טיסות לקראיובה רומניה

טיסות לקראיובה ברומניה – כל מה שחשוב לדעת

אם אתם מעוניינים לטוס לקראיובה ברומניה ומחפשים הסברים איך לאתר טיסות לקראיובה במחירים זולים ומשתלמים ואיזו חברת תעופה הינה המומלצת ביותר וגם סקירה והשוואה לגבי תדירות הטיסות, זמני הטיסות, תנאי המטען, מידע על שדה התעופה, תחבורה מנמל התעופה – השורות הבאות נועדו עבורכם

קראיובה הינה עיר מרכזית ברומניה המציעה אינספור חוויות לתיירים וחופשה במחירים נוחים ולכן הפכה ליעד תיירותי אטרקטיבי עבור רבים. אבל לפני שתרוצו לסגור מלונות או מסלולי טיול, כדאי לוודא כי סגרתם טיסות לקראיובה במחירים המשתלמים ביותר ובתנאים הטובים ביותר. איך עושים זאת? – כדאי להשתמש במנוע החיפוש החדשני של קיווי להשוואת מחירי טיסות בו תמצאו טיסות לקראיובה במחירים משתלמים,  עםהשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לקראיובה – ובנוסף, תמצאו פה וכל המידע הנחוץ למטייל על מנת שתוכלו לתכנן את הטיול בקראיובה בהתאם.

המנוע להשוואת מחירי טיסות שלמעלה מציע ממשק ידידותי למשתמש עם אפשרויות סינון נרחבות, כך שתוכלו לבחור מבין מגוון התוצאות את הטיסות לקראיובה שיתאימו במדויק לצרכים ולדרישות שלכם. כך למשך, אם אתם מעוניינים בכרטיסי טיסה לקראיובה הלוך חזור, באפשרותכם ללחוץ על כפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש וכך תקבלו הצעות מחיר לטיסות הלוך חזור.

עוד בנושא חופשה בקראיובה

השכרת רכב בקראיובה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בקראיובה למשפחות עם ילדים

קראיובה רומניה – המלצות לחופשה משפחתית

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

עוד בנושא טיול ברומניה:

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

טיסות לקראיובה – נמל התעופה קראיובה CRA

נמל התעופה הבינלאומי של קראיובה, נמצא במרחק של כ-7 ק"מ ממרכז קראיובה והוא משרת נוסעים רבים ולכן ניתן לראות כי משנה לשנה שדה התעופה מתפתח והופך לאטרקטיבי יותר. בנמל התעופה הבינלאומי של קראיובה ניתן ליהנות ממגוון מתקנים ושירותים חיוניים למטייל לרבות השכרת רכב, דיוטי פרי, בית קפה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, שירותי בנקאות והמרת מטבע חוץ ועוד. אם אתם טסים לקראיובה עם ילדים, תוכלו ליהנות מחדר ילדים משודרג בו תוכלו להעביר בנוחות את השעות עד העלייה למטוס.

אפשרויות התחבורה מנמל התעופה בקראיובה הינן שונות ומגוונות. אפשר כמובן לקחת מונית מנמל התעופה למרכז העיר קראיובה או לכל יעד אחר אליו אתם חפצים, אך נהגי המוניות הרומנים נוטים לכל מיני טריקים שמייקרים את מחיר הנסיעה לתיירים תמימים. כדי לוודא שהכול מתוכנן ומאורגן ולא להשאיר מקום לכל מיני פאדיחות מול נהגי המוניות בשדה התעופה, מומלץ להזמין מראש נהג מונית שימתין לכם בשדה התעופה עם הגעת הטיסה ויאסוף אתכם באמצעות שירות מומלץ ואמין שמספק הסעות משדה התעופה במחירים סבירים ושקופים המשולמים מראש בעת ההזמנה אונליין. בכל בעיה תוכלו ליצור קשר באינטרנט עם שירות הלקוחות.

אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב בקראיובה תוכלו להזמין מראש לאחת מסוכנויות הרכב הנמצאות במתחם שדה התעופה ולהתנייד ממנו בקלות רבה.  כמובן שבאפשרותכם להשתמש בתחבורה הציבורית היוצאת משדה התעופה של קראיובה ומגיעה למרכז העיר ופועלת בכל שעות היממה, אך הדבר יהיה כמובן הרבה פחות נוח. התחנה נמצאת בקדמת שדה התעופה כך שניתן להגיע אליה ללא בעיה.

טיסות ישירות לקראיובה מישראל

ישנן לא מעט חברות תעופה המציעות טיסות לקראיובה מישראל – חלקן מציעות טיסות ישירות לקראיובה וחלקן מציעות טיסות קונקשן עם עצירות ביניים.  לאיתור טיסות לקראיובה בתאריכים המתאימים לכם מומלץ להיעזר במנוע החיפוש שלמעלה להשוואת מחירים ואיתור טיסות נוחות.

חברת wizzair מציעה טיסות זולות לקראיובה אשר יוצאות בכל שבוע מידי ימי שני ושישי  בשעה 9:45 משדה התעופה בן גוריון. זמן הטיסה לקראיובה הוא כשעתיים ו-55 דקות בלבד עד ההגעה ליעד. הטיסות מקראיובה חזור לנתב"ג ממריאות מקראיובה מידי יום שישי בשעה 6:10 לפנות בוקר ונמשכות כשעתיים ו-45 דקות עד נתב"ג.

מחירי כרטיסי טיסה לקראיובה בחברת wizzair נעים בסביבות ה-300 ₪ לכרטיס טיסה הלוך חזור. המחיר לא כולל כבודה לבטן המטוס ותוכלו לעלות למטוס עם כבודת יד בלבד במשקל של עד 10 ק"ג. ככל ותרצו לשלוח כבודה לבטן המטוס הרי שתצטרכו לשלם תוספת על כך.

במסגרת ההזמנה דרך מנוע איתור הטיסות תוכלו לבחור ביטוח נסיעות מושלם אשר יתאים לצרכים שלכם ובכך להיות בטוחים ורגועים. ביטוח נסיעות בסיסי המכסה הוצאות רפואיות, שירותי סיוע וביטול הטיסה עקב סיבות מסוימות יעלה 31.49 ₪ ואילו ביטוח נסיעות פלוס הכולל את השירותים של ביטוח הנסיעות הרגיל וביטוח בגין אובדן כבודה, ביטוח טיסות, ואחריות צד ג' יעלה לכם 60.20 ₪.

במהלך טיסות לקראיובה בוויזאייר תוגש לנוסעים שתייה קלה וכן תעבור עגלת דיוטיפרי כך שתוכלו לרכוש מוצרים אם לא הספקתם בשדה התעופה.

אם הטיסות הישירות לא מתאימות ללוח הזמנים שלכם קיימות עוד מספר טיסות קונקשן לקראיובה עם עצירות ביניים ביעדים ברחבי אירופה במגוון  רחב של תאריכים כך שתוכלו להתאים את הטיסות ללוח הזמנים האישי שלכם. חברת Ryanair למשל, מציעה טיסות זולות לקראיובה עם עצירה בעיר מילאנו שבאיטליה למשך 3 שעות – זמן מושלם לקונקשן שימנע לחץ או איחור לטיסת הקונקשן במידה שיש עיכוב סביר בטיסה למילאנו מנתב"ג, ומצד שני יחסוך המתנה ארוכה מדי בשדה התעופה.

טיסות זולות לקראיובה

מנוע החיפוש של קיווי מאפשר לערוך השוואת מחירים ולהתאים את הטיסות בהתאים לתקציב הכלכלי.  מנוע החיפוש מאפשר לכם סקירה נרחבת של מחירי הטיסות לקראיובה ולכן טווח מחירי הטיסות הינו נרחב ומשתנה כך שתוכלו לחפש בין טיסות זולות לקראיובה ולבחור את הטיסה הזולה ביותר. עבודה נכונה עם מנוע החיפוש של קיווי (ש/למעלה) תאפשר לכם מציאת טיסות לקראיובה בתנאים הטובים ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר וליהנות מכל העולמות.

למשל, חברת wizzair מציעה כרטיס טיסה לקראיובה הלוך וחזור במחיר של 270 ₪ בלבד אך המחיר אינו כולל כבודה.

נוסעים המזמינים טיסות לקראיובה עם תינוק עד גיל שנתיים נהנים מתעריך מיוחד ללא מושב נפרד לתינוק, אך באפשרותם לבחור כרטיס הכולל מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד. נוסעים הטסים עם ילדים רשאים להביא עימם עגלה למטוס.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל