ליברפול עם ילדים

ליברפול – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות עם ילדים

ליברפול באנגליה היא עיר תוססת ומסבירת פנים למטייל. היא ידועה בעיקר בגלל שני הרכבים שיצאו ממנה – מועדון הכדורגל ליברפול ולהקת הביטלס, אבל יש עוד כמה וכמה אטרקציות מומלצות בליברפול לתיירים מכל הסוגים, כולל משפחות המגיעות אל ליברפול עם ילדים. החל מהזמנת כרטיסים למשחק כדורגל של ליברפול באיצטדיון אנפילד וסיור מודרך בעקבות הביטלס דרך הפלגה בנהר מרסי או טיול בליברפול באוטובוס התיירים ועד לכרטיסים משולבים ומוזלים לחופשה בליברפול, בכתבה זו תמצאו את כל הדרוש לתיכנון חופשה בליברפול

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

ליברפול Liverpool היא עיר מרכזית במרסיסייד (Merseyside ) אנגליה והיא מפורסמת בתרבות שלה ובקבוצות הכדורגל שלה, בלהקת הביטלס וגם בחיי לילה סוערים, ובשלל אטרקציות מומלצות למשפחות אשר מגיעות אל לונדון עם ילדים. ליברפול היא עיר גדולה ומלאת חיים בעלת מורשת תרבותית נהדרת והיא זכתה בתואר בירת התרבות האירופאית לשנת 2008. קו החוף המפורסם שלה, Pier Head זכה במעמד אתר מורשת עולם בשנת 2004. ליברפול היא ביתה של התזמורת הפילהרמונית המלכותית של ליברפול והיא גם ידועה כמקום הולדתם של מוסיקאים פופולריים רבים, כולל The Beatles,  Frankie Goes to Hollywood, Echo & the Bunnymen ועוד. יש בעיר שתי קתדרלות ושוכן בה אוסף המוזיאונים הגדול ביותר באנגליה מחוץ ללונדון.

הזמנת כרטיסים ליברפול

לליברפול יש עבר סוער ומרתק, מרכז ימי נהדר ואת הצ׳יינטאון העתיק ביותר באירופה. מירוץ הסוסים הארצי הגדול (Grand National Horse Race) מתרחש בפרברי ליברפול (Aintree). העיר שוכנת בתוך הגבולות ההיסטוריים של מחוז לנקשייר (Lancashire.).

טיול באנגליה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בליברפול למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באנגליה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות ללונדון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

יש בליברפול שתי קבוצות כדורגל גדולות, ליברפול ואוורטון, שתיהן בין מועדוני הכדורגל המוצלחים ביותר בכדורגל האנגלי. מדי שנה כ-70 מיליון תיירים מבקרים בליברפול כדי לראות את הקתדרלות, המוזיאונים והגלריות, הופעות ומשחקי כדורגל, ולפי כמה עיתונאי תיירות גדולים, העיר מאוד חמה ומקבלת עבור תיירים. בשנת 2014 נערך סקר בקרב קוראי מגזין הנסיעות Rough Guide שגילה שתושבי ליברפול הם מהידידותיים ביותר עבור תיירים והסקר דירג את ליברפול במקום הרביעי בעולם מבחינת הידידותיות שלה.

באותה שנה ליברפול זכתה במקום השלישי בעולם כאחד היעדים התיירותיים הטובים ביותר לבקר בהם מטעם Trip advisor, ו-Rough Guide תיארו אותה כמחוז נהדר, ושיבחו את ׳המבנים התעשייתיים׳ שלה וכן את האופן שבו היא מציגה אמנות בריטית בגלריית האמנות וואקר (Walker Art Gallery) ובטייט ליברפול (Tate Liverpool). המגזין משבח את ׳עושר התערוכות במוזיאון העולם הנהדר של ליברפול׳ ואת ׳הרובע האורבני המחודש המלא באמנות ובחיי לילה׳. בשנת 2015 סקר של YouGov דירג את ליברפול כעיר הידידותית ביותר למטייל  בבריטניה.

ב-2016 ליברפול זכתה בתואר נמל שיט התענוגות הטוב ביותר של בריטניה בפעם השלישית בארבע שנים. Cruise Critic, אתר בת של TripAdvisor שיבח את מגוון האטרקציות בליברפול הנמצאות במרחק הליכה מטרמינל הקרוזים שלה. השופטים שיבחו את ׳קבלת הפנים החמה׳ של תושבי העיר לתיירים ואת המגוון הרחב של אוצרות ארכיטקטוניים בעיר. הם אמרו ש׳נמל אלברט דוק (Albert Dock) המחודש מכיל אינספור מסעדות ואטרקציות – כמו מוזיאון סיפור החיפושיות (Beatles Story museum) ומתחם החנויות הסמוך Liverpool One שנבנה בעלות של מיליארד פאונד – מתחם החנויות החיצוני הגדול ביותר בבריטניה.

בשנת 2017 ליברפול זכתה במקום השני כעיר הידידותית ביותר בבריטניה ע״י Travel Bird, מעל ערים כמו אמסטרדם, וינה ומדריד בדירוג העולמי. התואר הזה מגיע אחרי שליברפול נבחרה כ״עיר האדיבה״ ביותר בבריטניה בסקר שערך Travelodge על מעשים רנדומליים של אדיבות בבריטניה בקרב מעל אלפיים איש.

אטרקציות מומלצות בליברפול למשפחות

איצטדיון אנפילד – סיור במגרש של קבוצת הכדורגל ליברפול FC עם מדריך שמע

כשתצעדו דרך הדלתות של מנהרת השחקנים החדשה באיצטדיון אנפילד, ביתה של קבוצת הכדורגל ליברפול, תוכלו לדמיין שאתם כוכבי כדורגל, בדרך למשחק לצלילי הקהל המריע. הסיור המיוחד הזה, הכולל מדריך אודיו, לוקח אתכם פנימה אל תוך איצטדיון אנפילד (Anfield Stadium) ולאווירה המרגשת של מקדש הכדורגל של ליברפול. כאן תבקרו בחדרי ההלבשה, ראו מה קורה בחדר התקשורת ובקרו במוזיאון האינטראקטיבי של המועדון.

זוהי חוויית מולטימדיה המשתמשת בטכנולוגיית מציאות מדומה שאותה יצרו אוהדי קבוצת ליברפול דייב קירבי וניקי אלט ובקריינות של השחקן דיויד מוריסיי – ללא ספק מדובר על אחת האטרקציות המובילות של ליברפול למשפחות, ולא רק של אוהדי ליברפול שרופים.

תהיה לכם זווית תצפית מעולה וגישה אקסקלוסיבית למקומות כמו חדרי ההלבשה, הן של קבוצת הבית והן של הקבוצות האורחות, ואפילו תוכלו להשתתף במסיבת עיתונאית בחדר התקשורת (Press Room).

לכל אורך הביקור באנפילד, המדריכים הידידותיים ואביזרי המולטימדיה יעזרו לכם ללמוד על עברה של הקבוצה, עם חומר ארכיוני אקסקלוסיבי, ראיונות וחומר בונוס נוסף. משם, תוכלו למוזיאון האינטראקטיבי של המועדון לעוד הפתעות כדורגל, כולל סיפור ליברפול FC והאוסף של סטיבן ג׳רארד. ובסיום תוכלו לשבת בבית הקפה Boot Room Sports Café. אם אתם מגיעים אל ליברפול עם ילדים אוהדי הקבוצה אל תוותרו על האטרקציה הזו – הם פשוט לא יסלחו לכם.

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון הכדורגל בליברפול עם מדריך שמע

כרטיסים למשחק כדורגל של ליברפול באיצטדיון אנפילד

זה הכרטיס שיעשה לכם את היום בליברפול  – אטרקצייה חובה לכל אוהד כדורגל: לראות משחק כדורגל שלי ליברפול בליגה האנגלית, באיצטדיון אנפילד, עם כל האקסטרות – הזמינו כרטיסים בקישור, שבו בכסא המנהלים בעמדת המאה (Upper Centenary Stand), קבלו גישה לטרקלין, למזנון ולכיבוד בחינם בזמן המחצית.

כרטיס המועדון האקסקלוסיבי הזה ייתן לכם מושב מעולה (long side block CE3/CE7) שממנו תוכלו להריע לקבוצת הכדורגל של ליברפול במשחק ביתי. ואל תשבו על בטן ריקה. כהטבה מיוחדת הכלולה בכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור, תוכלו לבקר ולאכול במזנון הקר והחם המוגש ממש בתוך איצטדיון אנפילד ולקבל עוד משקאות חמים במחצית.

להזמנת כרטיסים למשחק כדורגל של ליברפול בליגה האנגלית באיצטדיון אנפילד

אוטובוס התיירים של ליברפול – כרטיסי חופשי יומי liverpool hop on hop off bus

הבעיה הגדולה של חופשה בליברפול היא שליברפול קצת גדולה מדי ומערכת התחבורה הציבורית פחות מותאמת לצרכי תיירים. אוטובוס התיירים של ליברפול לוקח אתכם לכל האטרקציות המרכזיות בליברפול וחוסך לכם זמן וכסף – למשך 24 שעות תוכלו לעלות ולרדת לפי בחירתכם במסלול אוטובוס באורך של 50 דקות הכולל 13 תחנות שונות ליד אטרקציות תיירותיות בליברפול, כך שאתם יכולים לטייל בליברפול על האוטובוס, לרדת בכל תחנה, לבלות באטרקציות הסמוכות כמה זמן שתרצו ואז לחזור לאוטובוס הבא בקו, ובנוסף וללמוד על התרבות וההיסטוריה של ליברפול באמצעות מדריך טיולים שנמצא על האוטובוס.

אם אתם מגיעים אל ליברפול עם ילדים קטנים, זוהי כנראה הדרך הטובה ביותר לראות הרבה אטרקציות בליברפול בלי ללכת המון ברגל או להוציא הון על מוניות.

אתם כבר יודעים שהחיפושיות הגיעו מליברפול, אבל האם ידעתם שקו החוף של העיר זכה במעמד אתר מורשת עולם? או שיש בעיר יותר מוזיאונים וגלריות מכל מקום אחר בבריטניה מלבד לונדון ?

מרציף אלברט (Albert Dock) ל- Pier Head (קו החוף האיקוני של ליברפול), רובע קאברן (The Cavern Quarter), כנסיית לוקס הקדוש (St Luke's Church) שהופצצה, Liverpool One, הקשת הסינית (The Chinese Arch) ועוד, הכרטיס לאוטובוס התיירים שכדאי להזמין מראש בקישור לוקח אתכם לכל האתרים החשובים בליברפול.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ליברפול

קרוז המעבורת של מרסי

לא צריך צוללת צהובה כדי ליהנות מהנופים של ליברפול מהמים. פשוט עלו על שיט נהר מרתק, בן 50 דקות, כדי לראות את ליברפול מהמים וללמוד על ההיסטוריה האדריכלית של העיר. ה- River Explorer Cruise מעניק לכם מראות בלתי נשכחים של קו הרקיע המפורסם של ליברפול, עם קריינות אינפורמטיבית שמספקת עובדות מעניינות על ליברפול למטייל לכל אורך הדרך.

קו החוף עצמו הוכתר כאתר מורשת עולם בידי ארגון אונסק״ו, ואפשר למצוא ברציף אלברט (Albert Dock) אטרקציות בליברפול כמו רציף החלל (Spaceport), U-boat Story , סיפור החיפושיות. על הספינה יש בית קפה המגיש משקאות ונשנושים ואזורי פיקניק הן בפנים והן בחוץ – זו הדרך המושלמת להירגע בליברפול עם המשפחה.

להזמנת כרטיסים לשייט בליברפול

הסיפור של החיפושיות The Beatles Story

אתר מורשת עולם מושלם לאוהדי הביטלס. זוהי אחת המבוקשות שבין אטרקציות בליברפול והיא מיועדת לאוהבי להקת הביטלס, במסגרתה תוכלו לבלות במועדון Casbah Coffee Club ולצאת למסע אל תוך עברה של הלהקה בחוויית מציאות מדומה אשר מתאימה גפ לילדים.

"סיפורם של הביטלס" היא אטרקציה חובה בליברפול לאוהדי הלהקה. המקום מלא באטרקציות ובתצוגות שייקחו אתכם אל תוך עולמם של המוסיקאים מליברפול. סיירו בתצוגות המיוחדות, התבוננו בהעתק של אולם ההופעות  Cavern Club, צפו באוסף גדול של מזכרות וצילומים אקסקלוסיביים ושמעו את הסיפורים המרגשים במדריך השמע ‘Living History’.

תוכלו ללכת אל מאחורי הקלעים של הסטודיו Abbey Road ולעלות על צוללת צהובה המשמשת כמתקן תת מימי – זוהי בהחלט אטרקציה מתאימה גם למשפחות המגיעות אל ליברפול עם ילדים. כאן תלמדו איך חבורה של ילדים צנועים עם תספורות מוזרות הפכו למוזיקאים מיתולוגיים ששינו את עולם מוסיקת הפופ בצורה כל כך משמעותית.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה "הסיפור של הביטלס" בליברפול

חווית מוסיקה בריטית (British Music Experience)

אין מקום יותר טוב ללמוד על ההיסטוריה של המוסיקה הבריטית מאשר בעיר ליברפול, ביתה של להקת הביטלס. תוכלו לראות כאן תלבושות ומזכרות של אמני פופ בריטי מפורסמים כמו אדל ואואזיס, לבקר בסטודיו גיבסון האינטראקטיבי (Gibson Interactive Studio), ואפילו לחטוף גיטרה או קלידים או תופים ולתת למוסיקאי שבכם לצאת.

יש כאן תלבושות במה, כלי מוסיקה יקרים ומזכרות מאמנים מפורסמים, מהחיפושיות ועד דיויד בואי, אדל ואואזיס. המקום מורכב משמונה מתחמים הנקראים 'edge zones' והם מלאים בכל מה שאפשר להעלות על הדעת בתחום המוסיקה האנגלית.

טכנולוגיה מודרנית פוגשת מזכרות היסטוריות ולוקחת אתכם אחורה בזמן לשנת 1945 וחזרה להיום. תוכלו לשמוע ראיונות ולצפות בחפצים היסטוריים המתעוררים לחיים. גולת הכותרת של האטרקציה היא הסטודיו האינטראקטיבי של גיבסון שבו תהיה לכם הזדמנות לנגן בכלים מוסיקליים איקוניים כמו גיטרות Les Paul וסינטיסייזר רולאנד. תוכלו אפילו לתת למיתרי הקול שלכם להישמע, ואם אין לכם כישרון, פשוט הכו בתופים. אם אתם מגיעים אל ליברפול עם ילדים מוזיקלים זוהי הזדמנות מעולה לנסות לנגן ביחד – זה יכול להיות כייף גם אם זה לא יישמע כמו הביטלס.

להזמנת כרטיסים לחווית המוזיקה הבריטית בליברפול

מג'יקל מיסטרי טור ומועדון Cavern

חזרו לימי הזוהר של הביטלמניה בסיור המסתורין הקסום (Magical Mystery Tour) המתנהל ברחבי ליברפול בעקבות הביטלס, ובקרו במועדון קברן (Cavern Club) האיקוני זה המקום שבו החיפושיות ערכו חזרות, הופיעו ובנו את התהילה שלהם. תבקרו בבתים שבהם כל אחד מהחיפושיות גדל וכן במקומות בליברפול שהיוו את ההשראה לכמה מהלהיטים הכי גדולים שלהם, כמו ׳שדות תותים׳ ו׳פני ליין׳.

על גבי האוטובוס המשמיע להיטים של הלהקה, מדריך סיורים עם ידע אנציקלופדי על הביטלס יספק עובדות מצחיקות ומעמיקות בזמן שאתם מבקרים בבתיהם של הארבעה ובאתרים אחרים שבהם נוצרה התהילה של הלהקה. במועדון קברן תוכלו ללגום משקה בזמן שאתם מקשיבים למוסיקת טוויסט אנד שאוט חיה של מוסיקאים מקומיים.

להזמנת כרטיסים לטיול ביטלס בליברפול

גלריית התצפית של St Johns Beacon

עלו למגדל רדיו סיטי של ליברפול (Radio City Tower) כדי ליהנות מתצפית על נופים בלתי נשכחים של העיר. בגובה 122 מ׳, זהו אחד המבנים הגבוהים ביותר בעיר וחלק מפורסם בקו הרקיע של ליברפול. כאן תראו את נופי ליברפול ב-360 מעלות ותקבלו תזכורת לגדולתה של העיר. אם אתם מגיעים אל ליברפול עם ילדים  זוהי אטרקציה שלא כדאי לפספס.

St Johns Beacon, המוכר גם כמגדל רדיו סיטי, נבנה בשנת 1969. כפי שהשם מרמז, ליברפול היא ביתן של כמה מתחנות הרדיו הגדולות ביותר בבריטניה ושדרוג בעלות של 5 מיליון ליש״ט הפכה את המגדל גם לאחת האטרקציות התיירותיות החמות ביותר של ליברפול.

עם 558 מדרגות, הדרך ארוכה עד למעלה – אבל למרבה המזל, המעליות ייקחו אתכם למעלה בשלושים שניות. כשתגיעו למעלה, תוכלו לספוג את הנופים הטובים ביותר שיש לאטרקציה החמה הזו במרסיסייד להציע.

להזמנת כרטיסים למגדל רדיו סיטי בליברפול

כרטיס משולב: מעבורת מרסי + אוטובוס התיירים + קתדרלת ליברפול

זהו כרטיס תיירים משולב לשלוש אטרקציות בליברפול במחיר מוזל, שיכולות להיות חבילה מושלמת עבור משפחות המגיעות אל ליברפול עם ילדים לחופשה קצרה –

צאו לשיט לאורך נהר מרסי (Mersey River) וראו את העיר מהמים – עלו ורדו לפי אוות נפשכם וסיירו באטרקציות תיירותיות בליברפול לאורך הדרך

צאו לטיול בליברפול עם אוטובוס התיירים שייקח אתכם לסיור מודרך במרכז התרבותי של ליברפול

טפסו 108 מדרגות לחלק העליון של קתדרלת ליברפול (Liverpool Cathedral) כדי לראות את העיר מלמעלה

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בליברפול – מעבורת מרסי + אוטובוס התיירים + קתדרלת ליברפול

כרטיס משולב: מעבורת הקרוז של מרסי + Spaceport + U-boat Story

יום מומלץ של חופשה בליברפול בכרטיס משולב לאטרקציות בליברפול סביב נהר מרסי ואלברט דוק –

שוטו לאורך נהר מרסי בליברפול על קרוז האקספלורר (River Explorer Cruise) עם קריינות מלאה על כל הנופים, למשך 50 דקות. במהלך השייט על נהר מרסי תוכלו לראות את קו המים של ליברפול מפרספקטיבה מרעננת.  קבלו הצצה לחיים שמתחת למים במהלך מלחמת העולם השנייה בליברפול, ומשם פנו לעבר רציף החלל (Spaceport), אטרקציה תיירותית מומלצת בליברפול למשפחות עם ילדים שעוזרת לילדים ומבוגרים לדמיין את החיים מחוץ לכדור הארץ.

הכרטיס כולל כניסה ל- U-boat Story במסוף המעבורת וודסייד (Woodside Ferry Terminal). באטרקציה התיירותית הזו, פריטי מלחמה ותצוגות אינטראקטיביות מראות לכם כיצד נראו החיים על גבי ספינות קרב במהלך מלחמת העולם השנייה.

ומהצוללת לחלל…ראו את היקום כפי שלא ראיתם אותו קודם ב"רציף החלל", ספייספורט ליברפול, הכולל תצוגות אינטראקטיביות ותיאטרון עגול 360 מעלות שייקח אתכם הרחק מכדור הארץ בחוויה מהנה של חלל ומדע. יש כאן אפילו אוסף של פריטי מלחמת הכוכבים של אחד מהאספנים הגדולים ביותר של בריטניה.

להזמנת כרטיס לאטרקציות בליברפול – ספייספורט ליברפול + U-boat Story + שייט על נהר מרסי

כרטיס שתי אטרקציות בליברפול במחיר אחד: שיט מעבורת מרסי  + אוטובוס התיירים

בכרטיס המשולב והמשתלם שניתן להזמין בקישור כלול כרטיס לאוטובס התיירים של ליברפול, איתו תיסעו בין 14 תחנות ברחבי ליברפול בסיור העירוני City Explorer Tour בליווי מדריך טיולים, תקף למשך 24 שעות

בנוסף, תראו את העיר מהמים ואת המראות שעל קו החוף שהוכרז כאתר מורשת עולם ע״י אונסק״ו בשיט מעברות נהר מרסי, ואף תלמדו על החיים על צוללת ממלחה״ע השנייה עם כניסה חינם לאטרקציה – U-boat Story

להזמנת כרטיסים לשיט במעבורת נהר מרסי + טיול בליברפול באוטובוס

אוטובוס התיירים של צ׳סטר  Chester

חופשה בליברפול היא הזדמנות לראות את האטרקציות הטובות ביותר של צ'סטר, היישוב בן אלפיים השנה, שכונה בעבר אחת הערים היפות ביותר באירופה ע״י יו.אס.איי טודיי.

סיור האוטובוס באוטובוס התיירים של צ'סטר, סביב עיר החומה השמורה ביותר באנגליה מתחיל קרוב לכנסיית יוחנן הקדוש (St John the Baptist's Church) בצומת City Road  ו-Station Road. משם, אתם חופשיים לעלות ולרדת על האוטובוס, הנוסע בין אטרקציות תיירותיות בצ'סטר, כאוות נפשכם – עד 48 שעות.

ראו את האמפיתיאטרון הרומי המפואר ביותר בבריטניה, את היופי הטבעי של הנהר די (River Dee) והשבילים המקיפים שלו, את הנופים האפיים של קתדרלת צ׳סטר (Chester Cathedral) ועוד הרבה, עם מדריך שמע מפורט ונופים של 360 מעלות שיעזרו לכם להחליט היכן אתם רוצים לבקר.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של צ'סטר (ליד ליברפול)

ליברפול - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל