Maastricht הזמנת בתי מלון

10 מלונות מומלצים במאסטריכט למשפחה עם ילדים

מלונות מומלצים במאסטריכט הולנד למשפחות עם ילדים – אם אתם מתכננים טיול בהולנד עם הילדים כולל לינה במסטריכט, כדאי לבחור בית מלון במאסטריכט מתוך כתבה מפורטת זו הכוללת ביקורות מפורטות על מלונות במסטריכט שזכו לדירוגים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים במאסטריכט עם ילדים

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

בכתבה זו תמצאו מלונות במסטריכט במגוון רחב של מיקומים בעיר, רמות מחיר ודירוגי כוכבים, כאשר המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד ברשימות בתי מלון מומלצים במאסטריכט למשפחות אשר מתפרסמות באינטרנט ומבוססות על המלצות הגולשים מרחבי העולם

טיול בהולנד – עוד באותו נושא:

מאסטריכט למטייל – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה עם ילדים

השכרת רכב בהולנד – השוואת המחירים שתחסוך לכם מאות שקלים

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים וטיפים למטייל

תחבורה ציבורית בהולנד – מדריך למטייל

מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים במסטריכט למשפחות


מלון דרלון מאסטריכט – Derlon Hotel Maastricht 

דרלון מאסטריכט, מלון במרכז מאסטריכט בדירוג 4 כוכבים המוקם בליבה ההיסטורי של מסטריכט, הוקם ב-1870 ונמצא 5 דקות הליכה משטוקסטראט ופרייטהוף על מגוון החנויות שבהם. המלון מעוצב בשילוב של מאפיינים היסטוריים ומודרניים, כאשר כל חדר כולל אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, טלוויזיה מתקדמת, מכונת קפה נספרסו (כולם ללא עישון). האורחים יכולים להתענג על מזנון ארוחת בוקר מרשים במרתף בסמוך לחפירות ארכיאולוגיות רומיות אמיתיות. המלון מפעיל דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

במסעדת המלון מגישים מנות עכשוויות וקלאסיות הכוללות מרכיבים טריים, מקומיים ואורגניים. ישנו טרקלין שמפניה וטראסה, בה יכולים האורחים להתענג על יינות משובחים. תחנת הרכבת של מסטריכט ניצבת כ-15 דקות הליכה מהמקום ואילו מרכז הקונגרסים MECC נמצא 3 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ביגאר מאסטריכט צנטרום – Hotel Bigarré Maastricht Centrum 

ביגאר מאסטריכט צנטרום, מלון מומלץ במאסטריכט בדירוג 4 כוכבים, מורכב מ-4 מבנים מונומנטאליים הפזורים ברחבי המתחם ההיסטורי של העיר. מהמקום נשקף נוף של נהר המאז (Mass) ומעבר לו. כיכר Onze Lieve Vrouwenplein וכיכר Vrijthof מרוחקות כ-5 דקות הליכה מהמקום.

כל חדר במלון כולל מערכת מיזוג, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. העיצוב האלגנטו-מודרני כולל נברשות, רצפות עץ וצבעים רכים. ארוחת בוקר מגוונת מוגשת מדי יום בחדר ארוחת הבוקר. בנוסף כמה מסעדות נמצאות מרחק הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ואן דר ולק מאסטריכט – Hotel Van der Valk Maastricht 

ואן דר ולק מאסטריכט, מלון במאסטריכט בדירוג 4 כוכבים הממוקם בקצהו של המרכז ההיסטורי של העיר, בסמוך לאוטוסטראדה A2, כולל מתקני כושר חדישים ושלוש מסעדות גורמה. החניה מול המלון היא חינם עבור אורחים. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים במסטריכט עם ילדים.

החדרים מרווחים וכוללים פינת ישיבה, מיטה עם מזרן קפיצים, שולחן עבודה, טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה עם מקלחת ואמבטיה נפרדות ומוצרי טיפוח חינם, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המקום.

מסעדת Le Faucon בסגנון א-לה-קארט מגישה מנות מופלאות. תוכלו גם להתפנק על הבר עם בראסרי שבמקום. בימים חמים יותר, תוכלו להתרגע באחת משתי טראסות השמש. אורחים נהנים מגישת חינם למרכז הבריאות היוקרתי שבו בריכת שחיה רחבת ידיים עם אמבט עיסוי, 3 סאונות, מתחם מנוחה עם מכונת קרח ומקלחת גשם, ספסל מנוחה וספא עם מלחי קרצוף.

תחנת האוטובוס הניצבת מול המלון מציעה גישה נוחה לתחנה המרכזית של מאסטריכט ולמרכז העיר. מרכז התערוכות והקונגרסים נמצא 5 דקות נסיעה מהמקום. שירות הסעות מהמלון לעיר זמין חינם בימי שישי ושבת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון NH מאסטריכט – NH Maastricht 

NH מאסטריכט , מלון מומלץ במאסטריכט בדירוג 4 כוכבים הממוקם בקצה העיר ההיסטורית ובסמיכות רבה למרכז הירידים MECC, מציע חדרי אירוח מרווחים, מרכז בריאות הכולל מתקני בריאות מתקדמים וטראסה אינטימית, אינטרנט אלחוטי זמין חינם. בכל חדר במלון יש שולחן עבודה, טלוויזיה בכבלים ואמצעים להכנת שתייה חמה. המלון זוכה לציון 8.0 ברשימות מלונות מומלצים במסטריכט למשפחות עם ילדים.

המלון מרוחק 300 מטרים מתחנת רכבת Maastricht Randwyck ו-10 דקות נסיעה ממסלול הגולף Rijk van Margraten וממערות סנט פיטרסבורג. במרכז הבריאות תמצאו חדר כושר ומבחר מתקנים מופלאים, כולל אמבט ספא, סולריום וסאונה. ניתן לשכור אופניים במקום ולצאת לתור את האזור. ניתן גם להזמין ארוחות צהריים ארוזות.

במסעדת Seasons מוגשות מאכלים עם עושר של טעמים. במסעדות The Garden מוגשות מנות אלגנטיות לארוחות צהריים וערב. ב-Bizonder ביסטרו-בר מוגש תה של אחר הצהריים ואילו בערב מוגשים קוקטיילים צבעוניים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אמראת' דוקאסק – Amrâth Hotel DuCasque 

אמראת' דוקאסק, מלון במסטריכט בדירוג 4 כוכבים בעיצוב מפואר ובסמוך לכיכר פרייטהוף המפורסמת של מסטריכט, העשירה בברים וטראסות. חלל הפנים של המקום מעוצב בהשראת סגנון הארט דקו משנות ה-1920. חדר ארוחת הבוקר משקיף לכיכר המרכזית.

בסמוך למלון נמצאים אזורי הקניות והמרכז ההיסטורי. תחנת האוטובוס הלמסטראט, באמצעותה ניתן להגיע לתחנת המרכזית במסטריכט, נמצאת צעדים אחדים מהמקום.

המקום מציע חדרים נוחים ומודרניים עם תאורת LED מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה עם מסך שטח. חלק מהיחידות משקיפות לכנסייה או לכיכר. ניתן למצוא ברים ומסעדות רבים בסביבה המיידית של המלון. בריכה מחוממת ומקורה של מלון Amrâth Grand Hotel l'Empereur, המרוחק 15 דקות הליכה מהמקום, זמינה לשימוש האורחים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון היפ הוטל סן מרטנסליין – St. Martenslane Maastricht 

היפ הוטל סן מרטנסליין, מלון זול במרכז מאסטריכט בדירוג 3 כוכבים, מלון צעיר וייחודי הממוקם בלב מסטריכט, מציע חדרי אירוח אופנתיים ומרווחים עם מיטות ארוכות (כיאה לגובהם של אנשי הולנד) ואינטרנט אלחוטי חינם אין-כסף. המלון ממוקם במרחק 200 מטר בלבד מהתחנה המרכזית העירונית. רשת Hip Hotels דוגלת בקונספט הנהדר של עיצוב אופנתי, מתקני שירות עצמי ותוספת של יוקרה במחירים תחרותיים. המלון זוכה לציון 8.0 בביקורות על מלונות מומלצים במאסטריכט עם ילדים.

כל חדר מרווח וכולל שולחן עבודה גדול, טלוויזיה מתקדמת, מערכת רדיו מובנית, חדר רחצה פרטי עם אמבט ושולחן אוכל. המצעים עשויים חומרים אנטי-אלרגניים.

בלובי השליו תוכלו להתרגע לאחר יום מתיש של טיול במאסטריכט עם משקה או חטיף מ- Food & Beverage Wall. דלפק הקבלה ממוקם במלון טאונהאוס וזמין 24 שעות ביממה על-מנת לספק סיוע והמלצות על פעילויות בסביבה, מסעדות ובתי קפה מומלצים ועוד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות אורבן רזידנסס מאסטריכט – Urban Residences Maastricht 

אורבן רזידנסס מאסטריכט, מלון דירות נופש במאסטריכט בדירוג 4 כוכבים, הממוקם בכיכר ורייטהוף בלב העיר, מציע דירות מרווחות בעלות חדר שינה יחיד ועיצוב מבית Alessi. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים במסטריכט עם ילדים.

כל דירה היא דו-מפלסית, ואילו הסוויטות הן חד-מפלסיות. כל יחידת אירוח נגישה באמצעות מדרגות בלבד. יחידת הפנטהאוז כוללת חלונות זכוכית מרצפה עד תקרה וכוללת טראסה.

לנוחיותכם, כל הסוויטות והדירות הדו-מפלסיות כוללות מתקנים מתקדמים, לרבות מכונת כביסה וייבוש – יתרון משמעותי לעומת מלונות במאסטריכט עבור משפחות המתכננות טיול בהולנד עם הילדים – טלוויזיית פלזמה עם מסך שטוח ומדיח כלים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

מגוון גדול של מסעדות ובתי קפה זמין בסביבתו המיידית של מלון הדירות. בכיכר ורייטהוף ניתן לבקר בבזיליקת סרווציוס הקדוש, כנסיית יוחנן הקדוש, מוזיאון ורייטהוף ותיאטרון מאסטריכט. אוניברסיטת מסטריכט נמצאת 5 דקות הליכה מהמקום. כיכר מרקט (Markt) הטרנדית מרוחקת 4 דקות הליכה בלבד ממנו. ניתן להגיע מבית הדירות אל אזוריה השונים של מסטריכט בעזרת רשת אוטובוסים יעילה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קאבום מאסטריכט – Kaboom Maastricht 

קאבום מאסטריכט, מלון מומלץ במאסטריכט בדירוג 3 כוכבים, זהו מלון ייחודי המציע חדרים מודרניים, גן חצר ומסעדה ובית קפה, שהכניסה אליהם היא ישירה מתוך המלון. המלון הוא זוכה תואר מלון הקונספט הטוב ביותר לשנת 2015 מטעם מגזין נחשב בהולנד. בית המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים במאסטריכט למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא בסמוך לתחנה המרכזית של העיר, ברובע האופנתי Wyck (וויק), על חנויות הבוטיק המיוחדות שלו. אל שאר אזורי מסטריכט ניתן להגיע בקלות יחסית; המרכז ההיסטורי ובו השוק העתיק וכיכר פרייטהוף נמצאים 10 דקות הליכה מהמקום.

כל חדר מצויד במיטות איכותיות בעלות מצעים אנטי-אלרגניים, מקלחת גשם וטלוויזיה עם מסך שטוח מרשים. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה והצוות ישמח לסייע בכל עניין. בגן החצר ניתן להיפגש עם אורחי מלון אחרים, להתרגע וגם לעבוד אם צריך. ניתן לבחור בין שני סוגי ארוחת בוקר. בבר הקפה שבקומת הקרקע תוכלו ליהנות מקפה טרי או חטיפים. המסעדה הסמוכה מגישה מנות פיוז'ן אסייתיות, הכוללות סושי ובשר ים. אינטרנט אלחוטי ומהיר זמין חינם ברחבי הבניין.

כיכר פרייטהוף ממוקמת 1.1 קילומטרים מהמקום; גשר סנט סרווס נמצא 600 מטרים ממנו; מרכז הכנסים MECC ניצב 2.5 קילומטרים ממקום האירוח ואילו שדה התעופה מסטריכט מרוחק 8 קילומטרים משם. ניתן לחנות בחניון הציבורי שבתשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טאונהאוס מאסטריכט – Townhouse Maastricht 

טאונהאוס מאסטריכט, מלון במסטריכט ההיסטורית בדירוג 4 כוכבים, הוא מלון מעצבים ייחודי עם טרקלין בשילוב רכיבי וינטאג' ואלמנטים מודרניים המרוחק 900 מטרים מהשוק. המלון זוכה לציון 8.4 בהמלצות על מלונות במסטריכט למשפחות עם ילדים.

חלל הפנים של כל יחידת אירוח כולל מיזוג אוויר, צבעים בהירים וריהוט ייחודי. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, מתהדרים החדרים במתקנים בעלי טכנולוגיה חדישה, כמו וילונות הנשלטים על-ידי שלט רחוק וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים. ניתן להזמין תוספות הכוללות אקווריום וחבילות מפנקות אחרות בחדר.

תחנת הרכבת המרכזית נמצאת 200 מטרים בלבד מהמלון. כיכר פרייטהוף הידועה מרוחקת 10 דקות הליכה ממנו. בדלפק הקבלה ניתן לשכור אופניים ולחקור את האזור. עם הגעתם, מוצע לאורחים ספל מרק חם ביתי. בטרקלין תמצאו אח ומקומות ישיבה נוחים. במתחם ארוחת הבוקר ישנם שולחנות עץ ארוכים בהם סועדים את ארוחת הבוקר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מאבי סיטי סנטר – Mabi City Centre 

מאבי סיטי סנטר, מלון מומלץ במאסטריכט בדירוג 4 כוכבים הממוקם בחצר פנימית בחלקה ההיסטורי של העיר, בבניין שבעבר שימש כביתו של קולנוע מסטריכט. המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם, קולנוע, בר וחדרי אירוח נהדרים. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות מלונות מומלצים במסטריכט עם ילדים.

החדרים מעוצבים בהשראת ארט דקו מתחילת המאה שעברה, כאשר בכל אחד מהם תמצאו חדרי רחצה מודרניים, מצעים יוקרתיים וטלוויזיה עם מסך שטוח.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר קונטיננטלית במתחם ארוחת הבוקר Little Cannes. יתר מזאת, ניתן ליהנות מאפריטיף בסביבות השעה 16:00, בליווי כוס קאווה ללא עלות וגבינה ב-Bar Twisted. לרשותכם עומד דלפק קבלה כל שעות היממה. המלון מרוחק 10 דקות הליכה בלבד מכיכר Onze Lieve Vrouwe, המפורסמת בטראסות ובבתי הקפה שלה ורק 5 דקות הליכה קלות מכיכר פרייטהוף (Vrijthof).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מאסטריכט - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל