לונדון לצעירים המלצות

אטרקציות מיוחדות בלונדון למטיילים צעירים

חופשה בלונדון יכולה להציע חוויות הרבה יותר מיוחדות מאשר הטיולים הרגילים בארמונות מלכת אנגליה, בביג בן ובמגדל לונדון. בכתבה זו תמצאו המלצות על אטרקציות מיוחדות בלונדון לצעירים, כאלה שבד"כ אינן מוכרות למטייל הישראלי – החל מטיפוס הרים במעלה איצטדיון, דרך הכרטיס המיוחד שיאפשר לכם לחגוג כמו VIP בסצינת חיי הלילה בלונדון, ועד לאוטובוס הרפאים של לונדון, סיור בבית משוגעים מפחיד, קברט אנגלי ואפילו… קריקט

לונדון בירת אנגליה היא אחד מיעדי החופשה הפופולריים בעולם ויש מאות אטרקציות תיירותיות בלונדון – ארמונות וכנסיות, גני חיות ופארקים ועוד ועוד. אם אתם מתכננים חופשה בלונדון ורוצים לחוות את האטרקציות התיירותיות הראשיות והמוכרות, מומלץ לקרוא את הכתבה המורחבת על אטרקציות בלונדון למשפחות עם ילדים, בה תמצאו עשרות אטרקציות מומלצות שמתאימות לכל הגילאים – החל מאוטובוס התיירים של לונדון ושייט על נהר התמזה, דרך מצודת לונדון וארמונות משפחת המלוכה, ועד לצפייה במשחק כדורגל אנגלי באיצטדיון וומבלי

חופשה בלונדון – עוד המלצות למטייל

טיסות ללונדון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בלונדון בירת אנגליה

השכרת רכב בלונדון – המלצות למטייל והשוואת מחירים

אירועים בלונדון – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ומשחקי כדורגל בלונדון

סים ו-eSim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

אטרקציות מיוחדות בלונדון

בכתבה זו ריכזנו עבורכם אטרקציות מיוחדות בלונדון לצעירים, מדובר על אטרקציות מומלצות בלונדון "מחוץ לקופסה", כאלו שאינן תמיד מוכרות לתיירים ומייצגות צדדים רבים ומורכבים של לונדון מעבר לאטרקציות תיירותיות, ומיועדות בעיקר לצעירים, קבוצות חברים ולזוגות המגיעים אל לונדון ללא ילדים.

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

במעלה ה-O2 – הטיפוס המקורי Up at The O2 – The Original Climb

טיפוס הרים על איצטדיון הוא ללא ספק חוויה יוצאת דופן. חופשה בלונדון היא הזדמנות חד פעמית להתנסות בטיפוס הרים בסגנון אורבאני בהיכל הספורט O2 ארנה של לונדון. תטפסו לקומת התצפית של האיצטדיון האיקוני הזה, בליווי מדריך מנוסה, והתרשמו מהמיטב של אטרקציות בלונדון מלמעלה, באופן שלא ניתן לראות ממקומות אחרים.

ה-O2 הוא אולם ההופעות המפורסם ביותר של לונדון ומציע למטפסים מראות פנורמיים משגעים. זמן הטיפוס עד הקצה הוא כ-90 דקות. משם תוכלו להשקיף על הגגות של לונדון.

אז הכינו את ציוד הטיפוס שלכם, נעלו את נעלי ההליכה והכינו את עצמכם לטיפוס לגובה של 52 מטר מעל האדמה במסלול שאורכו 350 מטר. המדריך המקצועי והמנוסה שלכם יוביל אתכם לאורך המסלול ויספק לכם פרטים מעניינים אודות המראות שתראו בדרך. קו הרקיע משתנה בהתאם לעונה ולמזג האוויר.

לא תראו נופים כאלה משום מקום אחר בעיר. תוכלו לראות מכאן את מגדל סוויס רה, המכונה Gherkin (מלפפון חמוץ) ואת נהר התמזה המתפתל מגבוה בזמן שאתם מנופפים לעוברי האורח למטה שייראו לכם כמו נמלים, גם אתם תיראו להם די מוזרים. מי מספיק משוגע לעלות על גג של איצטדיון ולשוטט עליו? אתם ועוד רבבות אנשים!

להזמנת כרטיסים לטיפוס במעלה ה O2

כרטיס חיי הלילה של לונדון London Nightlife Ticket

רוצים לנצל חופשה בלונדון כדי להכיר מקרוב את סצינת חייה לילה של לונדון? חסכו כסף עם כרטיס משולב מיוחד התקף ליומיים או שבוע ובלו בכמה מהמועדונים והברים הטובים ביותר בלונדון. קבלו הנחות ומשקאות מיוחדים ביעדים שונים לבילויים בלונדון כמו כיכר פיקדילי (Piccadilly Square), כיכר לסטר (Leicester) וקמדן (Camden). הכרטיס כולל כניסה למיטב המועדונים בלונדון כמו טייגר טייגר (Tiger Tiger), שאקה זולו (Shaka Zulu), גילגמש (Gilgamesh), סטרוברי מון (Strawberry Moon), בר הספורט ריילי (Riley’s Sports Bar) ועוד.

במקום לשלם 10-15 פאונד כדי להיכנס לקלאבים ולברים הטובים של לונדון, תוכלו להזמין בקישור את הכרטיס המשולב איתו תוכלו לדלג מבר לבר מתי כאוות נפשכם ולחסוך כסף במשך יומיים או שבעה ימים.

גולות הכותרת של כרטיס זה כוללות יעדים שונים בכיכר לסטר, קמדן ופיקדילי. בנוסף, מחכים לכם בברים הטבות כמו דרינקים מיוחדים, באולינג שניים במחיר אחד ומשחקי וידאו עם מסלול VIP ומשקה חינם, קרדיט על מונית אובר חינם בשווי 15 ליש"ט וקרדיט מ-UberEATS ע"ס 5 ליש"ט.

שמות היעדים הכלולים לכניסה בכרטיס הברים והמועדונים בלונדון:

  • Ministry of Sound
  • Proud Camden
  • Tiger Tiger
  • Opal Bar
  • Rumba
  • Nordic Bar
  • Scarlet’s Bar
  • Club Zoo
  • Strawberry Moon
  • Ruby Blue Bar
  • Soho Zebrano
  • Gem Bar
  • Carnaby Zebrano
  • Riley’s Sports Bar
  • Roadhouse
  • Shakazulu
  • Loop Bar
  • Underworld
  • Gilgamesh

להזמנת כרטיס חיי הלילה של לונדון

סיור באוטובוס הרפאים

לונדון נבנתה על יסודות של דם ועצמות ע"י הכובשים הרומיים לפני כמעט אלפיים שנה. ומאז אותה תקופה, שפיכות הדמים בקושי הפסיקה, והפכה את לונדון לחממה לפעילות אל-טבעית זדונית (לפחות לדעתם של שוחרי העל טבעי). אוטובוס הרפאים של לונדון (London Ghost Bus) חולק עם מבקרים סיפורים ומראות שלא מן העולם הזה, ושוזר בתוכם פרטים היסטוריים, אמצעים תיאטרליים ועונג מקפיא דם.

הסיור הזה, כמו ההיסטוריה של לונדון עצמה, הוא רווי דם, ברוטאלי ומלא בנשמות המעונות של המתים – ובהחלט לא מתאים עבור משפחות אשר מגיעות אל לונדון עם ילדים שאינם מספיק גדולים כדי לצפות בסרטי אימה למשל. אבל עבור מבוגרים או משפחות המגיעות אל לונדון עם ילדים בגילאי תיכון ומעלה, הסיורים עטורי הפרסים האלה מביאים יצורים דמיוניים לחיים שלא מהעולם הזה. תצחקו, תלמדו ותצרחו!

עלו על אוטובוס Routemaster (האוטובוס הלונדוני המקורי) משנת 1960, שיש לו סיפור רקע מפחיד בפני עצמו, והצטרפו לשני מדריכים מטורללים ומאוד מצחיקים שלכם שיציגו בפניכם את המראות הנסתרים, הבלתי נראים ומלאי הרפאים. מהספר הדמוני של רחוב פליט (Fleet Street) לבית הקברות קרוס בונס (Cross Bones Graveyard) של סאות'וורק (Southwark), מהקברים המפורסמים של ווסטמיניסטר אבי לכלב השחור של כלא ניוגייט (Newgate Prison), בירת אנגליה ידעה יותר מכמה סיפורי כאב ואומללות, ואוטובוס הרפאים של לונדון מצליח להביא את כל אלה לחיים.

במהלך הנסיעה תראו רבות מהמפורסמות שבין אטרקציות בלונדון, כמו מבני הפרלמנט, גשר לונדון, קתדרלת סנט פול (St. Paul's Cathedral) ומצודת לונדון (The Tower of London).

הסיור הלא שגרתי בלונדון מציע שילוב מסחרר של מידע אמיתי, סיפורים שנשמעים אמיתיים, קסם תיאטרלי ומדריכים מצחיקים היסטריים, הסיור הזה אינו מיועד לילדים ולא לבעלי הלב החלש. אבל למי מכם שיש לו אומץ להיחשף אל צידה האפל יותר על לונדון, מובטחת לכם חוויה מבדרת, אם כי אולי גם טיפ טיפה מעוררת אימה.

להזמנת כרטיסים לסיור באוטובוס הרפאים של לונדון

מוסד ובית הקברות Sevenoaks Asylum & Cemetery

חופשה בלונדון היא הזדמנות של פעם בחיים לבקר במוסד ובית הקברות סוון אואקס, אם אתם לא נבהלים בקלות. המוסד לחולי נפש שננטש כבר מזמן נחשב למקום שבו היה השיעור הגבוה ביותר של מקרי מוות בבריטניה של חולים ומטפלים כאחד! המקום היה ידוע כמקום שבו נערכו טיפולים אקספרימנטליים קיצוניים, המקום ידע גם שריפות, הצפות ופגיעות ברקים. המבנה איננו מתוחזק ותצטרכו לשוטט כאן לאור פנסים.

זהו המוסד האחרון בבריטניה שבו נערכו הוצאות להורג "ע"פ שיקול דעת חופשי". סוון אואקס נודע כאחד המוסדות המחרידים ביותר בבריטניה. אין אף אחד מהמטופלים במוסד שחזר בהצלחה לחיות בחברה, ורבים סבלו במוסד תחת פיקודו של המנהל ג'וליוס פ. נורת'ברידג' והקצין הרפואי הראשי אנגוס מק'אגארט שנודע בכינוי המזוויע "יד המוות".

המוסד ובית הקברות נטושים מאז סגירתם בשנת 1923. מחקירות שהתרחשו על פני יותר מעשור, המחלקה לטיפול בנוירוזות רפואיות והפרעות קיצוניות (Department for Alleviation of Medical Neuroses and Extreme Disorders ) קבעה בסופו של דבר שהשיטות שהיו נערכות במקום היו "קיצוניות מדי ובמקרים מסויימים מזוויעות בצורה מחרידה", וזאת על אף המדיניות הידועה לשמצה של אותה מחלקה עצמה.

הצפות בלתי פוסקות ושריפות, סדרה של סקנדלים שבהם היו מעורבים הצוות הטיפולי, והזעם שסבב סביב מי שהיה ידוע כ'שוחט של רחוב בלוק', וההרחבה השלישית השנויה במחלוקת של בית הקברות, כל אלה תרמו לסגירתו של המקום. הסיפור ההזוי והנורא של המקום הזה מגיע לשיאו עם תוכנית מיוחדת שנועדה להכשיר חלק מהמטופלים כליצנים במסיבות יום הולדת של ילדים, כדי לסייע להם להשתלב בחברה, נכשלה בשל מספר 'תקריות' אלימות. בסופו של דבר, רבים מהדיירים הקודמים של המקום פשוט נעלמו, והאגדות המקומיות מספרות שחלקם עדיין מסתובבים ביערות המקיפים את המקום.

להזמנת כרטיסים לסיור במוסד ובית הקברות סוון אואקס

מועדון הקברט של לונדון

מוכנים לאירוח אנגלי אמיתי? מועדון הקברט של לונדון מפעיל את מופעי הקברט האיכותיים הללו מאז נפתח לראשונה באירוע פופ-אפ בשנת 2013. אין מקום טוב יותר לצפות מקרוב בכוכבים מהווסט אנד של לונדון (London’s West End) מבצעים שירים וריקודים מקוריים.

חגגו את מיטב התרבות הבריטית עם מופע הקברט הלונדוני (The London Cabaret Club) המבוסס על תמות בריטיות. צפו בכוכבי הווסט אנד כשהם שרים ורוקדים ואתם סועדים מזון משובח. תוכלו לבחור לראות את המופע בלבד, ארוחת ערב ומופע, או חבילת ארוחת ערב VIP ומופע.

בחרו רק את המופע, או ארוחה ומופע או את החבילה כולה בזמן שאתם נהנים ממופע קברט לייב בעל תמה בריטית ייחודית. הכוריאוגרפיה המקורית תפתיע אתכם בדיוק כמו המקום עצמו. אם תבחרו רק במופע, תוכלו לשבת בנוחיות בסגנון של מושבי תיאטרון. אם תבחרו גם בארוחה, תזכו לארוחה נהדרת בת שלוש מנות. ואם החלטתם ללכת על כל הקופה ולהשתתף בחבילת ה-VIP והמופע, תקבלו ארוחה בת שלוש מנות שאותה תוכלו לבחור מתוך תפריט VIP מיוחד, תזכו למושבי עדיפות ראשונה (priority seating) ותוכלו אפילו לקחת איתכם הביתה עלון מזכרת, ובין לבין להיפגש עם הכוכבים עצמם, להקת המבצעים.

להזמנת כרטיסים למועדון הקברט של לונדון

מועדון הקריקט הלונדוני ה- Kia Oval

צאו לסיור של מועדון הקריקט הלונדוני 'קיה אובאל', אחד ממגרשי הקריקט היוקרתיים והישנים ביותר בעולם. תהיה לכם גישה חסרת תקדים לאיזורים שאין להם גישה בד"כ. תראו את אזור הזריקה מקרוב, תלכו בנעליהם של גיבורי הקריקט האנגלי בחדרי ההלבשה ואפילו תוכלו להיכנס לתא הקריין.

הכרטיס כולל כניסה לאיצטדיון, סיור מודרך בן 90 דקות, גישה לחדרי ההלבשה, ליציע המכובדים ולחדר הוועידות. בנוסף, תלמדו כיצד מייצרים את הציוד המיועד למשחקי קריקט, תוכלו להשקיף על קו הרקיע של לונדון ממרפסת הגג, ואף תקבלו כוס תה או קפה עם הגעתכם.

להזמנת כרטיסים לסיור במועדון הקריקט של לונדון

אטרקציות מיוחדות בלונדון לצעירים
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל