השכרת רכבים בספרד

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בספרד – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים המתקדם יתאים לכם את המחירים הזולים ביותר בין כל חברת השכרת רכב בספרד ויחסוך לכם מאות שקלים! בנוסף אספנו עבורכם טיפים חשובים שחייבים לקרוא לפני השכרת רכב בספרד – על נהיגה בספרד, ביטוח רכב, ה"מופרעות" של הנהגים הספרדים, ועוד טיפים שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן, כסף ועצבים בעת הזמנת השכרת רכב בספרד

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

השכרת רכב בספרד יכולה להיות הרבה יותר אטרקטיבית מהמחירים שאתם רואים בפירסומים השונים שאתם רואים בעברית, המפורסמים ע"י חברות השכרת רכב עולמיות עם סניפים בישראל, כמו הרץ, אוויס, סיקסט ועוד. מנוע השוואת המחירים למחירי השכרת רכב בחו"ל הוא כלי טכנולוגי חדשני המתעדכן ברציפות כל הזמן במחירים בכל חברת השכרת רכב בספרד – כולל חברות השכרת רכב ספרדיות ואירופאיות המציעות מחירים זולים משמעותית שיחסכו לכם מאות ואולי אף אלפי שקלים. פשוט מלאו את הטופס – בחרו בשדה ארץ את "ספרד" , ואז את היעד בו תרצו לשכור רכב בספרד, אפשר לבחור מבין יעדים רבים כמו סביליה, מלגה, בילבאו, טולדו, גרנדה וכמובן ברצלונה או מדריד. הכניסו את התאריכים בהם תרצו להזמין השכרת רכב בספרד – וקבלו תוצאות של השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בספרד שתאפשר לכם לבחור בין ההצעות הטובות ביותר מכל החברות והסוכנויות, כולל מבצעים והנחות המתעדכנות אוטומטית

השכרת רכב בספרד –  מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בספרד – עוד מידע שימושי

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

מדריד – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

השכרת רכב בספרד – טיפים חשובים

המרחבים של ספרד נהדרים לנהיגה אבל שימו לב שאתם לא בבית, השמות הזרים בשלטים עלולים לבלבל בקלות, השילוט לא תמיד מעולה ולא כדאי לבנות על waze בטלפון בגלל מרחקי הנהיגה בספרד שהם יחסית גדולים, בטח אם מביאים בחשבון את החבילה של נתונים סלולאריים בחו"ל מהספק הסלולארי שלכם ואורך חיי הסוללה בסמארטפון שלכם. מומלץ מאוד להזמין גם מערכת GPS בעת הזמנת השכרת רכב בספרד – תוספת התשלום לא גדולה ומערכת ה- gps תקל עליכם מאוד את ההתמצאות בספרד, הרבה יותר ממפה.

שיקלו היטב למתי ולהיכן אתם מזמינים השכרת רכב בספרד – רבים נוטים להזמין אוטומטית את השכרת הרכב לשדה התעופה בו הם נוחתים, אבל זוהי לא בהכרח האפשרות הטובה ביותר, בוודאי לא אם אתם מתכננים טיול בספרד לשבוע או יותר. הערים הגדולות בספרד לא תמיד נוחות לנהיגה, החניונים מאוד יקרים ובד"כ יש מערכת תחבורה ציבורית נוחה ומצויינת שנגישה לכל האטרקציות בעיר כמו מדריד. בנוסף, הזמנת השכרת רכב לשדה תעופה תמיד יקרה יותר מאשר הזמנה בסניף של חברת השכרת רכב בספרד באחת הערים.

למשל – אם אתם מתכננים טיול לספרד שכולל כמה ימים בעיר כמו ברצלונה ואז יציאה ממנה לאיזור כפרי או טבעי כמו למשל הרי הפירנאים או חופי קוסטה באווה, כדאי לשקול להזמין השכרת רכב בספרד ליום האחרון שלכם לברצלונה ולא ליום הנחיתה בספרד, כך תחסכו כסף רב על ימי השכרת הרכב ועל חניונים בברצלונה ותיסכול רב מהנהיגה בברצלונה, ותקבלו את הרכב במקום בו תצטרכו אותו באמת.

נהיגה בספרד

צפו בסרטון הוידאו המרכז טיפים חשובים ומידע שימושי על נהיגה בספרד

השכרת רכב בספרד – ביטוח רכב 

הספרדים הם נהגים רשלנים יחסית ובעיקר ידועים בתור נהגים שדופקים רכבים חונים ובורחים בלי להשאיר פרטים. ובערים הגדולות בספרד (בעיקר מדריד וברצלונה) הכבישים צפופים. גם הנהגים בדרום מאלגה (Malaga) וקוסטה דל סול (Costa Del Sol) ידועים בנהיגה הרשלנית והמסוכנת שלהם. לכן אם אתם מבצעים השכרת רכב בספרד מומלץ מאוד גם לרכוש ביטוח מקיף, ותרכשו גם את טופס ה-CDW המהווה ביטוח נוסף שמגביל מאוד את ההשתתפות העצמית שלכם בגין נזק הנגרם מתאונת דרכים, גניבת רכב, וכן כיסוי בגין אשמה בתאונה.

רבות מחברות ההשכרה מציעות אופציית ביטוח שבאה בעצם במקום כל תשלום השתתפות עצמית של הרכב המושכר – כלומר במקרה של תאונה, לא תחוייבו בשום תשלום נוסף. מאוד מומלץ לבחור באופצייה הזו.

כיסוי מומלץ נוסף שיכול למנוע הרבה עוגמת נפש בחופשה בספרד הוא שירותי דרך (כלומר רכב שיגיע לתקן את הרב השכור שלכם בשטח במקרה של תקלה, כמו חברת שגריר או מ.מ.ס.י בישראל). מזג האוויר החם מאוד בספרד מביא לכך שלעתים תכופות בקיץ רכבים מתחממים יתר על המידה, וגלגלי הרכב גם יכולים להתקלקל מנסיעה על הכבישים הלוהטים. אפשר כעיקרון לקנות כיסוי שירותי דרך בכל הזמנת השכרת רכב בספרד – בתשלום נוסף.

חברות השכרת רכב בספרד – מידע כללי

מושבי תינוקות וכיסאות ילדים לרכב אפשר לבקש בכל חברת השכרת רכב בספרד – זה אמנם כרוך בתשלום נוסף, אבל הוא בד"כ קטן מאוד.

שימו לב שלא כל המכוניות המוצעות להשכרה ע"י חברות השכרת רכב בספרד עם גיר אוטומטי ולא כולן ממוזגות. מזגן ברכב הוא חובה בחודשי הקיץ החמים של ספרד. הבטיחו שבנוסף לכך יש לכם מספיק מים לשתייה איתכם ברכב.

בספרד פועלות חברת השכרת רכב רבות, הגדולה מביניהן היא Link Sixt שלא בהכרח מציעה את המחירים הטובים ביותר אבל איתה תוכלו לשכור רכב בספרד כמעט בכל עיר שבה תבקרו.

חברת השכרת הרכב אוויס Avis בספרד מקבלת תשלום בדולר אמריקאי (ולא ביורו) כאשר אתם משלמים על השכרת רכב בספרד באמצעות כרטיס אשראי.

ברוב המיקרים אם עליכם לבצע תשלום נוסף במועד החזרת הרכב (למשל עבור דלק שלא מילאתם לרמה הנדרשת), התשלום יילקח מהפיקדון שנתתם לחברה ההשכרה בזמן השכרת הרכב, מתוך כרטיס האשראי שלכם – כך שלא תצטרכו לשלם תוספת מחיר במועד החזרת הרכב, בד"כ זה זמן לחוץ בו אתם ממהרים לטיסה.

השכרת רכב בספרד
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל