השכרת רכב בברצלונה בספרד

השכרת רכב בברצלונה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בברצלונה יכולה להיות זולה ופשוטה באמצעות המדריך המיוחד שמרכז עבורכם מנוע השוואת מחירים מיוחד שיחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת רכב שכור בברצלונה, יחד עם טיפים חשובים ומידע למטייל על נהיגה בברצלונה, חנייה בברצלונה וגם סרטון וידאו שמתעד נהיגה בברצלונה ויסייע לכם להתכונן

הזמנת דילים לברצלונה  |  הזמנת דילים לקוסטה ברווה  |  טיולים מאורגנים לספרד

כדי לאתר את המחירים המשתלמים ביותר עבור השכרת רכב בברצלונה השתמשו בתיבת החיפוש של מנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל שלמטה: בשדה ארץ בחרו את ספרד ובשדה עיר את barcelona ברצלונה. בתיבה "תחנה" בחרו את המיקום אליו אתם מעדיפים להזמין השכרת רכב בברצלונה מבין המיקומים בהם פועלים סניפים של חברות השכרת הרכב השונות בעיר – שדה התעופה ברצלונה, סנטר דה לה וילה, תחנת הרכבת סנטס, מנרסה, העיר התחתית של ברצלונה, גראן ויה, מונטנר, נמל ברצלונה, תחנת הרכבת ברצלונה, ועוד מיקומים בתוך ברצלונה. לסיום מלאו את המועדים הרצויים להזמנת השכרת רכב בברצלונה ולחצו "חפש" – ואז תוכלו לראות השוואת מחירים על מיגוון דגמי רכב בין כל חברת השכרת רכב בברצלונה הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בברצלונה – מידע נוסף:

טיסות לברצלונה – איתור טיסות זולות והשוואת חברות תעופה

מלונות מומלצים בברצלונה עם ילדים

אירועים בברצלונה – אירועי ספורט והופעות בידור בברצלונה – לוח מתעדכן

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונהכרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

השכרת רכב בברצלונה – טיפים ומידע כללי

החנייה ליד אטרקציות תיירותיות בברצלונה בד"כ יקרה (3 יורו לשעה, 20 עד 36 יורו ליום שלם), וקשה לאתר את מקומות החנייה עצמם מאחר שיש סימונים שונים של מקומות חנייה ציבורית בברצלונה, וכל סימון מגיע עם הגבלות שונות על שעות החנייה, מה שמאוד מקשה על תיירים שמזמינים השכרת רכב בברצלונה לנהוג במרכז העיר. אם אתם מתכננים לנחות בברצלונה, לשכור רכב ולצאת ממנה לטיול בספרד באזורים הכפריים, אז השכרת רכב בברצלונה היא בהחלט רעיון מומלץ.

אבל כאשר מדובר על נהיגה בברצלונה עצמה, קחו בחשבון שברצלונה סובלת מאותן בעיות שמאפיינות ערים אירופאיות מרכזיות אחרות, כמו רומא או ליסבון – עומסי תנועה כבדים ורחובות מאוד צרים באזורים מסויימים, בשילוב של מערכת כבישים מסובכת. לכן, נהיגה בברצלונה איננה מאוד מומלצת עבור התייר הממוצע, בעיקר למי שאין לו ניסיון נהיגה בערים גדולות באירופה. הנסיעה ברכב היא אופציה טובה אם אתם מתכננים להגיע ליעדים מחוץ לברצלונה. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בברצלונה שיסייע לכם להתכונן:

תוכלו להסתמך על התחבורה הציבורית המגיעה לכל היעדים החשובים בברצלונה. אם אתם מחליטים לוותר על השכרת רכב בברצלונה ולהשתמש בתחבורה הציבורית כאמצעי התחבורה המוביל שלכם מומלץ מאוד להסדיר מראש הסעה משדה התעופה למלון ולא להסתמך על ההתמקחות עם נהגי המוניות הספרדים שמחכים בשדה התעופה בברצלונה עם מחירים מופקעים לתיירים שנחתו אחרי טיסה מתישה. השתמשו בשירות המומלץ של קיויטקסי במסגרתו המחיר נקבע מראש לפי מחירון שקוף והגון והנהג ממתין לכם בשדה התעופה עם שלט הנושא את שימכם כאשר אם יש בעיה תוכלו לבוא בטענות לשירות הלקוחות של החברה- השתמשו בקישור עבור  הזמנת מוניות משדה התעופה

המלצה נוספת על נהיגה בברצלונה היא להצטייד במפת נהיגה או תוכנת ניווט ולתכנן את מסלול הנהיגה לפני שאתם יוצאים לדרך. מפה תיירותית סטנדרטית של ברצלונה לא תספק לכם את מה שאתם צריכים לדעת כדי להתמצא ברחובות ויכולה אפילו להיות מבלבלת שכן הרבה מהרחובות הם חד סיטריים, הפנייה שמאלה לא תמיד קיימת (וקשה לצפות מראש היכן מותר והיכן אסור לפנות שמאלה). אחת הדוגמאות לכך היא היא כביש Gran via de Les Corts Catalanes שמבחינה טכנית משמש כרחוב דו-סטרי, אבל באחד הכיוונים הנהיגה קשה ואיטית משום שעד שאתם מגיעים לרמזור בצומת הבא, הרמזור יהפוך לאדום.

אבל אם אתם חייבים לשכור רכב בברצלונה, תוכלו למצוא באמצעות מנוע החיפוש לא מעט חברות בברצלונה שמציעות תעריפי השכרה מצויינים על מיגוון גדמי מכוניות..

הנה כמה מקומות חנייה שמטיילים דיווחו עליהם ליד אטרקציות בברצלונה:

• סמוך לכביש Moll de Sant Bertran השוכן דרומית-מערבית למוזיאון הימי של ברצלונה (Museu Maritim) – כשאתם על B-10, קחו את היציאה ל-WTC והקיפו את הכיכר במלואה לכיוון המחסנים (warehouses) – וחנו ליד מקומות החנייה של העובדים.
• בקרבת הפארק הציבורי גואל (Guell Park.)
• ליד מזרקת הקסם של מונז'ואיק (Font Màgica) שבכיכר פלאסה ד'אספניה (Plaça Espanya)

השכרת רכב בברצלונה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל