ילדים

מתחם הכנסים ששטחו 3,000 מ"ר הופך את המלון למיקום אידיאלי לאירועים ופגישות. במקום תגלו מרכז עסקים מאובזר לחלוטין. הלובי שגובהו המקסימאלי הוא 20 מטרים, כולל נוף מדהים ומתקני תאורה מרהיבים בשעות ערב.

מלבד מוזיאון המרד של ורשה, הממוקם רק 5 דקות הליכה מהמקום, ניתן למצוא בקרבת מקום גם את ארמון המדע והתרבות; ואילו 20 דקות משם – את מרכז הקניות Złote Tarasy ואת תחנת הרכבת המרכזית של העיר. גם גן סאסקי נמצא לא רחוק משם, עם קבר החייל האלמוני.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בלוודרסקי – Hotel Belwederski 

בלוודרסקי, בית מלון מומלץ בורשה בדירוג 3 כוכבים, ניצב 5 דקות נסיעה בלבד מהרחוב הידוע של ורשה נובי שוויאט (Nowy Świat), בסמוך לפארק וואז'ינקי (Łazienki) המרהיב. כל חדר כולל חדר רחצה גדול עם מקלחת, ערכת קפה ותה, טלוויזיה עם חיבור לכבלים וחלל עבודה; חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה.

כל חדר אירוח כולל אינטרנט אלחוטי חינם, כאשר גם אולם נשפים ומתקני פגישות זמינים במלון.

צוות דלפק הקבלה זמין כל שעות היממה ויוכל לארגן עבורכם שירותי אחסון מטען, כספת ושירותי קונסיירז'. יחסית אל מלונות בורשה באותה רמת מחירים, בלוודרסקי מציע למשפחות תמורה משתלמת יחסית למחיר, וזוהי אחת הסיבות למיקומים הגבוהים שלו בדירוגי מלונות מומלצים בורשה למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא 7 דקות נסיעה בלבד מתחנת הרכבת המרכזית של ורשה ו-9 קילומטרים מנמל התעופה ורשה שופן.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גורדון – Hotel Gordon 

גורדון, מלון בדירוג 2 כוכבים הממוקם 2 קילומטרים בלבד מנמל התעופה ורשה שופן Warsaw Chopin Airport ובו חניה תת-קרקעית ואינטרנט אלחוטי ללא עלות. בכל חדר טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה צמוד.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במסעדת המלון, המגישה מנות אירופאיות ופולניות. בעונה, האורחים נהנים ממנוחה בגן הבירה.

דלפק הקבלה של המלון זמין כל שעות היממה ועל-פי בקשה יספק לאורחים מתקני גיהוץ ומייבש שיער. המלון זוכה להמלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בורשה עם ילדים

המלון ניצב 10 קילומטרים ממרכז ורשה, בסמוך לכביש E77 המוביל אל קרקוב וקטוביץ. חניון תת קרקעי לאופנועים זמין חינם לרשות האורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לאונרדו רויאל – Leonardo Royal Hotel Warsaw 

לאונרדו רויאל, בית מלון במרכז ורשה בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 500 מטרים ממוזיאון המרד (Warsaw Uprising Museum) ו-1.6 קילומטרים בלבד מתחנת הרכבת המרכזית. במלון חדרים אלגנטיים וסוויטות עם אינטרנט אלחוטי חינם ונוף עירוני.

החדרים הממוזגים כוללים חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה, מקרר קטן, טלוויזיה משוכללת, שולחן עבודה ובחלק מהיחידות – מטבחון, אשר לא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות בורשה. מדובר על יתרון משמעותי עבור משפחות ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של בית המלון בביקורות על מלונות מומלצים בורשה עם ילדים.

המסעדה מגישה מנות בינלאומיות ומזנון ארוחת בוקר. במלון יש בר ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. במלון 6 חדרי ישיבות הזמינים בתוספת תשלום. מחוץ לבניין ישנה עמדה לשכירת אופניים. חניה פרטית בתשלום זמינה בקרבת מקום ולפי בקשה.

המלון נמצא 1.3 קילומטרים מארמון התרבות והמדע (Palace of Culture and Science). קניון Złote Tarasy נמצא 10 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הבוטיק אייטש 15 – H15 Boutique 

אייטש 15, מלון בוטיק בורשה בדירוג 5 כוכבים השוכן במבנה עתיק ומרשים במרכז ורשה ששימש כמשכן השגרירות הסובייטית, מציע למשפחות המגיעות אל ורשה עם ילדים דירות אופנתיות הכוללות מכונת קפה ואינטרנט אלחוטי חינם. גם חדר כנסים זמין במקום.

כל דירה היא ממוזגת וכוללת חלל פנים מודרני עם פינת ישיבה. ניתן להתרווח מול הטלוויזיה עם חיבור לערוצי לוויין. חלק מהדירות כוללות מרפסת ובכולן יש כספת.

במטבחון יש מכונת קפה Nespresso וקפה חינם. חדר הרחצה הפרטי מעוצב עם אלמנטים עשויי אבן וכולל מוצרי טיפוח חינם. הדירות המשפחתיות נוחות ומרווחות וזוכות לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים בורשה עם ילדים.

מסעדת Signature שבאתר מגישה מנות בינלאומיות. בבר ניתן להתענג על משקה צונן. המלון מרוחק רק 200 מטרים ממבחר פאבים ומסעדות. תחנת המטרו Centrum ניצבת 750 מטרים מהמקום ואילו תחנת הרכבת המרכזית ממוקמת רק 950 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פרטנר – Hotel Partner 

פרטנר, בית מלון מומלץ בורשה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 10 דקות נסיעה מורשה העתיקה, סמוך למרכזי קניות נרחבים בטראסה טורונסקה. במלון יש חדרים עם טלוויזיה משוכללת ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר במלון כולל שולחן עבודה, מיני בר וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ותא מקלחת.

בבוקר, האורחים נהנים מארוחת בוקר יומית. המסעדה מגישה מנות מהמטבח האירופאי והפולני. האורחים אוהבים להתרגע בסאונה הפינית והסאונה היבשה שבמקום. חניה חינם זמינה לאורחים. המלון הידידותי למשפחות מספק תמורה טובה יחסית למחיר ההוגן בהשוואה אל מלונות בורשה באותה רמת מחירים ולכן זוכה לשבחים בביקורות על בתי מלון מומלצים בורשה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מטרופול – Hotel Metropol 

מטרופול, בית מלון מומלץ בורשה בדירוג 3 כוכבים הממוקם בסמוך לארמון התרבות והמדע (באנגלית: Palace of Culture and Science), מציע למשפחות המתכננות חופשה בורשה חדרים מרווחים ואינטרנט אלחוטי ללא עלות. בבוקר האורחים נהנים מארוחת בוקר מזינה הכוללות מנות מהמטבח הפולני המסורתי.

כל חדר במלון כולל חדר רחצה צמוד ומוצרי טיפוח חינם. כל חדר כולל טלוויזיה בחיבור לווייני ושולחן עבודה. החדרים משקיפים אל מרכז העיר ורשה. זהו מיקום טוב יחסית אל מלונות בורשה שגובים מחירים דומים ואחת הסיבות להכללת המלון ברשימות מלונות מומלצים בורשה עם ילדים.

במסעדת Metro Jazz Bar & Bistro, המציעה גם מוסיקה חיה, תוגשנה לכם מנות בינלאומיות מצוינות ומנות מיוחדות מן המטבח הפולני המסורתי. המלון ממוקם דקת הליכה בודדת מתחנת המטרו Centrum ומתחנות אוטובוס וחשמליות המקשרות בצורה נוחה לחלקי העיר השונים. התחנה המרכזית ניצבת 500 מטרים בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איביס ורשבה סטארה מיאסטו – Ibis Warszawa Stare Miasto 

איביס ורשבה סטארה מיאסטו, בית מלון מומלץ בורשה בדירוג 3 כוכבים הממוקם 10 דקות הליכה מורשה העתיקה והיפה, כולל חדרים מרווחים עם ריהוט קלאסי, טלוויזיה בלוויין ואינטרנט אלחוטי חינמי. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר ב-Ibis Kitchen – מסעדת הביסטרו של המלון. האורחים נהנים ממגוון מרשים של בירות ויינות המוגש בבר לאורך היום.

כל חדר הוא מודרני וממוזג וכולל מרחב עבודה וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח ומייבש שיער. גם בקבוק מים מינראליים מסופק ללא עלות.

צוות הדלפק המקצועי, הזמין כל שעות היממה, יעניק לכם מידע תיירותי חיוני. גם חנייה זמינה באתר.

המלון מרוחק 15 דקות הליכה מ-ארקדיה (Arkadia), מרכז הקניות הגדול של פולין. המלון מרוחק 20 דקות הליכה בלבד מאזור הפאבים ובתי הקפה של כיכר הטירה. זהו מיקום מעולה – יחסית אל מלונות בורשה באותה רמת מחירים – לחופשה משפחתית בבירת פולין, וזוהי אחת הסיבות לציונים הגבוהים של המלון בביקורות על בתי מלון מומלצים בורשה עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ורשה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל