טיסות פנים ברומניה מחירים

טיסות פנים ברומניה – השוואת מחירים והזמנות

יש מיגוון רחב של טיסות פנים ברומניה במחירים משתלמים והן יכולות להיות מענה מעשי לטיול ברומניה, שמרחקי הנסיעה בה ארוכים. בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש למטייל וגם מנוע חיפוש מיוחד שיסייע לכם לחפש טיסות פנימיות ברומניה בקלות ואף שירות מיוחד להזמנה מראש של הסעה משדה התעופה

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

רומניה היא אחד מיעדי החופשה האהובים על משפחות עם ילדים. רומניה היא מדינה גדולה בעלת נופים מגוונים, היסטוריה ענפה, שלל אטרקציות ואוכל טוב – כל אלה נגישים לתיירים במחירים זולים ביחס למרכז אירופה ומערבה. בשל גודלה של רומניה, לא תמיד כדאי לנוע בה ממקום למקום במכונית או ברכבת. לפעמים משתלם לטוס ממקום למקום בטיסות פנים ברומניה. יש מיגוון רחב של טיסות פנימיות ברומניה ובמחירים משתנים ומשתלמים, כך שאם אתם מתכננים חופשה ברומניה עם הילדים ולא רק בעיר אחת – תמיד כדאי לחפש טיסות פנים ברומניה ולו רק כדי לנסות ולאתר מציאות משתלמות במיוחד שיכולות לחסוך הרבה זמן על נסיעות.

לחיפוש טיסות פנים זולות ברומניה ולחיפוש טיסות לרומניה הכניסו את הנתונים במנוע החיפוש של קיווי – אם אתם מעוניינים לראות את כל האפשרויות של טיסות פנימיות ברומניה מעיר מסויימת הקישו בשדה מוצא את שם העיר ובשדה יעד את רומניה –

טיול ברומניה – עוד באותו עניין:

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המדריך המלא למשפחות

לאו רומני (כסף רומני) – איך כדאי לקנות

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

אבל לפני שתטבעו בים של מידע שלפעמים גם סותר, כדאי לקרוא מדריך זה שיפרט לכם כיצד למצוא טיסות פנים ברומניה בזול ולהזמין כרטיסים. הצעד הראשון בחיפוש אחר טיסות פנים זולות ברומניה הוא כמובן השוואת מחירים. לכל השוואת מחירים יש יתרונות וחסרונות, אך מנוע החיפוש המועדף עלינו הוא של קיווי (תוכלו למצוא אותו גם בעמוד זה).

בעזרת מנוע חיפוש הטיסות של קיווי, תוכלו למצוא טיסות פנימיות ברומניה גם אם אין לכם תאריכים מדויקים לנסיעה, ואפילו אם אין לכם יעד ספציפי ברומניה. מובן שאפשר להשתמש במנוע החיפוש של קיווי גם לאיתור טיסות זולות במקומות אחרים…

אם יש לכם יעד ברור, הזינו אותו ואת נקודת המוצא בתיבת החיפוש. אם אין לכם יעד מוגדר, תוכלו לכתוב "רומניה" ולקבל רשימה של כל היעדים ברומניה שאליהם מגיעות טיסות מנקודת המוצא שלכם. לאחר שיופיעו בפניכם תוצאות החיפוש, תוכלו לסנן אותן כדי למצוא טיסות שמתאימות לכם ביותר, למשל טיסות פנים ברומניה במחירים זולים או טיסות פנימיות ברומניה של חברות מסוימות ולא של חברות אחרות וכד'.

גם אם אתם מחפשים טיסה פנימית ברומניה בתאריכים גמישים (או שבא לכם לבדוק באיזו תקופה המחירים יהיו זולים יותר) זו לא בעיה: תוכלו להזין בתאריך היציאה והחזרה טווח תאריכים, תאריך ספציפי, משך חופשה רצוי, או לסמן "לא משנה" כדי לערוך חיפוש עבור כל תאריך בשנה. עוד יתרון של מנוע השוואת המחירים של קיווי הוא היכולת לסדר את תוצאות החיפוש של טיסות פנים ברומניה. (או לכל יעד אחר) לפי מחיר מהזולות ביותר ליקרות ביותר או הפופולריות ביותר. למעשה, זהו כלי יעיל במיוחד בתכנון החופשה ברומניה (או בכל מקום אחר, בעצם).

הזמנת מוניות לשדה התעופה ברומניה

אחד הרגעים המבלבלים והמטרידים ביותר רבים מן התיירים הנוחתים בשדה תעופה זר זה איך להגיע בדרך הבטוחה, הנוחה והמהירה ביותר אל בית המלון. אמנם, כמעט מכל שדה תעופה בעולם ישנם אמצעי תחבורה ציבורית מגוונים אל העיר הגדולה הסמוכה, אך לא תמיד קל להתמצא בשדה ולמצוא את התחנות ולא תמיד קל לדעת אילו קווים מגיעים ליעד המבוקש. לכן, הדרך הנוחה, הבטוחה והפשוטה ביותר להגיע משדה התעופה ברומניה אל בית המלון שלך או לכל יעד אחר, הוא באמצעות הזמנת הסעה פרטית משדה התעופה ברומניה אל היעד המבוקש. אולם גם למצוא מונית מחוץ לנמל התעופה לא תמיד קל ופשוט ובעיקר עולה החשש למחירי נסיעה מופקעים. לכן, בתכנון החופשה ברומניה כדאי מאוד להכיר כלי שימושי מאוד, שיעזור לכם להזמין מוניות לשדה התעופה בכל עיר שבה תנחתו: קיווי טקסי.

זהו שירות קל ופשוט להזמנת הסעות שפועל במגוון מדינות ברחבי העולם בשיתוף עם חברות הסעות מקומיות. למשפחות המטיילות ברומניה עם ילדים השירות יעיל במיוחד, כיוון שאפשר להזמין מראש כסאות בטיחות לילדים וסוג רכב מרווח שיתאים לכל המשפחה. גם קבוצות גדולות יוכלו לנצלו היטב ולהזמין מיניבוס לכל חברי הקבוצה ולמעשה, השירות מצוין לכל צורך ומטרה. הנהג ימתין לכם עם יציאתכם משדה התעופה או כבר בטרמינל עם שלט בידו ובו שמכם ויקח אתכם למונית שתמתין לכם בחוץ. הוא יסייע לכם עם המזוודות ויקח אתכם ליעדכם במחיר שקוף ואמין נקבע מראש וללא התמקחות. תוכלו לשלם עבור השירות מראש באמצעות כרטיס אשראי באתר עצמו או לשלם לנהג במזומן. גם תהליך ההזמנה הוא פשוט, וכולל חיפוש קצר (בתיבת החיפוש הצהובה למטה בעמוד זה), טופס הזמנה פשוט (פרטים אישיים, פרטי נסיעה ותשלום) והמתנה לאישור ההזמנה. תוכלו גם להיעזר בשירות הלקוחות בעזרת הצ'אט שבאתר במהלך ההזמנה או אחריה.

להזמנת הסעה משדה התעופה ברומניה באמצעות מנוע החיפוש של קיווי טקסי

טיסות פנים ברומניה – מידע חיוני

כמה זמן מראש להגיע לשדה התעופה ברומניה לפני טיסת פנים ברומניה?

שירות צ'ק אין לטיסות של חברת התעופה הלאומית של רומניה, טארום, נפתח שעתיים לפני מועד ההמראה ונסגר 45 דקות לפני זמן ההמראה (לפי המידע המפורסם באתר החברה). עם זאת, בזמני עומס מומלץ מאוד להגיע לשדה התעופה שלוש שעות לפני ההמראה. כמו תמיד, כדאי גם לבדוק מה מצב העומס בכבישים כדי לוודא שעומסי תנועה לא יעכבו אתכם.

מהם תנאי הכבודה לטיסות פנים ברומניה?

שלוש חברות תעופה עיקריות מציעות טיסות פנימיות ברומניה. חברת טארום, חברת התעופה הלאומית של רומניה, מציעה כרטיסים לטיסות פנים במטוסי איירבאס או בואינג שכוללים כבודת מטען (מזוודה אחת במשקל של 30 ק"ג לנוסעי מחלקת תיירים או 3 מזוודות לנוסעי מחלקת עסקים).

תנאי הכבודה של חברת בלו אייר, חברת לואו-קוסט שבסיסה בבוקרשט, משתנים לפי מסלול הטיסה, אך ברוב המקרים, טיסות פנים ברומניה של חברת בלו בירד כללו אפשרות לשליחת מזוודה אחת בבטן המטוס.

ריאנאייר, חברת לואו-קוסט נוספת, מציעה לרוב כרטיסי טיסה זולים במיוחד לטיסות פנים ברומניה ללא כבודת מטען, עם אפשרות לשדרג את הכרטיס במהלך ההזמנה או פשוט לרכוש כבודת מטען בתוספת תשלום.

טיסות פנים ברומניה – השוואת מחירים

בכתבה זו נפרט מהם נמלי התעופה המרכזיים ברומניה שאליהם תוכלו להגיע בטיסות פנים ברומניה, וגם מהם המחירים הזולים ביותר לטיסות פנים ברומניה נכון לכתיבת הכתבה. את המחירים מצאנו בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי, אך המחירים כמובן עלולים להשתנות מעת לעת בהתאם לעונה ובהתאם לשוק הטיסות העולמי. גם תנאי הכבודה עשויים להשתנות (חלק מהכרטיסים הזולים לרומניה שמצאנו לא כוללים כבודת מטען). המחירים המוצגים בכתבה הם עבור כרטיסי הלוך-חזור.

טיסות פנים מבוקרשט

נמל התעופה הבינלאומי של בוקרשט אנרי קואנדה (OTP) ממוקם במרחק של 16.5 ק"מ מהעיר. זהו נמל התעופה העמוס ביותר ברומניה, והוא משרת מגוון טיסות בינלאומיות וטיסות פנים. לפחות שלוש טיסות לבוקרשט ממריאות בכל יום מתל אביב (זמן הטיסה מתל אביב לבוקרשט הוא כשעתיים וארבעים וחמש דקות).

אפשר למצוא טיסות פנים ברומניה שיוצאות מבוקרשט למגוון יעדים, כמו אוראדיה, סאטו מארה, סיביו ועוד.

אלו כמה מקווי טיסות פנים מבוקרשט ליעדים פופולריים ברומניה:

טיסות מבוקרשט לקלוז' נאפוקה – בקו זה ממריאות לפחות ארבע טיסות ביום. זמן הטיסה מבוקרשט לקלוז' נאפוקה הוא כשעה, ומפעילות אותו חברות התעופה בלו אייר וטארום. את המחיר הזול ביותר לטיסה מבוקרשט לקלוז'-נאפוקה קיבלנו מחברת בלו אייר עבור טיסה בתחילת ספטמבר במחיר של 61$ (הלוך-חזור).

טיסות מבוקרשט לטימישוארה – לפחות חמש טיסות ממריאות בכל יום מבוקרשט לטימישוארה. זמן הטיסה מבוקרשט לטימישוארה הוא כשעה וחמש דקות, וחברות התעופה ריאנאייר וטארום מציעות טיסות בקו זה. את המחיר הזול ביותר לטיסה מבוקרשט לטימישוארה מצאנו בחברת ריאנאייר – 30$ בלבד (הלוך-חזור).

טיסות מבוקרשט ליאשי – זמן הטיסה מבוקרשט ליאשי הוא כשעה ובקו זה ממריאות לפחות ארבע טיסות ביום. את המחיר הזול ביותר לטיסה מבוקרשט ליאשי קיבלנו מחברת בלו אייר בעבור כרטיס הלוך-חזור במחיר של 61$.

טיסות מבוקרשט לסיביו – טיסות פנים מבוקרשט לסיביו ממריאות 3 פעמים בשבוע – בימי ראשון, שני ושישי. זמן הטיסה מבוקרשט לסיביו הוא כ-55 דקות, ואת הטיסות מפעילה חברת טארום. מחירי הטיסות מבוקרשט לסיביו מתחילים מכ-56$.

טיסות מבוקרשט לסוצ'אבה – טיסות ישירות מבוקרשט לסוצ'אבה ממריאות לפחות פעם ביום, ומפעילה אותן חברות טארום. מחירי הטיסות מבוקרשט לסוצ'אבה מתחילים בכ-56$.

טיסות פנים מקלוז' נאפוקה

נמל התעופה של קלוז' נאפוקה (CLJ) ממוקם במרחק של כ-9 ק"מ ממרכז העיר. קלוז' נאפוקה, העיר הגדולה ביותר בטרנסילבניה, היא עיר היסטורית בה תוכלו למצוא מסעדות טובות, גן בוטני מקסים, סנטרל פארק, את כנסיית סיינט מייקל העתיקה (הכנסייה הגותית השנייה בגודלה ברומניה) ועוד. נמל התעופה של קלוז' נאפוקה משרת מגוון די מצומצם של טיסות, בעיקר ליעדים מרכזיים באירופה (ביניהם גם תל אביב), וגם מספר קטן של טיסות פנים ברומניה:

טיסות מקלוז' נאפוקה לבוקרשט – החברות טארום ובלו אייר מפעילות טיסות ישירות מקלוז' נאפוקה לבוקרשט בכל יום. בקו זה תוכלו למצוא לפחות 4 טיסות יומיות. זמן הטיסה מקלוז' נאפוקה לבוקרשט הוא כשעה. את המחיר הכי זול לטיסת פנים מקלוז'-נאפוקה לבוקרשט קיבלנו מחברת בלו אייר במחיר של 61$.

טיסות מקלוז' נאפוקה ליאשי – זמן הטיסה מקלוז' נאפוקה ליאשי הוא כשעה ורבע, ובקו זה חברת טארום מפעילה שלוש טיסות בשבוע – בימי שני, רביעי ושישי (בצהריים בדרך כלל). המחירים מתחילים מכ-89$ (להלוך-חזור).

טיסות פנים מטימישוארה

נמל התעופה הבינלאומי טימישוארה טראיאן וויה (TSR) משרת את העיר טימישוארה (נמצא במרחק של כ-10 ק"מ ממנה) ואת מחוז טימיש. טימישוארה היא העיר הרביעית בגודלה ברומניה, ומציעה מגוון אטרקציות לתיירים כמו מוזיאון הבאנאט, קתדרלה רומנית בסגנון בארוק, טיולי יום מעניינים ועוד.

טיסות מטימישוארה לבוקרשט ממריאות בכל יום (לפחות 5 טיסות ביום) ומופעלות על ידי טארום וריאנאייר. זמן הטיסה מטימישוארה לבוקרשט הוא כשעה וחמש דקות. את המחיר הכי זול לכרטיס טיסה מטימישוארה לבוקרשט מצאנו בחברת ריאנאייר במחיר של 29$.

טיסות מטימישוארה ליאשי ממריאות פעמיים בשבוע, בימי ראשון וחמישי, ומפעילה אותן חברת התעופה טארום. זמן הטיסה מטימישוארה ליאשי הוא כשעה וארבעים דקות. מחירי הטיסות מטימישוארה ליאשי מתחילים בכ-82$.

טיסות פנים מיאשי

נמל התעופה הבינלאומי יאשי (IAS) ממוקם במרחק של כ-8 ק"מ מהעיר. הוא משרת טיסות לואו-קוסט למגוון יעדים באירופה, כמו גם טיסות עונתיות ומספר טיסות פנים.

טיסות פנים מיאשי מגיעות לשלושה יעדים ברומניה:

טיסות מיאשי לבוקרשט – לפחות 4 טיסות ביום ממריאות מיאשי לבוקרשט. זמן הטיסה מיאשי לבוקרשט הוא כשעה וחמש דקות. מחירי הכרטיסים לטיסות מיאשי לבוקרשט מתחילים בכ-61$.

טיסות מיאשי לטימישוארה – זמן הטיסה מיאשי לטימישוארה הוא כשעה וחמישים דקות, ובקו זה ממריאות 2 טיסות בשבוע, בימי ראשון וחמישי. מחירי הטיסות מיאשי לטימישוארה מתחילים בכ-82$.

טיסות מיאשי לקלוז' נאפוקה – טיסות מיאשי לקלוז'-נאפוקה ממריאות שלוש פעמים בשבוע, בימי שני, רביעי ושישי. מחירי הטיסות בקו זה מתחילים בכ-89$.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל