השכרת רכב ב malta

השכרת רכב במלטה – כך תחסכו מאות שקלים

השכרת רכב במלטה יכולה להיות הרבה יותר משתלמת ונוחה באמצעות מנוע השוואת המחירים המתקדם שיאתר עבורכם בקלות את ההצעה המשתלמת ביותר להשכרת רכב במלטה. מנוע השוואת המחירים מתעדכן במחירים של כל החברות המציעות שירותי השכרת רכב במלטה כולל מבצעים והנחות מיוחדות. בנוסף תוכלו לקרוא כאן טיפים ומידע שימושי בעניין השכרת רכב במלטה, חוקי התנועה במלטה ונהיגה במלטה, שמאוד מומלץ לקרוא לפני תכנון טיול במלטה

            הזמנת דילים למלטה        |        הזמנת טיולים מאורגנים למלטה

השכרת רכב במלטה היא תעשייה תחרותית בה פועלות סוכנויות השכרת רכב רבות, חלקן חברות השכרת רכב בינלאומיות וחלקן סוכנויות מקומיות המציעות שירותי השכרת רכב במלטה, שבדרך כלל מציעות מחירים זולים יותר. מנוע השוואת המחירים המתוחכם למחירי השכרת רכב בחו"ל מתעדכן אוטומטית באופן שוטף במחירי השכרת רכב במלטה אצל כל החברות, כולל מבצעים, הנחות והצעות מיוחדות ויעזור לכם למצוא את המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב במלטה – פשוט ביחרו את מלטה בשדה "ארץ" בטופס שלמטה, הכניסו את היעד המדוייק (בד"כ נוח לאסוף את הרכב משדה התעופה הבינלאומי בבירה ולטה) ואת תאריכי הגעתכם למלטה, וקבלו את המחירים המשתלמים ביותר לאחר שתלחצו "חפש"

השכרת רכב במלטה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה במלטה – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים במלטה למשפחות עם ילדים – מידע חיוני

טיסות למלטה – השוואת מחירים וטיפים

מוניות במלטה והזמנת הסעה משדה התעופה

Sim ו-eSim למלטה – טיפים והמלצות למטייל

השכרת רכב במלטה – רקע כללי

מדינת מלטה מורכבת משלושה איים: האי מלטה  Malta בו נמצאות רוב הערים כולל עיר הבירה ולטה והמערה הכחולה של מלטה, אחת האטרקציות התיירותיות המפורסמות בים התיכון, האי הקטן יותר גוזו Gozo בו יש כמה כפרים ואתרים מעניינים, והאי קומינו Comino, אי שמהווה שמורת טבע וגרה בו רק משפחה אחת (המפעילה את מלון קומינו). האי הראשי הוא האי מלטה בו אין הרים או נהרות, כך שקל לטייל באי עם רכב. באמצעות השכרת רכב במלטה, תוכלו ליהנות מחופי ים חוליים, כפרים ציוריים ואתרים ארכיאולוגים מרתקים. אם אתם מעוניינים לתכנן את הטיול שלכם במלטה מראש ולקרוא על אטרקציות ויעדים במלטה מומלץ לקרוא את המדריך המלא לטיול במלטה

דרישות סף להשכרת רכב במלטה

חברות השכרת הרכב במלטה מוכנות להשכיר מכוניות לנהגים מגיל 21 ומעלה בלבד, על רכבים מיוחדים כמו 4 על 4 יש לפעמים מגבלות יותר קשות, כמו דרישה שנהנהג יהיה מעל גיל 25. בנוסף, הנהג צריך להיות בעל רישיון נהיגה כבר לפחות שנתיים. יש גם גיל מקסימום להשכרת רכב במלטה – הנהג לא יכול להיות בן יותר מ- 70. חלק מהחברות גובות תוספת מיוחדת על נהגים בני פחות מ- 25, "תוספת נהג צעיר".

מידע שימושי וטיפים לפני השכרת רכב במלטה

חוקי תנועה ונהיגה במלטה 

במלטה נוהגים בצד שמאל של הכביש, כלומר בצד ההפוך של הכביש מאשר בישראל, כמו שנוהגים באנגליה. רוב הנהגים הישראלים מדווחים כי הם מסתגלים לכך במהירות יחסית, אך שיקלו ברצינות האם אתם חשים בנוח עם זה. הנהיגה במלטה לא תמיד פשוטה, צפו בוידאו המאגד טיפים לנהיגה במלטה וודאו שאתם מוכנים לכך.

חוקי התנועה של מלטה אוסרים על שימוש בטלפון נייד בזמן הנהיגה, בלי קשר לשאלה אם אתם מחזיקים את המכשיר בידיים או לא. השימוש בחגורות בטיחות הוא חובה בזמן נהיגה במלטה. חוקי מלטה לא מחייבים במפורש שימוש בכיסאות ילדים ברכב, אבל זה בהחלט מומלץ, אל תתפשרו על כך כשמדובר בילדים קטנים.

הגבלות המהירות במלטה הן 50 קמ"ש בתוך ערים וכפרים, ובכבישים פתוחים ובינעירוניים המהירות המירבית היא 80 קמ"ש. במלטה אין כבישי אגרה.

מעבר בין איים במלטה עם רכב – השכרת רכב במלטה האי והשכרת רכב בגוזו

כאשר אתם מתכננים טיול הכולל השכרת רכב במלטה, חשוב מאוד להביא בחשבון האם אתם מתכננים לטייל רק באי מלטה או גם באי גוזו, הקטן יותר. חברות השכרת הרכב במלטה אינן מרשות להעלות רכב שכור למעבורת, גם לא מעבורת פנימית בין האיים השונים במלטה. אם אתם מעוניינים לטייל עם רכב שכור גם באי מלטה וגם באי גוזו תצטרכו לחלק את ההזמנה לשני חלקים – כלומר לעשות השכרת רכב במלטה האי, להחזיר את האוטו לסוכנות השכרת הרכב במלטה, ולהזמין באופן נפרד השכרת רכב בגוזו. האי השלישי של מלטה, קומינו, הוא שמורת טבע ויש בכל האי 3 מכוניות עם היתרים מיוחדים המשמשות את צוות מלון קומינו, כך שלא ריאלי בכלל להגיע עם רכב לקומינו או לשכור רכב בקומינו.

תחנות דלק במלטה

תחנות הדלק במלטה פתוחות בדרך כלל בין 07:00 ל-20:00, שימו לב לכך בתיכנון הנסיעה, למרות שמרחקי הנסיעה באי הקטן אינם גדולים בד"כ.

חנייה במלטה

בערים הגדולות יותר של מלטה, כמו רבאט  למשל, תמצאו ברוב האיזורים מדחני חנייה ברחובות, שאפשר לשלם בהם במטבעות חנייה של שעה עד שעתיים. אם אתם צריכים חנייה לזמן ארוך יותר, סעו לחניון בתשלום. יש גם איזורי חנייה ציבורית שהם בדרך כלל ללא עלות, שימו לב להוראות השילוט. שימו לב: קווים צהובים כפולים מסמנים במלטה מקום שהחנייה בו אסורה.

השכרת רכב במלטה – מידע על ביטוח

ביטוח רכב הוא עניין שמאוד משתנה בין חברת השכרת רכב במלטה לחברה אחרת. בידקו את התנאים לפני ביצוע ההזמנה ושימו לב אם תעריפי השכרת הרכב כוללים כיסוי ביטוח נגד 'נזק מהתנגשות' – Collision Damage  ונגד גניבות Theft Protection לרכב השכור. שימו לב גם למחירי ההשתתפות העצמית בביטוחים שגם ביניהם יש הבדלים גדולים בין כל מיני חברות השכרת רכב במלטה.

השכרת רכב במלטה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל