הונג קונג אטרקציות מומלצות

הונג קונג – אטרקציות מומלצות עם המשפחה

הונג קונג היא אחת היעדים המעניינים ביותר של סין למטייל ומבחינות רבות איננה חלק "רגיל" של סין. אם אתם מתכננים חופשה בהונג קונג – ובמיוחד, אם אתם מתכננים להגיע אל הונג קונג עם ילדים – כתבה זו תסייע לכם לתכנן היטב את הטיול בהונג קונג באמצעות טיפים חשובים על אטרקציות בהונג קונג (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת כרטיסים)

הונג קונג ( Hong Kong ) הוא מחוז מנהלי מיוחד (SAR) ברפובליקת סין. כתוצאה מכך שיש להונג קונג גם היסטוריה של שלטון סיני קנטונזי וגם עבר של שליטת האימפריה הבריטית, הונג קונג היא מקום מעניין עם סגנונות אופי שונים. היום, הקולוניה הבריטית לשעבר היא יעד תיירותי מרכזי עבור תושבי סין ההולכים ומתעשרים, החיים בחלקה היבשתי של המדינה. למרות שהיא נמצאת תחת שלטון סין הכללים בהונג קונג שונים לעיתים קרובות ומאפשרים יותר חופש.  הונג קונג היא גם אחד המרכזים החשובים במזרח אסיה, עם קשרים חזקים למספר גדול של ערים בינלאומיות. הונג קונג היא יעד ייחודי שמשך אליו במהלך השנים השפעות תרבותיות ממקומות שונים  ומשונים – מוויטנאם ועד ונקובר, ותושביה מכנים אותה בחיבה, עיר העולם של אסיה.

חופשה בהונג קונג – עוד המלצות קריאה למטייל

השכרת רכב בהונג קונג – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בהונג קונג למשפחות עם ילדים

הונג קונג למטייל – טיפים ומידע כללי

הונג קונג היא אחת מהמחוזות המנהליים המיוחדים (Special Administrative Regions (SAR)) של סין (השנייה היא מקאו (Macau). לפני שעברה לריבונות סין ב-1997, הונג קונג הייתה מושבה בריטית במשך כמעט 150 שנה. כתוצאה, רוב התשתית של הונג קונג מתבססת על העיצוב והסטנדרטים של אנגליה. במהלך שנות החמישים ועד התשעים, העיר התפתחה בקצב מואץ והפכה לראשונה מבין ״ארבעת הנמרים האסיאתיים״ (מדינות אסיתיות שהחלו לצמוח ולהתפתח כלכלית בקצב מואץ) דרך פיתוחו של בסיס ייצור יציב, ומאוחר יותר סקטור פיננסי.

היום הונג קונג נחשבת למרכז כלכלי מוביל במזרח אסיה, כשכמה מהבנקים המוכרים ביותר בעולם, בנוסף לבנקים מקומיים, פועלים בה. הונג קונג מפורסמת גם בהיותה נמל ראשי ונקודת מעבר, דרכה עוברת כמות משמעותית של מוצרים מיוצאים מסין לשאר העולם. מאז שקיבלה את עצמאותה הפוליטית והחוקתית, הונג קונג ידועה בכינוי ״פנינה אוריינטלית״, עם טוויסט של השפעה בריטית בתרבותה.

אבל הונג קונג היא הרבה יותר מסתם עיר נמל. למטייל שמתעייף מרחובותיה הסואנים אולי היא מוכרת כעיר ענק של אספלט ובטון, אבל למעשה השטח של הונג קונג, על הריה המעוננים ואייה הסלעיים, הוא בעיקרו נוף כפרי. חלקו הגדול של השטח הכפרי של הונג קונג הוא פארק כפרי, למרות 7 מיליון התושבים שנמצאים לא רחוק משם. הפארק הוא איזור מושלם לבילוי עבור משפחות המגיעות אל הונג קונג עם ילדים ובנוסף – תמיד אפשר למצוא אזורים טבעיים שייענו גם לטעמו של התייר ההרפתקן ביותר.

מזג אוויר בהונג קונג

האקלים של הונג קונג הוא סוב-טרופי, אם כי הבריזות מהים הופכות את מזג האוויר לקריר בחורף. חודשי הקיץ בהונג קונג (יוני עד ספטמבר) ארוכים, לחים וחמים, כשהטמפרטורות לעיתים קרובות עולות על 32 מעלות צלזיוס, ואפילו בלילה הטמפרטורות לא יורדות מתחת ל-25 מעלות צלזיוס. טייפונים בד״כ מתרחשים בין יוני וספטמבר ויכולים לגרום לשיבושים בעסקים המקומיים למשך יום או פחות.

החורף בהונג קונג בד״כ די מתון, כשהטמפרטורות במשך היום נעות בין 18-22 מעלות צלזיוס, ובלילה הן צונחות ל-10°C או פחות לפעמים, בעיקר בשטחים הכפריים. חג המולד בהונג קונג נחשב לתקופה חמימה לעומת מדינות רבות אחרות בחצי כדור הארץ הצפוני. ראש השנה הסיני נחשב לתקופה מאוד קרה בהונג קונג (10°C) עם מזג אוויר גשום. זה מאחר שהחורף בהונג קונג נוטה להתחיל בצורה מתונה ויבשה, ואז הופך מעט קריר וגשום יותר, אם כי מזג האוויר הקר לא מתארך.

האביב בהונג קונג (מרץ-מאי) והסתיו (ספטמבר-נובמבר/דצמבר) הם חודשים שבהם הטמפרטורות הן בין 21-24°C. הסתיו הוא קרוב לוודאי העונה הנוחה ביותר לטיול בהונג קונג עם ילדים מאחר שבאביב מזג האוויר נוטה להיות יותר לח וגשום.

למרות שרוב הבניינים בהונג קונג ממוזגים, חימום מרכזי בחורף הוא דבר פחות רווח. במהלך הימים הקרים ביותר, רוב המקומיים פשוט מתכסים בשכבות ביגוד, אפילו בפנים. במסעדות בהונג קונג בחורף, למשל, לא נדיר לראות לקוחות אוכלים כשהם לבושים במעילים וצעיפים.

אטרקציות מומלצות בהונג קונג למשפחות

דיסנילנד הונג קונג

דיסנילנד הונג קונג הוא אתר חובה למשפחות שמגיעות אל הונג קונג עם ילדים. זהו אחד מפארקי השעשועים הגדולים באסיה והוא מזכיר מבחינת החוויה את דיסנילנד המפורסם יותר הנמצא בפריז. ממתקנים מלהיבים להליכות אינטראקטיביות ועד מופעי ססגוניים והתהלוכות הבלתי נשכחות נוסח דיסני, אף אוהד דיסני לא יתאכזב כאן.

רכבו על קרוסלת סינדרלה (Cinderella Carousel ) או על דמבו הפיל המעופף (Dumbo the Flying Elephant ) בארץ הפנטזיות (Fantasyland). עלו על Big Grizzly Runaway Mine Cars (מכוניות מכרה של דובי הגריזלי הגדולים ב- Grizzly Gulch או לכו לעלות על ה-Hyperspace Mountain המהיר.

ב״הרפתקאות הרבות של פו הדב״ (The Many Adventures of Winnie the Pooh ) תלכו דרך יער מאה האקרים לצד פו הדוב, חזרזיר וטיגר במתקן מלהיב או תראו את הדמויות האהובות של דיסני בארצות המקוריות שלהם במתקן ״זה עולם קטן״ (It's a Small World).

בנוסף, יש בדיסנילנד הונג קונג מופעים חיים מלאי אקשן, מצעדים נוצצים ועוד בפארק השעשועיםשל הונג קונג למשפחות. ושום ביקור בדיסנילנד לא שלם כמובן, בלי ביקור אצל מיקי מאוס וחבורתו.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

כרטיס פאס iVenture של הונג קונג ומקאו

זהו כרטיס משולב לאטרקציות בהונג קונג ומקאו המותאם למטייל המעוניין לראות כמה שיותר אטרקציות ולחסוך הרבה כסף על כרטיסי הכניסה. לאחר שנחתתם בהונג קונג וסיימתם להסתובב בשוק הלילה של רחוב טמפל (Temple Street Night Market) וצפיתם בערפיח של העיר מפסגת ויקטוריה, תוכלו להתחיל לבדוק 13 אטרקציות מובילות בהונג קונג עם כרטיס iVenture Pass להונג קונג ומקאו שניתן להזמין מראש בקישור. עם הכרטיס המיוחד הזה, תעלו על רכבל הפסגה (Peak Tram), תראו את Sky100, את נגונג פינג 360 (Ngong Ping 360), את אושן (פארק (Ocean Park) ועוד.

במקום התחבורה הציבורית הצפופה בהונג קונג, תעלו על רכבל הפסגה ועל ריקשת התיירים הנוסעת בין אטרקציות בהונג קונג – אלו גם דרכים מומלצות מאוד לראות את הונג קונג עם ילדים.

יש מסעדות פאר (עם מחירים סבירים להפליא) עם כוכבי מישלן ברחוב וולינגטון (Wellington Street). באושן פארק (Ocean Park), אחת האטרקציות הפופולריות של הונג קונג למשפחות עם ילדים, תמצאו רכבות הרים ובאי לנטאו (Lantau Island) את מעלית הגונדולה נגונג פינג 360 (Ngong Ping 360). לא תצטרכו לבחור, אתם יכולים לעשות את כל שלוש האטרקציות הללו במסגרת הכרטיס. כמו כן, תזכו לגישה לקומה המאה של מרכז המסחר הבינלאומי ב -Sky100, משם נשקפים מראות פנורמיים מעל הונג קונג.

ועדיין לא הזכרנו את האטרקציות בעיר מקאו הכלולות בכרטיס זה. התרשמו ממקאו המדהימה מקומת התצפית של מגדל מקאו (Macau Tower), בקרו בברודווי מקאו (Broadway Macau) כדי לטעום את אוכל הרחוב האסיאתי המצויין או בקרו את הפנדות בפביליון הפנדות (Panda Pavillion).

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

אושן פארק הונג קונג (Ocean Park Hong Kong) – דלגו על התור

אושן פארק הוא ללא ספק אחת האטרקציות הבולטות של הונג קונג למשפחות עם ילדים – תראו כאן בעלי חיים כמו קואלות, תוכנים ושועלים צפוניים. תוכלו גם לעלות על מתקני שעשועים שייקחו אתכם לפסגות עצים, למים ולעננים. אם אתם מגיעים אל הונג קונג עם ילדים קחו את כל המשפחה ליום של הרפתקאות בחוץ באחד מפארקי השעשועים המהנים ביותר בהונג קונג. תפגשו את יינג יינג ולה לה, הפנדות הענקיות של אושן פארק, והצטרפו לאחת ההדגמות של מטפלי החיות. הכרטיס שניתן להזמין בקישור למטה כולל הטבה מיוחדת של כניסה ללא תור מכניסת VIP מיוחדת, שתאפשר לכם לדלג על התור הארוך ולהיכנס ישירות לאחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בהונג קונג

לכו ב״שביל האזמרגד״ (Emerald Trail), בקרו ב״ביצת התנינים״ (Gator Marsh ) וצאו לרכיבה במזחלת השלג Arctic Blast שבאזור המושלג של הפארק. מתקנים נוספים כוללים את ״הנהר הזועם" (Raging River ) בתעלת בולי העץ, Flying Swing (הנדנדה המתעופפת) ו- The Abyss (התהום). בנוסף, יש המון מה לעשות בפארק השעשועים המיוחד של הונג קונג עם ילדים, תחנות אוכל מצויינות והמון הופעות חיות.

להזמנת כרטיסים אונליין לפרטים נוספים לחצו כאן

אוטובוס התיירים של הונג קונג

עם אוטובוס התיירים של הונג קונג תוכלו לראות את המיטב של אטרקציות בהונג קונג – מגורדי השחקים הגבוהים ועד מקדשים עתיקים, כולל ברים שוקקי חיים, שווקים מיוחדים ומסעדות בין לבין. מבניינים שנראים כאילו הם בוקעים דרך העננים ועד ברי נודלס פינתיים ומזמינים, הונג קונג היא עיר בקנה מידה ענק, אבל עם כל הפרטים הקטנטנים. לא תפספסו שום פרט של הג׳ונגל האורבני הסואן הזה עם אוטובוס התיירים של הונג קונג, אשר נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות בהונג קונג, עם כרטיסי חופשי יומי (אפשר להזמין בקישור) שמאפשרים למטייל בהונג קונג לנוע באוטובוס התיירים הממוזג והמפנק בין תחנה לתחנה, לרדת בכל אטרקציה בהונג קונג שמעניינת אותו לפרק זמן הרצוי בעיניו ואז לחזור לאוטובוס הבא.

בקרו במקדש מאן-מו (Man-Mo Temple) המהמם, הביטו במגדל גדות סין (Bank of China Tower) הענקי ורכבו ברכבל הפסגה (Peak Tram). כרטיס הטלפון החכם הקל לשימוש הוא ה"דרכון" שלכם לטיול בהונג קונג ללא שום דאגה. תכלו לדגום מטעמים מקומיים משוק מקומי ואז לחזור ולעלות לאוטובוס בזמנכם החופשי.

מדריך שמע מוקלט מלא יעדכן אתכם בפרטים מעניינים על אטרקציות בהונג קונג בזמן שאתם חולפים על פניהם בתוך הנוף העירוני הבלתי יאומן של העיר. זוהי ללא ספק גם הדרך הכי נוחה לראות את הונג קונג עם ילדים.

כרטיס קלאסי

  • תוקף: יום אחד של גישה לאוטובוסים התיירותיים של הונג קונג
  • כולל: סיור במעבורת Star Ferry החוצה את נמל ויקטוריה (Victoria Harbour), כרטיס מעבר לרכבל הפסגה (Peak Tram)

כרטיס פרימיום

  • תוקף: יומיים גישה לאוטובוסים התיירותיים של הונג קונג
  • כולל: סיור במעבורת Star Ferry החוצה את נמל ויקטוריה (Victoria Harbour), שיט באוניית סמפן (Sampan boat) סביב נמל אברדין (Aberdeen Harbour) וכרטיס לרכבל הפסגה או מצפה sky100 Hong Kong, חוברת הנחות לאטרקציות ומסעדות בהונג קונג

כרטיס דה לוקס

  • תוקף: יומיים גישה לאוטובוסים התיירותיים של הונג קונג
  • כולל: סיור לילי מיוחד בהונג קונג, סיור במעבורת Star Ferry החוצה את נמל ויקטוריה (Victoria Harbour), שיט באוניית סמפן (Sampan boat) סביב נמל אברדין (Aberdeen Harbour), קרוז בנמל וכרטיס לרכבל הפסגה או מצפה sky100 Hong Kong, חוברת הנחות למסעדות ואטרקציות בהונג קונג

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

רכבל נגונג פינג (Ngong Ping)

קרונית רגילה

המריאו מעל הגבעות השופעות של אי לנטאו (Lantau) ברכבל ברמה עולמית וספגו את הנוף המהולל של הונג קונג שטופת השמש. מהרכבל המדהים הזה תראו ביצות שלוות, יער עבות, נמל תעופה גדול, פסל בודהה ענק ועוד. כנסו לקרונית יציבה וטפסו לאיטכם בשמיים מעל מי טורקיז רדודים ואיונים מתפתלים של מפרץ טונג צ׳ונג (Tung Chung Bay) והביצות של שן טאו (Shan Tau Wetlands).

מגבוה יותר, תוכלו להבחין בנמל התעופה של הונג קונג ובגשר הארוך המחבר בין הונג קונג ,ז׳וחאי ומקאו Hong Kong-Zhuhai-Macau Bridge, שאורכו 50 ק״מ.

ואם כבר מדברים על שלווה, היער העבות וההרים המחוספסים של פארק הקאנטרי הצפוני ימלאו אתכם בשלווה כמו גם פסל בודהה הגדול (Big Buddha ) היושב שעשוי מ-250 טון של ברונזה. לאחר מכן טיילו בכפר נגונג פינג הרגוע שהוא המוקד התרבותי והרוחני של האי לנטאו. באופן טבעי, זוהי הדרך הטובה ביותר לראות את הונג קונג עם ילדים קטנים.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

הרכבל של נגונג פינג – תא בדולח Ngong Ping Cable Car: Crystal Cabin

צאו להרפתקה ברכבל נגונג פינג מעל אי לנטאו  – בקרונית רכבל מיוחדת עם רצפת זכוכית! מיועד למטייל האמיץ או למשפחות המגיעות אל הונג קונג עם ילדים גדולים מספיק כדי לא להיבהל וליהנות מהחוויה המסעירה.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

רכבל נגונג פינג – תא רגיל בכיוון אחד + תא בדולח בכיוון שני

כרטיס זה כולל נסיעה ברכבל נגונג פינג מטונג צו׳נג (Tung Chung) לנגונג פינג (Ngong Ping) בקרונית בדולח עם רצפת זכוכית שקופה, וחזרה מנגונג פינג לטונג צ׳ונג בקרונית רגילה.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

סופר פארק הונג קונג SuperPark Hong Kong

בסופר פארק הונג קונג יש המון המון פעילויות לילדים, כולל פעילויות ספורט, מירוץ מכשולים, שועל מעופף, קיר טיפוס וטרמפולינות.

נסו את כוחכם הפיזי בקיר טיפוס מציאות מדומה, נסו אגרוף עם שק אגרוף, התנסו בחבטת בייסבול או גולף או בעיטות לעבר השוער הרובוטי – זוהי אחת האטרקציות המובילות של הונג קונג לילדים והיא בתוך מבנה מקורה כך שהיא יכולה להיות בילוי טוב בהונג קונג למשפחות בכל מזג אוויר.

להזמנת כרטיסים לסופר פארק הונג קונג

הסיור הבודהיסטי 360 ברכבל

חופשה בהונג קונג היא הזדמנות לצאת מהלחץ של החיים המודרניים ולמצוא שלווה בסיור הבודהיסטי 360, בו רכבל ייקח אתכם לאתרים המקודשים של הבודהיסטים. עלו על הרכבל הדו-כיווני הארוך ביותר באסיה כדי לזכות בתצפית מלמעלה של גבעות שטופות שמש ומים כחולים צלולים של אי לנטאו (Lantau Island).

התבוננו בפסל ״בודהה הגדול״ בגובה 34 מטרים היושב בשלווה על מושב בן שלוש קומות. לקח 12 שנה לבנות את הפסל הזה, שמשקלו 250 טון. לכו לאורך שביל התבונה (Wisdom Path) וגלו 38 עמודי עץ ענקיים עם חריטות של סוטרות הלב (Heart Sutra ). כנסו להיכל הגדול של 10,000 בודהות (The Grand Hall of Ten Thousand Buddhas) במנזר פו לין (Po Lin Monastery) וראו איך הנזירים מקיימים היום את הדת הבודהיסטית. סיימו בנשנוש בודהיסטי במנזר לפני שאתם עולים חזרה לרכבל.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

סיור אטרקציות בהונג קונג באוטובוס הקריסטל כולל ארוחה

יש כמה דברים מאוד ביזאריים באסיה, אבל לאכול ארוחת גורמה עם כוכבי מישלן על אוטובוס נוסע שבו 100 אלף חתיכות קריסטל סוורובסקי נוצצות בטח לוקח את המקום הראשון ברשימה. הארוחה שלכם תכלול דמפלינגס, אורז דביק ועוד. האוכל הוא לא סתם אוכל סיני – מדובר על ארוחת שף מדרגה ראשונה ובעל דירוג מישלן. בהזמנת הכרטיסים לאוטובוס הקריסטל בקישור למטה, בחרו סיור ארוחת צהריים או ערב. תוכלו לצפות לארוחת דים סאם הכוללת כופתאות שרימפס מאודה וסיו מאי, לחמניות חזיר ברביקיו, אורז דביק עטוף בעלה לוטוס, קינוחי מנגו ומשקה לבחירתכם.

האזינו למדריך השמע כדי ללמוד עוד בדרך על האטרקציות המפורסמות של הונג קונג, מחצי האי (The Peninsula) ועד רחוב המקדשים (Temple Street), העיר האולימפית (Olympian City) ועוד.

להזמנת כרטיסים אונליין לפרטים נוספים לחצו כאן

סיור שקיעה ב- 360 Lantau

הימלטו מהמוני התיירים והתוודעו לצד שונה של הונג קונג בסיור המיוחד הזה היוצא מהונג קונג אל האי לנטאו הנחשב חלק ממנה, אך לא ממש חלק מהעיר הונג קונג עצמה. תנו למדריך להכיר לכם את גולות הכותרת של אי לנטאו, מרכבל נגונג פינג 360 (Ngong Ping 360) ועד מנזר פו לין (Po Lin Monastery) ולאחר מכן תוכלו ליהנות מארוחת פיוז׳ן במלון Tai O Heritage.

אמרו שלום לבודהה הול, פסל הבודהה החיצוני השני בגודלו בעולם. משם, צאו לסיור ערב בכפר הדייגים של Tai O.

לאחר יום מלא פעילות, תוכלו לשבת לארוחת ערב מיוחדת במלון המורשת Tai O (Tai O Heritage Hotel) – ארוחה שממזגת טעמים מסורתיים עם אמנות בישול מודרנית. לאחר הארוחה, תוכלו לצאת להליכה לאורך חוף צ׳נג שה (Cheung Sha) תחת אור הכוכבים ולדעת שראיתם יותר מהונג קונג מכל תייר ממוצע. אם אתם מגיעים אל הונג קונג עם הילדים ומעוניינים לבלות יום בחיק הטבע מחוץ לעיר, זהו טיול מומלץ.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

תרבות לנטאו 360 + סיור מורשת 360 Lantau Culture & Heritage Insight Tour

הכירו צד אחר של הונג קונג בסיור המודרך הזה: הרקיעו מעל הנוף בתוך תא רכבל וגלו את כפר הדייגים תאי או (Tai O). הרגישו את משב הרוח בשיט אונייה, בקרו בבית כלונסאות מסורתי ותיהנו ממטעמים מצויינים בטאי או. תראו את ים סין הדרומי (South China Sea) הנוצץ, את השטח ההררי של האי לנטאו ואת הנופים הירוקים המתגלגלים של North Lantau Country Park מתא הרכבל הנוח שלכם, ונופפו לבודהה מלמעלה.

זה רק תחילתו של הסיור שלכם. המדריך ייקח אתכם דרך Tai O, המקום שבו חיי עם ה-Tanka, קהילת משגשגת של דייגים שחיים בבתי כלונסאות מזה דורות. היכנסו לבית כזה בעצמכם ולאחר מכן צאו לסיור אונייה משובב בנוף היפה. תתנסו גם בהדגמת הכנת תה פרחים מיוחד ותטעמו דונטס סיני מעשה-יד של המקומיים, טופו מתוק וכדורי דג ענקיים, שהם רק כמה מהמטעמים המסורתיים של טאי או. זהו צד מאוד שונה ומומלץ של הונג קונג למשפחות.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו הונג קונג

התערבבו עם הכוכבים בהונג קונג במוזיאון השעווה מס׳ 1 בעולם! מאדאם טוסו הונג קונג הוא מקום שבו תמצאו סדרה ענקית של בובות שעווה, הן של סלבס מערביים והן כוכבים אסיאתיים, כמו ג׳וני דפ, קנדל ג׳נר, הואנג שיומינג ולי בינגבינג – וגם מנהיגים כמו אובמה, שי ג׳ינפינג ופנג ליואן.

במאדאם טוסו הונג קונג תתקרבו ותוכלו להצטלם עם פרצופים מערביים מפורסמים וכן אמנים אסיאתיים מפורסמים וזמרים כמו הואנג זיקאי והשחקנית הסינית זוכת הפרסים והדוגמנית אנג׳לבייבי. אם אתם מגיעים אל הונג קונג עם ילדים גדולים – צפו להתעכב כאן עם מאות תמונות סלפי.

עוד חוויה אקסקלוסיבית במאדאם טוסו הונג קונג, היא האפשרות להיכנס לעולם המרשים של האמנית היפנית המודרנית קוסמה יאיוי שלפעמים נקראת ׳נסיכת הנקודות׳. סיירו במוזיאון האמנות שלה והתנסו במסע שהיא מכנה ׳התמוססות עצמית׳.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

כרטיס משולב אקסקלוסיבי: הסעה אקספרס לשדה התעופה בהונג קונג ומרפסת התצפית sky100

סעו ישירות משדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג לעיר או חזרה ברכבות מהירות שיוצאות למרכז העיר כל 10 דקות, ללא חשש ממחירי מוניות או פקקים. עם הכרטיס המשולב הזה גם תעלו במהירות לקומה המאה של גורד שחקים ותיהנו מנופי העיר כשאתם 393 מ׳ מעל גובה הים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור באוטובוס TramOramic + כרטיס ליומיים לחשמלית

עלו על חשמלית בסגנון שנות העשרים (או ding-ding כפי שהמקומיים קוראים לה) וצאו לסיור היסטורי בהונג קונג בו תראו בדרך את גורדי השחקים האיקוניים, את המקדשים העתיקים, השווקים הסואנים ואת כל המקומות הטובים ביותר לאכול בהם. מדריך שמע אינפורמטיבי מבטיח שלא תפספסו שום פרט חשוב על ״פנינת המזרח״. האוטובוס אפילו כולל מוזיאון משל עצמו אם החלטתם שאין מספיק מה לראות בחוץ.

בדרך, תראו את מגדל הבנק של סין (Bank of China Building) המפורסם, את פסגת הר ויקטוריה (Victoria Peak) המתנשאת מעל הונג קונג ממרחק ותסעו דרך שכונת bougie Star Street  והשווקים הפתוחים של אזור וואן צ׳אי (Wan Chai).

תראו את גלגל הענק של הונג קונג (Hong Kong Observational Wheel), את המקדשים העתיקים שעדיין עומדים ומציעים מפלט של שלווה באמצע הג׳ונגל האורבני התוסס. ולאחר שיצאתם לסיבוב אחד ברחבי העיר, תוכלו ליהנות מגישה בלתי מוגבלת לחשמליות למשך היומיים הבאים של חופשה בהונג קונג, הטבה הכלולה בהזמנת הכרטיס בקישור.

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

שיעור בציור דיו סיני (קליגרפיה)

הניחו בצד את הטלפונים ואת המדיה החברתית וחזרו אחורה בזמן לעולם שבו יכולת הריכוז והמסירות מובילים לדברים יפהפיים. השיעור הזה בציור דיו סיני הוא דרך נהדרת להימלט מהשאון וההמולה של הונג קונג ולנסות את ידכם בצורת אמנות עתיקה. אם אתם מחפשים לחוות משהו שונה בהונג קונג, השיעור המהנה הזה קיבל המלצות חמות ממדריך התיירים הידוע "לונלי פלאנט".

למדו איך לתפוס וליצור את ה׳נשמה׳. למדו איך לעבוד עם במבוק ועלים עם דיו שחור ומברשות בצורת אמנות שהשתמשו בה במאה החמישית לפנה״ס. תוכלו לקחת איתכם את היצירה שלמדתם ליצור תחת פיקוחו של מורה לאמנות מוכשר במיוחד.

ראו איך המזרח והמערב מתמזגים כשאתם מערבבים טכניקות ציור מערביות עם מוטיבים סיניים על גבי נייר אורז, כל זאת בתוך סטודיו אמנות קטן המלא ביצירותיו של המורה המוכשר שלכם. אחת החוויות המיוחדות של הונג קונג למשפחות (עם ילדים גדולים מספיק)

להזמנת כרטיסים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

הונג קונג - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל