טיסות לדנמרק השוואת מחירים

טיסות לדנמרק – השוואת מחירים ומידע

טיסות לדנמרק – המדריך המלא: מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לדנמרק וגם ביקורת מקיפה על חברות תעופה המפעילות טיסות לקופנהגן (אוכל בטיסה, מערכות בידור, תנאי מטען וכדומה), מידע על שירותים למטייל בשדה התעופה של קופנהגן ואמצעי תחבורה משדה התעופה של דנמרק לקופנהגן עצמה

בדנמרק יש מספר שדות תעופה בינלאומיים, אך לרוב, קופנהגן תהיה היעד הנוח ביותר לתחילת הטיול שלכם במדינה הציורית הזו.  נכון לכתיבת כתבה זו, נורוויג'ן אייר שאטל היא החברה היחידה שמציעה טיסות ישירות לקופנהגן מתל אביב (טיסה של כארבע שעות ו-40 דקות), אך מגוון חברות תעופה נוספות מציעות טיסות זולות לקופנהגן עם עצירת ביניים. לאיתור טיסות לדנמרק במועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירים ואיתור טיסות זולות לחו"ל

חופשה בדנמרק – עוד באותו נושא:

דנמרק עם ילדים – המדריך המלא

השכרת רכב בדנמרק – מידע והשוואת מחירים

מלונות מומלצים בקופנהגן למשפחות עם ילדים

טיסות לדנמרק – נמל התעופה קופנהגן קסטרופ

טיסות לדנמרק בד"כ נוחתות בקופנהגן קסטרופ, נמל התעופה הגדול ביותר בדנמרק הממוקם במרחק נוח של כ- 8 ק"מ ממרכז העיר קופנהגן. נמל התעופה הבינלאומי של קופנהגן הוא נמל גדול שכולל 2 טרמינלים מחוברים לנוסעים, מגוון רחב במיוחד של חנויות (מעל 120 חנויות שונות), מסעדות, ברים ובתי קפה.

הדרך הטובה והנוחה ביותר להגיע משדה התעופה של קופנהגן לקופנהגן עצמה – בעיקר אם אתם מגיעים אל דנמרק עם ילדים – היא הזמנה מראש, באמצעות שירות קיויטקסי האמין והמומלץ, של מונית שתמתין לכם בשדה התעופה בקופנהגן ותיקח אתכם ישירות לבית המלון. הנהג ימתין לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר הגון ושקוף שנקבע מראש לפי מחירון בעת הזמנת המונית באינטרנט. השתמשו בקישור להזמנת מוניות משדה התעופה של קופנהגן

יש כמובן עוד אופציות של תחבורה מנמל התעופה של קופנהגן לעיר עצמה – ישנם מספר קווי אוטובוסים שמחברים בין נמל התעופה למרכז קופנהגן, כמו גם אוטובוס שמחבר בין הטרמינלים השונים (ללא עלות).

קווי הרכבת המגיעים לנמל מחברים בינו לבין יעדים שונים בדנמרק וגם בדרום שוודיה. משרד הכרטיסים נמצא בטרמינל 3. גם המטרו של קופנהגן מגיעה לנמל התעופה. הרכבת והמטרו ייקחו אתכם למרכז העיר בכ13 דקות בלבד ושתיהן מגיעות בתדירות גבוהה במיוחד בשעות הפעילות.

בין השירותים העומדים לרשות הנוסעים בנמל התעופה של קופנהגן: בנק, טרקלינים עסקיים (בתשלום), אינטרנט אלחוטי (ללא עלות) ועוד.

טיסה ישירה לדנמרק (קופנהגן)

טיסות זולות לדנמרק בנורוויג'ן אייר שאטל

נורוויג'ן אייר שאטל, חברת לואו-קוסט נורווגית, מפעילה שתי טיסות לדנמרק על בסיס טיסות שבועיות בקו קופנהגן – תל אביב. זוהי החברה היחידה שמציעה טיסות ישירות לדנמרק בקו זה. הטיסות ממריאות מת"א בד"כ בימי ראשון בצהריים ובימי חמישי בערב, ובחזרה מקופנהגן בימי ראשון בבוקר וחמישי בצהריים.

מחירי כרטיסי טיסה לדנמרק בנורוויג'ן מתחילים מכ81.92 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

בעת הזמנת טיסות לדנמרק תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסי טיסה לדנמרק –

LowFare: התעריף הזול ביותר. לא כולל כבודת מטען או שמירת מושב מראש – על שירותים אלו תאלצו לשלם עמלה.

LowFare+: כולל שליחת מזוודה (20 ק"ג) לתא המטען ושמירת מושב מראש.

Flex: כולל שליחת מזוודה (20 ק"ג) לתא המטען, שמירת מושב מראש, מסלול מהיר (זמין בחלק מנמלי התעופה) ושינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

כל סוגי כרטיסי טיסה לדנמרק כוללים אינטרנט אלחוטי בחינם שזמין ברוב הטיסות. כיוון שמדובר בחברת לואו-קוסט, כדאי לזכור שאתם עלולים להיתקל בעמלות התלויות בעיקר בסוג הכרטיס שלכם. גם אם סוג הכרטיס שרכשתם כולל בחירת מושב מראש, אם לא תזכרו לעשות זאת לפני הצ'ק אין, תחויבו בעמלה של 30 אירו לבחירת מושב מסוים.

במהלך טיסה לדנמרק תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום. בחלק מהטיסות תוכלו ליהנות ממערכת בידור להורדה במכשיר הנייד האישי שלכם.

כרטיס טיסה לדנמרק לתינוקות (עד גיל שנתיים) יעלה בד"כ 10% ממחיר הכרטיס של המבוגר בתוספת מיסים, ואינו כולל מושב נפרד.

טיסות זולות לדנמרק עם עצירת ביניים

טיסות לדנמרק בפגאסוס איירליינס

פגאסוס איירליינס היא חברת לואו-קוסט טורקית שמציעה טיסות זולות לקופנהגן עם עצירת ביניים באיסטנבול. החברה מתפעלת מספר טיסות לטורקיה על בסיס טיסות יומיות בקו ת"א-איסטנבול, ועוד טיסה לדנמרק מטורקיה (או שתיים) ביום בקו איסטנבול-קופנהגן, כך שזו תוכל להיות בחירה טובה עבורכם אם התאריכים שלכם אינם גמישים. מחירי טיסות לקופנהגן בפגסוס מתחילים מכ78 פאונד בריטי לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

גם פגאסוס איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לקופנהגן בעת ההזמנה, החל מכרטיס לואו-קוסט סטנדרטי ועד לכרטיס עסקי גמיש:

BASIC: כרטיס זה לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען, שמירת מושב מראש או ארוחה. כל אלו זמינים בתוספת תשלום.

ESSENTIALS: כרטיס זה כולל שליחת מזוודה (20 ק"ג) לתא המטען, אך גם הוא אינו כולל ארוחה או שמירת מושב מראש.

ADVANTAGE: כולל שליחת מזוודה (20 ק"ג) לתא המטען, שמירת מושב סטנדרטי מראש (לא כולל המושבים המרווחים יותר) והגשת כריך במהלך הטיסה.

BUSINESS FLEX כולל שליחת מזוודה (20 ק"ג) לתא המטען, שמירת מושב מראש, עלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 12 ק"ג (לעומת 8 ק"ג בשאר סוגי הכרטיסים) ותנאי הזמנה גמישים יותר. הכרטיס אינו כולל ארוחה במהלך הטיסה.

למרות שרוב הכרטיסים לא כוללים ארוחה או כיבוד כלל, פגאסוס איירליינס מציעה מגוון די רחב של ארוחות בתוספת תשלום, אותן תוכלו להזמין מראש באתר (או בעזרת סוכן הנסיעות). אם שכחתם להזמין ארוחה מראש, תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות בהתאם למלאי הזמין בטיסה.

טיסה לדנמרק בטורקיש איירליינס

טורקיש איירליינס מציעה טיסות זולות לדנמרק עם עצירת ביניים באיסטנבול (אטאטורק). החברה מתפעלת מספר טיסות לקופנהגן על בסיס טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה, כך שיהיה לכם קל לבחור תאריכים ושעות טיסה נוחות. מדובר בטיסה של כשעתיים ורבע מת"א לאיסטנבול ואח"כ על טיסה לקופנהגן מאיסטנבול של כשלוש שעות ו-25 דקות.

מחירי טיסות לקופנהגן בטורקיש מתחילים מכ175$ לכיוון.

בעת הזמנת טיסות לדנמרק בטורקיש תוכלו לבחור בין כרטיס גמיש לבין כרטיס חצי גמיש, למחלקת תיירים או עסקים. כרטיס חצי גמיש יאלץ אתכם לשלם עמלה על כל שינוי בהזמנה, לעומת כרטיס גמיש שלא כולל עמלות על שינויים (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). בטיסות בינלאומיות, השירות כולל הגשת ארוחה (סוג הארוחה תלוי באורך הטיסה ובשעת ההמראה).

תנאי הכבודה משתנים מהזמנה להזמנה, כך שיהיה עליכם לבדוק את גודל המזוודה הכלולה במחיר בתנאי ההזמנה שלכם. בדרך כלל, בטיסות בינלאומיות נוסעי מחלקת תיירים יכולים לשלוח מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, לעומת נוסעי מחלקת עסקים שזכאים לכבודת מטען במשקל של עד 30 ק"ג.

השירות על טיסה לקופנהגן במחלקת עסקים כולל הגשת משקה קבלת פנים, תפריט אוכל מושקע ומגוון, מושבים נוחים ומרווחים יותר ועוד.

אם אתם טסים אל דנמרק עם תינוק, תוכלו לבחור בין כרטיס ללא מושב נפרד עבורו (במחיר מוזל) לבין כרטיס שכולל מושב נפרד במחיר של כרטיס לילד (במקרה זה, יהיה עליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני).

טיסות לדנמרק
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל