לי רומני החלפת כסף

קניית קרונה נורבגית (NOK) בנתב"ג

אתם עומדים לטוס בקרוב לנורבגיה? על מנת שתוכלו להתחיל את הטיול שלכם ברגל ימין, חשוב מאוד שתגיעו לטיול בנורבגיה עם קרונה נורבגית (NOK)  – כך לא תבזבזו זמן יקר על המרת הכסף אחרי הנחיתה בנורבגיה, ותוכלו מייד להתחיל ליהנות מכל היופי שנורבגיה מציעה לכם. על מנת שיהיה לכם סדר בכל האפשרויות, החלטנו לרכז עבורכם את כל הדרכים היעילות ביותר קניית קרונה נורבגית במזומן בישראל

נורבגיה הפכה להיות בשנים האחרונות ליעד תיירותי פופולרי מאוד למטייל הישראלי, היא מציעה מגוון רחב של חוויות ונופים שלא קיימים בשאר מדינות אירופה, מהפיורדים ועד לזוהר הצפוני. כיאה למדינה עם נופים מרהיבים ואין ספור אטרקציות, תצטרכו לתכנן את הטיול בנורבגיה לפרטי פרטים על מנת שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום האפשרי, והסידורים דורשים זמן רב. מאחר ועמדות המרת המט"ח בנורבגיה לא יקבלו שקל ישראלי,  טרם הטיסה שלכם לנורבגיה חשוב מאוד שתבצעו המרה של שקל לקרונה נורבגית. 

חברת FlyMoney השיקה לאחרונה את הדרך הנוחה והקלה ביותר להמרת שקל למטבע זר לפני טיול והיא מאפשרת הזמנת קרונה נורבגית לנתב"ג אונליין – שזוהי  כנראה האפשרות הטובה ביותר שזמינה בשבילכם. היא מציעה אין ספור יתרונות וכמעט ולא תוכלו למצוא באופציה הזאת חסרונות או נקודות תורפה בהשוואה לכל שאר האופציות שזמינות עבורכם. באופן הזה,  קניית קרונה נורווגית מתבצעת אונליין כך שניתן לחלק את המחיר לתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי, והקרונות הנורבגיות במזומן ימתינו לכם במעטפה על שמכם בסניף בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3) ביום הטיסה. כדי להזמין קרונה נורבגית לשדה התעופה השתמשו בתיבת ההזמנות שלמטה בדף זה – שימו לב שייתכן שיהיה עליכם לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ההזמנה



טיול בנורבגיה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בנורבגיה – השוואת מחירים והמלצות 

טיסות לנורווגיה – ביקורת חברות תעופה והשוואת מחירים

היתרונות בהזמנת קרונה נורבגית לנתב"ג

בנורבגיה יש לא מעט מקומות ואטרקציות שאתם חייבים להגיע אליהם, ולכן אתם חייבים לתכנן את הטיול שלכם לפרטי פרטים ולנצל את הזמן טרם הטיול על מנת לבדוק לאילו מקומות כדאי לכם להגיע ולתכנן את התחבורה, ובאמצעות הזמנת קרונה נורבגית לנתב"ג תחסכו לעצמכם שעות רבות של סידורים והמתנה בתורים.

כאשר מדובר על מטבע זר קשה לכם מאוד לדעת האם מדובר בשטרות אמיתיים או בשטרות מזויפים מכיוון שאינכם מכירים אותם. הזמנת קרונה נורבגית לנתב"ג דרך Flymoney מתבצעת בפיקוח משרד האוצר וכך תאפשר לכם להיות עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי השטרות שזה עתה קיבלתם עברו את הבדיקות המחמירות ביותר על מנת לאמת את מקוריותם. במידה ואתם מסתבכים בעיצומו של תהליך המרת הכסף, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של החברה שזמין עבורכם בכל שעות היממה. כך תוכלו לדעת שתוכלו לקבל תשובה לכל שאלה או בעיה שעלולה לצוץ במהלך תהליך ההזמנה של הכסף.

טיול לנורבגיה הוא עניין יקר, וברור לכולם שההוצאות הכספיות המגיעות במכה אחת יכולות להכניס אתכם למצב כלכלי לא פשוט. כאשר אתם מבצעים הזמנת קרונה נורווגית לנתב"ג אתם יכולים לפרוס את כל העסקה לתשלומים וכך להקל על עצמכם את ההוצאות הכספיות.

קניית קרונה נורבגית בדואר ישראל

דולר ישראל יכול להיות אופציה רלוונטית כאשר מדובר על המרת כסף לחו"ל, אך נכון להיום לא בכל סניפי הדואר תוכלו לבצע המרת מט"ח כך שחשוב מאוד לקחת את הנושא הזה בחשבון. בנוסף נכון לכתיבת שורות אלה, בדואר ישראל לא ניתן לקבל קרונה נורבגית – בדואר ישראל ניתן לקבל אך ורק דולר אמריקאי, יורו או פאונד.

קניית קרונה נורווגית (NOK) בבנק

אם לא דרך הדואר, אולי תרצו לבצע המרה של מט"ח דרך אחד מסניפי הבנק או אפילו בסניף שבו מתנהל חשבון הבנק שלכם. הבעיה העיקרית בסניפי הבנק טמונה לא רק בעמלות הגבוהות אלא דווקא בתורים הארוכים אשר משתרכים מכל פינה. לא משנה לאיזה סניף בנק תגיעו, ככל הנראה תצטרכו להמתין זמן רב עד אשר תקבלו שירות – ואם הייתם בוחרים באופציה של הזמנת קרונה נורבגית לנמל התעופה הזמן הזה היה יכול להיחסך מכם.

רכישת קרונה נורבגית בצ'יינג'ים

עוד אופציה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם למעט האופציה של הבנק או של דואר ישראל היא המרת שקל לקרונה נורבגית דרך חנויות הצ'יינג' שנמצאות כיום כמעט בכל מקום. השכיחות של חנויות הצ'יינג' עשויות לגרום לכם לרצות לבצע את המרת הכסף דרכן על מנת שתוכלו להתחיל לתכנן את הטיול שלכם – אך חשוב שתכירו את החסרונות של האופציה הזאת בטרם תקבלו החלטה כזאת או אחרת. לא תמיד חנויות הצ'יינג' אינן יכולות לאמת לכם כי השטרות הם שטרות מקוריים, ובנוסף בחלק נכבד מהמקומות העמלה שאותה תצטרכו לשלם בד"כ תהיה עמלה גבוהה מאוד ולא תוכלו לפצל את סכום הרכישה לתשלומים חודשיים.

קניית קרונה נורווגית בשדה התעופה

אז אחרי שהכרתם את כל האופציות האחרות והבנתם כי בכל אחת מהן יש לא מעט חסרונות, כעת נשאר לנו לסקור לפניכם רק עוד אופציה אחת בלבד. הזמנת קרונה נורבגית לנתב"ג הפכה להיות כיום הדרך השכיחה ביותר עבור מטיילים מנוסים הנוסעים לנורבגיה להמרת שקלים לקרונה נורווגית. 

עם האופציה הזאת אתם מקבלים כמעט את כל היתרונות שחשובים לכם – בין היתר אתם מקבלים את שערי המט"ח הטובים ביותר, כאלה שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר. כל התהליך עצמו מתבצע דרך אתר האינטרנט של החברה, כך שאתם יכולים לחסוך מעצמכם זמן יקר שאותו תוכלו לתעל על מנת לתכנן לעצמכם את הטיול בצורה עמוקה יותר.

אם לא די בכך, ישנם עוד יתרונות שחשוב מאוד שתכירו אותם. לרשותכם עומד מוקד תמיכה שזמין בכל שעות היממה, ויענה לכם על כל שאלה או כל בעיה. אתם יכולים לפרוס את כל העסקה לתשלומים, והמחיר שמופיע לכם באתר הוא המחיר הסופי שאותו תצטרכו לשלם – ללא הפתעות וללא אותיות קטנות.

קרונה נורבגית – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הקרונה הנורבגית הוא אחד מהמטבעות העתיקים ביותר נכון להיום. הקרונה הנורבגית משמשת בתור המטבע הרשמי של נורבגיה עוד משנת 1875 ועד לעצם היום הזה.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 קרונה נורבגית, 5 קרונה נורבגית, 10 קרונה נורבגית, 20 קרונה נורבגית.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 50 קרונה נורבגית, 100 קרונה נורבגית, 200 קרונה נורבגית, 500 קרונה נורבגית, 1000 קרונה נורבגית.

כמה כסף להזמין לטיול בנורבגיה?

אז רגע לפני שאתם  טסים לנורבגיה ורגע לפני שאתם מבצעים הזמנת כסף בנתב"ג, כל מה שנותר לכם לדעת זה כמה כסף אתם צריכים לקחת אתכם. ככל שתקלעו בצורה מדויקת לסכום הכסף שיידרש לכם לטיול כולו, כך תוכלו לדעת כי לא הפסדתם כסף בעת ההמרה – ואתם תצאו מרוויחים מכל התהליך. מהסיבה הזאת השאלה הזאת היא אחת מהשאלות השכיחות ביותר שחשוב מאוד לתת עליהן מענה מראש.

הבעיה העיקרית היא שקשה מאוד להעריך בצורה מדויקת כמה כסף תצטרכו לקחת אתכם לפני שאתם יוצאים לחו"ל. לכל תייר ישראלי יש את הרגלי הבזבוז שלו, ולכן כל אחד יכול לקחת איתו סכום כסף שונה על מנת שזה יספיק לו ליום בודד בנורבגיה. 

באופן כללי ההמלצה שלנו עבורכם היא להגיע עם 80-100 דולר ארה"ב (בקרונות כמובן) ליום עבור בן אדם אחד, כאשר בסכום הזה תוכלו להתנייד ולהיכנס לאטרקציות וגם לאכול במסעדות בכל משך היום. הזמנת בתי מלון ממילא משולמת בד"כ בכרטיס אשראי מראש. אם אתם יודעים שאתם קצת יותר מפונקים תוכלו להוסיף עוד 20-40 דולר ליום, כך תוכלו לשדרג את החופשה שלכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל