השכרת רכב אדינבורו מידע

השכרת רכב באדינבורו בירת סקוטלנד – טיפים

הכל על השכרת רכב באדינבורו – מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על נהיגה באדינבורו ועל כללי התנועה (כולל וידאו שמדגים נהיגה באדינבורו), הסברים על חנייה, קנסות ו"איזור החנייה המבוקר" של אדינבורו ומידע שימושי לנהג באדינבורו

השכרת רכב באדינבורו בירת סקוטלנד איננה יקרה יחסית – כדי לאתר את המחירים המשתלמים ביותר מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל אשר מקושר ישירות למחשבים של כל חברת השכרת רכב באדינבורו הנחשבת אמינה. כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב באדינבורו ממיגוון כלי רכב השתמשו בטופס שלמטה: בשדה "ארץ" ביחרו את בריטניה (שימו לב שסקוטלנד איננה נחשבת מדינה נפרדת אלא חלק מהממלכה הבריטית) ולאחר מכן בשדה עיר את edinburgh אדינבורו. בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב באדינבורו מתוך המיקומים האפשריים, כמו שדה התעופה אדינבורו, העיר התחתית של אדינבורו, תחנת הרכבת אדינבורו, תחנת הרכבת וויברלי, תחנת הרכבת היימרקט, צפון אדינבורו, מערב אדינבורו ועוד – ולסיום הזינו את המועדים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באדינבורו ןליחצו "חפש"

השכרת רכב באדינבורו  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול באדינבורו – מידע נוסף:

אדינבורו עם ילדים – אטרקציות מומלצות בבירת סקוטלנד

מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים

סקוטלנד למטייל – המדריך המלא לטיולים וחופשות

השכרת רכב בסקוטלנד – המדריך לנהיגה בסקוטלנד כולל מידע על חוקי התנועה

השכרת רכב בסקוטלנד – טיפים ומידע נוסף

לפני הזמנת השכרת רכב באדינבורו זיכרו שסקוטלנד – כמו אנגליה – היא חלק מבריטניה והנהיגה בסקוטלנד היא בצד שמאל של הכביש, כלומר הפוך מנהיגה בישראל. נהגים רבים חוששים מכך אך בד"כ מסתגלים לכך די מהר, בעיקר בעיר גדולה כמו אדינבורו בה תמיד יש לפניכם רכב שאפשר לנסוע אחריו כדי לוודא שאתם בצד הנכון של הכביש. כמובן שצריך לשים לב במיוחד בפניות.

לזכות הנהגים באדינבורו אפשר לומר שהם מאוד מנומסים וגם מורגלים לכך שתיירים רבים מתכננים טיול בסקוטלנד עם השכרת רכב באדינבורו ומתחילים לנהוג באדינבורו למרות שהם עדיין לא מורגלים לנהיגה בסקוטלנד. ברוב המיקרים נהגי אדינבורו מפגינים אדיבות ונימוס כלפי תיירים במכוניות שכורות שמתבלבלים בכיווני התנועה, ונדיר מאוד לשמוע צפירות גם במצבים שתיירים "תוקעים" את כל התנועה בצומת בגלל טעות בכיוון.

טיפ חשוב ביותר לפני נהיגה באדינבורו הוא לשים לב לגלגלים השמאליים של הרכב – כאשר נהגים שרגילים לנהיגה בצד ימין של הכביש עוברים לנהיגה בצד שמאל (במכוניות שההגה ממוקם בהן בצד ימין), הם בד"כ נבהלים מהמכוניות שנוסעות מצד ימין של הרכב, כי התחושה היא שהן קרובות מדי, ולכן נצמדים לצד שמאל. המדרכות באדינבורו נמוכות במיוחד ולכן תיירים רבים פוגעים במדרכה ודופקים את הטאסות של הגלגלים השמאליים, פגיעה נפוצה במיוחד במכוניות של חברות השכרת רכב באדינבורו. מומלץ לצפות בסרטון הוידאו שצולם בזמן נהיגה באדינבורו כדי לנסות להתרגל לנהיגה לפני חופשה באדינבורו –

מרכז אדינבורו ובמיוחד העיר העתיקה של אדינבורו הם איזורים קשים לנהיגה, הרחובות שנבנו בימי הביניים הם צרים וחד סיטריים והופכים למסובכים כמו מבוך בעיר העתיקה. הנהיגה בעיר החדשה של אדינבורו נוחה יותר, אבל גם שם שימו לב לכך שיש הרבה מאוד נוכחות של משטרת התנועה של אדינבורו אשר מחלקת קנסות ללא רחם – גם לכלי רכב שחונים שלא כחוק רק כמה דקות.

באדינבורו פועלת שיטה של "אזור חניה מבוקר" – חניה ברחוב אינה חוקית בתוך חלק גדול של מרכז אדינבורו ללא היתר חניה מיוחד שמקבלים רק התושבים. קנסות חניה באדינבורו הם בגובה של £ 40 ואם כלי רכב חונה בצורה שמפריעה לתנועה הוא עלול להיגרר ולהידרש לשלם דמי שחרור של £ 150 בנוסף לעלות הקנס. אפילו בפרברי אדינבורו (במיוחד במורנינגסייד, בגרנג' ובמידוס) יש מעט חניה וחניה ברחוב אינה חוקית באזור החנייה המבוקר. איזור Leith שהפך לאופנתי בשנים האחרונות הוא קצת יותר נוח מבחינת חניה.

השכרת רכב באדינבורו
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל