אוטרכט עם ילדים

אוטרכט הולנד – אטרקציות לטיול משפחות עם ילדים

אוטרכט היא אחת הערים הגדולות של הולנד והיא מציעה אטרקציות רבות ומעניינות למטייל וגם עבור משפחות המגיעות אל אוטרכט עם ילדים. בכתבה זו סקרנו עבורכם (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת כרטיסים עם הטבות מיוחדות) אטרקציות באוטרכט – החל מהפלגה מיוחדת בתעלות של אוטרכט והגנים הבוטניים הנהדרים, ועד מוזיאונים באוטרכט שיכולים מאוד לעניין כמו מוזיאון הרכבות, המוזיאון הצבאי של הולנד או מוזיאון תיבות הנגינה

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

העיר אוטרכט Utrecht שוכנת במרכז הולנד ויש לה היסטוריה רבת-שנים. חיים בה כ-345 אלף תושבים והיא העיר הרביעית בגודלה בהולנד. באזור אוטרכט רבתי חיים כ-640 אלף תושבים. ההיסטוריה של העיר מתחילה בשנת 47 לספירה, כאשר הקיסר הרומי קלאודיוס הורה על מפקדו קורבולו לבנות קו הגנה לאורך נהר הריין, שהיווה את הגבול הצפוני ביותר של האימפריה הרומאית.

אחד המאחזים (או קסטלות) לאורך הנהר נבנה במקום חצייה של הנהר ונקרא Traiectum שמשמעותו אזור חצייה. בשפה המקומית, השם הפך ל-Trecht, Uut-Trecht (שמשמעו טרכט התחתונה) ומאוחר יותר לצורה כפי שהיא כיום, Utrecht. במקום שבו ניצב פעם הקסטלום ניצבת היום הכנסייה Domchurch שנבנתה במאה ה-13.

חופשה באוטרכט עם ילדים – המלצות קריאה נוספת:

מלונות מומלצים באוטרכט למשפחות עם ילדים

טיול בהולנד – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים וחברות תעופה

תחבורה ציבורית בהולנד – מדריך למטייל

סים או eSIM להולנד

הזמנת כרטיסים לכדורגל בהולנד – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

אוטרכט ידועה בהולנד כעיר סטודנטים ויש בה קהילה גדולה של צעירים רווקים. זה אומר שזו עיר שוקקת חיים, עם חיי לילה תוססים והמון מקומות בילוי לשבת או לקחת ארוחה זריזה, משקאות, או לצאת לריקודים.

אטרקציות באוטרכט למשפחות

הפלגה בתעלות אוטרכט Canal Cruise Utrecht

העיר הרביעית בגודלה בהולנד מכילה כמה כנסיות, פארקים וטראסות מהיפות ביותר בהולנד. כל אלה מסודרים לאורכן של מבוך התעלות היפהפיות של אוטרכט. בחוויה זו של שייט באוטרכט תוכלו לראות את הכל מהמושב הנוח של הסירה שלכם בעודכם מפליגים דרך העיר.

אם מילאתם את עצמכם בוואפלים ההולנדים המפורסמים, וסיימתם לדגום את כל הגבינות ההולנדיות בחנויות הגבינה, כאן תוכלו לשבת להנאתכם באונייה ולראות את אוטרכט מפרספקטיבה אחרת. ולא כדאי להחמיץ את החוויה של מערכת התעלות הייחודית הזו, בוודאי אם אתם מגיעים אל אוטרכט עם ילדים. בהפלגה תוכלו ללמוד עוד על ההיסטוריה של אוטרכט בימי הביניים בעודכם חולפים על פני אטרקציות באוטרכט ונקודות ציון היסטוריות.

ההפלגה הזו שטה במסלול מעגלי עם תחנות, כמו קו אוטובוס, כך שיש לכם את האפשרות של עלייה להפלגה בכל נקודה שאתם בוחרים. ההפלגה עוצרת באטרקציות באוטרכט כמו מוזיאון הרכבות (Spoorwegmuseum), המצפה האסטרונומי (Sterrenwacht de Sonnenborgh), מגדל הקתדרלה (Domtoren) ועוד. האונייה לגמרי מחוממת, אבל אם אם התמזל מזלכם והגעתם אל אוטרכט בקיץ ביום הולנדי שטוף שמש, יפתחו עבורכם את גג האונייה ואת החלונות הצדדים כדי שתוכלו לספוג את הנוף כמו שצריך.

להזמנת שייט בתעלות באוטרכט

הגנים הבוטנים של אוטרכט Botanic Gardens Utrecht

הגנים הבוטנים של אוטרכט הם מגני האוניברסיטה העתיקים ביותר בהולנד. הם נבנו לראשונה בשנת 1639. אז קחו איתכם את הילדים וכמה סנדוויצ'ים ובלו כמה שעות של טיול משפחתי באוטרכט בין הצמחייה הפורחת הנהדרת המסודרת בין גשרים ותעלות מגן מימי הביניים. אם אתם מגיעים אל אוטרכט עם ילדים אוהבי טבע אל תוותרו – סיירו באחד הגנים הבוטניים העתיקים ביותר בהולנד. תראו אורכידאות, בית ציפורים, יער במבוק ואת גן הסלעים הגדול ביותר באירופה!

ראו איך יצרו את גן הסלעים מ-2,100 טונות של בולדרים מהרי הארדנים. גן הסלעים הוא בין הגדולים ביותר באירופה ונבנה בשנת 1963.

האולם הראשי (Central Hall) כולל צמחים בשרניים מהממים ובחממות הצמחים הטרופיים (Tropical Greenhouses) תוכלו לראות איך תנאי הלחות מסייעים לצמחים שונים כמו הקקאו, הפפאיה, זני ליאנה שונים, אורכידיאות וברומיליות, פרחי תשוקה ועוד לצמוח משך כל השנה. תוכלו לראות שובך יונים, "מלון דבורים" ועוד. יום נהדר בחוץ לכל טיול באוטרכט

להזמנת כרטיסי כניסה לגנים הבוטניים באוטרכט

מוזיאון הרכבות של אוטרכט – דלגו על התור Railway Museum Utrecht

מוזיאון המסילות של אוטרכט מוקדש להיסטוריה החיה והנושמת של סוף המאה ה-18 ותחילת המאה ה-19. זוהי הרפתקה לגמרי אינטראקטיבית שממתינה לילדיים ולהורים כאחד. בהתחלה, תרדו לעומק של 250 מטר במעלית אל תוך מוזיאון מסילות הרכבת של אוטרכט מתחילת המאה ה-19. כאן תגלו אוסף של כלי רכב, קרונות, רכבות קיטור ואפילו סטים של רכבת. תלמדו פרטים מעניינים על ההיסטוריה של עולם הרכבות של הולנד בזמן שהילדים משחקים בתצוגות האינטראקטיביות.

זוהי ללא ספק אחת האטרקציות הבולטות עבור משפחות המגיעות אל אוטרכט עם ילדים ובעונת התיירות התורים עלולים להיות די ארוכים, מומלץ להזמין בקישור מראש כרטיסים הכוללים הטבה מיוחדת של כניסה ללא תור.

במוזיאון תיכנסו אל תוך קרון רכבת שפעם השתמשה בו המשפחה המלכותית של הולנד. רכבו על Fire Test ("מבחן אש") שהוא מסע וירטואלי החוזר 200 שנה אחורנית ומספר את ההיסטוריה של עולם הרכבות, או קחו את הילדים למעבדת הטכנולוגיה Techlab, שם הם ילמדו איך הרכבות עובדות – בעבר ובהווה – באמצעות תצוגות אינטראקטיביות מהנות.

"תיאטרון הקיטור" (Steam Theatre) מקיים מופעים יומיומיים המבוססים על עולם האוריינט אקספרס (Orient Express), ועליית הגג המיוחדת של פועל הרכבות סבא הארי (Grandpa Harry's attic) גדושה במזכרות משנות השלושים.

להזמנת כרטיסים ללא המתנה בתור למוזיאון הרכבות באוטרכט


המוזיאון הצבאי של הולנד – דלגו על התור Nationaal Militair Museum

אם היסטוריה צבאית היא הסגנון שלכם, היכנסו לעולם המרתק של מטוסי F-16, טנקים ומוצגי NATO במוזיאון הצבאי הלאומי היפהפה של הולנד שממוקם באוטרכט. הזימנו בקישור כרטיסי מיוחדים שיאפשרו לכם לדלג על התור בכניסה לאחת המיוחדות שבין אטרקציות באוטרכט, למדו את ההיסטוריה ואת החשיבות של כוחות הצבא ההולנדים – כל זאת באמצעות שישה אזורים מרתקים המחולקים לפי נושא.

המוזיאון הצבאי של הולנד (Netherlands Army Museum) וכן מוזיאון חיל האוויר של הולנד (Netherlands Air Force Museum) התאחדו ויצרו יחד מוזיאון נהדר השוכן בבסיס האווירי לשעבר, Soesterberg Airbase, ליד אוטרכט. זהו מקום הולדתה של תעשיית התעופה ההולנדית.

המוזיאון מוקף בנוף ציורי טבעי יפהפה, שרק בשבילו כדאי להגיע לכאן אם אתם מגיעים אל אוטרכט עם ילדים. אחרי הזמנת הכרטיסים בקישור  דלגו על התור וסיירו באזור הענקי,המשתרע על פני 45 הקטר.  כאן תוכלו ללמוד על ההשפעה של מלחה"ע השנייה ועל נאט"ו על הולנד, להיכנס אל תוך מטוס קרב F-16 ואל תוך טנקים מסוג לאופולד II ולראות איך הצבא ההולנדי התקדם מאז ימי השריונות והחרבות.

להזמנת כרטיסים ללא תור למוזיאון הצבאי של הולנד באוטרכט


מוזיאון תיבות הנגינה Museum Speelklok

כאן תיהנו מיום מוסיקלי וקסום במוזיאון תיבות הנגינה. הקיפו את עצמכם במוסיקה חיה ואוסף ענקי של כלי נגינה המנגנים בכוחות עצמם! יש כאן המון שעונים, תיבות מוסיקה, תזמורים (ORCHESTRION) ואורגני רחוב שבהם תוכלו לנופף במקל המנצח. זהו אחד המוזיאונים המומלצים באוטרכט למשפחות עם ילדים בו תוכלו לראות איך דברים היו לפני עידן האייפודים.

כאן תגלו את העולם המופלא של כלי נגינה המנגנים מעצמם ומכלי נגינה עתיקים מהמאה ה-17. הפריטים במוזיאון תיבות הנגינה של אוטרכט עברו שחזור מסור והם עובדים כפי שעבדו בעבר. סיור ברחבת המוזיאון מלווה במוסיקה הבוקעת מהכלים השונים. הילדים ימותו על הרובוטים המוסיקליים ויש מספיק תצוגות אינטראקטיביות ומוצגים שאפשר לגעת בהם ואלה מלמדים את הילדים בדיוק איך כל דבר עובד. אם אתם מגיעים אל אוטרכט עם ילדים עם משיכה למוזיקה – אל תוותרו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון תיבות הנגינה באוטרכט

המוזיאון המרכזי של אוטרכט – דלגו על התור Centraal Museum Utrecht

קפצו לביקור במוזיאון המרכזי של אוטרכט שבו תצוגות קבועות ומשתנות. בקרו בסטודיו של דיק ברונה (Dick Bruna) והתבוננו בעבודות של מרלן דומה (Marlene Dumas). ראו את האוסף הגדול ביותר בעולם של עיצובי חריט ריטפלד (Gerrit Rietveld) המכיל כ-300 אובייקטים.

למשפחות המגיעות אל אוטרכט עם ילדים קטנים שמתקשים להתרכז במוזיאונים לאורך זמן מומלץ מאוד להזמין מראש כרטיס בקישור. הכרטיס שניתן להזמין אונליין כולל הטבה מיוחדת שמאפשרת לכם ולילדים לדלג על התור וכך מונעת מהילדים לאבד סבלנות עוד בתור בכניסה, שעלול להיות ממש ארוך בעונת התיירות.

להזמנת כרטיסים למוזיאון אוטרכט המרכזי

אוטרכט
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל