המרת מט"ח

רופי הודי (INR) – הזמנה בנמל התעופה

הודו היא אחת מיעדי התיירות האהובים ביותר על התייר הישראלי, כאשר לא מעט ישראלים אחרי צבא בוחרים ביעד הזה בתור היעד המועדף עליהם. הודו יכולה להציע לכל תייר חופשה מושלמת עם לא מעט מקומות שהייתם יכולים לדמיין אותם רק בחלומות. אך האם יצא לכם לארגן כבר רופי הודי לפני הנסיעה? אם לא, שווה לכם מאוד לקרוא את המאמר הבא שיעשה לכם סדר בכל הבלגן.

הודו היא אומנם מדינה זולה בהשוואה למדינות באירופה או באמריקה, אך עדיין חשוב מאוד לתכנן את כל הנושא הכספי – כך שלא יהיו לכם הפתעות. אחת מהמשימות הראשונות שלכם לפני שתטוסו להודו תהיה להתארגן מבחינה כספית, ולהכין סכום של כסף הודי – רופי הודי – אשר אמור להספיק לכם לכל הטיול בהודו שלכם.

חברת FlyMoney הבינה את החשיבות של הנושא ומציעה את הפתרון האולטימטיבי ביותר להמרה של שקל לרופי הודי. החברה מציעה להזמין סכום של כסף על פי רצונכם, והסכום שהזמנתם יחכה לכם בשדה התעופה (בסניף בנק הפועלים בטרמיל 1 או 3) מיד לפני העלייה לשער המטוס. כך לא תצטרכו לרוץ למקומות שונים או לגזול מעצמכם זמן יקר, ותוכלו גם לחלק את התשלום על רכישת רופי הודו לתשלומים בכרטיס האשראי – הזמנת רופי הודי לנתב"ג זוהי הדרך הפשוטה ביותר לקניית רופי הודי נכון להיום. ניתן לעשות זאת באמצעות תיבת האינטרנט של Flymoney שתמצאו למטה בדף זה. שימו לב שייתכן ותצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות בתיבה –


טיול בהודו – עוד באותו נושא:

טיסות להודו – כל מה שחשוב לדעת

השכרת רכב בהודו – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות פנים בהודו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים והזמנות אונליין

היתרונות של הזמנת רופי הודי לנתב"ג

הודו היא מדינה ענקית עם לא מעט מקומות שאסור לכם לפספס. לכן כדאי לפנות לעצמכם מספיק זמן בכדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בהודו בצורה הטובה ביותר. הזמן הוא קריטי, ולכן באמצעות הזמנת רופי הודי לנתב"ג אתם חוסכים מעצמכם לא מעט שעות שהייתם יכולים לבזבז על המתנה בתורים וסידורים כדי לקנות רופי הודו במזומן בישראל..

אסור לכם לקחת סיכונים כאשר מדובר על המרת שקל לרופי הודי, ולכן אתם צריכים לוודא ככל שזה תלוי בכם כי השטרות שקיבלתם הם מקוריים לגמרי. מכיוון שאין לכם את הכישורים הבסיסיים לעשות זאת, אתם יכולים לסמוך על האופציה של הזמנת רופי הודי לנתב"ג. השירות הוא בפיקוח משרד האוצר והשטרות שתקבלו עברו את הבדיקות המחמירות ביותר על מנת לוודא את אמינותם. חברת FlyMoney גם מפעילה מוקד טלפוני אשר מיועד על מנת לספק מענה מקצועי לכל שאלה או בעיה שעלולה לצוץ בעת תהליך ההזמנה או אפילו לאחריו.

אומנם הודו היא יחסית מדינה זולה, אך עדיין ההוצאות הכספיות של טיול בהודו שאמור להתפרס על מספר שבועות או חודשים ברוב המקרים יהיו לא נמוכות בכלל. כאשר אתם בוחרים באופציה של הזמנת רופי הודי לנתב"ג אתם יכולים לפרוס את כל העסקה לתשלומים בכרטיס האשראי על מנת להקל על עצמכם ולתת לעצמכם מרחב ביטחון בכל הקשור אל ההוצאות הכספיות של לפני הטיול.

קניית רופי הודי INR בדואר ישראל

נכון להיום לא תוכלו לבצע רכישה של רופי הודי באחד מסניפי דואר ישראל הנמצאים סמוך למקום המגורים שלכם. הסיבה לכך היא שכיום בדואר ישראל ניתן לקבל אך ורק דולר אמריקאי, אירו או ליש"ט. כך שאם אתם רוצים לבצע רכישה של רופי הודי, האופציה הזאת איננה אופציה רלוונטית עבורכם.

רכישת רופי הודי בבנק

אופציה נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם כאשר מדובר על רכישה של רופי הודי לטיול בהודו זה כמובן רכישה דרך סניף בנק כזה או אחר. היתרון הוא שמדובר על סניף בנק כך שרמת האמינות שלו הינה גבוהה במיוחד בהשוואה לשאר האופציות הקיימות. אך עדיין, התורים הארוכים בבנק כאשר אתם ניגשים לבצע רכישה של רופי הודי או כל מטבע אחר הינם ארוכים מאוד ויגזלו מכם זמן יקר – שתוכלו לתעל אותו לטובת תכנון וארגון הטיול שלכם בצורה טובה יותר.

קניית רופי הודי בצ'יינג'ים

ככל הנראה כבר יצא לכם לראות את חנויות הצ'יינג' שכיום פזורים כמעט בכל פינה ובכל עיר. האופציה הזאת גם היא יכולה להיות טובה לכל מי שרוצה לרכוש רופי הודי לפני טיסה להודו. הבעיה המרכזית של האופציה הזאת היא שונה, כאן אתם לא תמצאו את עצמכם עומדים בתורים ארוכים או ממתינים זמן ב לקבל שירות, אך עדיין תצטרכו להגיע במיוחד לצ'יינג' עם כמות גדולה מאוד של שקלים במזומן ולא תוכלו לחלק את הרכישה לתשלומים בכרטיס האשראי. כאן המקוריות של השטרות מוטלת לפעמים בספק, כאשר אינכם יכולים לדעת בצורה חד משמעית כי השטרות שזה עתה קיבלתם הם שטרות מקוריים.

הזמנת רופי הודי לנתב"ג

אז רגע לפני שאתם בוחרים את אחת מהאופציות שסקרנו לפניכם בחלק העליון של המאמר, כעת נשאר לספר לכם על האופציה האחרונה – נכון לעכשיו מדובר על האופציה הטובה ביותר להמרת שקל לרופי הודי. הזמנת רופי הודי לשדה התעופה בשירות Flymoney תאפשר לכם לקבל את כל היתרונות:

באמצעות הזמנת רופי הודי לנתב"ג אתם חוסכים לעצמכם שעות רבות שהייתם מבזבזים אותם על המתנה בתורים. שערי ההמרה שתקבלו יהיו שערי המרה נהדרים, שכמובן מתעדכנים באופן יומיומי בהתאם לשער היציג של כל מטבע. תוכלו לחלק את התשלום על רכישת רופי הודי במזומן לתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי. הכסף ימתין לכם בסניף בנק הפועלים בטרמינל 1 או 3 בנתב"ג, עם עמדה מיוחדת שמשרתת רק הזמנות מט"ח לנתב"ג כך שלא תצטרכו לעמוד בתור עם כולם לפני הטיסה. בנוסף, לרשותכם עומד מוקד שירות לקוחות שיסייע לכם בכל בעיה ובכל שאלה.

חשוב להדגיש כי הסכום שמופיע לכם באתר, הסכום שאותו אתם נדרשים לשלם הוא הסכום האחרון. לא מצפות לכם תוספות נוספות או אותיות קטנות אשר עלולות לייקר את המחיר. כך שאם אתם רוצים לבצע קנייה של רופי הודי במזומן בישראל עם מינימום סיכונים וטירחה ועם מקסימום תועלת זוהי ללא ספק האופציה הטובה ביותר.

רופי הודי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הרופי ההודי הוא המטבע הרשמי בהודו, כך שלפני טיול בהודו תהיו חייבים לרכוש את המטבע הזה. נכון לכתיבת שורות אלה שקל אחד שווה לקצת פחות מ-18.5 רופי הודי.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 0.25 רופי הודי, 0.5 רופי הודי, 1 רופי הודי, 2 רופי הודי, 5 רופי הודי, 10 רופי הודי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 רופי הודי, 10 רופי הודי, 20 רופי הודי, 50 רופי הודי, 100 רופי הודי, 500 רופי הודי, 2000 רופי הודי.

כמה כסף להזמין לטיול בהודו?

הטיול להודו הוא ללא ספק אחד מהטיולים שלא תרצו לשכוח לעולם, ויש לכך לא מעט סיבות. אך על מנת שתוכלו לנצל את כל האופציות העומדות למולכם בטיול בהודו, אתם כמובן צריכים לתכנן את הטיול שלכם כך שתוכלו להגיע לכל המקומות וליהנות מכמה שיותר אטרקציות. על מנת שתוכלו לעשות את כל הדברים הללו בצורה הטובה ביותר, עליכם לבצע קנייה של רופי הודי בסכום מסוים – כזה שיספיק לכם לכל הטיול או לפחות לרובו.

הודו באופן כללי היא מדינה זולה מאוד, כך שעלויות המחייה במדינה הינן זולות במיוחד – ולכן הטיול עצמו למעט הזמנת הטיסות לא צפוי לעלות לכם יותר מידיי אם מסתכלים על העלות היומית. נכון להיום מרבית המטיילים הישראלים מספרים כי יום בהודו עלה להם 40-60 דולר, כאשר בעלות הזאת הם ישנו במקומות לינה טובים ואכלו במסעדות בערים השונות.

כמובן שהכוח לייקר או להוזיל את העלות היומית נמצא אך ורק בידיים שלכם, ולכן עליכם לחשוב או לנסות לתכנן כמה רופי הודי תצטרכו להוציא על מנת שזה יהיה קרוב ככל הניתן לעלות הכוללת של הטיול כולו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל