השכרת רכב בנתיבות סניפים

השכרת רכב בנתיבות – השוואת מחירים ודגמי מכוניות

השכרת רכב בנתיבות יכולה להתבצע מהר, בזול וללא טירחה בעזרת הטיפים וההמלצות שריכזנו עבורכם בכתבה זו, הכוללת מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים של השכרת רכבים בנתיבות אשר יכול לחסוך לכם מאות שקלים, ועוד מידע חשוב (כולל סרטוני וידאו של מכוניות הזמינות להשכרה בנתיבות) וטיפים למעוניינים באפשרויות כמו השכרת רכב קטן בנתיבות במחיר הכי זול, השכרת ג'יפים בנתיבות, השכרת מכונית גדולה עם 7 מקומות או יותר, השכרת מכוניות פאר בנתיבות ועוד

השכרת רכב בנתיבות מתחילה עם השוואת מחירים חכמה. בכתבה זו נציג בפניכם טיפים חשובים לגבי השכרת רכב והשוואת מחירים ונסביר לכם כיצד לעבוד עם מנוע השוואת המחירים המופיע בעמוד זה. בעזרת מנוע השוואת המחירים תוכלו למצוא את הדיל הכי משתלם להשכרת רכב בנתיבות בתוך מספר דקות.

השוואת מחירים להשכרת רכב בנתיבות – טיפים והמלצות

השלב הראשון הוא הזנת הפרטים הבסיסיים של השכרת רכב בנתיבות לפי התכנון שלכם: תאריכים, שעות ותחנה (ישראל -> נתיבות -> נתיבות מרכז העיר). אל תשכחו לסמן בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 – השכרת רכב בנתיבות לנהג צעיר בדרך כלל כרוכה בתוספת תשלום. לאחר הופעת התוצאות, תוכלו לסנן אותן במידת הצורך: לפי סוג הרכב בחלק העליון, או לפי פרטים נוספים מצד ימין (סוג תיבת ההילוכים- ידני או אוטומט, חברת השכרת הרכב בנתיבות ועוד).

לאחר סינון התוצאות, תוכלו לעבור על כל הצעות המחיר ולבדוק מהי ההצעה המתאימה ביותר עבורכם. שימו לב שלמרות שבתוצאות השוואת המחירים מצוין דגם מסוים, חברות השכרת הרכב בדרך כלל לא מתחייבות לספק את הדגם הספציפי הזה אלא דגם דומה. אל תשכחו לבדוק פרטים חשובים כמו מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים, כתובת הסניף וכול' – פרטים אלו יהיו מוצגים באופן ברור כבר בשלב השוואת המחירים, בכל הצעת מחיר. כמו כן, מומלץ מאוד ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את תנאי השכרת הרכב המלאים הרלוונטים להזמנה שלכם.

לאחר שמצאתם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בנתיבות על דגם הרכב הרצוי עבורכם, לחצו על "הזמן עכשיו". בשלב הבא, תוכלו להוסיף מספר תוספות להזמנה בתשלום (עליהן תשלמו בדלפק סוכנות השכרת הרכב בנתיבות), לשדרג את ביטוח הרכב, לעבור על הפרטים החשובים וגם לבקש בקשות מיוחדות. זכרו שמנוע השוואת המחירים רנטלקארס לא מתחייב למלאי או למחיר המדויק של התוספות. שני השלבים האחרונים הם טכניים בלבד וכוללים את הזנת פרטי הנהג הראשי (כפי שהם כתובים בדרכון או ברישיון הנהיגה הבינלאומי) והזנת פרטי כרטיס האשראי לתשלום.

בשלב של פרטי כרטיס האשראי תוכלו לעבור שוב על פרטים חשובים כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב מסוכנות השכרת המכוניות בנתיבות, הסכום לתשלום בעת ההזמנה ועוד. אישור ההזמנה מתקבל בדרך כלל מיד. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב (ואוצ'ר) ולבצע מגוון פעולות בעמוד "נהל הזמנה" כמו שדרוג הרכב, עדכון הפרטים וכול'. שימו לב לשינויים במחירים עם כל עדכון. שימו לב: לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בנתיבות: במקרים כאלו, תקבלו על כך הודעה והסכום הדרוש יחסם בכרטיס האשראי שהזנתם. במקרה הנדיר בו ההזמנה לא תאושר, החסימה הזמנית תוסר כמובן. אם לא תקבלו את אישור ההזמנה בתוך 48 שעות, צוות רנטלקארס יצור איתכם קשר.

השכרת רכבים בנתיבות – השוואת מחירים

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכבים בנתיבות (מסוגי מכוניות שונים) בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס שמופיע בעמוד זה, כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים שניתן למצוא כעת להשכרת רכב בנתיבות. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות מעת לעת.

השכרת רכב בנתיבות בזול

אם אין לכם צורך ברכב מסוג מסוים, ספק מסוים או בתיבת הילוכים אוטומטית, תוכלו לבצע את השוואת המחירים ולא לערוך כל סינון. המחיר הכי זול להשכרת רכב בנתיבות יופיע תחילה. (לעיתים יש צורך ללחוץ על כפתור "מיון לפי מחיר" שיופיע בד"כ מתחת לסוגי הרכבים).  בחיפוש אחר המחיר הכי זול להשכרת רכב בישראל בנתיבות ליום, הפיאט פנדה מופיעה ראשונה במחיר של 112.07 ש"ח בהשכרה מקל אוטו. שימו לב שתיבת ההילוכים של הפיאט פנדה היא ידנית.

השכרת רכב בנתיבות לחודש

בהשכרת רכב לחודש בנתיבות, המחיר היומי בדרך כלל הופך לזול הרבה יותר מאשר בהשכרת רכב לתקופה קצרה יותר. בהשכרת פיאט פנדה לחודש מקל אוטו נתיבות, למשל, המחיר הוא 2,381.41 ש"ח לשלושים ימים (המחיר הכי זול שמצאנו בהשוואת המחירים), מה שהופך את התעריף היומי ל79.38 ש"ח, לעומת 112.07 ש"ח בהשכרת דגם זה ליום.

השכרת ג'יפ בנתיבות

בעזרת השוואה מחירים יעילה תוכלו למצוא השכרת ג'יפ בנתיבות שמתאימה לכל תקציב. בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת ג'יפ בנתיבות קיבלנו את המחיר הכי זול בהשכרת סובארו XV מקל אוטו במחיר של 272.81 ש"ח ליום או 5,882.66 ש"ח לחודש (שלושים ימים).

השכרת מיניוואן בנתיבות

אתר רנטלקארס מאפשר חיפוש השכרת מיניוואן בנתיבות, בין אם יש לכם צורך ברכב למשפחה מרובת ילדים או לקבוצה גדולה, תוכלו לשכור בנתיבות מכונית מיני וואן גדולה עם מקומות לשבעה, שמונה או תשעה נוסעים ואפילו יותר.

ביקשנו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת מיניוואן בנתיבות.  בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם מקומות ל- 7 נוסעים הוא 339.81 ש"ח בהשכרת סיטרואן ברלינגו מקל אוטו ליום (תיבת הילוכים ידנית).

בהשכרת מיניוואן עם תשעה מקומות, המחיר הכי זול הוא 727.49 ש"ח ליום בהשכרת סיטרואן ג'אמפי (תיבת הילוכים אוטומטית) מקל אוטו.

השכרת מכוניות יוקרה בנתיבות

בין אם מדובר ברכב מנהלים לפגישה או מכונית פאר לחתונה או אירוע, השכרת רכב פרימיום בנתיבות הופכת לקלה יותר בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס.

המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בנתיבות לפי השוואת המחירים של רנטלקארס הוא 564.76 ש"ח בהשכרת וולוו S60 ליום ו11,765.32 ש"ח בהשכרת אותו הדגם לחודש מקל אוטו. הוולוו S60 מתאימה לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה.

השכרת רכב בנתיבות עם קל אוטו

כתובת סניף קל אוטו בנתיבות: יוסף סמלו 78. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 09:00 – 18:00, ימי שישי: 09:00 – 14:00.

סניף קל אוטו בנתיבות מציע מגוון רכבים להשכרה: פורד אדג', סיטרואן ג'אמפי, מאזדה 5, וולוו S60, סיטרואן ברלינגו, פורד פוקוס אסטייט, מאזדה 6, פיאט טיפו ועוד. חברת קל אוטו בדרך כלל מאפשרת השכרת רכב עם תנאים גמישים שכוללים את האפשרות לביטול ההזמנה, עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, במקרה הצורך. קל אוטו בדרך כלל גובה עמלה על איחור בהחזרת הרכב השכור באופן הבא: איחור של עד שעה יחושב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יחושב כרבע מעלות יום השכירות, איחור של שעתיים עד שלוש כשני רבעים מעלות יום השכרת רכב ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחויב במחיר יום השכרת רכב מלא.

שימו לב שלרוב יש צורך לקבל אישור על איחור בהחזרת הרכב. השכרת רכב לנהגים צעירים בנתיבות בדרך כלל אפשרית בקל אוטו בתוספת תשלום, כל עוד הנהג בן 21  לפחות עם מינימום של שנתיים רישיון. שימו לב שאלו התנאים הכלליים שמופיעים באתר של חברת קל אוטו, ייתכן שלהזמנה שלכם יהיו תנאים אחרים שעליכם לבדוק בעת השוואת המחירים.

השכרת רכב בנתיבות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל