טיסות פנים בסין

טיסות פנים בסין – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם על מנת לבצע השוואת מחירים ולהזמין כרטיסי טיסה לטיסות פנים בסין אונליין. נציג לפניכם מנוע חיפוש מיוחד להשוואת טיסות בתוך סין, נגלה לכם טיפים מיוחדים אשר יסייעו לכם למצוא את הדילים הטובים ביותר על טיסות פנימיות בסין ונעזור לכם למצוא הסעות משדה התעופה בסין עוד לפני הנחיתה.

הנופים המיוחדים, הערים התוססות והתרבות המרתקת מהמזרח גורמים לישראלים רבים להתאהב בסין ולצאת למסעות מרתקים שאין כמותם. כאשר אתם רוצים לצאת לטיול במזרח הרחוק ולהכיר את סין כפי שמעולם לא חשבתם שתכירו, בגלל המרחקים העצומים בסין בין יעדים תיירותיים אטרקטיביים, כדאי להתחיל לתכנן טיול בסין בעזרת חיפוש מעמיק ומדויק של טיסות פנים בסין שיאפשרו לכם להגיע מנקודה לנקודה במהירות ולמצות היטב את הטיול בסין. טיסה ישירה מישראל לסין עצמה היא רק החלק הראשון והקל. חשוב לזכור כי סין היא מדינה עצומה בגודלה ולכן מומלץ לחשוב על שילוב של כמה טיסות פנים בסין כדי לנצל היטב את משך שהייתכם במדינה.

חברות תעופה רבות מפעילות טיסות פנימיות בסין ומשרתות נוסעים מכל רחבי תבל כשהן מאפשרות לכם להגיע לכל נקודה בסין בנתיב הטיסה היעיל והמהיר ביותר. בעת תכנון טיול בסין תוכלו לבחור מבין מגוון חברות תעופה המפעילות טיסות לסין כמו אל על הישראלית, חאניאן איירליינס, קתאי פסיפיק וסצ'ואן איירליינס. במרבית הקווים של טיסות לסין מישראל ישנה תחרות בין אל על ובין החברות הסיניות כך שאתם יכולים למצוא מחירי טיסות טובים יחסית. כמו כן, אפשר לטוס לסין דרך טיסות קישור בחברות כמו אירופלוט או טורקיש איירליינס.

במנוע להשוואת מחירי טיסות kiwi  שנמצא למטה בדף זה, ניתן להשתמש להזמין טיסות לסין מנתב"ג וגם כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות פנים בסין ולהזמין כרטיסי טיסה במחירים נוחים, במיוחד אם אתם משפחות עם ילדים המטיילים בסין, אתם יכולים להשתמש במנוע החיפוש המוצג בהמשך הכתבה. הקפידו להזין את יעד הטיסה ואת עיר המוצא בצורה מדויקת, כמו גם את טווח המחירים הרצוי, על מנת לקבל תוצאות רלוונטיות לכם. אם אתם רוצים לראות את כל האפשרויות של טיסות פנימיות בסין מעיר מסויימת בסין לכל שאר היעדים בסין, הקישו את שם העיר בשדה "מוצא", ובשדה "יעד" ביחרו את "סין" כדי לראות את כל האפשרויות.

לחיפוש טיסות בסין המתאימות למסלול הטיול שלכם, השתמשו במנוע החיפוש שלהלן.

הזמנת מוניות משדה התעופה בסין

עם הנחיתה בשדה התעופה בסין אתם רוצים לנצל את הימים והשעות של הטיול בסין בצורה המיטבית. לכן, עומדות לפניכם מספר אפשרויות להתניידות למרכזי הערים הגדולות משדה התעופה בעזרת שירותי מוניות. תוכלו להזמין מראש אונליין הסעה משדה התעופה בסין ישירות למלון מחברת הסעות פרטיות משתלמת ומומלצת, לעצור מונית בשדה התעופה עצמו ובמקומות מרכזיים אפשר להשתמש גם באפליקציות לשירותי מוניות.

עם זאת, חשוב לזכור כי תעריפי המוניות בסין גבוהים יותר באפליקציות כתוצאה מנסיעה בשעות עומס או הזמנת מוניות ספיישל. כמו כן, כאשר יש צורך במוניות מיוחדות עם מושבי בטיחות לילדים או מוניות נגישות, עליכם לוודא שתקבלו בדיוק את השירות הדרוש לכם. מסיבה זו מומלץ להשתמש בשירותי הזמנת מוניות בחו"ל של חברת קיוויטקסי. השירות האינטרנטי פשוט למדי ומאפשר לכם, באמצעות חיפוש מהיר, לקבל פירוט מלא של כל סוגי המוניות ביעד שלכם. החיפוש מציג לכם את זמן הנסיעה הממוצע, עלויות הנסיעה וסוגי המוניות הקיימות באזור שלכם, בהתייחס לכמות הנוסעים והמזוודות. השתמשו במנוע החיפוש באנגלית והקלידו שם יעד ומוצא באופן כללי, כמו למשל hong kong  או hong kong airport ואת הכתובות המדוייקות תתבקשו להזין בהמשך.

אתר קיוויטקסי מאפשר להזמין מוניות משדה התעופה בסין או לקבוע הסעה מכל נקודה לכל נקודה בתוך המדינה עצמה. בין אם מדובר בנסיעה קצרה או ארוכה, לשירות ישנם כמה יתרונות משמעותיים:

המחיר ברור וידוע לכם כבר משלב החיפוש הראשוני. אתם יכולים לשלם על הנסיעה בכרטיס האשראי דרך אתר האינטרנט, או לנהג המונית ביום הנסיעה עצמה. יש מגוון רחב של כלי רכב, החל מרכבי קומפקט ועד למיניבוסים לקבוצות גדולות. השירות מתאים למשפחות עם ילדים אשר צריכות להבטיח שימוש במושבי בטיחות בכל נסיעה, או להזמין רכבים מרווחים יותר.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה בסין:

מתכננים את הטיול הבא שלכם בסין בקפידה

סין היא מדינה עצומה בגודלה, אשר טומנת בחובה עשרות רבות של אטרקציות, אתרי תיירות, ערים חשובות שאתם רוצים לבקר בהן ועוד. הסוד החשוב ביותר בנוגע לתכנון טיול במדינה העצומה הזו הוא סדר וארגון בכל תהליך החיפוש. המצב האידיאלי מבחינתכם הוא ליצור מסלול מדויק מאוד לכל ימי הטיול כך שלא תבזבזו את הזמן שלכם על חיפוש טיסות או יצירת מסלול יש מאין. בבואכם ליצור את הטיול המושלם בסין אתם רוצים קודם כל להתייחס לאתרי החובה שבהם אתם מעוניינים לבקר ולחשב את המרחקים בין הערים הגדולות שאתם עתידים לשהות בהם. לאחר שקיבלתם מושג כללי על אופי הטיול שאותו אתם רוצים ליצור אתם יכולים להתחיל לחפש את דרכי ההתניידות שלכם.

בשל גודלה העצום של סין, מרבית התיירים המבקרים בסין בוחרים כיום להשקיע משאבים כדי לרכוש כרטיסי טיסה לטיסות פנים בסין במקום להתנייד בתחבורה ציבורית כמו אוטובוסים או רכבות בין הערים הגדולות. התניידות בתחבורה ציבורית יבשתית עלולה לגזול מכם מספר ימים לכל הפחות כי מרחקי הנסיעה עצומים, ולכן היא עלולה להיות בזבוז זמן מבחינת התייר הממוצע. המגוון הרחב של טיסות פנים בסין פועל לטובתכם כתיירים. הוא מאפשר לכם למצוא טיסות בעלויות נוחות לכל כיס אשר ישרתו אתכם לאורך כל ימי הטיול שלכם ויספקו לכם הצצה גם לאזורים הפחות מוכרים של מדינת סין הגדולה.

כל מה שאתם צריכים לעשות מבחינתכם הוא רק לתכנן את המסע שלכם בצורה יעילה כמה שיותר, אשר תחסוך לכם זמן ותאפשר לכם לנצל כל רגע ורגע מהשהות שלכם בסין. כדי לסייע לכם בתהליך החיפוש, נגיש לכם בהמשך הכתבה מדריך מקיף לקווים המרכזיים של טיסות פנים בסין כדי שתוכלו להתחיל לחבר לעצמכם מסלול טיול בסין שיהיה נוח לכל המשתתפים בטיול אך גם יעיל מאוד מבחינת הצרכים שלכם והדרישות שלכם בטיול הזה.

האם כרטיס לטיסת פנים בסין כולל גם מזוודה?

בשוק התעופה הגדל ישנו מגוון עצום של אפשרויות טיסה אשר מתאימות לכל נוסע והצרכים הפרטיים שלו. תנאי הכבודה בכל טיסה משתנים על פי הגדרות חברת התעופה, הגדרות הבטיחות וסוג הכרטיס שאותו רכשתם לטיול זה. מסיבה זו בדיוק חשוב לשים לב כבר בעת החיפוש אחר כרטיסי טיסה בסין לתנאי הטיסה הכלליים ולהבין בדיוק מהן אפשרויות הכבודה הכללות בכרטיס שרכשתם.

לרוב, טיסות לאו קוסט אינן כוללות מזוודות מכל סוג שהוא, גם כאשר מדובר על טיסות פנים בסין, ואתם נדרשים לרכוש בעלות נוספת את האפשרות להעלות למטוס מזוודות. כמו-כן חשוב לציין כי במקרים אלו תוכלו לשלם עבור משקל המזוודה המדויק לכל מזוודה אשר אתם רוצים להעלות למטוס (למשל טרולי או מזוודה של 23 ק"ג). כשאתם מזמינים כרטיסי טיסה יקרים יותר הם במרבית הפעמים כוללים כבר, כחלק מסל השירותים בטיסה, גם את העלאת המזוודות למטוס, כך שאין צורך לדוגמה לטפל בפן זה של הטיסה.

אם תמצאו את עצמכם בעמדת הצ'אק אין בשדה התעופה כאשר אין לכם זכות בכרטיס הטיסה למזוודות, אתם עלולים לשלם מחיר יקר יותר מאשר אם תבצעו הזמנה מראש. לכן, מומלץ בחום לבחון עוד בשלב החיפוש הראשוני את נושא המזוודות. טיפ ששווה להכיר – כאשר אתם מחפשים טיסות דרך מנוע החיפוש והשוואת המחירים של חברת קיווי, אתם יכולים כבר בשלב הראשון של ההזמנה, ועוד לפני ביצוע התשלום על הכרטיס, לדעת אם הכרטיס כולל מזוודה או לא ואם לא, תוכלו לראות מה תהיה העלות להוספת כבודה מסוגים שונים.

כמה שעות לפני ההמראה צריך להגיע לשדה התעופה לטיסות פנים בסין?

אחד השלבים הלחוצים ביותר בכל טיול הוא ההגעה לשדה התעופה. מחד-גיסא, אתם לא רוצים להגיע מוקדם מידי לשדה ולמצוא את עצמכם יושבים בחוסר מעש אל מול דלפק צ'ק אין סגור. מאידך-גיסא, איחור בהגעה לשדה התעופה עלול לגרום לכם לפספס את הטיסה. כמו בכל טיול מסביב לגלובוס, גם בטיסות פנים בסין ההמלצה הטובה ביותר תהיה לבדוק באופן ברור אל מול חברת התעופה מהם הנהלים הנדרשים על טיסות אשר אתם מעוניינים בהן.

באופן כללי, בטיסות בתוך סין מומלץ להגיע לשדה התעופה כשעה וחצי עד שעתיים לפני מועד הטיסה המשוער. כך, יש לכם מספיק זמן לעבור את כל תהליך הרישום לטיסה ואת הבידוק הבטחוני הנדרש. בטיסות בין לאומיות כמובן, הדרישה תהיה להקדים עוד יותר. יחד עם זאת, ההמלצה שלנו היא לצאת מוקדם מן הדרוש כדי להגיע בזמן גם אם יש פקקים בדרך או יש איחור בתחבורה הציבורית.

טיול בסין – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בסין – השוואת מחירים ומידע חשוב

חברות תעופה שמפעילות טיסות פנים בסין

אייר צ'יינה – Air China: חברת התעופה הלאומית של סין והשנייה בגודלה. אייר צ'יינה מאפשרת טיסות בינלאומיות וכן טיסות פנימיות בסין ל-30 יעדים מקומיים. כרטיס טיסת פנים של אייר צ'יינה כולל בדרך כלל כבודת מטען ושליחת מזוודה אחת לתא המטען (5 ק"ג ו-20 ק"ג). בטיסות אייר צ'יינה אין אפשרות להשתמש בווייפי על המטוס ולא יהיה לכם שירותי חיבור לחשמל, אך תוכלו להנות מהקרנות וידאו ושירותי אודיו במקום מושבכם.

צ'יינה סאות'רן איירליינס– China Southern Airlines: זוהי חברת התעופה הגדולה ביותר בסין. בסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה של העיר גואנג'ו. החברה מפעילה טיסות למעל 200 יעדים פנימיים ובינלאומיים. כרטיס טיסת פנים בסין של צ'יינה סאות'רן איירליינס כולל בדרך כלל כבודת מטען ושליחת מזוודה אחת לתא המטען (5 ק"ג ו-20 ק"ג). בטיסות צ'יינה סאות'רן איירליינס אין אפשרות להשתמש בווייפי על המטוס ולא יהיה לכם שירותי חיבור לחשמל, אך תוכלו להנות מהקרנות וידאו ושירותי אודיו במקום מושבכם.

צ'יינה איסטרן איירליינס – Airlines China Eastern: חברת תעופה המציעה טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בסין. בסיסה של חברת תעופה זו נמצא בשנגחאי. כרטיס לטיסה פנימית בסין של צ'יינה איסטרן איירליינס כולל בדרך כלל כבודת מטען ושליחת מזוודה אחת לתא המטען (10 ק"ג ו-20 ק"ג). בטיסות צ'יינה איסטרן איירליינס אין אפשרות להשתמש בווייפי על המטוס, אין שירותי חשמל וגם לא וידאו או אודיו.

האינאן איירליינס – Hainan Airlines: חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין אשר המטה שלה נמצא באיקואו, בירת מחוז האינאן ולחברה בסיס נוסף בנמל התעופה הבינלאומי של בייג'ינג קפיטל. זוהי חברת התעופה הפרטית הגדולה בסין ונחשבת לאחת מעשר החברות התעופה הטובות ביותר בעולם (מדורגת שביעית). כרטיס טיסת פנים של האינאן איירליינס כולל בדרך כלל כבודת מטען ושליחת מזוודה אחת לתא המטען (5 ק"ג ו-20 ק"ג). בטיסות האינאן איירליינס יש לכם אפשרות לעבוד בנינוחות ולקבל את מיטב השירותים. בדרך כלל מוגשות בטיסות אלו ארוחות. בנוסף, על המטוס קיים חיבור לחשמל, שירותי אינטרנט אלחוטי (ווייפי) וכמובן שירותי וידאו ואודיו.

שיאמן איירליין – Xiamen Airline: חברת התעופה הפרטית הראשונה בסין. החברה מפעילה קווי תעופה בינלאומיים למדינות השכנות, לאירופה, אוסטרליה וצפון אמריקה אך גם קווי תעופה פנימיים של טיסות בתוך סין. כרטיס טיסת פנים של שיאמן איירליינס כולל בדרך כלל כבודת מטען ושליחת מזוודה אחת לתא המטען (5 ק"ג ו-20 ק"ג). בטיסות שיאמן איירליינס יש לכם אפשרות חיבור לחשמל, ושירותי וידאו ואודיו. אין אינטרנט אלחוטי בטיסות הפנימיות.

שנדונג איירליינס – Shandong Airlines: מפעילה טיסות פנים בסין בלבד. זוהי חברת בת של אייר צ'יינה שבסיסה בעיר הסינית ג'ינאן, בירת מחוז שנדונג. החברה טסה ללמעלה מ-60 יעדים כאשר רובם מקומיים ישנם כ-10 יעדים בינלאומיים ביפן, דרום קוריאה, קמבודיה, טאיוואן אינדונזיה, ותאילנד. כרטיס טיסת פנים בסין של שנדונג איירליינס כולל בדרך כלל כבודת מטען ושליחת מזוודה אחת לתא המטען (5 ק"ג ו-20 ק"ג). בטיסות שנדונג איירליינס יש לכם אפשרות חיבור לחשמל, ושירותי וידאו ואודיו. אין אינטרנט אלחוטי בטיסות הפנימיות.

שנזן איירליינס – Shenzhen Airlines: בסיס חברת התעופה הוא בנמל התעופה הבינלאומי שנג'ן באון, והיא מפעילה טיסות מקומיות ובינלאומיות ליותר מ-70 יעדים. החברה מדורגת במקום הרביעי מבין חברות התעופה הגדולות בסין. . כרטיס טיסת פנים של שנזן איירליינס כולל בדרך כלל כבודת מטען ושליחת מזוודה אחת לתא המטען (5 ק"ג ו-20 ק"ג). בטיסות שנזן איירליינס יש לכם אפשרות חיבור לחשמל, ושירותי וידאו ואודיו. אין אינטרנט אלחוטי בטיסות הפנימיות.

טיסות פנים בסין – השוואת מחירים ומידע למטייל

בכתבה זו נציג בפניכם מספר נמלי תעופה וקווי טיסות שימושיים לטיסות פנים בסין. כמו-כן, השוואות בין מחירי טיסות פנימיות בסין אשר נערכו בעזרת מנוע החיפוש של קיווי. תנאי הכבודה בכל טיסה משתנים על פי סוג החברה והשירותים.

כמובן – גם אתם יכולים לחפש את הטיסות המתאימות לכם ביותר בסין בעזרת מנוע החיפוש לטיסות של חברת קיווי הנמצא בראש דף זה.

טיסות פנימיות בסין

המגוון העצום של אטרקציות לטיול בסין מאפשר לכם כתיירים ליצור חוויות יומיות בלתי נשכחות. אבל כדי לתכנן לעצמכם את המסלול האולטימטיבי לחופשה שלכם, אתם חייבים לתכנן מבעוד מועד את מסלול הטיסות. בדיוק מסיבה זו ערכנו עבורכם, בעזרת אתר השוואת הטיסות קיווי, מדריך מפורט של כל אפשרויות הטיסות בין הערים הגדולות בסין, כולל הונג קונג, מקאו וטיבט. כל המחירים וכל חברות התעופה במדריך, נכונים ליום כתיבת שורות אלו.

טיסות בתוך סין מבייג'ינג

לעיר הבירה הסינית, בייג'ינג, יש נמל תעופה מרכזי אחד (Beijing Capital), אשר נבנה במיוחד לקראת המשחקים האולימפיים של שנת 2008. נמל התעופה כולל שלושה טרמינלים וממוקם כ-25 קילומטרים מחוץ למרכז השוקק של בייג'ינג. בשטח שדה התעופה פועלים שירותי אוטובוסים אשר מאפשרים לכם להתנייד ממקום למקום בקלות, ובשל הגודל העצום ישנם כמה מרכזי פעילות אשר יכולים לעזור לכם להעביר את הזמן עד לטיסה. לכל טרמינל בנמל התעופה יש דיוטי פריי מושקע ורחב ממדים, כמו גם מרכז תרבותי ומרכזי אוכל שוקקים. כך שאתם יכולים לבלות את השעות עד לעלייה למטוס בנינוחות.

מישראל תוכלו למצוא טיסות ישירות לבייג'ינג אשר מופעלות באמצעות חברת אל על וחברת חאינאן איירליינס. זמן הטיסה הממוצע הוא בין 9-10 שעות. עם הנחיתה בבייג'ינג, אתם יכולים לקחת כל טיסת פנים בסין על מנת להמשיך את הטיול שלכם. בין קווי הטיסות הפופולריים ביותר אתם יכולים למצוא:

טיסות להונג קונג מבייג'ינג – מבייג'ינג תוכלו לטוס להונג קונג בטיסות יומיות ישירות אשר מפעילות חברות תעופה כמו הונג קונג איירליינס, קתאי דרגון, או קתאי פסיפיק. זמן טיסה מבייג'ינג להונג קונג הוא כשלוש שעות וארבעים וחמש דקות. את המחיר הזול ביותר לטיסה אפשר למצוא בחברת קתאי פסיפיק המציעה טיסה בעלות של 695 ש"ח בלבד.

טיסות לשנגחאי מבייג'ינג –  כמו כן, ניתן להגיע מבייג'ינג לעיר שנגחאי. משך הטיסה הוא כשעתיים ועשר דקות. ישנן טיסות פנים בסין בקו זה של חברות תעופה כמו קתאי דרגון וצ'יינה איסטרן איירליינס מדי יום. את הטיסה הזולה ביותר מבייג'ינג לשנגחאי אתם יכולים למצוא בחברת אייר צ'יינה בעלות של כ-208 ש"ח.

טיסות למקאו מבייג'ינג – אתם יכולים לקחת טיסה פנימית בסין מבייג'ינג גם לעיר מקאו. חברת התעופה אייר צ'יינה מפעילה טיסות אלו באופן יום יומי. כיום פועלות בקו זה לפחות 20 טיסות פנימיות בסין, כאשר הטיסה הזולה ביותר עולה כ-683 ש"ח.

טיסות מהונג קונג לסין

נמל התעופה הבין לאומי של הונג קונג נקרא בפי המקומיים צ'ק לאפ קוק, על שם האיים המאכלסים את שדה התעופה. הנמל נפתח לפעילות מסחרית בשנת 1998 ופועלים בו שני טרמינלים מרכזיים אשר נותנים מענה לכל הטיסות להונג קונג. בנמל התעופה פועלות חברות כמו הונג קונג אקספרס, הונג קונג איירליינס וחברת קתאי פסיפיק, שזהו נמל הבית שלה. כמו כן, אל על מפעילה טיסות ישירות להונג קונג מישראל כל יום בימי ראשון עד חמישי מנמל התעופה בן גוריון להונג קונג ובחזרה, וגם חברת קתאי פסיפיק  מפעילה טיסות להונג קונג מנתב"ג. נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג ממוקם כ-34 קילומטרים מצפון מערב להונג קונג.

אתם יכולים להגיע בטיסות ישירות להונג קונג ומשם להמשיך ליעדים נוספים במגוון טיסות פנימיות בסין עם חברות התעופה המקומיות. אלו הם כמה מקווי התעופה הפופולריים ביותר לטיסות פנים בסין מהונג קונג –

טיסות מהונג קונג לבייג'ינג – אפשר לטוס לנמל התעופה בבייג'ינג באמצעות חברת התעופה הונג קונג איירליינס המציעה טיסה בעלות של 1019 ש"ח (הלוך-חזור). החברה מוציאה כ-21 טיסות יומיות.

טיסות מהונג קונג לגואנגג'ואו – במרחק של שעה טיסה מנמל התעופה של הונג קונג אתם יכולים להגיע לעיר גואנגג'ואו. כמה חברות הסעות מנמל תעופה זה מאפשרות לכם להגיע בכל שעות היום אל מרכז העיר. חברת התעופה קתאי דרגון מוציאה טיסות יומיות, כאשר הטיסה הזולה ביותר (הלוך-חזור) היא בעלות של 1366 ש"ח. כמו כן, חשוב לציין כי חברת קתאי פסיפיק פועלת גם היא בקו התעופה הזה ומספקת שירות לנוסעים.

טיסות מהונג קונג לשנחאי – ישנן כמה חברות אשר מספקות טיסות פנימיות בסין בקו התעופה הזה. זמן טיסה ממוצע בין הונג קונג לשנחאי הוא שעה ו-45 דקות, וישנן טיסות יומיות בכל שלב של היום. חברת Vitejet Air וחברת Viatman Airline מספקות את הטיסה הזולה ביותר (הלוך-חזור) בעלות של 289 ש"ח. גם חברת Ximen Airline פועלת בקו זה ומספקת ללקוחות שירות.

חופשה בהונג קונג – עוד מידע למטייל

הונג קונג – אטרקציות והמלצות לחופשה 

בתי מלון מומלצים בהונג קונג

קניית דולר הונג קונג בישראל במזומן

השכרת רכב בהונג קונג -מידע חשוב

טיסות ממקאו ליעדים בסין

נמל התעופה הבינלאומי של מקאו הוא נמל התעופה הפופולרי ביותר באזור הונג קונג ומקאו והוא מפעיל טיסות פנים בסין ממקאו למגוון רחב מאוד של יעדים בתוך סין ומחוצה לה. נמל התעופה חולש על שטח של מאה תשעים ושניים דונמים ועוברים בו באופן קבוע כשישה מיליון נוסעים בשנה. באופן מסורתי, חברות התעופה הזולות אוהבות לנחות בנמל תעופה זה בשל אגרות התעופה הזולות בו ולכן תמצאו חברות לואו קוסט רבות שמפעילות קווים סדירים לשדה התעופה במקאו. גם מישראל תוכלו למצוא טיסותלמקאו אשר מופעלות בעזרת חברות תעופה סיניות כמו Air Macau או Haian Airlines. לשדה התעופה מגוון רחב מאוד של שירותים אשר כוללים בתוכם גם חנויות דיוטי פרי מקומיות ומותגים בינלאומיים, דוכני מזון מהיר ומסעדות, טרקלין שדה התעופה ועוד.

מנמל התעופה של מקאו תוכלו להגיע בטיסות פנימיות ליעדים פופולריים בתוך סין כמו:

טיסות ממקאו לבייג'יינג – אפשר להגיע מאזור מקאו לנמל התעופה של בייג'ינג בטיסה של 3 שעות בלבד. מנמל התעופה של מקאו יוצאות טיסות לבייג'ינג בשלוש חברות תעופה מרכזיות: Shenzhen Airlines, Air Chaina ו-Air Macau. הטיסה הזולה ביותר של חברת אייר מקאו עולה 808 שקלים (הלוך-חזור).

טיסות ממקאו לנאנג'ינג – מנמל התעופה של מקאו לנמל התעופה של העיר נאנג'ינג אפשר להגיע בטיסה פנימית בסין אשר אורכת כשלוש שעות וחמש עשרה דקות בממוצע. חברת Eastern Chaina Airline מספקת את שירותי התעופה הזולים ביותר בקו – החל מ-604 שקלים לטיסת הלוך וחזור. כמו כן, גם חברת Air Macau פועלת בקו זה ומעניקה תחרות הוגנת למדי.

טיסות ממקאו לנינגבו – מנמל התעופה של מקאו לנמל התעופה של נינגבו פועלות טיסות בשתי חברות תעופה מרכזיות. משך הטיסה הממוצע הוא כשעתיים ואתם יכולים למצוא טיסות הלוך-חזור במחירים המתחילים ב-458 שקלים. החברות הפועלות בקו הן חברות Shenzhen Airlines וחברת Spring Airlines.

טיסות ממקאו לשנגחאי – אם אתם רוצים להגיע לשנגחאי המשגשגת ולהכיר גם את הערים הסובבות לה, אתם יכולים לעלות לטיסה קצרה של שעתיים ועשרים דקות ממקאו לנמל התעופה הבינלאומי של שנגחאי (PVG). את הטיסה הזולה ביותר אתם יכולים למצוא דרך חברת Juneyao Airlines, במחיר של 647 שקלים (הלוך-חזור). כמו-כן, בקו זה פועלות חברות תעופה נוספות כמו: Eastern Chaina Airlines ,Spring Airlines ,Shenzhen Airlines וחברת Air Macau.

טיסות בסין מטיבט

טיבט היא מחוז אוטונומי אשר נמצא בשטח שליטתה של הרפובליקה של סין. לטיבט שדה תעופה חדש שנפתח בשנת 2013, והוא נחשב לאחד משדות התעופה הגבוהים ביותר בעולם. שדה התעופה דאוצ'נג יאדינג (Daocheng Yading), או בשם הקוד שלו LXA, מחבר בין המחוז המרוחק לשאר סין ומאפשר לכם להזמין טיסות פנים בסין כמו גם טיסות בינלאומיות שיכירו לכם את האזור המופלא הזה. בממוצע ישנם כ-280 אלף נוסעים בשנה בשדה התעופה הזה והוא פועל בזכות שתי חברות תעופה מרכזיות: Tibet Air lines וחברת Air Chaina. אתם יכולים להגיע מנמל התעופה של טיבט לערים הבאות:

טיסות מטיבט לשנגחאי – על מנת לחבר את מחוז טיבט המרוחק אל מרכז סין החלו בשנים האחרונות לפעול טיסות מטיבט לשנגחאי וממנה אתם יכולים לקחת טיסת המשך לכל אחת מהערים המרכזיות בסין. הטיסה הישירה אורכת 7 שעות ו-25 דקות ומפעילה אותה חברת טיבט איירליינס. כרטיס הטיסה הזול ביותר נמצא במנוע החיפוש של חברת קיווי במחיר של 2,198 שקלים (הלוך-חזור).

טיסות מטיבט לצ'נגדו – העיר צ'נגדו היא העיר הגדולה בסין הקרובה ביותר למחוז טיבט והיעד המרכזי שכדי לקשר אליו נפתח למעשה נמל התעופה החדש של טיבט. אם בעבר משך הנסיעה באוטובוס מטיבט לצ'נגדו ארך כיומיים, כיום אפשר להגיע בטיסה מצ'נגדו לטיבט. את הטיסה הזולה ביותר מפעילות יחד חברת התעופה טיבט איירליינס וחברת התעופה אייר צ'יינה, ומחירה הוא כ-1190 שקלים (הלוך-חזור).

עוד על טיול בטיבט

טיבט למשפחות – המלצות והסברים על טיול בטיבט

טיסות פנים בסין משנחאי

שנגחאי היא העיר השניה בגודלה בסין ומתוקף כך היא מהווה יעד מאוד מבוקש לתיירים. מסיבה זו בדיוק בשנגחאי פועלים שני שדות תעופה מרכזיים אשר נותנים שירות לטיסות פנים בסין, כמו גם לטיסות חוץ. שדה התעופה הבינלאומי פודונג, המארח את מרבית הטיסות הבינלאומית לעיר, ושדה התעופה הונגצ'יאו אשר ממנו יוצאות עיקר טיסות הפנים משנגחאי.

שדה התעופה פודונג מרוחק כ-40 קילומטרים ממזרח לעיר שנגחאי ומציע מגוון רחב של שירותים למטייל בטיסות בין לאומיות. אמנם מישראל לא מתקיימות טיסות ישירות לשנגחאי, אך אתם יכולים להשתמש בטיסות המשך.

נמל התעופה הונגצ'יאו ממוקם כ-12 קילומטרים מערבית לשנגחאי ועבר בשנים האחרונות שינוי מסיבי על מנת להתאים את עצמו לנפחי טיסות הפנים בסין הגדלים בשנים האחרונות. ישנן חברות רבות אשר פועלות בשדה התעופה הזה והוא מחזיק שני טרמינלים שונים לטובת טיסות פנימיות בסין.

טיסות משנגחאי לבייג'ינג – במרחק של שעתיים וחצי טיסה משנגחאי אתם יכולים להגיע לעיר הראשונה בגודלה בסין, עיר הבירה בייג'ינג. ישנן חברות רבות שמפעילות את קו התעופה הזה ואינספור טיסות סדירות שיוצאות בכל יום ומקשרות בין שתי הערים הגדולות. הטיסה הזולה ביותר נכון לעת כתיבת שורות אלו היא של חברת Hainan Airlines ומחירה כ-447 שקלים הלוך-חזור. כמו כן מופעלות טיסות של חברת china eastern alliance, וחברת Juneyao Airlines.

טיסות משנגחאי למקאו – בטיסה של שעתיים ו-35 דקות תוכלו להגיע משנגחאי למקאו בדרום סין. ישנן שתי חברות תעופה אשר מפעילות טיסות למקאו משנגחאי והן חברת ספרינג איירליינס וחברת Juneyao Airlines, אשר מפעילה את הטיסה הזולה ביותר במחיר של כ-458 שקלים הלוך-חזור.

טיסות משנגחאי להונג קונג – כאשר אתם רוצים להגיע משנגחאי להונג קונג אתם יכולים לעשות זאת בטיסה של שעתיים ו-25 דקות. חברות תעופה רבות פועלות בקו זה וביניהן אפשר למצוא את חברת התעופה ספרינג איירליינס, china eastern airlines ,shanghai airlines, ועוד. את הטיסה הזולה ביותר להונג קונג משגחאי מנוע החיפוש קיווי מצא אצל חברת התעופה hong kong airlines במחיר של כ-1,136 שקלים (הלוך-חזור).

טיסות בסין מהאנגג'וֹאוּ

אם אתם רוצים להכיר את הטבע הפראי של סין בצורתו הגולמית אתם חייבים להגיע לאיזור האנז'ו או בשמו הסיני: האנגג'וֹאוּ. נמל התעופה הממוקם במרחק קצר מאוד מן העיר מאפשר לכם לצאת לטיול מרוכז של כמה ימים ולגלות נופים מופלאים. בנמל זה פועלות חברות התעופה הגדולות כמו אייר צ'יינה ו-Hebei Airlines, ואפשר למצוא טיסות לאורך כל שעות היממה.

אלו הם יעדי הטיסות המובילים ביותר לטיסות פנים בסין מנמל התעופה של האנז'ו:

טיסות פנים לבייגי'נג מהאנגג'וֹאוּ – משך הטיסה הממוצע בין האנז'ו לבין בייג'ינג הוא כשעתיים וחצי. בנמל התעופה פועלות טיסות ישירות של חברת air china אשר מאפשרות לכם במחיר של 331 שקלים להגיע לאזור בטיסת הלוך-חזור סדירה.

טיסות פנים לננטונג מהאנגג'וֹאוּ – ננטונג היא העיר הגדולה הסמוכה ביותר לעיר האנז'ו. משך הטיסה הממוצע הוא כשעה. מנמל התעופה של האנז'ו (WNZ) יוצאות בכל יום כעשר טיסות המחברות בין הערים. את הטיסה הזולה ביותר מפעילה חברת Hebei Airlines במחיר של כ-420 שקלים הלוך וחזור.

טיסת פנים להונג קונג מהאנגג'וֹאוּ – כדי להגיע לחלק הדרומי של סין ולגלות את העולם המופלא של העיר הגדולה ביותר באזור, הונג קונג, אתם יכולים לקחת טיסה ישירה שתביא אתכם לאזור תוך שעתיים וחצי. חברת התעופה היחידה אשר מספקת את השירות בקו זה היא הונג קונג אקספרס איירוויז, והיא מפעילה 15 טיסות יומיות בין שתי הערים. הטיסה הזולה ביותר שנמצאה באמצעות מנוע החיפוש של קיווי היא במחיר של כ-520 שקלים הלוך-חזור.

טיסות פנים למקאו מהאנגג'וֹאוּ – במרחק שעתיים ורבע טיסה ממוקמת העיר מקאו, אשר טומנת בחובה חוויה תיירותית שאין שניה לה, עם עשרות רבות של בתי קזינו ומקומות בילוי לתיירים. חברות תעופה המפעילות את הקווים הן ספרינג איירליינס וחברת Juneyao Airlines. את הטיסה הזולה ביותר מוציאה חברת ספרינג איירליינס במחיר של 439 שקלים לטיסה ישירה הלוך-חזור.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל