השכרת רכב בשדה דב מחירים

השכרת רכב בשדה דב ת"א – השוואת מחירים והמלצות

מעוניינים להזמין השכרת רכב בשדה דב, נמל התעופה בת"א בו נוחתות טיסות לת"א מאילת וחיפה? תוכלו לחסוך מאות שקלים באמצעות כתבה זו, הכוללת מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים של השכרת רכבים בשדה דב וגם מידע, המלצות וטיפים על חברות השכרת הרכב בשדה דב, המחירים הכי זולים וה"אותיות הקטנות" שעלולות לעלות לכם ביוקר

שדה דב הוא נמל תעופה בצפון תל אביב המשרת את תושבי גוש דן והסביבה ומשמש בעיקר לטיסות פנים בישראל – טיסות לאילת ולחיפה ולמנחת ראש פינה מת"א, ולעיתים גם לטיסות עונתיות ליעדים קרובים בקפריסין וביוון. בעזרת מנוע השוואת המחירים שמופיע בעמוד זה, תוכלו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת רכב בשדה דב ולמצוא את סוג הרכב הרצוי לכם במחיר הכי זול בקלות. מנוע השוואת המחירים שלמטה יבצע עבורכם את השוואת המחירים, יאפשר לכם לבצע הזמנה, לקבל אישור תוך מספר דקות ולנהל את ההזמנה אונליין.

השכרת רכב בשדה דב – מידע נוסף למטייל:

מלונות מומלצים בתל אביב למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בתל אביב – השוואת מחירים וטיפים

השוואת מחירים להשכרת רכב בשדה דב – טיפים והסברים

התהליך לאיתור המחיר הכי זול להשכרת מכוניות בשדה דב הוא פשוט: תחילה, הזינו את הפרטים הרלוונטים במנוע החיפוש המופיע בעמוד זה: התאריכים, השעות והיעד (ישראל -> תל-אביב -> ובשדה תחנה ביחרו את תל אביב שדה דוב). סמנו בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (השכרת רכב לנהג צעיר בשדה דב לרוב כוללת עמלה נוספת) ולחצו על חפש. בשלב זה יופיעו בפניכם הצעות להשכרת רכב מהחברות השונות המחזיקות סוכנויות השכרת רכבים בשדה דב למגוון סוגי רכבים שונים ובמגוון מחירים. כעת, תוכלו לבחור אם לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב (מעל לתוצאות החיפוש) ולפי קטגוריות נוספות (בצד ימין) או לצפות בכל ההצעות. בנוסף, תוכלו למיין את התוצאות לפי הדילים המומלצים ביותר או המחירים הכי זולים.

בעת השוואת המחירים יוצגו לצד כל הצעת מחיר פרטים חשובים כמו סוג תיבת ההילוכים (אוטומטית או ידנית), מספר הנוסעים, השירותים הכלולים בהזמנה, מדיניות הדלק ועוד. מומלץ ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את תנאי השכרת הרכב המלאים הרלוונטיים להזמנה זו. שימו לב שלרוב, חברות השכרת הרכב בשדה דב לא מבטיחות את הדגם המצוין בהצעת המחיר אלא דגם דומה, כנהוג בין חברות השכרת רכב בארץ. לאחר שמצאתם את הדיל הכי משתלם להשכרת רכבים בשדה דב, לחצו על "הזמן עכשיו" ותעברו לשלב ההזמנה.

בשלב הבא, רגע לפני הזנת הפרטים האישיים ופרטי התשלום, תוכלו לעבור שנית על פרטי ההזמנה, להוסיף תוספות להזמנה בתשלום (תשלמו עליהן בדלפק בדרך כלל), לשדרג את הביטוח ולבקש בקשות מיוחדות. בשלבים הבאים תתבקשו להזין את פרטי הנהג הראשי (כפי שהם מופיעים בדרכון או ברישיון הנהיגה הבינלאומי) ואת פרטי כרטיס האשראי לתשלום. שימו לב שבשלב התשלום יופיעו בפניכם פרטים חשובים נוספים כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב, הסכום לתשלום בעת ההזמנה ועוד.

לאחר הזנת פרטי התשלום, תקבלו את אישור ההזמנה באופן מיידי בדרך כלל. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב השכור משדה דב ולנהל את ההזמנה אונליין בעמוד "נהל הזמנה". שימו לב שלרוב יש לקבל אישור על כל שינוי בהזמנה ועל כל איחור בהחזרת הרכב השכור.

במקרים מסוימים, תאלצו להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בשדה דוב. במקרים כאלו, הסכום הרלוונטי ייחסם זמנית בכרטיס האשראי והחסימה תוסר במקרים הנדירים בהם ההזמנה לא תאושר. אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע השוואת המחירים "רנטאל קארס" ייצור איתכם קשר.

שדה דב – מידע ורקע

נכון לכתיבת כתבה זו, קווי התעופה הפעילים בשדה דב הם קווים טיסות פנים בישראל – מת"א לאילת ולחיפה של ארקיע וישראייר, בנוסף לטיסות עונתיות ללרנקה ולמיקונוס של ארקיע.

לשדה דב ניתן להגיע באוטובוס לתחנה ברחוב לוי אשכול שממוקמת במרחק של כחמישים מ' משער הכניסה הראשי של שדה התעופה של תל אביב, באחד מהקווים הבאים: קו 6, קו 26, קו 71, קו 125 וקו 418.  תוכלו גם לקחת אוטובוס שמגיע לדרך נמיר ולעצור בתחנת סמינר הקיבוצים, משם מרחק ההליכה לשדה התעופה שדה דב הוא 7 דקות. בשעות הפעילות של נמל התעופה פועלת במקום תחנת מוניות. הביתן של סדרן המוניות נמצא ביציאה מאולם הנוסעים הנכנסים.

בין השירותים הקיימים בטרמינל תוכלו למצוא כספומט, עגלות לשינוע כבודה, אינטרנט אלחוטי ללא עלות, ועוד.

השכרת רכבים בשדה דב

השכרת רכב בשדה דב מתאימה במיוחד לאורחים שמגיעים בטיסה מאילת או מחיפה וגם לתושבי הסביבה שמחפשים השכרת רכב בצפון תל אביב, ובהחלט ניתן למצוא בתחנה זו מספר דילים משתלמים במיוחד להשכרת רכב. במתחם שדה דב פועלות שתי חברות להשכרת רכב: שלמה סיקסט וקל אוטו. קבלת הרכב מתבצעת במשרדי החברה באזור משרדי ההנהלה.

החזרת הרכב תתבצע בתיאום מראש עם חברת השכרת הרכבים בשדה דב. בזמן הסדרת ההחזרה תוכלו להחנות את הרכב במפרץ החנייה בהתאם לשילוט. אם אין מקום פנוי לאורך המדרכה, תוכלו להחנות את הרכב במגרש החניה החיצוני. את המפתחות תוכלו למסור במשרדי חברת השכרת הרכב בשדה דב בתיאום מראש.

השוואת מחירים להשכרת רכב בשדה דב

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת מכוניות בשדה דב (מדגמים שונים) בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, על מנת למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בשדה דב – על מיגוון קטיגוריות של כלי רכב. החיפוש נערך עבור השכרת רכב בסוף אוקטובר. שימו לב שהמחירים והתנאים המצוינים בכתבה זו עלולים להשתנות.

השכרת רכב בשדה דב בזול

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בשדה דב תוכלו למצוא בהשוואת מחירים ללא כל סינון. לחצו על סיווג ע"י מחיר (בחלק העליון של העמוד) וההצעות הזולות יותר יופיעו תחילה. המחיר הכי זול להשכרת רכב בשדה דב, לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא  112.19 ש"ח בהשכרת פיאט פנדה מחברת קל אוטו. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת רכב בשדה דב לחודש

בהשכרת רכבים בשדה דב לחודש, התעריף היומי לרוב זול יותר באופן משמעותי לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה. בהשוואת המחירים שערכנו, למשל, המחיר הכי זול להשכרת רכב בשדה דב לחודש הגיע מחברת קל אוטו שמציעה השכרת פיאט פנדה בעלות של 2,386.27 ש"ח (לשלושים ימים). בהצעה זו המחיר היומי הוא 79.54 ש"ח. לעומת זאת, בהשכרת אותו הדגם מקל אוטו ליום, המחיר היומי הוא 112.19 ש"ח, כך שניתן לראות שמדובר בחיסכון משמעותי.

השכרת ג'יפ בשדה דב

בהשוואת מחירים שערכנו קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בשדה דב מחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר של 236.00 ש"ח ליום. המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בשדה דב לחודש הוא 3,978.71 ש"ח  בהשכרת אותו הדגם משלמה סיקסט. דגם האופל מוקה מתאים לחמישה נוסעים ו3 מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו אוטומטית.

השכרת מיניוואן בשדה דב

בחיפוש אחר השכרת מיניוואן בשדה דב עם מקומות לשבעה נוסעים, השוואת המחירים שערכנו העלתה את המחיר הכי זול בהשכרת סיטרואן ברלינגו מחברת קל אוטו בעלות של 340.51 ש"ח ליום. שימו לב שזהו מיני וואן עם תיבת הילוכים ידנית.

המחיר הכי זול בהשכרת מיני וואן בשדה דב לחודש (לשבעה נוסעים), עם זאת, הגיע מחברת שלמה סיקסט שמציעה אופל זפירה במחיר של 5,912.07 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת מכוניות יוקרה בשדה דב

בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו למצוא השכרת רכבי יוקרה בשדה דב בקלות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, תוך בחירה ממגוון מותגים יוקרתיים.

המחיר הכי זול שמצאנו בחיפוש אחר השכרת רכב פרימיום בשדה דב הוא 565.91 ש"ח בהשכרת וולוו S60 ליום מחברת קל אוטו. המחיר הכי זול בהשכרת מכונית יוקרה בשדה דוב לחודש הוא  11,789.32 ש"ח עבור אותו הדגם מקל אוטו.

סוכנויות השכרת רכב שדה דב

סניף שלמה סיקסט השכרת רכב שדה דב

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00, ימי שישי: 08:00 עד 12:00. שלמה סיקסט מציעה השכרת רכבים בשדה דב עם מגוון רחב של דגמים לבחירה: אופל זפירה, קיה קארנס, ניסאן קאשקי, ב.מ.וו 118, מאזדה 6, קיה ספורטאז', אופל מוקה, הונדה סיוויק, אופל מריבה ועוד.

איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב השכור יגרור עמלה בגובה של יום השכרה. השכרת רכב בשלמה סיקסט דרך מנוע רנטלקארס בדרך כלל כוללת אפשרות לביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. נהגים צעירים (בגילאי 21 עד 23) ו/או נהגים חדשים עם ותק של שנה-שנתיים יוכלו לשכור רכב בתוספת תשלום.

סניף קל אוטו השכרת רכבים בשדה דב

שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי: 07:00 עד 17:00, ימי שישי וערבי חג: 07:00 עד 13:00. קל אוטו מציעה מגוון רכבים להשכרה בשדה דב כמו למשל: פיאט פנדה, סיטרואן ג'אמפי, פורד אדג', וולוו S60, מיצובישי אאוטלנדר, מאזדה 5, סובארו XV, פיאט טיפו ועוד.

בהזמנה במנוע השוואת המחירים, קל אוטו בדרך כלל מאפשרת לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. עמלה על החזרת הרכב השכור באיחור תחושב בד"כ באופן הבא: איחור של עד שעה יחושב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יחושב כרבע מעלות יום השכירות, איחור של שעתיים עד שלוש יחושב כשני רבעים מעלות יום השכירות ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחושב כיום השכרה מלא.

השכרת רכב בשדה דב לנהג צעיר (בני 21 לפחות, עם מינימום של שנתיים רישיון) אפשרית בקל אוטו אך כרוכה בתוספת תשלום.

השכרת רכב בנמל התעופה שדה דב
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל