בתי מלון בשוודיה

שטוקהולם – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

שטוקהולם בירת שבדיה היא יעד תיירותי מעניין ונקודת ההתחלה של כל טיול בשבדיה. יש הרבה מלונות בשטוקהולם אך לא כולם מתאימים לאירוח משפחות עם ילדים מבחינת גודל החדרים, האווירה וכדומה. בכתבה זו אספנו עבורכם 10 מלונות מומלצים בשטוקהולם אשר קיבלו ציונים גבוהים ספציפית ממשפחות שהגיו לחופשה בשטוקהולם עם ילדים

מלונות בשטוקהולם בד"כ נוטים להיות פחות מפנקים מאשר מלונות בדרום אירופה, גם בגלל האופי השבדי המסתפק במועט וגם בגלל המחירים היקרים יחסית בשבדיה. אם אתם מתכננים חופשה בשטוקהולם עם ילדים מומלץ לבחור מלון מתוך רשימה זו של 10 מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים, בה תמצאו בתי מלון בשטוקהולם שילדים יסתדרו בהם היטב, והם מציעים חדרים משפחתיים מרווחים או דירות נופש למשפחות. תמצאו כאן בתי מלון מומלצים בשטוקהולם מכל המדרגים – החל ממלונות פאר, דרך מלונות 3 כוכבים ומלונות דירות נופש, ועד הוסטלים בסיסיים

חופשה בשטוקהולם – כתבות נוספות באותו נושא:

טיסות לשטוקהולם – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בשטוקהולם – טיפים והשוואת מחירים

סים ו-e-sim לשבדיה

קרונה שוודית (SEK) – קניית מט"ח בנתב"ג

10 מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים

רדיסון בלו רויאל ויקינג – Radisson Blu Royal Viking Hotel

רדיסון בלו רויאל ויקינג הוטל, מלון בשטוקהולם בדרגת 4 כוכבים, ממוקם ליד התחנה המרכזית של שטוקהולם, פחות מ-10 דקות הליכה מבניין העירייה. האורחים נהנים משימוש חינם בחדר כושר, בריכה, סאונה ואמבט עיסוי שבמקום. בעוד שארוחת הבוקר המוגשת במקום היא בתשלום, הרי שהיא אינה כרוכה בעלות לילדים עד גיל 7 ומוגשת בהנחה לילדים עד גיל 12. רדיסון נחשב אחד המובילים ברשימות מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים, גם בזכות הארוחות שלו שכוללות הרבה קינוחים ותפריטי ילדים מעולים.

כלל חדרי האירוח ממוזגים ובהם מיטות יוקרתיות ומקלחת או אמבט, טלוויזיה עם כבלים ומיני בר.

במרכז הבריאות SATS יש אפשרויות לפעילויות גופנית ורגיעה, ללא תשלום. במסעדת המלון ניתן לטעום מנות מהמטבח הבינלאומי. בבר SkyBar שבקומה ה-9 ניתן לטעום קוקטיילים וליהנות מנוף המשקיף לעיר.

ניתן לצאת מהמלון לטיולי שייט בסירה בשטוקהולם . רכבת האקספרס Arlanda Express מקשרת אל שדה התעופה של שטוקהולם וניתן לעלות עליה מתחנה הסמוכה למלון. רחוב הקניות Drottninggatan מצוי 5 דקות בלבד מהמלון, בעוד שהעיר העתיקה ממוקמת 15 דקות הליכה ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

סי שטוקהולם – Hotel C Stockholm 

סי שטוקהולם, מלון מומלץ בשטוקהולם בדרגת 4 כוכבים, נמצא בסמוך לתחנה המרכזית ורכבת ארלנדה אקספרס, ובו ניתן למצוא את בר הקרח המפורסם של שטוקהולם – Icebar. חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני וכוללים פינת קפה/תה, טלוויזיה משוכללת ומיטות יוקרה. גם אינטרנט אלחוטי זמין לאורחים בשטחי המלון.

בבר הקרח הקבוע הראשון בעולם, בו שוררת טמפרטורה קבועה של -7 (מינוס שבע) מעלות, גם הכוסות עשויות קרח – חוויה שלתיירים בחופשה בשטוקהולם אסור לפספס. אורחי מסעדת Hearts יכולים ליהנות מארוחת ערב אמריקנית קלאסית, הכוללת ברביקיו וקנקני בירה. זהו מלון מפנק עם אווירה מגניבה שנכלל באופן קבוע בדירוגי מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים.

ארוחת הבוקר האורגאנית המוגשת מדי יום כוללת לחם טרי תוצרת בית ומגשי פירות טריים. אורחים המבקשים להתפנק בחדר יוכלו לבקש ארוחת בוקר במיטתם.

דרוטנינגאטאן, רחוב הקניות ההומה, ממוקם 500 מטרים מהמלון, ואילו שטוקהולם העתיקה ממוקמת 10 דקות הליכה ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון בסט ווסטרן קום – Best Western Kom Hotel

בסט ווסטרן קום, מלון ידידותי לסביבה בדרגת 3 כוכבים בעיר שטוקהולם, ממוקם באזור מרכזי ועם זאת שקט, ומציע חדרי אירוח משפחתיים מרווחים עם אינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם חדר כושר. תחנת המטרו הקרובה, Rådmansgatan, ורחוב השופינג Drottninggatan מצויים דקות הליכה בודדות מהמלון.

בכל חדר אירוח יש חדר רחצה הכולל מקלחת, שולחן עבודה וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. אורחי המלון ייהנו מארוחת בוקר הכוללת מנות קרות וחמות. כמו כן, בלובי המלון יהיו משקאות חמים זמינים בכל עת וללא תשלום. זהו מלון נחמד ומשתלם המקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים באינטרנט.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אפרט-דירקט סבאוואגן – ApartDirect Sveavägen 

אפרט-דירקט סבאוואגן הוא מלון דירות מעוצבות ומוארות הממוקם ברובע Vasastan שבשטוקהולם, חצי קילומטר בלבד מרחוב הקניות Drottinggatan. בכל דירה, המותאמת לאירוח משפחות המגיעות לחופשה בשטוקהולם עם ילדים, תמצאו מטבח פרטי ואינטרנט אלחוטי. חלק מהדירות משקיפות לעיר.

בכל דירה תמצאו פינת ישיבה משפחתית וטלוויזיה משוכללת. יחידות האירוח, המרוצפות בחיפוי אריחים, כוללים מקלחת ומטבח ובו מקרר, תנור ומדיח כלים. זהו מלון מושלם למשפחות שרוצות לבלות חופשה בשטוקהולם בדירה מרווחת ואין להן צורך בשירותי מלון, והוא מקבל באופן קבוע ציונים מעולים ברשימות מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים.

בסביבת המלון תוכלו למצוא חנויות, ברים ומסעדות. תחנת המטרו הקרובה, Rådmansgatan, ממוקמת 100 מטרים ממלון הדירות. העיר העתיקה נמצאת 4 דקות בלבד של נסיעה במטרו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון טרמינוס שטוקהולם – Hotel Terminus Stockholm

טרמינוס, מלון בשטוקהולם בדרגת 3 כוכבים, ממוקם מול התחנה המרכזית של שטוקהולם ומציע גישה קלה גם לרכבת האקספרס ארלנדה, המובילה לנמל התעופה וכן גישה קלה למטרו. זהו מיקום מעולה אם אתם מתכננים טיול בשבדיה בתחבורה ציבורית. מהתחנה המרכזית של העיר ניתן לגשת לכל קווי המטרו והרכבות לערים בשבדיה. כיכר Sergels Torg ורחוב הקניות Drottninggatan ממוקמים 300 מטרים של הליכה מבית המלון.

כל חדר במלון הוא חדר משפחתי אטום לרעש וכולל טלוויזיה מתקדמת עם ערוצי לוויין ושולחן עבודה. חלק מהחדרים משקיפים לעיר. בבקשה מיוחדת, ניתן לקבל אמצעי הכנת קפה ותה. האורחים ייהנו מגישה לאינטרנט אלחוטי ללא עלות.

במסעדת Kasper תוכלו ליהנות ממטבח בינלאומי וסקנדינבי. בבר שבמקום מוגשים חטיפים ומשקאות שונים. מעבר לרחוב ממוקם מרכז הכושר של המלון, שם יוכלו האורחים ליהנות ממחירים מוזלים.

המלון שוכן בבניין שנבנה באמצע המאה ה-18, 10 דקות הליכה משטוקהולם העתיקה. הוא זוכה להמלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים, לא מעט בזכות המיקום והמחירים הנוחים יחסית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בסט ווסטרן פלוס טיים Best Western Plus Time Hotel

בסט ווסטרן פלוס טיים, מלון מומלץ בשטוקהולם בדרגת 4 כוכבים, נמצא באזור מגורים שקט בעיר שטוקהולם, בסמוך לפארק Vanadislunden וכולל גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ולסאונה. התחנה המרכזית של שטוקהולם ממנה ניתן להגיע בקלות לכל חלקי שבדיה וליעדים רבים באירופה, נמצאת שלוש תחנות מטרו מהמלון.

בכל חדר במלון תמצאו רצפת פרקט, טלוויזיה משוכללת וחדר רחצה עם חימום תת-רצפתי. רוב החדרים כוללים מרפסת קטנה, בעוד שבחדרי הקומה העליונה כוללים טרסה פרטית.

מלבד בר הלובי, כולל המלון גם חדר מנוחה, לנוחות האורחים שכבר עשו צ'ק אאוט ומחכים להסעה לשדה התעופה. בסמוך למלון, הממוקם כ-700 מטרים מתחנת המטרו Odenplan, ישנן מספר תחנות אוטובוס.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון קלריון סיין  – Clarion Hotel Sign 

קלריון סיין, בית מלון בשטוקהולם שמקבל באופן קבוע ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים, ממוקם 400 מטרים ממסוף הרכבת ארלנדה אקספרס המחברת את שטוקהולם לשדה התעופה, מציע לאורחיו אינטרנט אלחוטי ללא עלות ומרכז ספא בקומת הגג, הפעיל בכל ימות השינה, הכולל גם בריכה מחוממת ובר. האורחים זכאים להיכנס לספא בהנחה.

המלון שוכן בבניין עשוי גרניט וזכוכית ובעיצוב מרשים מעשה ידיו של האדריכל גרט ווינגארד, כאשר כל חדר מרוהט בפריטי ריהוט של מעצבים ידועים בסקנדינביה, כגון רנה ייקובסן.

ספא המלון מציע אזור רגיעה הכולל טיפול ספה, סאונה וטרסה המשקיפה פנוראמית לעיר. בקומה 2 תמצאו חדר כושר הפתוח כל יום, אליו ניתן להיכנס באמצעות מפתח החדר.

המלון ממוקם 10 דקות הליכה בלבד מהתחנה המרכזית של שטוקהולם ומכיכר Sergels Torg (סרגלס טורג). בניין העירייה ממוקם 18 דקות הליכה מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פארק אין ביי רדיסון שטוקהולם המרבי הויסטאד – Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad

פארק אין ביי רדיסון שטוקהולם המרבי הויסטאד, מלון מומלץ בשטוקהולם בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 5 קילומטרים ממרכז שטוקהולם, באזור האמרבי הויסטאד, 200 מטרים מתנת הרכבת, סיקלה קאי. אורחי המלון נהנים מאינטרנט אלחוטי חינם, מכון כושר וסאונה.

כל חדרי המלון כוללים טלוויזיה בכבלים, שולחן עבודה וכספת. בחלק מהחדרים יש גם אזור ישיבה. בעונת הקיץ יכולים האורחים ליהנות מהליכה נינוחה לאורך תעלת סיקלה ואגם האמרבי הסמוכים.

10 דקות מהמלון ממוקמת התחנה המרכזית של העיר, ואילו ארנת Tele2 וארנת Ericsson Globr נמצאות 5 דקות נסיעה מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

הוסטל ג'נרייטור שטוקהולם  – Generator Stockholm 

ג'נרייטור שטוקהולם זוהי אכסניה אופנתית ומומלצת בשטוקהולם הכוללת טרקלין, חללים משותפים ובר קוקטיילים בסטייל נורדי, הממוקמת ברובע נורמאלם שבשטוקהולם. באכסניה יש גם חדרים פרטיים שמתאימים למשפחות וחדרי לינה משותפת שמיועדים למטיילים צעירים.

בחדרים הפרטיים תמצאו חדר רחצה פרטי ומקלחת, בעוד שחדרי המעונות חולקים חדרי רחצה צמודים. החדרים משקיפים לעיר וזמין בהם אינטרנט אלחוטי חינם. למרות שמדובר באכסנייה די בסיסית היא מאוד מגניבה ומקבלת ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בשטוקהולם ממשפחות שהגיעו עם ילדים לבירת שבדיה, גם בגלל היחס הטוב בין התמורה לעלות.

באכסניה בית קפה, מסעדה ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה.

רחוב השופינג Drottninggatan ממוקם 6 דקות הליכה מהאכסניה, בעוד שכיכר סרגלס טורג נמצאת 1.1 קילומטרים ממנה. התחנה המרכזית של שטוקהולם נמצאת 10 דקות הליכה בלבד מההוסטל.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון דירות סיטי אפרטמנטס שטוקהולם City Apartments Stockholm 

מלון הדירות סיטי אפרטמנטס שטוקהולם שוכן במרכז שטוקהולם, באיזור Östermalm, בסמוך לתחבורה ציבורית, מסעדות וחנויות, ומציע למשפחות שהמגיעות אל שטוקהולם עם ילדים דירות הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח ותחנת עגינה לאייפוד. התחנה המרכזית של שטוקהולם ממוקמת 20 דקות הליכה מהמקום.

המלון מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים בעיקר בזכות הדירות המשפחתיות. הדירות כוללות סטנדרט של פינת ישיבה וטלוויזיה, מטבח מודרני וחדרי רחצה מרוצפי-אריחים. חלק מדירות הנופש משקיפות לים וכוללות אח.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

שטוקהולם - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל