בתי מלון בהודו בלדהי

בתי מלון בניו דלהי למשפחות עם ילדים

ניו דלהי, עיר הבירה של הודו, מציעה שפע של עניין למטיילים בכלל ולמשפחות עם ילדים בפרט. אם אתם בעניין של נופים ייחודיים, אקזוטיקה, היסטוריה, רוחניות, אוכל רחוב מעולה וחוויה על חושית – ניו דלהי היא מקום מושלם עבורכם. בכתבה זאת עשרת בתי המלון בניו דלהי המתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים.

אין זמן רע לטיול בניו דלהי עם הילדים, אך בתחילת שנה אזרחית חדשה, כשהחורף בשיאו ומחירי הטיסות והחופשות רק הולכים ויורדים – בילוי בניו דלהי למשפחות עם ילדים הוא זמן טוב במיוחד. ניו דלהי, עיר הבירה של הודו, מציעה שפע של עניין למטייל בכלל ולמשפחות עם ילדים בפרט. אם אתם בעניין של נופים ייחודיים, אקזוטיקה, היסטוריה, רוחניות, אוכל רחוב מעולה וחוויה על חושית – ניו דלהי היא מקום מושלם עבורכם. ישנם עשרות בתי מלון ושאר מקומות לינה בניו דלהי, אבל לא כולם מתאימים למשפחות עם ילדים. כדי למצוא את מקום האירוח המושלם לכם ולמשפחתכם בעת טיול בניו דלהי, עשינו למענכם את מרבית העבודה ובחרנו מתוך שלל האפשרויות את עשרת בתי המלון בניו דלהי המתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל בתי המלון ברשימה זו קיבלו המלצות גבוהות ממשפחות שטיילו בניו דלהי עם הילדים והתארחו שם. המלונות המומלצים בניו דלהי שברשימה זאת מציעים, מלבד חדרי השינה עצמם, גם משחקיות או פעילויות שונות המתאימות לילדים.

כאמור, הרשימה להלן מבוססת על דירוג של בתי מלון בניו דלהי המומלצים עבור משפחות עם ילדים באופן ספציפי. הדירוגים מתפרסמים באינטרנט ומתבססים על הצבעות אורחי המלון שטיילו בניו דלהי עם הילדים. ברשימה בתי מלון בניו דלהי באזורים שונים וברמות תמחור שונות וכולם מציעים תמורה טובה למשפחות עם ילדים המטיילות בניו דלהי.

טיול בהודו – עוד באותו נושא:

השכרת מכונית בהודו – מידע חשוב

טיסות להודו – כל מה שחשוב לדעת

טיסות פנים בהודו – השוואת מחירים וטיפים חשובים

קניית רופי הודי בישראל – מדריך למטייל

מלונות מומלצים בניו דלהי למשפחות עם ילדים

Kuldeep Friends Hostel – הוסטל חברים בקולדיפ

האכסניה Kuldeep Friends Hostel ממוקמת בניו דלהי ומתאימה למשפחות המתכננות חופשה בניו דלהי עם ילדים בתקציב נמוך. ההוסטל ממוקם כחצי ק"מ מתחנת הרכבת של ניו דלהי. נמל התעופה הבינ"ל של ניו דלהי, ע"ש אינדירה גנדי, מרוחק כ-14 ק"מ מהאכסניה, מרחק קצר למדיי. מסוף האוטובוסים הבינעירוני של ניו דלהי נמצא אף במרחק של כ-10 ק"מ מהאכסניה ושער הודו המפורסם, אתר חובה למשפחות המגיעות להודו לטיול עם ילדים, נמצא במרחק של כ-14 ק"מ מהאכסניה. בהוסטל פועלת רשת אינטרנט אלחוטית לכל אורח.

בכל חדרי ההוסטל יש טלוויזיה, מיזוג אוויר ופינת ישיבה אלגנטית ונוחה. בכל חדר חדר רחצה פרטי ובו מסופקים גם מוצרי טיפוח ללא תשלום נוסף. דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה  והמקום מציע לאורחיו גם שירותי כביסה וניקוי יבש. גם שירות חדרים יש במקום.

להזמנת חדר באכסניית Kuldeep Friends Hostel לחצו כאן


Hotel My Global Trip – מיי גלובאל טריפ

דירת Hotel My Global Trip, דירת נופש בניו דלהי הממוקמת במחוז מרכז דלהי בניו דלהי, פחות מק"מ אחד מן המעון הרשמי של נשיא הרפובליקה, היא דירה שפתחה אך לאחרונה את דלתותיה לאורחים והיא מתאימה מאוד למשפחות שמתכננות טיול בניו דלהי עם ילדים. הדירה מרוחקת פחות מ-2 ק"מ ממוזיאון מהטמה גנדי  וכ-2.5 ק"מ משער הודו – אתרים פופולריים מאוד על משפחות המטיילות בניו דלהי עם ילדים. כ-3 ק"מ מהדירה נמצאים גני לודהי ומרכז הכנסים והתערוכות Pragati Maidan וכ-2.7 ק"מ ממנה נמצא המקדש הסיקי המרהיב והחשוב Gurudwara Bangla Sahib.

נמל התעופה הבינ"ל של ניו דלהי נמצא במרחק של כ-16 ק"מ. הדירה מצוידת ומרוהטת היטב ותשמח לארח משפחות המטיילות בניו דלהי עם הילדים.

להזמנת חדר במלון My Global Trip לחצו כאן


Hotel The Green Height – מלון גרין הייט

Hotel The Green Height מציע חדרים נוחים למשפחות המטיילות עם ילדים בניו דלהי. זהו מלון מומלץ בניו דלהי בדרגת 3 כוכבים המרוחק כ-3 ק"מ מנמל התעופה הבינ"ל של ניו דלהי. בכל רחבי המלון אינטרנט אלחוטי חופשי. חנייה פרטית ללא תוספת תשלום ממתינה לאורחים. בכל החדרים במלון זה טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר אמבטיה צמוד, עמדת קפה ותה ואף שוקו. במלון גם מרכז עסקים ושירות אחסון מזוודות. המלון מומלץ למשפחות המטיילות בניו דלהי עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Hotel The Green Height לחצו כאן


Hotel Viva Palace – מלון ויוה פאלאס

Hotel Viva Palace ממוקם ברובע מאהיפאלפור בניו דלהי, רובע אורבני תוסס ופעלתן במיוחד, האהוב מאוד על צעירים ועל משפחות. רובע Mahipalpur הוא ה-אזור בה"א הידיעה עבור מטיילים בניו דלהי שמחפשים אוכל רחוב מקומי עשיר ומגוון, שופינג מקומי איכותי וזול ושלל אטרקציות תיירותיות, חביבות על משפחות המטיילות בניו דלהי עם ילדים. לכל החדרים בבית מלון זה חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חופשי וריהוט בסיסי. ארוחת הבוקר במלון זה מומלצת מאוד על משפחות עם ילדים.

משפחות שטיילו בניו דלהי עם ילדים המליצו מאוד על בית מלון זה.

להזמנת חדר במלון Hotel Viva Palace לחצו כאן


Hotel Sky – מלון סקי

Hotel Sky הוא בית מלון בניו דלהי, המרוחק רק 1 ק"מ מנמל התעופה הבינ"ל של ניו דלהי. הוא מציע לאורחים חניה פרטית חופשית, שירות הסעות לנמל התעופה, שירות המרת כספים ומסעדה. כמו-כן אפשר לשכור רכב בקבלה או להזמין סיורים מאורגנים בניו דלהי. בכל החדרים במלון זה טלוויזיה, מיזוג אוויר, חדר אמבטיה צמוד, אינטרנט אלחוטי ומרפסת. משפחות שהתארחו במלון זה עם ילדים המליצו על ארוחת הבוקר.

להזמנת חדר במלון Hotel Sky לחצו כאן


Hotel Glow Inn – מלון גלואו אין

Hotel Glow Inn ממוקם במיקום אטרקטיבי מאוד בניו דלהי – רובע פחרג'נג. מוזיאון מהטמה גנדי נמצא במרחק של כ-4.3 ק"מ מהמלון והמצודה האדומה מרוחקת כ-5 ק"מ ממנו וכך גם שער הודו.  בית מלון זה הוא בחירה נהדרת עבור משפחות המטיילות בניו דלהי עם ילדים המבקשות להכיר את שוקי הרחוב הנודעים של ניו דלהי ואת שלל האנדרטאות והמונומנטים של ניו דלהי. לכל החדרים בבית מלון זה טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, חדר רחצה פרטי אשר כולל מוצרי טיפוח ומקלחת. בחדרים מיזוג אוויר ואינטרנט. בבית המלון ארוחת בוקר אמריקאית טעימה להפליא שזכתה להמלצת משפחות שהתארחו במלון עם הילדים. בית המלון מציע שירות הסעות לשדה התעופה בתוספת תשלום.

להזמנת חדר במלון Hotel Glow Inn לחצו כאן


Hotel Galaxy Inn – מלון גלקסי אין

Hotel Galaxy Inn ממוקם בניו דלהי, ומציע למשפחות חדרי משפחה ומרפסת, לצד מגוון שירותים אחרים. משפחות שטיילו בניו דלהי עם ילדים ושהו בבית המלון המליצו על ארוחת הבוקר המגוונת. המלון מציע חניה פרטית לאורחיו, אינטרנט אלחוטי חופשי וכן חדר עסקים. משפחות עם ילדים אשר התארחו בבית המלון הזה בניו דלהי המליצו עליו מאוד והעניקו לו את הציון 8.8 בדירוגי מלונות בניו דלהי למשפחות.

להזמנת חדר במלון Hotel Galaxy Inn לחצו כאן


The Spot Inn – הספוט אין

The Spot Inn ממוקם בניו דלהי, כ-3 ק"מ ממסגד ג'מה מסג'יד. בית המלון מציע שירות הסעות לנמל התעופה בתוספת תשלום. החדרים בבית המלון ממוזגים, מאפשרים גלישה חופשית באינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. משפחות שהתארחו במלון עם ילדים המליצו על ארוחת הבוקר.

להזמנת חדר במלון The Spot Inn לחצו כאן


Cozy and Spacious place to enjoy your Holidays – מקום נעים ומרווח ליהנות מהחופשה שלכם

בית הדירות Cozy and Spacious place to enjoy your Holidays ממוקם בצפון ניו דלהי, כ-5 ק"מ ממסגד ג'מא מסג'יד. בית הדירות מציע חניה לרכב השכור שלכם. בדירות מיזוג אוויר, חדרי רחצה ואמבטיה וריהוט מלא.

בית דירות זה מומלץ על משפחות שמטיילות בניו דלהי עם ילדים.

להזמנת דירה בבית הדירות לחצו כאן


Hotel Edission View – מלון אדיסיון ווויו

Hotel Edission View שבניו דלהי מציע שירות הסעות לשדה התעופה בתוספת תשלום. בבית המלון מסעדה מומלצת וחנייה פרטית למכוניתכם. בחדרי המלון אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, חדר רחצה מאובזר הכולל אמבטיה ובידה, שירות חדרים ודלפק הפעיל 24 שעות ביממה. ארוחת הבוקר הקונטיננטלית שבבית מלון זה זכתה להמלצת משפחות שטיילו בניו דלהי עם ילדים. משפחות עם ילדים העניקו לבית המלון את ציון הממוצע של 8.0 בדירוגי בתי מלון בניו דלהי עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Hotel Edission View לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל