עונה מומלצת לחופשה בורשה

מזג האוויר בוורשה ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בוורשה בקרוב, ולא יודעים באיזה חודש הכי מומלץ לטוס, או אילו בגדים לארוז במזוודה לטיול שכבר קבעתם, במדריך זה תמצאו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על מזג האוויר בורשה, כולל טמפרטורות ממוצעות לפי חודשים ועונות, וכן, פסטיבלים המתרחשים בורשה שאולי יענינו אתכם ויחשפו אתכם למסורת המיוחדת של תושבי העיר.

הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

ורשה, בירת פולין, היא עיר מעניינת עם היסטוריה עשירה. העיר, שהייתה אחת הערים העשירות והחשובות באירופה ערב מלחמת העולם השנייה, נחרבה במלחמה כמעט לחלוטין, אך מאז, תושביה השקיעו מאמצים רבים לבנות אותה מחדש, ולמרות העבר הכואב של העיר, העיר מצליחה לזמן אליה תיירים רבים מדיי שנה.

מזג האוויר בורשה הוא מזג אוויר אירופאי אופייני: החורף מושלג וקר מאוד, והקיץ נעים וחמים יחסית, אך יכול להיות גשום לפעמים.  מזג האוויר בורשה בחורף כולל ימי גשם ושלג רבים, הטמפרטורות במהלך העונה נעות בין מינוס חמש מעלות לחמש מעלות צלזיוס. כמו כן, צפויים כ-15 ימי גשם בחודש עם 35 מ"מ כמות משקעים חודשית ממוצעת. הקיץ בוורשה חמים ונעים אך לעיתים גשום וקריר. במהלך הקיץ הטמפרטורות נעות בין 23-11 מעלות, וצפויים כ-15 ימי גשם בחודש עם כמות משקעים חודשית ממוצעת של 70 מ"מ. ככלל, בורשה גשום כל השנה, לכן לא משנה מתי אתם בוחרים לטוס אליה, תארזו במזוודה מטריה ונעליים סגורות.

חופשה בורשה – עוד מידע למטייל

ורשה – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת פולין

השכרת רכב בורשה – השוואת מחירים והמלצות

טיסות לורשה – השוואת מחירים ומידע למטייל

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

Sim ו-eSim לפולין – מידע שימושי למטייל

העונה המומלצת לחופשה בורשה

העונות המומלצות ביותר לחופשה בורשה הן עונות המעבר, הסתיו והאביב. בתחילת האביב עדיין קר מאוד, אך לאט לאט הטמפרטורות מטפסות מעלה, השמש יוצאת והימים מתארכים. כמו כן, האביב היא העונה הכי פחות גשומה בורשה. זו תקופה נהדרת להנות מהעיר, לפני גל התיירים הגדול שפוקד את העיר בחודשי הקיץ, ולהנות ממחירים זולים יחסית בעת הזמנת מלון וטיסה. הסתיו, היא העונה היפה ביותר לטוס בה, בזכות השלכת הצבעונית שמופיעה בכל פינה בעיר ובזכות מזג האוויר הנעים.

עונות השנה בורשה

מזג אוויר בורשה באביב

בתחילת האביב בוורשה עדיין קר מאוד, אך מזג האוויר מתחמם בהדרגה במהלך העונה. כאמור, במרץ בורשה עדיין קר (3 מעלות בממוצע) וגשום מאוד, אך לקראת סוף מאי הטמפרטורות עולות והופכות נעימות יותר (14 מעלות בממוצע). יתרון נוסף של חופשה בורשה בעונה זו הוא שהאביב היא העונה הכי פחות גשומה בורשה. לכן, אם אתם לא חובבי טיולים גשומים, זו יכולה להיות אופציה מצוינת עבורכם.

הטמפרטורות הממוצעות בורשה בחודשי האביב נעות בין 1- ל-19 מעלות צלזיוס, ויש כ-15 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים של 30 מ"מ. אם אתם מגיעים לורשה באביב, תארזו במזוודה שלכם בגדים חמים מאוד לשעות הקרות של הערב לצד חולצות ארוכות דקות לשעות היום (שבתחילת העונה מומלץ להביא איתכם סוודרים גם לשעות היום).

מזג אוויר בורשה בקיץ

מזג אוויר בורשה בקיץ ( יוני-ספטמבר ) הוא חמים ונעים, בורשה אין לחות גבוהה ובדרך כלל מאוד נעים להסתובב בחוץ, בכל שעות היום. שימו לב, לפעמים עלול לרדת גשם בקיץ לכן תגיעו עם נעליים סגורות ומטריה. אנו ממליצים לכם בחום להזמין את הטיסה והמלון מספיק זמן מראש, שכן החדרים במלונות הטובים עלולים להיגמר, והמחירים עולים ככל שהעונה החמה מתקרבת. בקיץ תארזו לחופשה בורשה בגדים קצרים וקלילים, אך מומלץ להביא איתכם גם חולצה ארוכה דקה ומעיל לשעות הערב הקרירות. בקיץ הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 11 ל-23 מעלות צלזיוס.

מזג אוויר בורשה בסתיו

מזג האוויר בורשה בסתיו (אוקטובר-נובמבר) הוא קר וגשום. בתחילת העונה יש ירידה חדה בטמפרטורות, בתחילת העונה (אוקטובר) ממוצע הטמפרטורות עומד על 9 מעלות אך בסופה (נובמבר) הממוצע יורד לכ-3 מעלות. הסתיו היא עונה מומלצת לטוס בה לורשה, בזכות השלכת היפה שיש בה. אם אתם מגיעים לורשה בסתיו, מומלץ להביא בגדים חמים וארוכים (במיוחד לערב), הצטיידו בכפפות, צעיפים וכובע צמר, ולמי שסובל מקור מומלץ אפילו להגיע עם בגדים טרמיים. בסתיו בורשה הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 13 מעלות צלזיוס למעלה אחת בלבד.

מזג האוויר בורשה בחורף

מזג האוויר בורשה בחורף (דצמבר-פברואר) הוא קר מאוד, עם רוחות חזקות וקרות. במהלך החורף בורשה יורד שלג, כך שיש להתכונן בהתאם מבחינת לבוש. מומלץ להגיע עם בגדים חמים מאוד, ואף להצטייד בביגוד טרמי איכותי. הגיעו עם מעיל איכותי ומחמם, כפפות, צעיפים, כובע צמר וכל מה שיעזור לכם להתחמם במהלך הטיול. החורף, במיוחד חודש דצמבר, זו תקופה מיוחדת מאוד להגיע לורשה בזכות שווקי חג המולד שמוקמים באזורים רבים בעיר. בחורף, ממוצע הטמפרטורות בורשה עומד על מינוס שתי מעלות צלזיוס, ויש כ-15 ימי גשם או שלג, עם 40 מ"מ משקעים בכל חודש בממוצע.

אירועים ופסטיבלים בורשה

לאורך השנה מתקיימים בוורשה מספר אירועים ופסטיבלים אשר מושכים קהל מגוון מכל קצוות העולם. ריכזנו עבורכם כמה מהפסטיבלים הבולטים ביותר.

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של ורשה

מדי חודש אוקטובר נערך בוורשה פסטיבל קולנוע בינלאומי. פסטיבל זה נחשב מאוד, הן בתעשיית הסרטים האירופאית והן בתעשיית הסרטים העולמית, הפסטיבל נמשך שמונה ימים במהלכם מוצגים סרטים מלמעלה מחמישים מדינות שונות. ימי הפסטיבל נחשבים לחגיגה אמיתית לאוהבי הקולנוע, והוא מושך תיירים רבים מכל העולם, לצד במאים, עורכים, מפיקים ושחקנים.

פסטיבל זינגר לתרבות יהודית בורשה

מזה 15 שנים, מתקיים בעיר ורשה פסטיבל זינגר לתרבות יהודית. הפסטיבל נקרא על שמו של הסופר היהודי פולני יצחק בשביס זינגר, מגדולי הסופרים בשפה היידיש. במהלך הפסטיבל נערכות בעיר אירועים רבים הקשורים לקהילה היהודית וההיסטוריה היהודית-פולנית, כמו מופעים, הקרנות סרטים, קונצרטים, תערוכות, מפגשי ספרות וסדנאות קולינריות.

פסטיבל ימי ג'אז קיציים

פסטיבל ימי ג'אז מתקיים מדי שנה באוגוסט ונחשב לאחד מאירועי הג'אז החשובים בפולין. במהלך הפסטיבל תוכלו ליהנות ממגוון הופעות ג'אז שמתקיימות ברחבי העיר.

לילה ארוך של מוזיאונים בוורשה

מדי שנה, באמצע חודש מאי, מתקיים ערב שלם בו כל המוזיאונים בעיר נפתחים בחינם עד שעה מאוחרת וניתן לשוטט בהם. המוזיאונים נשארים פתוחים עד חצות הלילה בערב זה.

מזג אוויר בורשה במהלך חודשי השנה

מזג האוויר בורשה בינואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 0 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: -4 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 2 שעות

ימים גשומים: 15 ימים

כמות משקעים: 30 מ"מ

מזג האוויר בורשה בפברואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 0 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: -5 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 2 שעות

ימים גשומים: 13 ימים

כמות משקעים: 20 מ"מ

מזג האוויר בורשה במרץ

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 6 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: -1 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 4 שעות

ימים גשומים: 15 ימים

כמות משקעים: 30 מ"מ

מזג האוויר בורשה באפריל

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 12 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 3 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 5 שעות

ימים גשומים: 15 ימים

כמות משקעים: 50 מ"מ

מזג האוויר בורשה במאי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 19 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 8 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 8 שעות

ימים גשומים: 15 ימים

כמות משקעים: 50 מ"מ

מזג האוויר בורשה ביוני

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 21 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 11 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 8 שעות

ימים גשומים: 16 ימים

כמות משקעים: 80 מ"מ

מזג האוויר בורשה ביולי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 23 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 13 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 7 שעות

ימים גשומים: 15 ימים

כמות משקעים: 70 מ"מ

מזג האוויר בורשה באוגוסט

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 23 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 12 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 7 שעות

ימים גשומים: 13 ימים

כמות משקעים: 60 מ"מ

מזג האוויר בורשה בספטמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 18 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 9 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 5 שעות

ימים גשומים: 14 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

מזג האוויר בורשה באוקטובר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 13 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 5 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 4 שעות

ימים גשומים: 15 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

מזג האוויר בורשה בנובמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 5 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת:  1 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 2 שעות

ימים גשומים: 16 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

מזג האוויר בורשה בדצמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת:  1 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת:  -2 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 1 שעות

ימים גשומים: 15 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

Warsaw WEATHER
 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל