הזמנת הסעה מנמל התעופה רמון

מוניות מנמל התעופה רמון באילת – השוואת מחירים וטיפים

רוצים להזמין הסעה לשדה התעופה רמון באילת (או ממנו)? הכתבה הבאה תחזוך לכם הרבה מאוד כסף וזמן באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול על מוניות משדה רמון בהשוואת מחירים בין שירותי הסעה שונים (כולל אפשרות הזמנת הסעה משדה רמון לקבוצות נוסעים גדולות), ומידע חשוב למטייל על תחבורה ציבורית לשדה רמון, מחירי מוניות משדה רמון לאילת ועוד

נמל התעופה רמון שנפתח השנה והחליף את נמל התעופה הישן של אילת, ממוקם במרחק של כ 19 ק"מ מאילת. כדי להזמין מונית משדה התעופה רמון לאילת (או ליעדים אחרים בישראל) מומלץ להשתמש בשירות הייחודי של להשוואת מחירי מוניות והסעות פרטיות (לפי מספר המקומות ברכב) והזמנת מונית לשדה התעופה:


עוד באותו נושא: השכרת רכב בנמל התעופה רמון באילת – השוואת מחירים ומידע

הסעה לשדה התעופה רמון

למרות שיש מספר אפשרויות להגעה אל נמל התעופה רמון, הדרך הנוחה ביותר היא הסעה פרטית. מחפשים הסעה לשדה התעופה רמון באילת? השתמשו במנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה ותוכלו למצוא מחיר משתלם להסעה לשדה התעופה רמון ולבצע הזמנה בתוך מספר דקות בלבד.

להזמנת הסעה לשדה התעופה מראש עם קיווי טקסי יש מגוון יתרונות, וביניהם:

-מונית שתזמינו מראש עם קיווי טקסי תחכה לכם כבר ביציאה משדה התעופה (קרוב לאיזור הנחיתות ככל האפשר), כך שתוכלו לחסוך זמן יקר בעת הנחיתה בחיפוש אחר תחנת התחבורה הציבורית הקרובה.

-תוכלו להזמין מושב בטיחות לילד (בתוספת תשלום בדרך כלל).

-תוכלו לבחור את סוג הרכב (מבחינת מספר המקומות) מראש.

-המחיר ידוע מראש ואין "תרגילים" של נהגי מוניות.

-במקרה שתשכחו משהו במונית או תצוץ בעיה כלשהי תוכלו לאתר את הנהג דרך שירות הלקוחות של קיוויטקסי בעזרת פרטי ההזמנה הנשלחים במייל.

חופשה באילת -עוד באותו נושא:

אילת עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחה

מלונות מומלצים באילת עם ילדים

השכרת רכב באילת – השוואת מחירים וטיפים חשובים

הזמנת מוניות לשדה רמון באילת – טיפים

כל שעליכם לעשות כדי להזמין מונית לשדה התעופה רמון הוא להזין את המוצא, היעד ומספר הנוסעים בתיבת החיפוש, ולבחור את סוג הרכב המתאים מבין התוצאות שיופיעו בפניכם לאחר החיפוש. ליד כל סוג רכב יוצגו פרטים חשובים כמו מספר הנוסעים, מספר המזוודות, המחיר וכול'.

תוכלו לבחור בין מגוון סוגי רכבים להסעה משדה רמון לפי הזמינות, החל מרכב סטנדרטי וזול ועד למיני ואן, מיניבוס ורכבים יוקרתיים יותר. לאחר שתבחרו ברכב המתאים תתבקשו למלא את טופס ההזמנה, ותוכלו להוסיף תוספות במידת הצורך (כמו כיסא לילד, GPS וכול'. התוספות בדרך כלל בתשלום).

לאחר שתשלחו את טופס ההזמנה, תקבלו באימייל אישור הזמנה. במידה ולא קיבלתם את אישור ההזמנה, עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיוויטקסי (בצ'אט בלחיצה על הכפתור הירוק באתר, או באימייל). באישור ההזמנה תוכלו למצוא הוראות לפגישת הנהג, ויום לפני הנסיעה, תקבלו מספר ליצירת קשר עם הנהג.

בדרך כלל ניתן לשלם בשתי דרכים (עלול להשתנות לפי ההזמנה): במזומן לנהג או בתשלום מראש בכרטיס אשראי. שימו לב שלרוב תתבקשו לשלם סכום קטן לפיקדון בכל מקרה.

אם תרצו לבטל את ההזמנה, לרוב תוכלו לקבל החזר כל עוד תבטלו אותה עד 24 שעות לפני הנסיעה (בחלק מסוגי הרכב ניתן לבטל אפילו עד חמש שעות לפני הנסיעה). שימו לב שתנאים אלו עלולים להשתנות.

ערכנו השוואת מחירים להסעה לשדה התעופה רמון באילת, ואלו התוצאות שמצאנו בעזרת מנוע החיפוש של קיווי טקסי (המחירים עלולים להשתנות):

מחירים להסעה מאילת לשדה התעופה רמון

הסעה פרטית ברכב סטנדרטי מאילת לשדה התעופה רמון תעלה 178 ש"ח לכיוון לארבעה נוסעים (עם מקום לשלוש מזוודות).

הסעה ברכב יוקרתי מאילת לנמל התעופה רמון (כמו מרצדס E-class, אאודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ועוד), תעלה 267 ש"ח לכיוון לשלושה נוסעים (ושלוש מזוודות).

הסעה במיניבוס לשבעה אנשים מאילת לשדה התעופה רמון תעלה 342 ש"ח.

תחבורה ציבורית משדה התעופה רמון

בנמל התעופה רמון פועלים שני מסופי אוטובוסים: מסוף "תמנע" ממוקם בצד הצפוני של הטרמינל ומיועד לנוסעים נכנסים, ומסוף "עברונה" בצידו הדרומי של הטרמינל מיועד לנוסעים יוצאים.

חברת אגד מפעילה מספר קווי אוטובוסים שמגיעים לשדה התעופה רמון:

קו 30 מגיע מהתחנה המרכזית באילת בתדירות של כעשרים דקות-חצי שעה במהלך היום. האוטובוס הראשון בקו זה לכיוון נמל התעופה רמון יוצא ב5:30, והאחרון יוצא  ב-20:00. בכיוון ההפוך לתחנה המרכזית, האוטובוס הראשון יוצא ב7:45 והאחרון ב23:00.

קו 50 מגיע ממסוף טאבה ואיזור המלונות בכל כעשרים דקות-חצי שעה. האוטובוס הראשון לכיוון נמל התעופה רמון יוצא בשעה 6:00 והאחרון בשעה 19:00, ובכיוון ההפוך האוטובוס הראשון יוצא בשעה 7:50 והאחרון ב19:30.

קו 31 מגיע מהשכונות הצפוניות באילת וקו 32 מהשכונות הדרומיות. קווים אלו פעילים במהלך הבוקר בלבד לכיוון שדה התעופה רמון  (05:00 עד 08:00) ובמהלך שעות הערב בחזרה משדה התעופה.

מחיר הנסיעה באוטובוס מאילת לשדה רמון יהיה כמחיר נסיעה עירונית (4.20 ש"ח לכיוון או 6.7 ש"ח לכרטיס יומי), ואת הכרטיסים תוכלו לרכוש בנמל התעופה במכונות אוטומטיות.

אם אתם מגיעים לשדה התעופה רמון עם רכב פרטי, תוכלו לחנות בחניון הציבורי מול שערים 32 ו-33. עלות השימוש בחניון היא 5 ש"ח לשעה (מקסימום ליום – 25 ש"ח).

תגובות 2

  • בוקר טוב
    המלצה לידיעתכם יש אפשרות להזמין מוניות גדולות ומפוארות עד 6 נוסעים ברכבי מרצדס וי קלאס ואי קלאס חדישות עם כסאות בטיחות וכל מה שנחוץ לחופשה באילת #מוניותהכוהניםאילת . 086316007

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל