הזמנית מוניות מנמלי תעופה

מוניות והסעות משדה התעופה באוסלו בירת נורבגיה

קל מאוד להתנייע באוסלו בירת נורבגיה. התחבורה הציבורית באוסלו היא מגוונת, יעילה, זולה וזמינה ותיקח אתכם לכל נקודה בעיר. עם זאת, אם תרצו הסעה משדה התעופה באוסלו לבית המלון שלכם או בין שתי נקודות בנורווגיה – תמצאו שהזמנת מונית באוסלו היא הדרך היעילה לעשות זאת באמצעות שירות אינטרנטי מיוחד שתמצאו בכתבה זו. כל המידע הנחוץ לנסיעה בתחבורה הציבורית באוסלו ועל הזמנת הסעות באוסלו – בכתבה שלפניכם  

אוסלו, עיר הבירה של נורבגיה, היא יעד טיולים אשר נגלה רק בשנים האחרונות לקהל הישראלי. עם העלייה בכמות הטיסות היוצאות מהארץ, גם מדינות הצפון הקר של אירופה פתחו קווי תעופה מישראל ואפשר כיום למצוא לא מעט טיסות לנורבגיה היוצאות מישראל. גם טיולים מאורגנים מיוחדים במינם יוצאים לכל אחת ממדינות סקנדינביה. בבירת נורבגיה אתם יכולים לחוות את השילוב המושלם בין אווירה אינטימית וכפרית לבין עיר צומחת ומתפתחת. בשנים האחרונות חווה אוסלו גידול קבוע במספר האזרחים המתגוררים בה, כמו גם במספר השכונות החדשות אשר נבנות בה. יחד עם זאת, העיר שומרת על אופי כמעט כפרי, עם מרכזי פעיל ודינאמי לאורך כל שעות היום והלילה. בעת טיול באוסלו אתם יכולים לבקר במרכזי תרבות ותיקים כמו בית האופרה, המוזיאונים הלאומיים ומופעי ריקוד, מוזיקה ובלט. לצד זאת, תוכלו להכיר את כל מבני הציבור, הפארקים ומקומות הבילוי השונים אשר פועלים באוסלו.

העיר מציעה אפוא שפע של בילויים, אטרקציות ומוקדי עניין למטייל באוסלו וכדי ליהנות מכל העושר הזה בדרך היעילה ביותר בעת טיול באוסלו – כדאי מאוד להכיר את מערכת התחבורה הציבורית ומערך המוניות של אוסלו ולתכנן בקפידה כל אחד מימי הטיול שלכם בעיר. לשם כך, ובסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, יצרנו לכם את המדריך המלא לתחבורה הציבורית ומוניות באוסלו.

שירות קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית באוסלו או הסעה משדה התעופה למרכז אוסלו בהזמנה מראש אונליין. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה באוסלו עם שלט שעליו שמכם, יעזור לכם עם המטען, ויקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות באוסלו או הסעה מנמל התעופה של אוסלו הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Oslo ו-Gardermoen Airport Oslo (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך) והמשיכו בהזמנה.

מנוע קיוויטקסי לאיתור והזמנת הסעה באוסלו:



חופשה באוסלו – עוד מידע חיוני למטייל

אוסלו עם ילדים – אטרקציות בבירת נורבגיה ומידע למטייל

מלונות מומלצים באוסלו למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באוסלו – מידע והשוואת מחירים

קניית קרונה נורווגית בישראל לטיול בנורווגיה

תחבורה ציבורית באוסלו

נסיעה בתחבורה ציבורית באוסלו היא פשוטה, פופולרית מאוד בקרב המקומיים, יעילה ופשוט מהנה. מרבית התושבים באוסלו מחזיקים בכרטיס Rutar, שהוא כרטיס הרב קו המקומי של תושבי אוסלו המאפשר לכם להתנייד בכל אמצעי התחבורה הציבורית באוסלו בקלות וללא הגבלה. קיימים כמה סוגי תחבורה ציבורית באוסלו וכולם יעילים ופועלים היטב:

1. רכבת תחתית באוסלו – הרכבת התחתית של אוסלו היא אחת מדרכי התחבורה הציבורית הנוחות ביותר שאתם יכולים למצוא באירופה. מדובר במערך רכבות יעיל מאוד שפועל לאורך כל שעות היום. תדירות הנסיעות ברכבת התחתית באוסלו משתנה בהתאם לשעות העומס והתנועה ברחבי העיר, אך עדיין מאפשרת לכם להגיע כמעט לכל מקום ברחבי העיר בקלות ובמהירות. שירותי הרכבת התחתית של אוסלו מהווים נדבך מרכזי של שירות הסעות המונים דווקא במרכז העיר ההומה. קווי הרכבות הגדולים ביותר של אוסלו עוברים בכל נקודות התיירות המרכזיות ומאפשרים לכם לבנות מסלול טיול מושלם במינימום מאמץ. כך בימים הקרים ביותר שאתם נמצאים באוסלו אתם ממש לא צריכים לצאת יותר מידי לרחוב ולסבול מהקור.

2. אוטובוסים באוסלו – קווי האוטובוס באוסלו לא מגיעים תמיד לכל הנקודות המרוחקות ביותר בעיר. לכן, שילוב של הסדרי התחבורה הציבורית באוסלו על מגוונם מאפשר לכם להגיע לכל נקודה במהירות ובקלות. בעיר אוסלו אין תחנה מרכזית רשמית, אבל רוב האוטובוסים באוסלו מגיעים לתחנת הרכבת המרכזית ויעצרו גם בכניסה של התיאטרון הלאומי. בלילות קיימים קווי אוטובוס בתדירות נסיעה נמוכה יותר. אך יחד עם זאת בסופי השבוע אתם יכולים למצוא קווי אוטובוסים באוסלו שפועלים לטובת המבלים לאורך כל שעות הלילה.

3. רכיבת האופניים באוסלו – ברחבי העיר אוסלו קיימים עשרות רבות של מסלולי אופניים אשר מאפשרים לכם להכיר את העיר לרוחבה ולאורכה בקלות. ישנן תחנות אופניים רבות מספור בעיר, ואתם יכולים להגיע לכל אחת מהם בין השעות שש בבוקר ל-12 בלילה ולהשכיר אופניים לפרק זמן של כשלוש שעות. ישנם פארקים רחבי ידיים שמאפשרים לכם להעביר טיול באוסלו ברוגע של אחר הצהריים או לגלות את אוסלו עם הילדים ברכיבת אופניים רגועה וליצור יחדיו חוויות בלתי נשכחות. כל עוד אתם שומרים על נהיגה זהירה, מתמקדים במסלולי אופניים בטוחים ומשתמשים בכל ציוד המגן – אתם יכולים לשדרג מאוד כל חופשה באוסלו.

4. השכרת רכב בנורבגיה – אמנם הנסיעה ברחבי אוסלו היא פשוטה יחסית, למרות כמות הרחובות החד סטריים הגדולה. אך עדיין, אם אין לכם כוונה לצאת ממרכז אוסלו רבתי אל הפרברים או אל חלקים אחרים בנורבגיה – המלצתנו היא שלא לשכור רכב באוסלו כי עלויות השכרת הרכב הן גבוהות מאוד ולאו דווקא מיטיבות עם תיירים שלא מכירים את האזור. לכן ישראלים רבים הנמצאים בחופש באוסלו מוותרים על האפשרות להתנייד ברכב שכור באוסלו ובוחרים לפנות לתחבורה הציבורית של אוסלו.

5. מוניות באוסלו – אם אתם לא אוהבים לנסוע בערים זרות על רכבים פרטיים או שאתם מעוניינים להגיע ליעד מרוחק בתוך העיר אוסלו או לנסוע בשעה בלתי שגרתית – לא תמיד התחבורה הציבורית של אוסלו תדע להציע לכם פתרון מלא. לכן מומלץ מאוד לחשוב על הסעה פרטית שתיקח אתכם מכל נקודה אל כל נקודה באוסלו באמצעות מונית שאותה תוכלו להזמין בקלות ובנוחות מכל מקום ובכל רגע, אפילו מן הספה בביתכם. בדרך-כלל תיירים המגיעים אל חופשה באוסלו מעדיפים להזמין מראש הסעה משדה התעופה של אוסלו שתיקח אותם בבטחה ובנוחות עד לפתח בית המלון. באמצעות קיוויטקסי תוכלו לעשות זאת בקלות ולהזמין לעצמכם מראש, מהבית, הסעה פרטית משדה התעופה של אוסלו אל בית המלון באוסלו או מכל תחנת מוצא אחרת ואל כל יעד אחר.

הזמנת הסעה מנמל התעופה באוסלו דרך חברת קיווי טקסי

הזמנת מונית באוסלו באמצעות מנוע החיפוש של קיווי טקסי היא פעולה פשוטה וקלה עד מאוד. מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי מתבסס על חיפוש שירותי מוניות בהתאם לנקודת המוצא והיעד בהן אתם נמצאים. לאחר שקראתם את כל הנתונים, מנוע החיפוש יציג בפניכם את היצע המכוניות שקיים לחברת kiwi taxi בתאריכים הרלוונטיים לכם.

מנוע החיפוש יציג לכם כמה אפשרויות המתאימות להגדרות שהזנתם ובהן מכוניות פרייבט, מכוניות עסקיות ומוניות גדולות כגון מיניוואן או מיניבוס לקבוצות או למספר גדול של נוסעים באוסלו. כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור את המונית המתאימה לכם ביותר ולהזמין אותה. תוכלו לשלם עבור הנסיעה מראש בעת ההזמנה ובאמצעות כרטיס אשראי – כך תבטיחו מראש את שריון המכונית עבורכם, או לשלם לנהג המונית בעת הנסיעה ובמזומן. מנוע החיפוש יציג בפניכם גם את מספר הנוסעים האפשרי ומספר המזוודות לכל רכב ואת מחירי הנסיעה, אך גם את נקודת המפגש, זמני הנסיעה וסוגי המכוניות הספציפיים אותם אתם יכולים לבחור.

בצורה כזו תוכלו לבצע את ההזמנה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, בתוך פרק זמן של דקות ובמינימום מאמץ. כדי להקל עליכם בהזמנת העברה משדה התעופה של אוסלו אל מרכז העיר, יצרנו לכם את המחירון המלא לנסיעה במוניות במסלול זה. זמן הנסיעה הממוצע הוא כארבעים וחמש דקות. המחירון עדכני לעת כתיבת שורות אלו, והוא מוצג באתר החברה על פי סדר מחירים עולה. אלו הם מחירי חברת קיווי טקסי לנסיעה במוניות למרכז העיר אוסלו:

מכונית אקונומי – 163 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 190 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 310 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 527 דולרים, כולל עשר מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל