בתי מלון בנהריה השוואת מחירים

נהריה – בתי מלון מומלצים למשפחות

מתכננים חופשה במלון בנהריה עם הילדים? יש כמה מלונות בנהריה אבל לא כולם טובים ולא כולם מומלצים למשפחות. בכתבה זו הכנו עבורכם סקירה מורחבת (כולל כל הפרטים, סרטוני וידאו וקישורים להזמנת חדרים) על מלונות מומלצים בנהריה למשפחות עם ילדים

ברשימה זו תמצאו בתי מלון בנהריה במיגוון רמות מחיר, סגנונות אירוח (כולל דירות נופש בנהריה עם מטבחים מאובזרים לחופשה משפחתית), וגם מיקומים בתוך נהריה, כאשר המשותף לכולם הוא המלצות טובות שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בנהריה למשפחות עם ילדים, המתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על הצבעות של משפחות מרחבי העולם ששהו בבית מלון בנהריה בחופשה משפחתית עם הילדים

חופשה בנהריה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בנהריה – השוואת מחירים

מלונות מומלצים בנהריה עם ילדים

מלון הגעתון 

הגעתון, בית מלון מומלץ בנהריה הממוקם בשדרה הראשית בנהריה, מוקף מסעדות ובתי קפה. שדרת הגעתון זהו אזור קניות פעיל הנחצה על-ידי נהר הגעתון – 10 מטרים ממקום האירוח. חוף גלי גליל ממוקם 150 מטרים משם. תוך שתי דקות הליכה מגיעים לחוף סוקולוב עם כניסה ללא עלות. המלון זוכה לביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בנהריה למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון ממוזגים וכוללים טלוויזיית LCD ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים מרוהטים בפשטות ובהם מקרר, אמצעים להכנת שתייה חמה, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה צמוד; חלקם כוללים מטבחון – יתרונות חשובים לעומת מלונות בנהריה ברוב המיקרים עבור משפחות.

צוות הקבלה זמין תמיד לסייע ולתת מידע על טיולים בצפון ותיירות בסביבה. תחנת רכבת נהריה ותחנת האוטובוסים המרכזית ממוקמות 10 דקות הליכה ממקום האירוח. ראש הנקרה, על המצוקים הלבנים והמערות שלו, מרוחק 10 קילומטר צפונה מהמלון. עכו העתיקה נמצאת 10 דקות נסיעה בלבד דרומה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק אוליב נהריה 

אוליב נהריה, מלון בוטיק בנהריה, מציע יחידות אירוח הנמצאת 14 דקות הליכה בלבד מחוף גלי גליל, 15 דקות הליכה מחוף סוקולוב, 7 דקות הליכה קצרות מנהר געתון ו-1.6 קילומטרים מבית החולים נהריה. המקום מציע אינטרנט אלחוטי חינם וטראסה.

כל חדר אירוח כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לווין, קומקום, מקלחת עם מוצרי טיפוח חינם ושולחן עבודה; חלק מהחדרים כוללים ארון בגדים ומרפסת. מדי יום מוגש במקום מזנון ארוחת בוקר. המלון זוכה לציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בנהריה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מלכה על הים 

מלכה על הים, בית נופש בנהריה, מרוחק 20 דקות הליכה בלבד מחוף גלי גליל וכ-2 קילומטרים מנחל געתון. המקום כולל אינטרנט אלחוטי חינם ומטבחון משותף. כל יחידת אירוח מציעה טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לוויין ומיזוג אוויר, כאשר חלקן מהיחידות כוללות גם טרסה ו/או פינת אוכל.

מתקני שעשועים לילדים, שלא תמיד תמצאו בקרב מלונות בנהריה, יאפשרו להורים רגעים של נחת בזמן שילדיהם משתשעים ומוציאים אנרגיות, לקראת שנת לילה רוגעת, וזוהי אחת הסיבות לשבחים הרבים למלון ברשימות מלונות מומלצים בנהריה עם ילדים. חוף סוקולב ממוקם 2.3 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


סיטי הום אנד סי – Sea & City home 

סיטי הום אנד סי, דירת הארחה בנהריה, נמצאת 4 דקות הליכה מחוף גלי גליל ובמרחק זהה לנהר הגעתון. המקום מספק אירוח עם מיזוג אוויר, טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם. אורחי המקום נהנים משימוש במטבח המצויד במלואו – יתרון משמעותי עבור משפחות לעומת מלונות בנהריה בד"כ – ומהמרפסת.

הדירה משקיפה אל הים וכוללת 3 חדרי שינה ושני חדרי רחצה הכוללים מייבש שיער, כמו גם טלוויזיה עם חיבור לוויין. הדירה כוללת מגרש משחקים לילדים, מה שיאפשר להורים רגעים יקרים של מנוחה. מכל הסיבות הללו, דירת הנופש זוכה לביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בנהריה למשפחות עם ילדים.

חוף סוקולוב נמצא 7 דקות הליכה מהמקום, בעוד שבית החולים נהריה ניצב 2.4 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

נהריה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל