השכרת רכב בפתח תקווה מחירים

השכרת רכב בפתח תקווה – השוואת מחירים וסניפים

השכרת רכב בפ"ת – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפתח תקוה ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול על מיגוון דגמי מכוניות, וגם המלצות וטיפים לנהג והסברים על סוכנויות השכרת רכבים בפתח תקווה, מבחר המכוניות העומדות להשכרה בפ"ת (כולל סרטי וידאו) ומידע חשוב למחפשים השכרת ג'יפ בפ"ת או השכרת מכוניות יוקרה, מיני וואנים וסוגי מכוניות מיוחדים נוספים

מחפשים השכרת רכב בפתח תקווה? מצאנו עבורכם את הדרך הכי נוחה לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות המציעות השכרת רכבים בפ"ת (האמינות והמוכרות), כדי שתוכלו למצוא את המחירים הכי זולים בקלות ולא תפספסו הזדמנות לחסוך כסף. מלבד מציאת מבצעים ודילים שווים, מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של חברת רנטלקארס שמופיע בעמוד זה יסייע לכם לבצע את ההזמנה אונליין בקלות, יציג בפניכם את כל התנאים החשובים כבר בשלב השוואת המחירים ויאפשר לכם לנהל את ההזמנה בכל שעה

השוואת מחירים השכרת רכב בפ"ת – המלצות וטיפים

בכתבה זו נבצע סקירה קצרה של חברות השכרת רכב בפתח תקווה, נציג בפניכם מספר דילים שווים שמצאנו בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, וניתן לכם מספר טיפים חשובים והמלצות שיסייעו לכם בעת השוואת המחירים. זכרו שהמחירים והתנאים של חברות השכרת רכב בפ"ת עלולים להשתנות.

רוצים למצוא את הדיל המשתלם ביותר להשכרת רכב בפ"ת? תחילה, הזינו את הפרטים הרלוונטים במנוע החיפוש: בשדה "ארץ" ביחרו את ישראל ובשדה עיר את פ"ת – אך שימו לב שפתח תקווה מופיעה פעמיים ברשימה (פעם בעברית ופעם באנגלית): נכון לכתיבת כתבה זו, רק התחנה הכתובה בעברית פעילה.בנוסף הזינו את התאריכים בהם תרצו להזמין השכרת רכבים בפ"ת, וגם שעות. אל תשכחו לציין אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 – השכרת רכבב פ"ת לנהג צעיר לרוב כרוכה בתוספת תשלום.

לאחר שיופיעו בפניכם תוצאות השוואת מחירי השכרת רכבים בפתח תקוה, תוכלו לבחור אם לסנן אותן או לצפות בכל הרכבים הזמינים. ניתן לסנן את התוצאות לפי ספק הרכב (סוכנות השכרת הרכב בפ"ת), מדיניות הדלק, סוג תיבת ההילוכים (אוטומט או ידני), סוג הרכב (החל מהשכרת רכב קטן בפ"ת דרך השכרת רכבי שטח או מכוניות יוקרה ועד להשכרת מכוניות מיני וואן גדולות עם מקומות ל- 7 נוסעים ויותר) ועוד.

לאחר הסינון, חשוב לשים לב לפרטים חשובים בכל הצעת מחיר שנראית לכם רלוונטית: סוג תיבת ההילוכים, מספר הנוסעים באוטו, מספר המזוודות, האם קיימת אפשרות ביטול הזמנה ללא תשלום, מהם הביטוחים הכלולים בהזמנה, וגם כמובן לעבור על תנאי ההשכרה של החברה בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…". המלצה טובה היא לערוך רשימה של פרטים שחשובים לכם בעת השכרת רכב בפ"ת (למשל – רכב אוטומטי או מקום ל- 8 נוסעים) כדי שתזכרו לעבור עליהם בזמן השוואת המחירים.

שימו לב כיצד חברת השכרת הרכב בפ"ת מתייחסת לעמלות שונות בהן אתם עלולים להיתקל במקרים מסוימים, כמו איחור בהחזרת הרכב השכור, החזרת רכב ללא מיכל דלק מלא וכול'. כמו כן, שימו לב שבדרך כלל על איחור בהחזרת רכב שכור תצטרכו לקבל אישור מחברת השכרת הרכב. זכרו שבדרך כלל חברות להשכרת רכבים לא מתחייבות לדגם המוצג בהצעת המחיר אלא לדגם דומה. לאחר שמצאתם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בפ"ת מסוג המכונית הרצוי עבורכם, לחצו על "הזמן עכשיו", ובעוד מספר דקות תוכלו להשלים את תהליך ההזמנה.

בשלב הבא, תהיה לכם את האפשרות לשדרג את ההזמנה עם תוספות בתשלום (שימו לב שעל עמלות אלו תשלמו בדלפק סוכנות השכרת הרכב בפ"ת, והמחיר והמלאי אינם מובטחים), לשדרג את ביטוח הרכב, לבקש בקשות מיוחדות ולעבור שוב על מספר פרטים חשובים בנוגע להשכרת הרכב. כעת, מלאו את פרטי הנהג הראשי כפי שהם כתובים ברישיון הנהיגה או הדרכון, ולאחר מכן הזינו את פרטי כרטיס האשראי לתשלום. בשלב זה (שהוא גם השלב האחרון) יוצגו בפניכם מספר פרטים חשובים שכדאי מאוד לעבור עליהם: הסכום לתשלום בעת ההזמנה, המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב מסוכנות השכרת הרכבים בפ"ת ועוד.

כעת, אישור ההזמנה אמור להתקבל באופן מיידי, ותוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) הדרוש לאיסוף הרכב ולנהל את ההזמנה בעמוד "נהל הזמנה" עם מגוון פעולות כמו עדכון פרטים, שדרוג הרכב ועוד. (שימו לב לעדכונים במחיר עם כל שינוי שתבצעו). ישנם מקרים בהם תתבקשו להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בפתח תקוה. במקרים כאלו הסכום הרלוונטי ייחסם בכרטיס האשראי באופן זמני. החסימה הזמנית תוסר במקרים נדירים בהם חברת השכרת הרכבים לא תאשר את ההזמנה. אנו ממליצים ליצור קשר עם צוות מנוע השוואת המחירים רנטאלקארס אם יש לכם שאלות נוספות.

השוואת מחירים להשכרת רכב בפתח תקווה

ערכנו מספר השוואות מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בפ"ת (על סוגי מכוניות שונים) כדי לבדוק מהם הדילים השווים ביותר להשכרת רכב בפתח תקווה בעזרת מנוע השוואת מחירים של רנטלקארס (חיפוש שנערך עבור סוף אוקטובר, המחירים משתנים מעת לעת).

השכרת רכב זולה בפ"ת

בפ"ת תוכלו למצוא השכרת רכב זולה במיוחד בעיקר אם אין לכם דרישות מיוחדות לגבי מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים או סוג הרכב. בהשוואת המחירים שערכנו, למשל, המחיר הכי זול להשכרת רכבים בפ"ת שמצאנו הוא עבור השכרת שברולט ספארק במחיר של 127.62 ש"ח ליום מחברת שלמה סיקסט. מכונית השברולט ספארק היא רכב מיני המתאים לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלה ידנית.

השכרת רכב בפ"ת לחודש

מחפשים השכרת רכב בפ"ת לטווח ארוך? במנוע השוואת המחירים רנטלקארס תוכלו למצוא השכרת רכב לשבוע, שבועיים ואפילו לחודש. התעריף היומי בהשכרת רכב בפתח תקווה לחודש בד"כ משתלם הרבה יותר מאשר בהשכרת רכב לתקופה קצרה. בהשוואת המחירים שערכנו, חברת שלמה סיקסט הציעה את המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בפ"ת, בהשכרת שברולט ספארק לשלושים ימים בעבור 2,523.57 ש"ח.

השכרת ג'יפ בפתח תקווה

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בפ"ת קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט בהשכרת אופל מוקה ליום במחיר של 229.76 ש"ח. על דגם זה תמצאו גם את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בפ"ת לחודש, במחיר של 3,873.63 ש"ח לשלושים ימים לאותו הדגם משלמה סיקסט.

השכרת מיניוואן בפתח תקווה

בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו למצוא השכרת מיניוואן שמתאים למשפחה מרובת ילדים או קבוצת נוסעים גדולה: רכב עם מקומות לשבעה, שמונה, תשעה נוסעים ואפילו יותר.

ערכנו השוואת מחירים על מנת למצוא השכרת רכב למספר סוגי מיניוואן, ומצאנו את התוצאות הבאות:

המחיר הכי זול בהשכרת מיניוואן בפ"ת עם 7 מקומות הוא 362.09 ש"ח בהשכרת אופל זפירה ליום מחברת יורופקאר.

גם בהשכרת מיני וואן בפתח תקווה לשמונה נוסעים יורופקאר מציעה את המחיר הכי זול: 666.36 ש"ח בהשכרת קיה קרניבל ליום.

השכרת מיניוואן לתשעה נוסעים תעלה 540.27 ש"ח ליום לרנו טראפיק (תיבת הילוכים ידנית), שוב מחברת יורופקאר.

השכרת רכבי יוקרה בפתח תקווה

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב פרימיום בפתח תקווה, מצאנו את המחיר הכי זול בחברת יורופקאר שמציעה השכרת ניסאן מקסימה ליום במחיר של 619.47 ש"ח, או השכרה של מכונית היוקרה לחודש במחיר של 15,434.82 ש"ח.

חברות השכרת רכב בפתח תקווה

אוויס AVIS השכרת רכבים בפ"ת

כתובת: דרך יצחק רבין 5, פתח תקווה. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 13:00. באוויס פ"ת תוכלו לשכור מגוון רכבים, כמו למשל: קאדילק CTS, שברולט טראוורס, שברולט מאליבו, טויוטה קורולה, מאזדה 2, ניסאן מיקרה, שברולט ספארק ועוד.

השכרת רכב בפ"ת באוויס בדרך כלל כוללת אפשרות לביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב). השכרת רכב לנהגים צעירים באוויס לרוב כרוכה בתוספת תשלום. איחור של שעה ומעלה בדרך כלל יגרור עמלה בגובה של יום השכרה, בתוספת כיסויים ותוספות.

אלבר-יורופקאר השכרת רכב פ"ת

כתובת: ז'בוטינסקי 82 , פתח תקווה. שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 – 18:00. ימי שישי: 08:00 – 14:00. יורופקאר מציעה השכרת רכב בפתח תקווה עם מגוון רחב של מכוניות לבחירה: אאוודי 6, פולקסוואגן טרנספורטר, קיה קרניבל, פורד אדג', ניסאן מקסימה, מיצובישי אאוטלנדר ועוד.

השכרת רכב לנהג צעיר בפ"ת ביורופקאר בדרך כלל אפשרית כל עוד הנהג בן 21 לפחות עם ותק רישיון של שנה לפחות, וכרוכה בתוספת עמלה. החזרת הרכב השכור באיחור תגרור חיוב נוסף, שיחושב לרוב באופן הבא: עמלה של 1/3 מהמחיר היומי על איחור של שעה ועמלה בגובה יום השכרה מלא על איחור של למעלה משלוש שעות.

שלמה סיקסט השכרת רכב פתח תקווה

כתובת: יגיע כפיים 22, פתח תקווה. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00. ימי שישי: 08:00 עד 12:00. בין מגוון הרכבים שניתן לשכור בשלמה סיקסט פתח תקווה: ב.מ.וו סדרה 5, אופל זפירה, קיה קארנס, מאזדה 6, קיה ספורטאז', אופל מוקה ועוד. השכרת רכב לנהגים צעירים (גילאי 21 עד 23) ו/או השכרת רכב לנהג חדש בפ"ת (עם ותק של שנה-שנתיים) אפשרית בד"כ בתוספת תשלום. איחור בהחזרת הרכב השכור (למעלה משעה) יחויב בתוספת תשלום בגובה מחיר יום השכרת רכב.

השכרת רכב בפתח תקווה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל