טיסות לפירנצה השוואת מחירים

טיסות לפירנצה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

טיסות לפירנצה – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת חופשה בפירנצה, בירת טוסקנה ואחת האטרקציות התיירותיות הבולטות של איטליה: טיפים ומנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לפירנצה וגם מידע על תחבורה משדה התעופה של פירנצה למרכז העיר והשוואת מחירים ותנאים בין חברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לפירנצה

הזמנת דילים לפירנצה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

מי שיבקש ליהנות מהנופים המרהיבים של בירת טוסקנה, פירנצה, ומחפש טיסות לפירנצה יאלץ להסתפק בטיסות ישירות בתאריכים נבחרים בלבד (של חברת וולינג איירליינס), או בטיסות קונקשן לפירנצה עם עצירה בבירת איטליה רומא או בערים אירופאיות מרכזיות אחרות. אורך טיסה לפירנצה מנתב"ג כאשר מדובר בטיסה ישירה הוא כשלוש וחצי שעות מתל אביב לפירנצה. לאיתור טיסות זולות לפירנצה במועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש לאיתור טיסות זולות לחו"ל שבדף זה

חופשה בפירנצה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בפירנצה – השוואת מחירים וטיפים

פירנצה, איטליה – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לאיטליה – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

שדה התעופה של פירנצה ותחבורה למרכז פירנצה

שדה התעופה של פירנצה ממוקם במרחק נוח של כ 4 ק"מ בלבד ממרכז העיר. למרכז פירנצה ניתן להגיע בקלות באוטובוס הVOLANIBUS (נסיעה של כעשרים דקות). משדה התעופה תוכלו להגיע גם לפראטו (כחצי שעה) ואל פיזה (כשעתיים) באוטובוס.

האפשרות הנוחה והמומלצת ביותר להגיע מנמל התעופה של פירנצה ישירות למלון שלכם בפירנצה או בטוסקנה – בוודאי אם אתם מגיעים אל פירנצה עם ילדים – היא הזמנה מראש של העברה משדה התעופה למלון באינטרנט באמצעות שירות אמין ומומלץ הנקרא קיויטקסי: הנהג ימתין לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו שמכם, ויסייע לכם עם המטען. עלות הנסיעה נקבעת מראש בעת ההזמנה באינטרנט לפי מחירון שקוף והגון, לפי מרחק הנסיעה בקילומטרים. השתמשו בקישור להזמנה מראש של הסעה משדה התעופה למלון

מהטרמינל יוצאת הסעה לחניית השכרות הרכב, שם תוכלו לבחור מבין כשמונה סוכנויות שונות להשכרת רכב.

מול הטרמינל תמצאו את תחנת המוניות הרשמית. כ15 דקות נסיעה למרכז פירנצה בדרך כלל יעלו לכם כ 22-25 אירו, תלוי בשעה כמובן.

זהו שדה תעופה בינלאומי עם טרמינל יחיד ומגוון קטן של חנויות ומסעדות. בין השירותים שתוכלו למצוא במתחם: עמדה להמרת מט"ח,  טרקלינים עסקיים בתשלום, עמדת מידע לתיירים ועוד.

טיסות ישירות לפירנצה

טיסות זולות לפירנצה בוולינג איירליינס

חברת הלואו-קוסט הספרדית וולינג איירליינס מציעה טיסות זולות לפירנצה בתאריכים נבחרים בעונה.

כמו ברוב חברות הלואו-קוסט, תהיה לכם את האפשרות להזמין כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי שלא כולל מזוודה (או כמעט כל דבר אחד מלבד הטיסה עצמה) או לשדרג את הכרטיס ולקבל הטבות נוספות. מחירי טיסות לפירנצה בוולינג איירליינס מתחילים מכ117$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

אלו סוגי הכרטיסים שמציעה חברת וולינג איירליינס על טיסות לפירנצה איטליה:

Basic: הכרטיס הבסיסי לא כולל מזוודה (העמלות מתחילות מכ12 אירו) או שמירת מושב מראש. תנאי ההזמנה אינם גמישים כלל, והכרטיס אינו כולל ארוחה במהלך הטיסה.

Optima: כרטיס זה יאפשר לכם לשלוח מזוודה אחת לתא המטען (23 ק"ג), לשמור מושב סטנדרטי (לא כולל המושבים המרווחים יותר) מראש וגם להקדים את הטיסה לאחת אחרת שממריאה באותו היום (לפי הזמינות כמובן).

Excellence:כרטיס האקסלנס הוא הטוב והיקר ביותר מבין השלושה.  הוא יאפשר לכם ליהנות ממושבי האקסלנס המרווחים (מאוד) בשורה הראשונה, לשלוח מזוודה לתא המטען (23 ק"ג), ליהנות מעדיפות בבורדינג, תנאי הזמנה גמישים, כיבוד במהלך הטיסה ועוד.

בטיסות לפירנצה של וולינג איירליינס, תינוקות (עד גיל שנתיים) טסים ללא מושב נפרד. במקרה בו מבוגר אחד טס עם שני תינוקות (אפשרי רק אם אחד מהם בן 18 חודשים לפחות), הוא יאלץ להזמין מושב נפרד עבור אחד מהם ולהביא לטיסה מושב בטיחות תקני (הזמנה מסוג זה תתבצע בעזרת שירות הלקוחות). בנוסף על כך, אם אתם טסים אל פירנצה עם תינוק תוכלו לקחת איתכם עגלה עד לפתח המטוס ללא עלות.

טיסות זולות לפירנצה עם עצירת ביניים

טיסות לפירנצה באליטליה

חברת התעופה הלאומית של איטליה מאפשרת לישראלים להגיע ליעדים שונים באיטליה במחירים אטרקטיביים ובטיסות עם זמני עצירה קצרים.

אליטליה מציעה טיסות זולות לפירנצה מתל אביב עם עצירת ביניים ברומא. החברה מתפעלת מספר טיסות יומיות בכל קטע טיסה  – גם טיסות לרומא מתל אביב וגם טיסות לפירנצה מרומא – כך שתמיד תוכלו למצוא טיסה בשעה נוחה ובתאריך שמתאים לכם.  מחירי טיסות לפירנצה באליטליה מתחילים מכ130 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

אליטליה מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לפירנצה בעת ההזמנה:

ECONOMY LIGHT: כרטיס  בסגנון לואו קוסט שלא כולל כבודת מטען או את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה. הכרטיס כולל עלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג).

ECONOMY CLASSIC: כרטיס סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען, שמירת מושב מראש, אפשרות לביצוע שינוי בהזמנה (לא כולל ביטול) בעד עמלה ועוד.

ECONOMY FLEX: בנוסף להטבות של הכרטיס הקלאסי, כרטיס זה כולל גם תנאי הזמנה גמישים יותר שמאפשרים לרוב שינויים ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).בדרך כלל ניתן לבטל כרטיס מסוג זה, אך תצטרכו לוודא זאת בתנאי ההזמנה הסופיים של ההזמנה שלכם – תנאי זה משתנה לעיתים.

למרות שמדובר בטיסת קונקשן, המסלול קליל יחסית. כארבע שעות מתל אביב לרומא וכשעה מרומא לפירנצה.

בטיסות אליטליה בקו תל אביב-רומא תוגש ארוחה, אך ברוב המטוסים בקו זה אין מערכת בידור. בטיסות הפנימיות באיטליה, השירות כולל הגשת משקאות בלבד.

כרטיס טיסה לפירנצה במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען, מושבים נוחים ומרווחים יותר, ארוחה מושקעת, גישה לטרקלינים העסקיים של החברה ועוד.

אם אתם טסים עם תינוק, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב נפרד בתעריף מיוחד, או כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד (במקרה זה תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני).

טיסה לפירנצה באיבריה

חברת התעופה הלאומית של ספרד מציעה טיסות זולות לפירנצה עם עצירת ביניים בבירת ספרד – מדריד. באתר של איבריה ניתן למצוא מחירי טיסות לפירנצה שמתחילים מכ143 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר ללא מזוודה), אך שימו לב שחלק מהכרטיסים הנמכרים באתר הם לטיסות שמתופעלות על ידי חברות אחרות, כמו וולינג ואל על.

בעת הזמנת טיסה לפירנצה באיבריה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים:

Basic: לא כולל שמירת מושב כלל. ניתן לבצע שינויים בהזמנה בעד עמלה.

Optimal: כולל שמירת מושב סטנדרטי מראש (לא כולל מושבי האקסטרה לארג').  עמלת השינויים בכרטיס זה נמוכה יותר, אך עמלת הביטול לא משתנה.

Flexible: כולל שמירת מושב מראש (כולל מושבי XL מרווחים יותר) ואת האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

Business Flexible: כרטיס טיסה לפירנצה במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען, עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים, שמירת מושב מרווח מראש וגם את האפשרות לביצוע שינויים ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

איבריה מתפעלת טיסות למדריד מנתב"ג על בסיס טיסות יומיות וארבע טיסות בשבוע בקו מדריד-פירנצה. מדובר בטיסה של כחמש ורבע שעות בקו תל אביב – מדריד וכשעתיים וחצי בקו מדריד – פירנצה.

בטיסות בקו תל אביב-מדריד, השירות כולל הגשת ארוחה והמטוסים בדרך כלל לא כוללים מערכת בידור אישית. בטיסות הקצרות בקו מדריד-פירנצה, ארוחה חמה תהיה כרוכה בתשלום לנוסעי מחלקת תיירים. נוסעי טיסות לפירנצה במחלקת עסקים יוכלו ליהנות מארוחה כחלק מהשירות.

גם איבריה מציעה תנאים דומים למי שטס עם תינוק: בחירה בין רכישת כרטיס ללא מושב נפרד או כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד (בדרך כלל) שכולל מושב נפרד. כמובן שמושב נפרד לתינוק יאלץ אתכם להביא מושב בטיחות לטיסה.

טיסות לפירנצה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל