קופנהגן עם ילדים

קופנהגן עם ילדים – חופשה משפחתית בבירת דנמרק

קופנהגן בירת דנמרק היא יעד מקסים לחופשה משפחתית. בכתבה זו תמצאו המלצות על אטרקציות בקופנהגן (כולל סרטי וידאו), טיפים עבור משפחות אשר מגיעות אל קופנהגן עם ילדים ומידע שימושי למטייל על חופשה בקופנהגן ועל יעדים אטרקטיביים לטיולים באיזור קופנהגן

קופנהגן (Copenhagen ) היא בירת דנמרק, עיר יפהפיה מלאה באטרקציות, קניות, תרבות וחיי לילה מעולים. באותו זמן גודלה הקטן יחסית של קופנהגן יוצר תחושה אינטימית ובטוחה שקל להתמצא בה. העיר משקיפה על מיצר אורסונד (Øresund strait), כאשר שבדיה נמצאת במרחק יריקה ממנה, והיא מהווה חיבור תרבותי וגיאוגרפי בין היבשת המרכזית של אירופה לבין סקנדינביה. זה המקום שבו צמחו להן אגדות הפיות הישנות, אשר משתלבות עם אדריכלות נוצצת וחדישה ועיצוב ברמה עולמית. היא יעד תיירותי מפתיע ומרתק למטייל בכל הגילאים ומשפחות רבות מגיעות מרחבי העולם אל קופנהגן עם ילדים

קופנהגן היא מקום תוסס בו ג'אז מתמזג עם מוזיקה אלקטרונית המגיעה ממעמקי המרתפים של העיר. תרגישו כאן כאילו ראיתם את הכל ביום אחד, ובו זמנית תרגישו שאתם יכולים לגלות ולגלות עוד מהעיר במשך חודשים. 

קופנהגן למשפחות – עוד המלצות למטייל:

מלונות מומלצים בקופנהגן למשפחות עם ילדים

טיסות לקופנהגן – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בקופנהגן – מנוע השוואת מחירים ומידע חשוב

קופנהגן למשפחות – מידע למטייל

פארקי שעשועים בקופנהגן

באופן מפתיע, שניים מפארקי השעשועים הישנים ביותר בעולם שפועלים עד היום, אשר כוללים את שתי רכבות ההרים הישנות ביותר, נמצאים שניהם בקופנהגן והם לגמרי שונים זה מזה. הלונה פארק באקן (Bakken  או Dyrehavsbakken) הוא הישן מבין השניים, והוא שוכן ביער אשורים הקרוב לקלמפנבורג (Klampenborg), צפונית לקופנהגן. המיקום מעניק לפארק אווירה מיוחדת והפארק עם אופי הרבה פחות תיירותי מאשר המתחרה שלו גני טיבולי (Tivoli), פארק שעשועים הממוקם ממש במרכז קופנהגן, בפארק יפהפה המקיף אגם.

אטרקציות בקופנהגן עם ילדים

גני טיבולי – כניסה ללא תור Tivoli Gardens

פארק השעשועים בקופנהגן גני טיבולי נפתח בשנת 1843, ועדיין מענג משפחות אשר מגיעות אל קופנהגן עם ילדים גם מאתיים שנה מאוחר יותר! בתוך גני טיבולי של קופנהגן תמצאו מיזוג מרתק של מתקנים שיגרמו למשפחה כולה, כולל ילדים בכל הגילאים, לצרוח מהתלהבות. עלו על המתקן  Rutschebanen שהוא אחד מרכבות ההרים מעץ העתיקות ביותר בעולם (בטוח לחלוטין כמובן), ואז רכבו אל תוך העתיד במתקן The Demon המועצם בטכנולוגיית מציאות מדומה. מהעבר להווה ולעתיד – פארק השעשועים הידוע בדנמרק מלא בריגושים, אטרקציות ואווירה קסומה.

מרכבות ההרים משחררות האדרנלין ועד ה-waltzers העדינים יותר, הגלגל הענק והנופים הפנורמיים של קופנהגן הנשקפים מה-Star Flyer, גני טיבולי משלב את הקלאסיקות הנמצאות בכל פארק שעשועים עם מתקנים חדישים המשתמשים בטכנולוגיה האחרונה ביותר.

וברגע שסיימתם את מנת האדרנלין שלכם או צריכים פסק זמן, תוכלו להינות מישיבה אל מול אגם ציורי בעל גנים מהממים, ואפילו לתפוס איזה קונצרט או מופע מאחד מאלה המתקיימים ב"תיאטרון הסיני" (Chinese Theater) שבתוך גני טיבולי. הלונה פארק הקלאסי הזה הוא אחת הידועות שבין אטרקציות בקופנהגן למשפחות. קפצו לביקור וגלו זאת בעצמכם.

אחת הבעיות הידועות של כניסה ללונה פארקים בעונת התיירות היא התורים הארוכים – הכרטיס שתוכלו להזמין בקישור כולל הטבה מיוחדת של דילוג על התור, אשר תחסוך לכם זמן יקר של חופשה בקופנהגן.

להזמנת כרטיסים לגני טיבולי בקופנהגן


פארק השעשועים באקן – מתקנים ללא הגבלה Bakken: Unlimited Rides

הדנים מגיעים לפארק השעשועים באקן כבר 500 שנה כדי לעלות על מתקני השעשועים, לאכול צמר גפן מתוק ולרכוב על הקרוסלות. אם אתם מתכננים חופשה בקופנהגן עם הילדים, למה שלא תוסיפו את פארק השעשועים העתיק ביותר בדנמרק ללו"ז שלכם? הכרטיס שתוכלו להזמין בקישור כולל הטבה מדהימה של גישה בלתי מוגבלת לכל המתקנים.

נסיעת רכבת מהירה ממרכז קופנהגן  לפארק השעשועים האייקוני של קופנהגן, Dyrehavsbakken או באקן בקיצור, ותרגישו כאילו יצאתם לגמרי מהעיר לאזור המיוער והשופע המקיף את באקן, אשר כולל עצים בני 200 שנה וצבאים המשוטטים בחופשיות!

את הנוסטלגיה הזאת מלוות נקניקיות, צמר גפן מתוק על מקל וכמות נאותה של צרחות המגיעות מ-32 מתקני שעשועים מלהיבים. רכבו על רכבת הרים מעץ בת יותר משמונים שנה, עלו על הגלגל הענק, הרגישו את האימה של הקפיצה ממתקן המגדל Double Shot ורכבו על המכוניות המתנגשות והקרוסלות – כל המתקנים האהובים מהילדות ובנוסף מתקנים מודרניים מטורפים. ואם אתם מעוניינים בצוות הווי ובידור, לכו לראות את מופע הקברט במרכז לאמנויות הבמה  Bakkens Hvile שם הזמרות שרות כבר מעל 140 שנה!

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים באקן בקופנהגן


אטרקציות בקופנהגן למטייל ולמשפחות

אוטובוס התיירים של קופנהגן Hop-on Hop-off Bus Copenhagen

עם כרטיס "חופשי יומי" מיוחד (הזמינו בקישור) תוכלו לעלות ולרדת ללא הגבלה מאוטובוס התיירות של קופנהגן אשר נוסע בין אטרקציות תיירותיות בקופנהגן ב-24 תחנות שונות ברחבי העיר. ראו את "בת הים הקטנה", רכבו על רכבות ההרים בגני טיבולי, ספרו את סירות הדיג של נייהבן (Nyhavn) ועוד. הכרטיס כולל גם הטבות של כולל מדריך שמע חינם וטיול רגלי מודרך בקופנהגן חינם (הסיורים מתרחשים בין אפריל לספטמבר).

עלו ורדו כאוות נפשכם מאוטובוס התיירים במשך 48 שעות. יש למעשה שלושה קווי אוטובוסים המחוברים זה לזה עם 24 עצירות, ובכולם מובטחת לכם הרפתקה נורדית חדשה ומרתקת.

זהו פיתרון מושלם ליומיים של חופשה בדנמרק עם ילדים אם אתם לא שוכרים רכב ומעדיפים להימנע מהרבה הליכה ברגל או מהמוניות היקרות. ביום טיול בקופנהגן על אוטובוס התיירים תוכלו לעלות על הגלגל הענק בגני טיבולי. לאמר שלום לבת הים הקטנה של האנס כריסטיאן אנדרסן ולהשקיף על חזיתות החנויות הצבעוניות המפוזרות על קו המים של נייהבן. בדרך, תספגו את ההיסטוריה של קופנהגן ממדריך השמע, למשל העובדה שקופנהגן הייתה במקור כפר דייגים שפירטים נהגו לתקוף לעתים קרובות! בנוסף, הצטרפו לסיור הליכה מודרך בן 90 דקות במרכז ההיסטורי של קופנהגן, הכלול במחיר הכרטיסים.

להזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של קופנהגן


טיול בקופנהגן – אוטובוס התיירים וספינת התיירים Hop-on Hop-off Bus & Boat Copenhagen

איך יותר נחמד לטייל בקופנהגן עם הילדים – באוטובוס או אונייה? החיים מלאים בבחירות קשות, אבל הכרטיס המשולב שתוכלו להזמין בקישור מקנה לכם גישה נוחה לכל פינה בקופנהגן והופך את הכל לקל יותר. הוא מקנה גישה בלתי מוגבלת לסיורי האוטובוסים ואוניות התיירים בקופנהגן היפהפיה. מדובר על כרטיסי "חופשי יומי" לאמצעי התחבורה המיועדים לתיירים ונוסעים במסלולים מיוחדים בין אטרקציות בקופנהגן איתם תוכלו לעלות ולרדת כמה שאתם רוצים ולגלות את כל אטרקציות החובה בקופנהגן בקצב שלכם!

הכרטיס המיוחד הזה מוציא את הסטרס ואת הצורך להתמצא בתחבורה הציבורית מטיול בבירת דנמרק, ומקנה לכם גישה בלתי מוגבלת לאוטובוסי תיירות יוקרתיים ולקרוזים של הנמל והתעלות. תוכלו לבחור בשלושה מסלולי אוטובוס יבשתיים עם 24 עצירות בעיר וגישה לקרוז הנמל, כך שתוכלו לראות את המיטב שיש לקופנהגן להציע גם מהצד של המים.

בנוסף, מדריך השמע בכמה שפות אותו תקבלו כהטבה הכלולה במחיר בהזמנת הכרטיס אונליין בקישור, ייתן לכם את כל המידע מידע לגבי אטרקציות בקופנהגן כמו ארמון רוזנבורג (Rosenborg Palace), נייהבן (Nyhavn), גני טיבולי (Tivoli Gardens) ומוזיאון ני קרלסברג גליפטוטק! (Ny Carlsberg Glyptotek)

להזמנת כרטיסים לטיול בקופנהגן באוטובוס וספינה


כריסטיאנסבורג Christiansborg

מוכנים לראות איך בני המלוכה חיו פעם? בואו לבקר בארמון כריסטיאנסבורג (Christiansborg Palace) הנמצא על "אי הטירות" (Castle Island) ממש באמצע קופנהגן. תוכלו לבקר כאן בבניין הפרלמנט הדני, במשרדו של ראש הממשלה הדני ובבית המשפט העליון של דנמרק – כולם שוכנים יחד בתוך הארמון. תוכלו לשוטט במטבח המלכותי, בחדרי הקבלה ועוד!

אם אתם מגיעים אל קופנהגן עם ילדים הם בוודאי יתלהבו מהאפשרות לבקר בארמון מלוכה אמיתי. הארמון העומד כאן היום נבנה בשנת 1928, ועדיין משתמשים בו לשם עניינים מלכותיים רשמיים ופרלמנטריים. למעשה, מלכת דנמרק יכולה לסגור אותו בכל רגע נתון!

הסתובבו בפינות הרבות בארמון בכוחות עצמכם או באחת מקבוצות הסיור היוצאות בזמנים שונים לטיולים ברחבי הארמון. ראו את אחד מאוספי כלי הנחושת הגדולים ביותר באירופה במטבח המלכותי, שבהם השתמשו כדי להכין את משתי הענק.

סיירו בהריסות של הטירה הנמצאות מתחת לארמון, ראו את חדרי הקבלה המהודרים ושמעו סיפורים אודות הסוסים האהובים ביותר על בני משפחת המלוכה של דנמרק ועל המרכבות שעליהם שמרו באורוות בנות 250 השנה.

להזמנת כרטיסים לארמון כריסטיאנסבורג בקופנהגן


סיור אוטובוסים בטירות המלכותיות Royal Castle Bus Tour

בסיור המלכותי המודרך בטירות קופנהגן תבקרו בטירות קרונבורג (Kronborg Castle) ופרדריקסבורג (Frederiksborg Castle) וכן בארמון הקיץ של המשפחה המלכותית של דנמרק,  פרדנסבורג (Fredensborg Palace) כך תוכלו לראות שלושה ארמונות דניים מדהימים ביום אחד וללמוד המון על ההיסטוריה העסיסית של דנמרק.

עלו על האוטובוס של הטיול המאורגן החד יומי הזה בקופנהגן וסעו על כביש הריביירה היפהפה, בו תספגו את המראות של מיצר אורסונד (Øresund Strait) ואת חופי שבדיה שמעבר לו.

בטירת קרונבורג (Kronborg Castle), שהפכה מפורסמת בזכות המלט של שייקספיר, תוכלו לסייר באחד מהאוצרות השמורים ביותר של צפון אירופה עם המדריך שלכם שיוכל לספר לכם מי התחתן עם מי, מי מצא את מותו מוקדם ומי אפילו איבד את ראשו בתוך שטחי הארמון. בתוך ארמון פרדריקסבורג, שנבנה ע"י המלך הדני האגדי כריסטיאן IV, תוכלו לסייר בחדרי הרנסאנס המהודרים ולתפוס את קרני השמש של הגנים.

עצרו לתמונה במושב הקיץ של המשפחה המלכותית, ארמון פרדנסבורג (Fredensborg Palace), לפני שאתם חוזרים העירה. זהו יום מלכותי מחוץ לקופנהגן, עם מנת בריאה של היסטוריה ותרבות שמומלצת מאוד עבור משפחות אשר מגיעות אל קופנהגן עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לטיול ארמונות בקופנהגן


הסיור הגדול של קופנהגן באוניה The Grand Tour by Boat in Copenhagen

הידעתם שדוח האושר העולמי של האו"ם דירג את העם הדני כעם המאושר ביותר בעולם שנתיים ברציפות? בואו לראות מה גורם להם לחייך בסיור הגדול (גראנד טור) סביב הנמל הנוצץ של קופנהגן והתעלות המתפתלות הרומנטיות של העיר.

ב"סיור הגדול של קופנהגן" תעלו על אונייה ותצאו לשיט בתעלות של קופנהגן עם מדריך תיירים, ותלמדו על ההיסטוריה של בירת דנמרק תוך כדי שתראו טירות, כנסיות ישנות ושורה ארוכה של דנים העסוקים בחיי היומיום שלהם. זוהי דרך מצויינת לטייל בין אטרציות בקופנהגן וליהנות מנופי העיר עבור משפחות אשר מגיעות אל קופנהגן עם ילדים קטנים ואינן מעוניינות ללכת הרבה ברגל או להיגרר בתחבורה ציבורית.

השיט יוצא או מרובע נייהבן (Nyhavn) או מרחוב גאמל סטרנד (Gammel Strand). כאן תצטרפו למדריך מנוסה שיענג אתכם בסיפורים על אוצרות קופנהגן בדנית ובאנגלית.

תראו בתים ישנים, כנסיות יפות וטירות ואת רובע כריסטיאנה (Christiania) השנוי במחלוקת, רובע המצהיר על עצמו כאנרכיסטי, אשר נוסד בשנות השבעים ע"י פולשים. קופנהגן זוהי עיר עם המון אופי, דברים משונים ושגעונות – ואתם עומדים להכיר אותה מכבוד. הטיול יגרום לכם להרגיש כמו אזרחי כבוד של קופנהגן – לפחות למשך שעה או שעתיים.

להזמנת כרטיסים לשייט בקופנהגן 


סיור רכבות בקופנהגן Copenhagen Train Tour

פלאזות מקסימות ומדרחובים, בתים ניאוקלאסיים צבעוניים, בוטיקים חמודים וכנסיות מרשימות – כל אלה ממתינים לכם בסיור הרכבות של קופנהגן! מדובר על רכבות שנוסעות בין אטרקציות בקופנהגן עם כרטיס חופשי – יומי מיוחד לתיירים התקף למשך כל היום, איתו תגלו את האדריכלות וההיסטוריה הקסומים של העיר הזאת בקצב שלכם.

בטיול בקופנהגן שלא דומה לאף סיור אחר, תעלו על אחת מהרכבות האדומות החמודות המיועדות לתיירים ומתאימות במיוחד עבור משפחות אשר מגיעות אל קופנהגן עם ילדים, ותראו את כל אתרי החובה מתקופת ימי הביניים של קופנהגן, ישירות מהמסילה! תעברו דרך רחוב Strøget על כל החנויות שבו, אמני הרחוב, הבוטיקים השונים והמשונים והגלריות.

הוציאו את המצלמה כדי לצלם את כיכר Kongens Nytorv (כיכר המלכים החדש) – הכיכר הגדול ביותר בעיר העתיקה של קופנהגן – והשאירו אותה ביד לשימוש בכיכר מבנה העירייה (City Hall Square), הקתדרלה של קופנהגן (Copenhagen Cathedral), אזור Nørreport/Torvehallerne, רחוב גאמל סטרנד (Gammel Strand) וכיכר Højbro Plads ועוד אטרקציות בקופנהגן

בא לכם להסתובב באיזור מסויים או להיכנס לתוך אחת מהאטרקציות? תוכלו לעלות ולרדת מרכבת התיירים כמה שמתחשק לכם – הכרטיס שלכם תקף למשך כל היום.

להזמנת כרטיסים לסיור רכבות בקופנהגן


טיול בעקבות הוויקינגים In the Footsteps of the Vikings

זהו טיול מאורגן בדנמרק (טיול חד יומי שיוצא מקופנהגן וחוזר באותו ערב) בהשראת הויקינגים. במסגרתו תבקרו במוזיאון ספינות הוויקינגים של קופנהגן (Viking Ship Museum), וכן בקתדרלת רוסקילדה (Roskilde Cathedral) ומוזיאון Lejre, לסיור אוטובוסים אל תוך עולם ימי הביניים של דנמרק. אם אתם מגיעים אל קופנהגן עם ילדים גדולים מספיק להתעניין בויקינגים, הצטרפו למדריך שיספק לכם את הפרטים לגבי ספינות הוויקינגים, שמעו סיפורים מצמררים, היכנסו לחדרי קבורה וטעמו מי דבש (mead).

בטיול תלמדו איך לבנות אוניות, ועל יורדי הים הוויקינגים במוזיאון הספינות הוויקינגיות בו תראו חמש ספינות וויקינגיות מקוריות שהשתמרו. שמעו את סיפורי הדמים הסובבים סביב אורח חייהם ואז בקרו במוזיאון Lejre כדי לטעום מיד (מי דבש, המשקה המתוק האהוב על הויקינגים) ולהציץ בתא הקבורה מלפני 3,000 שנה!

בקתדרלת רוסקילדה הכלולה ברשימת אתרי מורשת של אונסק"ו, תוכלו לראות כמה  מהדוגמאות המוקדמות ביותר של אדריכלות גותית בכל אירופה, ואת מקום משכבם של מלכים ויקינגים מפורסמים – הראלד בלותות' וסוויין פורקבירד.

להזמנת טיול בדנמרק בעקבות הוויקינגים

הגלריה הלאומית של דנמרק National Gallery of Denmark

כל האמנות האפשרית מצילומים ועד אינסטלציות, פסלים ויצירות של אמני מופת אירופאים. גלו את האמנות האירופאית בין 1300-1800 וצפו בהתפתחותה של האיקונוגרפיה הדתית. ראו את אחד מהאוספים הגדולים ביותר מחוץ לצרפת של האמן מטיס וכן יצירות מופת של אמני עידן הזהב הדני.

להזמנת כרטיסים לגלריה הלאומית של דנמרק

חופי ים בקופנהגן

Havnebadet הוא אזור בריכה גדול במים הנקיים של הנמל הפנימי בקופנהגן, הוא מקום הומה ומאוד פופולרי לרחצה בקרב משפחות עם ילדים בקופנהגן בימי קיץ חמים. אבל אם אתם מגיעים אל קופנהגן עם ילדים קטנים שימו לב – גם בחודשי הקיץ, מי הים בקופנהגן עדיין קרים יחסית אל הים בישראל.

בתוך הנמל הפנימי, איכות המים השתפרה רבות במהלך השנים האחרונות,ואפשר לצאת לשחייה מתחילת יוני עד סוף אוגוסט באחד משני חופי הרחצה של הנמל: קופנבקבאנה (Copencabana) על הווסטרברו (Vesterbro) או חבנבאדט (Havnebadet) על האי בריגה (Island Brygge) על אמאגר (Amager). בימים שטופי שמש, המקומות האלה מלאים במגוון גדול של אנשים הבאים לכאן כדי ליהנות מהשמש ולצאת לרחצה. עיריית קופנהגן השקיעה כאן הרבה כספים ומאמצים לפתח כאן תשתיות ומתקני שירות וזו הזדמנות נהדרת להתמזג עם המקומיים כשהם נהנים ובמצב רוח טוב.

אם בא לכם חוף ים "קלאסי", החופים הקרובים ביותר לקופנהגן שוכנים בשרלוטנלונד פורט (Charlottenlund Fort) שבעיירה שרלוטנלונד (Charlottenlund) ואפשר גם ללכת לחוף החדש Amager Strandpark ("הלגונה") שנבנה באמאגר (Amager) ליד תחנות המטרו Øresund, Amager Strandpark ו-Femøren. אם מזג האוויר טוב, אפשרות טובה אחרת היא DGI Byen, שהוא מרכז פנאי עם בריכה מצויינת השוכן ליד תחנת הרכבת המרכזית (central railway station), או בבריכת Østerbro שנבנתה ע"פ דגם של בית מרחץ רומי עתיק (על Østerbro).

טיולים באיזור קופנהגן

מאלמו (Malmö), שבדיה – העיר השלישית בגודלה בשבדיה, בעלת מרכז היסטורי מאוד נחמד וכיכרות נעימים. במרחק נסיעה קצר ונוח מקופנהגן ברכבת.

אלסינור (Elsinore(Helsingør)) – המרכז ההיסטורי של אלסינור ובו בתים שמורים היטב מימי הביניים, הוא אחד מהמרכזים ההיסטוריים הגדולים ביותר של דנמרק והוא גם מפורסם בשל טירת קרונבורג (Kronborg castle), המקום בו מתרחשת הטרגדיה השייקספירית המלט.

הילרוד (Hillerød) – עיירה קטנה הידועה בזכות הארמון הענק שבה, אבל מציעה גם גני ברוק ומרכז עירוני רגוע ונינוח אשר הופכים אותה לאתר אטרקטיבי עבור משפחות אשר מגיעות אל קופנהגן עם ילדים ומעוניינות לצאת ליום טיול מחוץ לעיר

רוסקילדה (Roskilde) – הבירה העתיקה של דנמרק וכן אתר מורשת עולמית מוכרז, עם קתדרלה מפורסמת המלאה בקברים של מלכים עתיקים, ומוזיאון ויקינגים פנטסטי. המקום בו מקיימים את אחד מפסטיבלי "ארבעת הגדולים" (Big Four) האירופאיים, וכן פסטיבל רוסקילדה (Roskilde Festival), המושך אליו עד 110 אלף מבקרים מדי שנה ביולי.

מוזיאון לואיזיאנה לאמנות מודרנית (Louisiana Museum of Modern Art) הוא מוזיאון יוצא מן הכלל הקיים בדנמרק לאמנות מודרנית. המוזיאון שוכן בעיירה קטנה הנקראת הומלבק (Humlebæk) השוכנת 35 ק"מ מקופנהגן באמצעות הכביש הראשי E47/E5 או 35 דקות באמצעות רכבת DSB מהתחנה המרכזית (Central Station). כשאתם משתמשים ברכבת, יש אפשרות לרכוש כרטיסים משולבים מיוחדים התקפים ברכבת ואף מעניקים כניסה למוזיאון.

קופנהגן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל