הזמנת דולר הונג קונג בנתב"ג

קניית דולר הונג קונג (HKD) לטיול – המדריך המלא

תיירים ישראלים רבים המעוניינים לטייל בסין בוחרים בהונג קונג וכולם מבינים שטיול להונג קונג איננו עניין זול, אך לא כולם יודעים כי המרת שקל לדולר הונג קונגי בישראל עשויה לחסוך להם לא מעט כסף. לכן החלטנו להרים את הכפפה על מנת לספק לכם את כל המידע הרלוונטי על קניית דולר הונג קונג בישראל במזומן לפני הטיסה להונג קונג ולסייע לכם לחסוך כסף וזמן

הונג קונג מציעה אין ספור של אטרקציות ואפשרויות בילוי לתיירים הישראלים המגיעים אליה, אך על מנת שחווית הטיול תהיה אידיאלית, חשוב מאוד להכין מראש את הכסף לטיול בדולר הונג קונג, המטבע המקומי של הונג קונג, שיהיה עליכם במזומן בעת הנחיתה בהונג קונג על מנת שתוכלו להגיע רגועים ונינוחים  ולא להסתבך עם המרת כספים אחרי טיסה ארוכה – דבר שבהחלט יכול לשנות את כל החוויה וההנאה שלכם מהתחלת הטיול.

השירות החדש של חברת FlyMoney מציע לכם הזדמנות מומלצת לבצע הזמנת דולר הונג קונג  (HKD) לשדה התעופה בן גוריון כך שהכסף ימתין לכם ביום הטיסה במעטפה על שימכם בעמדה מיוחדת בסניף בנק הפועלים בנתב"ג בטרמינל 1 או 3 (אשר פתוחים כל שעות פעילות שדה התעופה), כך שאינכם צריכים לשבור את הראש או לעמוד בתורים הארוכים. כיום מרבית הישראלים שטסים לחו"ל באופן קבוע בוחרים באופציה הזאת בתור האופציה המועדפת עליהם לקנות דולר הונג קונגי לפני הטיול שלהם- כך ניתן לפרוס את סכום הרכישה לתשלומים בכרטיס האשראי ולא צריך לצאת במיוחד לסידורים כדי לבצע המרת ש"ח לדולר הונג קונג.

כדי להזמין דולר הונג קונג לנתב"ג השתמשו בתיבת ההזמנות של FlyMoney שתמצאו למטה בדף זה – שימו לב שתיתכן ותצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאלה על מנת להשלים את כל השדות בטופס ולבצע את ההזמנה



טיול להונג קונג – עוד באותו נושא:

הונג קונג – אטרקציות מומלצות עם המשפחה

השכרת רכב בהונג קונג ומידע חשוב לנהג

בתי מלון מומלצים בהונג קונג למשפחות

היתרונות של הזמנת דולר הונג קונג (HKD בנתב"ג

טיול להונג קונג הוא ללא ספק טיול משמעותי עם אין ספור חוויות שתרצו לזכור למשך זמן רב. אם הזמן שלכם לפני הטיול חשוב לכם, חשוב מאוד שתנצלו אותו ולא תבזבזו זמן יקר על דברים שוליים. הזמנת דולר הונג קונג לנתב"ג תחסוך לכם זמן יקר, ותאפשר לכם להשקיע יותר בתכנון הטיול שלכם.

הונג קונג אומנם מזמינה מאוד לתיירים המגיעים אליה, אך אינכם מעוניינים להסתבך עם המשטרה המקומית. לכן חשוב מאוד שתוודאו כי השטרות שאתם מקבלים הם שטרות מקוריים, באמצעות הזמנת דולר הונג קונג לנתב"ג תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים שטרות מקוריים בלבד, כי השירות מופעל בפיקוח משרד האוצר. כך תוכלו להיות רגועים ועם ראש שקט, בידיעה כי אתם יכולים לחשוב על הטיול שלכם. חברת FlyMoney גם מציעה ללקוחות שלה מענה טלפוני מסביב לשעון – כאשר הנציגים של החברה יענו לכם על כל השאלות שמעסיקות אתכם. 

ההוצאות של טיול להונג קונג הן ללא ספק עניין משמעותי.  בעזרת הזמנת דולר הונג קונג לנתב"ג אונליין באשראי תוכלו לפרוס את כל העסקה לתשלומים, דבר שיקל עליכם לתכנן את ההוצאה החודשית – ויאפשר לכם עוד קצת אוויר לנשימה מבחינה כספית על מנת שתוכלו להוציא מהטיול שלכם את המקסימום.

איך קונים דולר הונג קונג

קניית דולר הונג קונג בדואר ישראל

המרת שקל לדולר הונג קונגי באמצעות דואר ישראל איננה אפשרית לצערכם. נכון להיום בדואר ישראל ניתן לבצע המרה של שקל אך ורק לדולר אמריקאי, אירו או פאונד. לכן אם אתם רוצים להמיר את הכסף לדולר הונג קונגי תצטרכו לבצע המרה נוספת בהונג קונג עצמה, דבר שיגרום לכם להפסיד כסף ולבזבז זמן יקר שאותו תוכלו לתעל על מנת ליהנות מהטיול שלכם.

קניית דולר הונג קונגי בבנק

אופציה נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא הזמנת דולר הונג קונגי באחד מסניפי הבנק הנמצאים בסמוך למקום המגורים שלכם. אך ככל הנראה כבר יצא לכם ללמוד כי התורים בבנק ארוכים מאוד ברוב שעות היממה, דבר שיבזבז לכם זמן יקר – ובחלק מסניפי הבנק גם שערי המט"ח יהיו לא משתלמים. כך שאתם מבזבזים זמן יקר, ואם לא די בכך אתם גם תפסידו כסף כאשר תבחנו את שערי המט"ח שקיבלתם בעת ההמרה.

רכישת דולר הונג קונג בצ'יינג'ים

עוד אופציה שככל הנראה חשבתם עליה גם כן זה לבצע רכישת דולר הונג קונגי דרך אחד מחנויות הצ'יינג' הנמצאות בעיר שבה אתם גרים. אומנם ברוב חנויות הצ'יינג' אין תורים ארוכים שיגזלו מכם זמן יקר, אך גם שם אתם ברוב המקרים תקבלו שערי מט"ח לא משתלמים בכלל. בנוסף אינכם יודעים מהי האמינות או המקוריות של השטרות, כך שזה סיכון מסוים שאתם צריכים להיות מודעים אליו כאשר אתם טסים למדינה זרה.

קניית דולר הונג קונג בשדה התעופה

כל שלושת האופציות שסיפרנו לכם עליהם עד כה הביאו איתן לא מעט חסרונות, וברוב המיקרים האופציה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם היא הזמנת מט"ח בנתב"ג  – הסיבה לכך כמובן זה היתרונות הרבים שיש באופציה הזאת.

ראשית, באמצעות הזמנת דולר הונג קונג לנתב"ג אתם יכולים לבצע את הזמנת המט"ח בתוך זמן קצר דרך אתר האינטרנט של החברה. אינכם צריכים לחכות בתורים או לחכות זמן רב עד שהכסף יהיה מוכן עבורכם, הכסף אותו הזמנתם יחכה לכם בשדה התעופה ביום הטיסה שלכם. תוכלו גם לחלק את מחיר קניית דולר הונג קונג לתשלומים באשראי.

באמצעות הזמנת דולר הונג קונג לנתב"ג אתם חוסכים לעצמכם את אלמנט ההפתעה. המחיר שמופיע באתר הוא המחיר הסופי אותו תצטרכו לשלם, אין אותיות קטנות ואין עמלות שיגבו מכם ללא ידיעתכם. בנוסף תוכלו לפרוס את כל העסקה לתשלומים, כך שיהיה לכם הרבה יותר קל מבחינה כספית בזמן הטיול שלכם – דבר שלא תוכלו למצוא באף אחת מהאופציות האחרות.

דולר הונג קונג – אילו שטרות ואילו מטבעות?

דולר הונג קונגי הוא המטבע הרשמי של הונג קונג, ונכון להיום הוא גם המטבע התשיעי הנסחר ביותר בעולם. הסימון שלו זהה לסימון של הדולר האמריקאי, אך לפעמים מסמנים אותו בצורה הבאה: HK$ על מנת להימנע מטעויות.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 10 סנט, 20 סנט, 50 סנט, 1 דולר הונג קונגי, 2 דולר הונג קונגי, 5 דולר הונג קונגי, 10 דולר הונג קונגי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 10 דולר הונג קונגי, 20 דולר הונג קונגי, 50 דולר הונג קונגי, 100 דולר הונג קונגי, 500 דולר הונג קונגי, 1000 דולר הונג קונגי.

כמה כסף להזמין לטיול בהונג קונג?

אחת מהמשימות החשובות ביותר שלכם לפני שאתם יוצאים לטיול בהונג קונג, זה כמובן להבין כמה כסף אתם צריכים להביא ביחד אתכם. הטעות הנפוצה ביותר זה להוציא כסף בכספומטים המקומיים מכיוון שברוב המקרים העמלה שתצטרכו לשלם תהיה גבוהה במיוחד ולא משתלמת בכלל. לכן חשוב מאוד שתנסו לשער כמה כסף אתם צריכים להוציא מראש, על מנת לחסוך לעצמכם אי נעימויות. אך הבעיה המרכזית היא שקשה מאוד להעריך בצורה מדויקת כמה כסף אתם עומדים להוציא בטיול בהונג קונג. יתרה מכך, לכל תייר יש את הרגלי הצריכה שלו, ולכן ההוצאות הכספיות ישתנו בהתאם.

באופן כללי, העלות הממוצעת למרבית התיירים המגיעים להונג קונג ליום נעה בין 80-120 דולר. כאשר בסכום הזה תוכלו גם למצוא מלונות ברמה טובה וגם לאכול במסעדות טובות. כמובן שאם אתם רוצים לשדרג את אורח החיים שלכם בעת הטיול זה בהחלט אפשרי אך העלויות הכספיות צפויות גם הן לעלות בהתאם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל