מוניות בקופנהגן והסעה

מוניות בקופנהגן והסעה משדה התעופה לעיר

קופנהגן היא עיר נפלאה לחופשה וקלה מאוד להתניידות. בכתבה זו תמצאו מדריך מפורט על הזמנת מוניות בקופנהגן, בירת דנמרק, ושירותי התחבורה הציבורית בדנמרק. מאוטובוסים דרך רכבות קלות ועד למסלולי אופניים והזמנת מוניות לנסיעות פרטיות או הסעה משדה התעופה של קופנהגן לעיר – את כל המידע החיוני תמצאו כאן   

קופנהגן בירת דנמרק היא אחת הערים המהנות והכיפיות ביותר באירופה. נכון, היא איננה עיר זולה במיוחד. למעשה, היא אחת היקרות שבערי אירופה. אך למי שיידע לנצל היטב את מה שיש לקופנהגן להציע למטייל – קופנהגן תספק לו חוויה נפלאה ומספקת מאוד שקשה למצוא במקום אחר. מלבד שטחים פתוחים וירוקים נרחבים, מרחב עירוני מרהיב וצבעוני ומיוחד במינו, תוכלו למצוא בקופנהגן אוכל מעולה, חיי לילה תוססים ומוזיאונים מיוחדים וחשובים. זוהי עיר נמל שנוסדה במאה ה-13 על חוף הים הבלטי ומאז ועד היום היא רק הולכת ומתעצמת.

יש שלל אטרקציות תיירותיות בקופנהגן בעיר אתם יכולים למצוא את פסל בת הים הקטנה, את שכונת כריסטיאנה שמהווה עיר קטנה בתוך העיר, ועוד מגוון רחב של אטרקציות מושלמות למטיילים. קופנהגן היא עיר המשלבת באופן מופלא בין ישן לחדש, בין שלווה לרחש עירוני ובין תיירים למקומיים. מסיבה זו גם התייר הישראלי למד בשנים האחרונות להעריך מאוד את קופנהגן, להכיר את אופיה המיוחד ולנסוע לחופשה בקופנהגן. וכדי לתכנן את טיולכם באופן הטוב ביותר, מוטב ללמוד את הסדרי התחבורה הציבורית בקופנהגן ואת שירותי המוניות בקופנהגן כדי לדעת לנצלם כך שישרתו אותך באופן הטוב ביותר.

בדיוק לשם כך יצרנו לכם, בשילוב מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, העוסקת בהשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם, את המדריך השלם למערך התחבורה הציבורית והמוניות של קופנהגן. כל מה שחסר לכם הוא רק להזמין כרטיס טיסה ולהתכונן לנסיעה. שירות קיוויטקסי מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית בקופנהגן או הסעה משדה התעופה של קופנהגן אל בית המלון בהזמנה מראש אונליין. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם, יעזור לכם עם המטען, ויקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיוויטקסי להזמנת מוניות בקופנהגן או הסעה מנמל התעופה בקופנהגן הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Copenhagen או Copenhagen Airport (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך) והתחילו בחיפוש.



חופשה בקופנהגן – עוד טיפים למטייל

קופנהגן עם ילדים – חופשה משפחתית בבירת דנמרק

בתי מלון מומלצים בקופנהגן למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בקופנהגן – מידע והשוואת מחירים

טיסות לדנמרק – השוואת מחירים ומידע

דנמרק למשפחות – הכל על טיול בדנמרק

תחבורה ציבורית בקופנהגן

תחבורה ציבורית בקופנהגן זוכה שנה אחרי שנה להערכות בינלאומיות כאחת ממערכות התחבורה הציבורית הטובות ביותר בכל אירופה ולמעשה, מהטובות בעולם. השילוב המושלם בין מערכת האוטובוסים, הרכבות והמוניות של קופנהגן מאפשר לכם להגיע כמעט לכל נקודה בקופנהגן במינימום זמן. שווה מאוד לכן להכיר את כל אמצעי התחבורה הציבורית בקופנהגן ולהשתמש בה שימוש מועיל בעת חופשה בקופנהגן בכל שעה משעות היום.

1. אוטובוסים בקופנהגן – מערכת האוטובוסים בקופנהגן פועלת במגוון עצום של קווים, המכסים את כל שטח העיר. לכן קל מאוד לתיירים בחופשה בקופנהגן להתמצא בעזרת אוטובוסים ולהגיע לכל נקודה ואתר תיירותי. כל קווי האוטובוס בקופנהגן מתחילים את פעילותם בחמש לפנות בוקר ומסיימים בחצות הלילה. קווי האוטובוס בקופנהגן פעילים שבעה ימים בשבוע, כולל סופ"ש. חשוב לציין כי ישנם קווי אוטובוס בקופנהגן שפועלים במהלך הלילות כדי לספק מענה הולם לתיירים ולבליינים.

2. רכבת תחתית בקופנהגן – בדומה לכל עיר גדולה אחרת במערב אירופה, גם מערך הרכבות התחתיות בקופנהגן הוא רחב, מרושת היטב ויעיל מאוד. הרכבת התחתית בקופנהגן היא הדרך העיקרית להתניידות בעיר, לצד מערך האוטובוסים בקופנהגן שגם הוא, כאמור, יעיל מאוד. כל קווי המטרו בקופנהגן פועלים 24/7 בתדירות של כל שתיים עד ארבע דקות לכל קו רכבת בשעות השיא. ישנם שלושה קווים פעילים של רכבת תחתית בקופנהגן ואתם יכולים לקנות כרטיס City Pass שתקף למשך זמן השהות שלכם בעיר ובכך לצמצם את הוצאות הנסיעה שלכם בכל אמצעי התחבורה הציבורית בקופנהגן. כל אדם, בוגר או צעיר, חייב להחזיק כרטיס נסיעה תקף בעת נסיעה בתחבורה ציבורית בקופנהגן ולא – הוא עלול לעמוד בפני קנס כספי. חשוב לציין כי אתם צריכים לתקף את כרטיס הנסיעה בכניסה לתחנה וגם ביציאה ממנה.

3. אופניים בקופנהגן – קופנהגן מרושתת כולה בשבילי אופניים אשר מאפשרים לכם להגיע לכל מקום בעיר ברכיבה על אופניים בבטחה ותוך-כך גם להכיר את יופיה המיוחד של קופנהגן.  משפחה בחופשה בקופנהגן עם ילדים תוכל לשכור אופניים לכל בני המשפחה במחיר מצחיק וליהנות מרכיבה משפחתית משותפת ברחבי העיר ומהנאה רבה. מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת.

4. השכרת רכב בדנמרק – כמו בערים גדולות אחרות באירופה, גם בקופנהגן נהיגה ברכב פרטי אינה יעילה במיוחד ואינה מומלצת. הכניסה לתוך קופנהגן ברכב פרטי אורכת זמן רב בשל עומסי תנועה וצפיפות, החנייה עולה כסף רב וההתניידות ממקום למקום ממושכת, מסורבלת ולא נעימה. השכרת רכב בקופנהגן היא דבר בהחלט מומלץ אם אתם מתכוונים לצאת עם המכונית אל מחוץ לעיר ולטייל ברחבי דנמרק. אך אם אתם נמצאים בחופשה בקופנהגן ולא יוצאים ממנה – השכרת רכב אינה פתרון מומלץ.

5. מוניות בקופנהגן – הדרך הנוחה ביותר להתנייד בתוך קופנהגן אם אתם לא רוצים להשתמש בתחבורה הציבורית או אם אתם נמצאים מחוץ למלון בשעה מאוחרת בלילה כשהתחבורה הציבורית כבר אינה עובדת או פחות זמינה. במקרה שכזה, מומלץ מאוד להזמין מונית בעזרת מנוע חיפוש והזמנת המוניות של חברת kiwi taxi. שימוש במונית מאפשר לכם להגיע בדיוק לנקודה שאליה אתם מבקשים להגיע בזמן מינימלי ובעזרת נהג מנוסה ובמחיר שקוף וידוע מראש. אין כל צורך להניף את היד ולחפש מונית חולפת ואין כל צורך להתמקח עם הנהג לגבי מחיר הנסיעה.

הזמנת מונית בקופנהגן דרך קיווי טקסי – איך זה עובד?

כדי שתוכלו לנצל בצורה המיטבית את מנוע החיפוש שלה חברת קיוויטקסי ברגע שאתם נוחתים לחופשה בקופנהגן, חשוב להכיר את שיטת החיפוש במנוע זה. באמצעות הקלדה של נקודת המוצא והיעד שלכם בתוך קופנהגן אתם יכולים לקבל מפרט מלא של שירותי המוניות אשר מציעה חברת קיווי טקסי לתיירים בעיר. בין אם מדובר במוניות פרייבט, מוניות מירקו או מיניבוסים – לכל קבוצת תיירים בכל גודל יימצא פתרון מתאים לצרכיה. כמו כן אפשר למצוא גם מוניות ברמה גבוהה יותר, כמו למשל מוניות ביזנס או פרימיום שיכולות להסיע קבוצות אנשים שרוצים להתפנק או נמצאים בנסיעת עסקים.

עם הכניסה לאתר החיפוש תבחרו במונית המתאימה לכם ותוכלו לשלם עבור הנסיעה מראש בכרטיס אשראי או, כמובן, לשלם לנהג המונית במישרין במהלך הנסיעה ובמזומן. סכום הנסיעה מופיע באופן ברור תחת כל סוג מונית, כך שאתם לא צריכים לנחש או להעריך מהו מחיר הנסיעה ואין כל צורך להתמקח. חשוב לשים לב לפרטים הקטנים בכל הזמנה כמו למשל במצבים שבהם אתם מזמינים מוניות לקבוצות גדולות של אנשים. במקרים כאלה מערכת מנוע החיפוש עשויה לדרוש מכם תשלום מקדמה חלקי על הנסיעה אשר יבטיח את שריון המכונית ליום הנחיתה שלכם.

הזמנת הסעה מנמל התעופה לקופנהגן

כדי שתוכלו לצאת לטיול שלכם ברגל ימין ובראש שקט ולהגיע לבית המלון בקופנהגן במהירות האפשרית – הכנו לכם את רשימת מחירי ההסעות מנמל התעופה של קופנהגן אל מרכז העיר. נהג המונית ימתין לכם בכניסה לטרמינל בשדה התעופה בקופנהגן ביום הנחיתה עם שלט ועליו שמכם ויעד הנסיעה שלכם, ואתם רק תצטרכו לעלות על המונית ולהגיע למלון שלכם ללא עיכובים מיותרים. המחירים הנקובים כאן נכונים לכתיבת שורות אלו. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-30 דקות. ואלו הם תעריפי המוניות:

מכונית מיקרו – לשלושה נוסעים ושתי מזוודות, 114 דולרים.
מכונית אקונומי – 125 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 144 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 170 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 239 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מכונית ביזנס (מרצדס אאודי או לקסוס)- 223 דולרים, לשלושה נוסעים ו-3 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 292 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 239 דולרים.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 307 דולרים, כולל עשר מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 338 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 368 דולרים, כולל 16 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל