טיולי מזג האוויר בספרד

עונה מומלצת לטיול בספרד ומזג האוויר

מתכננים טיול בספרד? יצרנו עבורכם מדריך מפורט ומלא, המבוסס על מידע מטאורולוגי עדכני, המציג את תנאי מזג האוויר בספרד לאורך עונות השנה השונות, לפי יעדים תיירותיים שונים – כך תוכלו להחליט מהי העונה המומלצת לטיול בספרד עבורכם

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

ספרד נמצאת בדרום מערב אירופה ובשטחה איים, הרים, חופים יפים וערים גדולות וסואנות. זוהי מדינה גדולה ומזג האוויר בספרד משתנה מיעד ליעד וכולל מספר איזורי אקלים. האקלים במדריד יבש יחסית, עם חורף קר וקיץ חם, איזור צפון ספרד גשום יותר, עם מזג אוויר הפכפך יותר אך חורף מתון וקיץ חמים, ומזג האוויר בדרום ספרד אופייני לאקלים ים תיכוני ומתון יותר לאורך החוף. באיים הקנריים האקלים הוא סובטורפי,  ומזג האוויר מתון בדרך כלל.

עוד כתבות שכדאי לקרוא:

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

עונות השנה בספרד

אביב בספרד

בספרד באביב מזג האוויר נעים, אך ניתן עדיין לצפות לגשם ולמזג אוויר הפכפך יותר, בעיקר בחציו הראשון של האביב. באביב בצפון ספרד יש יותר סיכוי לגשם. באביב בספרד מתקיימים פסטיבלים ומועדים כמו פסטיבל לאס פאייאס, פסטיבל האש של ולנסיה שמתקיים בחודש מרץ, יריד אפריל החגיגי שבסביליה, ועוד

קיץ בספרד

הקיץ בספרד נמשך מיוני ועד אוגוסט. הוא חם מאוד ועמוס בתיירים, פסטיבלים וחגיגות. מזג האוויר בספרד בקיץ הוא חם ויבש (יותר או פחות לפי היעד אליו תגיעו), מלבד באיזור צפון ספרד בו מזג האוויר מתון יותר עם יותר סיכוי לגשם, וגם טמפרטורת המים עדיין לא גבוהה כל כך.  מזג האוויר באיים הספרדיים בקיץ הוא חם ומלא בשמש בדרך כלל. בערים הגדולות בספרד בקיץ,  מדריד וברצלונה, מזג האוויר חם ויבש. מדריד חמה יותר מברצלונה בדרך כלל.

סתיו בספרד

הסתיו בספרד נמשך מספטמבר ועד נובמבר. הטמפרטורות יורדות בהדרגה, אך עדיין ניתן ליהנות מימי שמש, בעיקר באזורים הדרומיים יותר. בספטמבר מספרי התיירים מתחילים לרדת, וזהו זמן מעולה למי שמחפש עונת מעבר שקטה יותר, לטיולים בעיר ובמוזיאונים ועוד. עם זאת, מזג האוויר בספרד בספטמבר עדיין חם מספיק לחופשת חוף ביעדים רבים.

חורף בספרד

החורף בספרד נמשך מדצמבר ועד פברואר. האיזור הגשום ביותר הוא צפון המדינה, ושאר המדינה בדרך כלל לא גשומה מדי יחסית לחורף. ישנם יעדים בספרד בחורף בהם ניתן להתחמק מהקור, כמו האיים הקנריים, בהם הטמפרטורות נעימות גם בשיא החורף (בין כ15 לכ20 מעלות צלזיוס). בחורף נחגגים חגים כמו חג המולד, השנה האזרחית ופסטיבלים כמו הקרנבל שנחגג ברחבי המדינה בפברואר, פסטיבל הפלמנקו בחרז בפברואר-מרץ ועוד.

עונות מומלצות לחופשה בספרד

העונה המומלצת לחופשה במדריד

העונה המומלצת לחופשה במדריד היא לרוב בעונות המעבר, בסתיו או באביב. בעונות המעבר במדריד תוכלו ליהנות ממחירים זולים יותר לעומת עונת השיא בקיץ, ורחובות ואתרי תיירות עם פחות תיירים מבקיץ. הקיץ במדריד חם מאוד ויבש, כך שבית מלון במדריד עם בריכה מרעננת יכול להיות מועיל לחופשה קייצית בעיר. בספטמבר במדריד הטמפרטורות מתחילות לרדת.

גם חופשת חורף במדריד יכולה להיות נהדרת למי שמסתדר עם הטמפרטורות הקרות שיכולות לצנוח עד לכ4 מעלות צלזיוס (ניתן אפילו להיתקל בשלג מדי פעם). לחורף במדריד יש יתרונות משלו, כמו חגיגות הקריסמס, מחירים נמוכים (למעט בחגים ובמועדים מיוחדים), שווקי חג המולד ועוד.

העונה המומלצת לחופשה בברצלונה

העונה המומלצת לחופשה בברצלונה היא בסוף האביב – תחילת הקיץ, רגע לפני שיא החום, אז מזג האוויר בברצלונה אידיאלי. עונות המעבר הן נהדרות לחופשה בברצלונה שמתמקדת בשיטוט בעיר וביקורים במוזיאונים וכדומה, כדי ליהנות מאתרים שקטים יותר מתיירים (יחסית). עונת החורף בברצלונה היא חלשה יותר מבחינת תיירות (למעט בחגים ובמועדים מיוחדים), אך מביאה איתה לעיתים מחירים נמוכים יותר ופחות תורים באתרי התיירות. כמו כן, בחורף בברצלונה תוכלו ליהנות מחגיגות השנה האזרחית החדשה וחג המולד וזהו זמן נהדר למי שלא אוהב לטייל בעיר בשמש ומעדיף טמפרטורות נמוכות.

העונה המומלצת לחופשה בסביליה

העונה המומלצת לחופשה בסביליה היא באביב, ממרץ ועד מאי. מזג האוויר הנעים והפסטיבלים המפורסמים שמתקיימים בעיר בתקופה זו הופכים את חודשי האביב למושלמים לחופשה בסביליה. גם הסתיו הוא עונה טובה לחופשה בסביליה למזג אוויר מתון ופחות תיירים מסביב. כדאי להגיע לסביליה בתחילת האביב, שכן באוקטובר יש יותר סיכוי לגשם. עם זאת, גם הסיכוי למחירים טובים יותר גדל, אחרי שיא התיירות של הקיץ.

מזג האוויר בסביליה בקיץ חם מאוד ויש בעיר כמויות תיירים גדולות. מזג האוויר בסביליה בחורף די מתון אך בהחלט קר (בין כ6 לכ18 מעלות צלזיוס), עם כשישה ימי גשם בחודש.

העונה המומלצת לחופשה בגרנדה

עונות המעבר הן הזמן המומלץ לחופשה בגרנדה, ובעיקר בתחילת הסתיו ובסוף האביב. הקיץ בגרנדה חם מאוד ובמיוחד למי שמתכוון לשוטט בעיר במהלך היום, עם הרבה שמש והרבה תיירים. לחלק מהמטיילים זוהי לא תקופה אידיאלית לטיולים בגרנדה כיוון שמזג האוויר חם מדי. לכן, בשיא הקיץ אולי תעדיפו להגיע לחופים של גרנדה ולהתרענן בים. חופשה בגרנדה בחורף תוכל לכלול סקי בסיירה נבאדה שבמחוז גרנדה, ליהנות משווקי חג המולד, ליהנות מצ'ורוס חמים בקור (הטמפרטורות נעות בין כ2 לכ13 מעלות צלזיוס), וזוהי הזדמנות נהדרת לשוטט ולגלות את העיר למי שסובל מהטמפרטורות הגבוהות של הקיץ ומעדיף לטייל במזג אוויר קר יותר.

העונה המומלצת לחופשה במיורקה

העונה המומלצת לחופשה במיורקה היא בקיץ – לטמפרטורות גבוהות שמתאימות לחופשת חוף, מיוני ועד ספטמבר. לחלופין, בסוף האביב או בתחילת הסתיו תוכלו ליהנות במיורקה מטמפרטורות מתונות יותר וחופים עם פחות תיירים בדרך כלל (למעט מועדים מיוחדים). החודשים היבשים ביותר במיורקה הם יוני, יולי ואוגוסט, כמעט ללא גשם כלל. בשאר החודשים ניתן לצפות לכ4-6 ימי גשם בחודש. בחורף במיורקה הטמפרטורות נעות בין כ4 לכ17 מעלות צלזיוס.

העונה המומלצת לחופשה בטנריף

העונה המומלצת לחופשה בטנריף היא בחודשי הקיץ לחופשת חוף מושלמת ומלאת שמש, אך טנריף הוא יעד מדהים לכל השנה. בחורף בטנריף, הטמפרטורות הנמוכות נעות באיזור 15 מעלות צלזיוס ובמהלך היום הטמפרטורות הגבוהות נעות באיזור ה20 מעלות צלזיוס, עם כארבעה-חמישה ימי גשם בלבד מדי חודש (בחודשי החורף). עם זאת, טמפרטורת המים עלולה להיות קרה מדי לשחייה בחודשי החורף.

העונה המומלצת לחופשה באיביזה

העונה המומלצת לחופשה באיביזה היא בעונת התיירות של האי שנמשכת מסוף מאי ועד תחילת אוקטובר. ביולי ובאוגוסט המחירים בשיאם וזוהי התקופה העמוסה ביותר, בעוד שחופשה באיביזה מעט זמן לפני סוף העונה או ממש בתחילתה תעניק לכם סיכוי טוב יותר למחירים זולים יותר ולפחות עומס.

העונה המומלצת לחופשה במלגה

העיר מלגה היא יעד נהדר לכל השנה, עם מזג אוויר מתון שגם בחורף לא הופך קר מדי. העונה המומלצת לחופשה במלגה תשתנה לפי מה שאתם מחפשים כמטיילים. לחופשת חוף במלגה העונה המומלצת היא כמובן בקיץ, בו גם תוכלו ליהנות מהחגיגות של יריד מלגה (באוגוסט). למי שמחפש חופשה במלגה לשיטוט במוזיאונים ואתרי תיירות שונים בעיר, יוכל ליהנות ממלגה גם בחורף, בו הטמפרטורות מגיעות עד לכ17 מעלות צלזיוס במהלך היום ויכולות לצנוח עד לכ8 מעלות צלזיוס בלילה בדרך כלל, עם כחמישה ימי גשם בלבד מדי חודש בחורף.

בתחילת הסתיו בחודש ספטמבר, בדרך כלל תוכלו עדיין ליהנות מחופשת חוף במלגה, ולקראת נובמבר הטמפרטורות יורדות בהדרגה לקראת החורף. באביב במלגה  מזג האוויר משתנה, קריר לעיתים וחמים לעיתים (החום מורגש יותר לקראת מאי), וכדאי להביא ביגוד מתאים ללילות קרירים.

אירועים ופסטיבלים בספרד

הפסטיבלים בספרד יכולים להרכיב רשימה ארוכה, ותכנון חופשה בספרד בשילוב פסטיבל או חגיגה מיוחדת יכול לשדרג את הטיול ולהוסיף לו חוויה בלתי נשכחת. החל מחגיגות מקומיות ועד למועדים שנחגגים ברחבי המדינה, הנה כמה מהאירועים שתוכלו ליהנות מהם בחופשה הבאה שלכם בספרד, עם תכנון נכון.

השבוע הקדוש בספרד

חגיגות השבוע הקדוש בספרד (סמנה סנטה)  הן חגיגות שמתרחשות ברחבי המדינה לקראת חג הפסחא, בדרך כלל בסוף מרץ-תחילת אפריל. במהלך השבוע מתקיימות תהלוכות שמלוות בנגנים ומוזיקה דתית, וקהל שמגיע לצפות בחגיגות. חלק מהעסקים הקטנים נסגרים לחג הפסחא אך ניתן לצפות למסעדות ובתי קפה עמוסים בקהל שיוצא לרחובות לצפות בתהלוכות. זוהי חוויה מיוחדת ואם יש לכם את ההזדמנות, מומלץ לשלב חופשה בספרד עם חגיגות השבוע הקדוש.

חגיגות הקרנבל בספרד

הקרנבל בספרד מתרחש בסוף פברואר. חגיגות הקרנבל מתקיימות בכל רחבי המדינה, עם כמה יעדים מפורסמים במיוחד כמו האיים הקנריים, קדיס ועוד בהם מתרחשות חגיגות גדולות במיוחד. מסורת הקרנבל והחגיגות משתנות מעיר לעיר, אך ניתן לרוב לצפות לחגיגות צבעוניות, שמחות, ומלאות במוזיקה ותחפושות. למי שמגיע לספרד בתקופה הזו, מומלץ לשלב את החופשה בספרד עם חגיגות הקרנבל.

פסטיבל האש בולנסיה

פסטיבל לאס פאייאס שמתרחש בולנסיה בחודש מרץ מדי שנה, כולל תהלוכות ברחובות עם דמויות ענק צבעוניות שמעוצבות בסגנות קריקטורה (חלקן סאטירה על התרבות העכשווית) כמו גם זיקוקי דינור, נגנים, המוני חוגגים ברחובות ועוד.

מזג האוויר בספרד לפי חודשים

בהמשך נפרט את הטמפרטורות הממוצעות בכמה מהיעדים הפופולריים ביותר בספרד. הטמפרטורות הנמוכות הממוצעות הן בדרך כלל בלילה והגבוהות בדרך כלל בצהריים. שימו לב שבדרך כלל ניתן לחזות את מזג האוויר בספרד באופן יותר מדויק זמן קצר לפני התאריך הרלוונטי, לכן הנתונים האלו הם משוערים ולא מדויקים, ותמיד כדאי לבדוק את תחזית מזג האוויר בספרד פעם נוספת זמן קצר לפני החופשה.

מזג האוויר בינואר בספרד

ינואר הוא החודש הקר ביותר בספרד בדרך כלל. עם זאת, גם לחופשת חורף בספרד יש יתרונות אם אתם מוכנים להגיע כשהטמפרטורות נמוכות. למשל, תוכלו ליהנות מחופשת סקי, המחירים יכולים להיות זולים יותר כיוון שזהו לא חודש תיירותי במיוחד (מלבד באירועים מיוחדים) ועוד.

הטמפרטורה הממוצעת בברצלונה בינואר היא כ9 מעלות צלזיוס, עם כשלושה ימי גשם במהלך החודש.

במדריד בינואר הטמפרטורה הממוצעת במהלך היום היא כ5.5 מעלות צלזיוס, וניתן לצפות לכ9 ימים עם גשם במהלך החודש.

בטנריף בינואר הטמפרטורה הממוצעת היא כ16.5 מעלות צלזיוס במהלך היום. הטמפרטורות הגבוהות מגיעות עד לכ19.5 מעלות צלזיוס, והנמוכות (בלילה בדרך כלל) צונחות עד לכ17.5 מעלות צלזיוס.

בבילבאו בינואר הטמפרטורות נעות בין כ13 לכ6 מעלות צלזיוס, כשהטמפרטורה הממוצעת היא כ9.5, וניתן לצפות לכ15 ימי גשם במהלך החודש.

במלגה בינואר הטמפרטורות נעות בין כ7 לכ16 מעלות צלזיוס, והטמפרטורה הממוצעת היא כ12 מעלות צלזיוס.  במהלך החודש יש כשישה ימים בהם יורד גשם.

מזג האוויר בספרד בפברואר

בברצלונה בפברואר הטמפרטורות נעות בין כ5 לכ13 מעלות צלזיוס, עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש.

במדריד בפברואר הטמפרטורות נעות בין כ2 לכ12 מעלות צלזיוס עם כ7 ימי גשם במהלך החודש.

בטנריף בפברואר, לעומת זאת, הטמפרטורות נעימות ונעות בין כ13 לכ20 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ17 מעלות צלזיוס.

בבילבאו בפברואר הטמפרטורות נעות בין כ6 לכ14 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ10 מעלות צלזיוס וכ14 ימי גשם.

במלגה בפברואר הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ17 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ13 מעלות צלזיוס וכחמישה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בספרד במרץ

מזג האוויר בספרד במרץ הופך נעים יותר, הטמפרטורות עולות מעט וזהו זמן מושלם לחופשה מלאה בתרבות בערים הגדולות, למי שמעדיף להימנע מהתהלכות בעיר בחום הכבד של הקיץ ובין המוני תיירים. טמפרטורת המים עדיין עלולה להיות קרירה בשלב זה.

בברצלונה במרץ הטמפרטורות נעות בין כ7 לכ16 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ11 מעלות צלזיוס וכארבעה ימי גשם.

במדריד במרץ הטמפרטורות נעות בין כ4 לכ16 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כעשר מעלות וכשמונה ימי גשם.

בטנריף במרץ הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ21 מעלות צלזיוס, הטמפרטורה הממוצעת היא כ17 מעלות צלזיוס וניתן לצפות לכארבעה ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות בבילבאו במרץ נעות בין כ7 לכ16 מעלות צלזיוס, הטמפרטורה הממוצעת היא כ11 מעלות צלזיוס וניתן לצפות לכ13 ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות במרץ במלאגה נעות בין כ9 לכ19 מעלות צלזיוס, הטמפרטורה הממוצעת היא כ15 מעלות צלזיוס, וניתן לצפות לכארבעה ימי גשם בחודש הזה.

מזג האוויר בספרד באפריל

בברצלונה באפריל הטמפרטורות נעות בין כ10 לכ18 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ12 מעלות צלזיוס וכחמישה ימי גשם במהלך החודש.

במדריד באפריל הטמפרטורות נעות בין כ5 לכ17 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ11 מעלות צלזיוס וכשישה ימי גשם.

בטנריף באפריל הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ21 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ18 מעלות צלזיוס וכשני ימי גשם.

בבילבאו באפריל הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ17 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ12 מעלות צלזיוס וכ17 ימי גשם במהלך החודש.

במלאגה באפריל הטמפרטורות נעות בין כ11 לכ21 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה ממוצעת של כ16 מעלות צלזיוס וכחמישה ימי גשם.

מזג האוויר בספרד במאי

מזג האוויר בספרד במאי ממשיך להתחמם עם יותר שמש ופחות גשם, רגע לפני הקיץ.

הטמפרטורות בברצלונה במאי מגיעות עד לכ21 מעלות צלזיוס במהלך היום ויכולות לצנוח עד לכ13 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל). בחודש זה ניתן לצפות לכחמישה ימי גשם.

במדריד במאי הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ22 מעלות צלזיוס במהלך החודש, עם כשבעה ימי גשם. בחציו השני של חודש מאי במדריד הטמפרטורות בדרך כלל נעות באיזור ה22 מעלות צלזיוס במהלך היום.

במלגה במאי הטמפרטורות מתחממות ובמהלך רוב החודש ניתן להנות מימי שמש (עם מעט ימים מעוננים).  הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ24 מעלות צלזיוס וניתן לצפות לכשלושה ימי גשם במהלך החודש.

גם בטנריף במאי רוב הימים הם ימי שמש, והטמפרטורות נעות באיזור ה22 מעלות צלזיוס.  בחודש זה ניתן לצפות למעט מאוד גשם, כיומיים בלבד.

מזג האוויר בבילבאו במאי עוד עלול להיות קריר והפכפך בתחילת החודש אך בסוף החודש הטמפרטורות עולות מעט יותר. במהלך החודש הטמפרטורות הממוצעות נעות בין כ10 לכ20 מעלות צלזיוס עם כ10 ימי גשם. 

מזג האוויר בספרד ביוני

מזג האוויר בברצלונה ביוני נעים מאוד, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ26 מעלות צלזיוס במהלך היום (טמפרטורות נמוכות נעות באיזור ה18 מעלות צלזיוס) וכשני ימים עם גשם במהלך החודש.

במדריד הטמפרטורות מגיעות עד לכ29 מעלות צלזיוס (טמפרטורות נמוכות באיזור ה13 מעלות צלזיוס) עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

בטנריף ביוני הטמפרטורות מגיעות עד לכ25 מעלות צלזיוס (טמפרטורות נמוכות יכולות לצנוח עד לכ17 מעלות צלזיוס) עם מעט מאוד גשם (כיום אחד בלבד).

בבילבאו ביוני הטמפרטורות מגיעות עד לכ23 מעלות צלזיוס (טמפרטורות נמוכות יכולות לצנוח עד לכ13 מעלות צלזיוס), עם כ12 ימי גשם במהלך החודש.

במלגה ביוני הטמפרטורות מגיעות עד לכ28 מעלות צלזיוס (הטמפרטורות הנמוכות יכולות לצנוח עד לכ18 מעלות צלזיוס) עם מעט מאוד גשם (כיום אחד בלבד).

מזג האוויר בספרד ביולי

מזג האוויר בספרד ביולי הוא חם ברוב המקומות, ועונת התיירות בשיאה. ישנם יעדים בספרד בהם תוכלו להתחמק מהחום בקיץ וליהנות מטמפרטורות יותר מתונות כמו זומאיה (בזומאיה ביולי הטמפרטורות מגיעות עד לכ23 מעלות צלזיוס), לה פלמה (ביולי בלה פלמה הטמפרטורות מגיעות עד לכ16 מעלות צלזיוס) ועוד.

בברצלונה ביולי הטמפרטורות  מגיעות עד לכ28 מעלות צלזיוס, עם כשני ימי גשם בלבד.

במדריד ביולי הטמפרטורות מגיעות עד לכ33 מעלות צלזיוס, עם כשלושה ימי גשם בלבד.

בטנריף ביולי הטמפרטורות מגיעות עד לכ27 מעלות צלזיוס, כמעט ללא גשם (כיום אחד בלבד).

בבילבאו ביולי הטמפרטורות מגיעות עד לכ25 מעלות צלזיוס. בבילבאו ביולי עשוי לרדת גשם בכ12 ימים במהלך החודש.

במלאגה ביולי הטמפרטורות מגיעות לכ30 מעלות צלזיוס, ללא גשם בדרך כלל.

מזג האוויר בספרד באוגוסט

מזג האוויר באוגוסט בספרד הוא חם מאוד ועונת התיירות בשיאה, כך שכדאי להזמין בתי מלון, טיסות וכול' מראש וניתן לצפות ליעדי תיירות עמוסים ומחירים שמתאימים לעונת שיא. זהו זמן נהדר לחופשות חוף בספרד, כיוון שהימים ארוכים והטמפרטורות גבוהות בדרך כלל.

בברצלונה באוגוסט הטמפרטורות מגיעות עד לכ29 מעלות צלזיוס עם כשני ימי גשם במהלך החודש.

במדריד באוגוסט הטמפרטורות מגיעות עד לכ26 מעלות צלזיוס עם כיום גשם אחד במהלך החודש.

בטנריף באוגוסט הטמפרטורות מגיעות עד לכ28 מעלות צלזיוס עם כמעט ללא גשם כלל.

בבילבאו באוגוסט הטמפרטורות מגיעות עד לכ26 מעלות צלזיוס עם כשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בספרד בספטמבר

מזג  האוויר בספרד בספטמבר חם ונעים והטמפרטורות הגבוהות של שיא הקיץ יורדות מעט. זהו חודש מעולה לחופשה בספרד בזכות השילוב של מזג אוויר נעים ופחות תיירים מבשיא העונה.

הטמפרטורות בברצלונה בספטמבר נעות בין כ18 לכ26 מעלות צלזיוס. לקראת סוף החודש הטמפרטורות הממוצעות בברצלונה יורדות לכ18 מעלות צלזיוס, וניתן לצפות לכחמישה ימי גשם במהלך החודש.

במדריד בספטמבר הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ29 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות בטנריף בספטמבר נעות בין כ20 לכ27 מעלות צלזיוס עם מעט מאוד גשם (כיום אחד בלבד).

הטמפרטורות בבילבאו בספטמבר נעות בין כ14 לכ25 מעלות צלזיוס עם כ14 ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות במלגה בספטמבר נעות בין כ18 לכ28 מעלות צלזיוס עם כשני ימי גשם בלבד במהלך החודש.

מזג האוויר בספרד באוקטובר

בברצלונה באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ22 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

במדריד באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ9 לכ21 מעלות צלזיוס עם כ10 ימי גשם במהלך החודש.

בטנריף באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ18 לכ25 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

בבילבאו באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ12 לכ21 מעלות צלזיוס עם כחמישה עשר ימי גשם במהלך החודש.

במלגה באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ15 לכ24 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בנובמבר בספרד

בספרד בנובמבר מזג האוויר קר יותר ויש הרבה פחות תיירים, אך זהו עדיין זמן נהדר לחופשה מלאה בהיסטוריה ותרבות, או לביקור בפסטיבל הג'אז במדריד, בין היתר.

בנובמבר בברצלונה הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ17 מעלות צלזיוס (הטמפרטורות הנמוכות בלילה בדרך כלל והגבוהות במהלך היום) עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

במדריד בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כ4 לכ15 מעלות צלזיוס עם כתשעה ימי גשם במהלך החודש.

בטנריף בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כ17 לכ23 מעלות צלזיוס עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש.

בבילבאו בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ16 מעלות צלזיוס עם כ17 ימי גשם.

במלגה בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כ11 לכ20 מעלות צלזיוס  עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בספרד בדצמבר

מזג האוויר בדצמבר בספרד ממשיך להיות קר, עם תחילת עונת הסקי בסיירה נאבדה, וחג המולד בסוף החודש.

בדצמבר בברצלונה הטמפרטורות נעות בין כ5 לכ13 מעלות צלזיוס עם כחמישה ימי גשם.

במדריד בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ2 לכ11 מעלות צלזיוס  עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

בטנריף בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ20 מעלות צלזיוס, עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

בבילבאו בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כשבע לכ14 מעלות צלזיוס עם כחמישה עשר ימי גשם במהלך החודש.

במלגה בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ9 לכ17 מעלות צלזיוס עם כשבעה ימי גשם במהלך החודש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל