Bansko hotels

5 מלונות מומלצים למשפחות בעיירה בנסקו בולגריה

בנסקו הופכת ליעד נופש פופולרי יותר ויותר עבור ישראלים, לחופשת סקי (במחירים משתלמים) או טיול בנופי ההרים של דרום מערב בולגריה. אם אתם נוסעים לבנסקו עם ילדים, הכנו עבורכם רשימה של 5 בתי המלון המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בבנסקו, שמספקים שירותים מותאמים למשפחות עם ילדים

      הזמנת דילים לבאנסקו        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

עיירת הסקי בנסקו היא יעד מומלץ לחופשת סקי זולה המתאימה למשפחות ולמתחילים בסקי, וגם למי שאינם חובבי סקי, בנסקו, לא רחוק מעיר הבירה סופיה, היא בהחלט יעד מעניין לטיול משפחות בבולגריה. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בבנסקו, כדאי לכם לקרוא גם את המידע שהכנו עבורכם בכתבה מיוחדת על חופשה בבנסקו עם ילדים.

חופשה בבנסקו – עוד מידע למטייל

5 מלונות מומלצים למשפחות בעיירה בנסקו בולגריה

בנסקו Bansko – חופשת סקי זולה ומשתלמת בבולגריה

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בבולגריה – השוואת מחירים

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

סים ו-e-sim לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

מלון טאנה (Hotel Tanne)

בית מלון מעולה לילדים בדירוג 4 כוכבים עם פארק מים צמוד (בתשלום נוסף), מסעדה ובריכה פנימית מחוממת. בנוסף, יש במלון גם חדר כושר, בר ובית קפה.  המלון מספק בחינם ארוחת בוקר קונטיננטלית וWiFi באזורים הציבוריים.

מלון טאנה ממוקם בהרים, בין אתר הסקי בנסקו (Bansko) וויהרן  (Vihren) בבולגריה, עשר דקות הליכה ממעלית סקי, ורבע שעה הליכה מאחו בנדריסטה (Banderista) – בנסקו והמוזיאון ההיסטורי של בנסקו.

בכל 33 החדרים תמצאו מיני בר, מייבשי שיער, כספות וטלוויזיה. לרשות האורחים עומד גם שירות חדרים.

להזמנה דרך אתר booking.com

(Rahoff) מלון רהוף

עם מיקום מרכזי לסקי ליד המדרונות, מלון רהוף הקטן נמצא בהרי בנסקו, 1.1 ק"מ מאתר הסקי בנסקו, בערך 40 ק"מ מאתר הסקי דוברינישט (Dobrinishte) ופארק הדובים.

כל 12 החדרים במלון כוללים מיטות מפנקות, טלוויזיות, מיני-ברים ומייבשי שיער, אינטרנט WiFi חינם ושירות חדרים 24 שעות ביממה.

ברהוף אפשר למצוא גם מסעדה, בר/לאונג', שולחנות ביליארד, ואפילו מספרה, ג'קוזי, הסעה לשדה התעופה, וחדרי טיפולים/מסז'.

להזמנה דרך אתר booking.com

דירות נופש פרדלה 2 – Predela 2 Holiday Apartments

מלון דירות בדירוג 3 כוכבים המספק לאורחיו שירותים רבים – הסעה אזורית חינם, בריכה פנימית מחוממת, מגרש משחקים לילדים, ג'קוזי, סאונה, מרכז כושר, בית קפה,  ומסעדה.

מלון הדירות ממוקם בבנסקו, מרחק של 10 דקות הליכה מאתר הסקי בנסקו, ואחו בנדריסטה –בנסקו. מעלית הסקי לאתר הסקי ויהרן נמצאת במרחק של 15 דקות הליכה.

כל 36 דירות הנופש במלון מגיעות עם מרפסות, מטבחונים עם מקררים גדולים, WiFi חינם  וטלוויזיית מסך שטוח עם ערוצי כבלים. לרשות האורחים עומדות גם מיטות ספה עם מצעים פרימיום.

ילד אחד עד גיל שש יכול ללון בחינם עם ההורים.  אפשר לקבל גם עריסה לתינוק חינם בהזמנת החדר.

להזמנה דרך אתר booking.com

ארמון ג'ורג' הקדוש (Saint George Palace)

מלון דירות בדירוג 4 כוכבים בהרים, עם בריכה פנימית, מגרש משחקים לילדים, חדר כושר, ג'קוזי, חדרי מסז'/טיפולים, 2 ברים ומסעדה.

מבחינת מיקום ארמון ג'ורג' הקדוש נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מאתר הסקי בנסקו, טרבנטוריה ואחו בנדריסטה – בנסקו. מעלית גונדולה למסלול הסקי נמצאת בטווח של 2 ק"מ.

כל 100 דירות הנופש כוללות מטבחונים עם מקררים גדולים, אזורי ישיבה משפחתיים וטלוויזיות LCD עם ערוצי כבלים.  המלון מספק בחינם WiFi באזורים הציבוריים ובחדרים, עריסות לתינוקות (בהזמנה מראש), חנייה במלון והסעה לסקי, ומפעיל גם שירות חדרים.

 

להזמנה דרך אתר booking.com

אתר הנופש בלקן ג'ול  (Balkan Jewel Resort)

מלון דירות נופש בדירוג 3.5 כוכבים ברזלוג (Razlog), עיירה סמוכה לבנסקו המהווה אתר סקי בפני עצמה.

המלון הידידותי למשפחות מאפשר לינה לילדים חינם – ילד אחד עד גיל שבע, יכול ללון במלון בחינם עם ההורים. ניתן גם לבקש עריסה לפעוטות בעלות של 2.5 יורו ליום.

במלון דירות זה תמצאו מרכז כושר, בר/לאונג' ובר לצד הבריכה. כמו כן,  במלון יש שירותי בייביסיטר (בתוספת תשלום), פעילויות לילדים בהשגחת מדריכים (חינם) וחדר משחקים, מסעדה, בריכה פנימית ובריכה חיצונית. בנוסף, המלון מספק בחינם WiFi בחדרים ובאיזורים הציבוריים, חנייה, הסעה אזורית למוקדי עניין והסעה לסקי.

בכל 160 דירות הנופש במלון יש מטבחונים עם מקררים גדולים, תנורים וכיריים. שירותים נוספים לאורחים כוללים WiFi חינם, טלוויזיות מסך שטוח עם ערוצי כבלים ונגני DVD ואף מכונות קפה.

להזמנה דרך אתר booking.com

בונסקו בבולגריה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל